pisemne oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania kontraktu (nie później niż na 30 dni przed upływem czasu oznaczonego umowy).
Obowiązuje 30 dniowy okres wypowiedzenia liczony od pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego po złożeniu wniosku.
wisnia403 pisze:Czy w czasie nieoznaczonym warunki umowy są takie same, jak w czasie oznaczonym? Czy będą naliczane jakieś dodatkowe opłaty? Jak to wygląda - tego nie potrafię znaleźć w umowie.
Umowa przechodzi na czas nieoznaczony, warunki zostają zachowane. Może być jednak w regulaminie promocji informacja, że dane usługi lub pakiety są dodane tylko na czas umowy, a rabat naliczany tylko w okresie promocyjnym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pisemne oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania kontraktu (nie później niż na 30 dni przed upływem czasu oznaczonego umowy).
Obowiązuje 30 dniowy okres wypowiedzenia liczony od pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego po złożeniu wniosku.
wisnia403 pisze:Czy w czasie nieoznaczonym warunki umowy są takie same, jak w czasie oznaczonym? Czy będą naliczane jakieś dodatkowe opłaty? Jak to wygląda - tego nie potrafię znaleźć w umowie.
Umowa przechodzi na czas nieoznaczony, warunki zostają zachowane. Może być jednak w regulaminie promocji informacja, że dane usługi lub pakiety są dodane tylko na czas umowy, a rabat naliczany tylko w okresie promocyjnym.
U kogo zatem dowiedzieć się, jaki będzie rachunek po okresie oznaczonym? Abym miał stuprocentową pewność.
wyślij proszę zgłoszenie poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza numerem telefonu, podaj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Konsultant mający wgląd do konta zweryfikuje sprawę. Podaj nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam, została wypowiedziana mi umowa o abonament. Miałem umowę z telefonem. Jak wygląda spłata rat po rozwiązaniu umowy? Druga kwestia, jeśli mam 2 raty zaległe to czy jak zrobię przelew za te 2 raty zaległe i w tytule wpisze spłata rat 3-4 to środki pójdą na raty?
Ostatnio zmieniony 5 kwie 2019, o 11:45 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:połączyłam wątki - podobny temat.
Alex0987 pisze:Jak wygląda spłata rat po rozwiązaniu umowy?
Należności z tytułu rat należy spłacić zgodnie z harmonogramem.
W przypadku chęci spłaty zaległych rat, uiszczana opłata przejdzie na poczet starszych zaległości telekomunikacyjnych. Stosowny zapis znajduje się w regulaminie każdej promocji:
1. Jeśli Abonent nie zdecyduje inaczej, to wpłaty dokonywane na rachunek bankowy Polkomtel w pierwszej kolejności będą zaliczane na należności wynikające z tytułu rat z tytułu ceny sprzedaży Urządzenia telekomunikacyjnego/innego towaru, a następnie na należności wynikające z tytułu Usług, z zastrzeżeniem zdania następnego. Jeśli Abonent posiadał zaległości wynikające z nieuregulowanych płatności to w pierwszej kolejności spłacany będzie dług najdawniej wymagalny.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam @Marta_Plus
Co konkretnie mam z tego zrozumieć? Mogę prosić o wytłumaczenie?
1. Jeśli Abonent nie zdecyduje inaczej, to wpłaty dokonywane na rachunek bankowy Polkomtel w pierwszej kolejności będą zaliczane na należności wynikające z tytułu rat z tytułu ceny sprzedaży Urządzenia telekomunikacyjnego/innego towaru, a następnie na należności wynikające z tytułu Usług, z zastrzeżeniem zdania następnego. Jeśli Abonent posiadał zaległości wynikające z nieuregulowanych płatności to w pierwszej kolejności spłacany będzie dług najdawniej wymagalny.
w pierwszej kolejności dokonana wpłata pokryje wcześniejsze zaległości (ewentualna kara umowna, opłata abonamentowa lub inne, które widnieją na koncie Twojego numeru), później raty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Płacisz zgodnie z harmonogramem mimo zakończeniu opłacaniu abonamentu... jeżeli chcesz spłacić raty wcześniej należy pisać do operatora o rozksiegowanie wpłaty innej niż z harmonogramu.