Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj wisnia403,

pisemne oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania kontraktu (nie później niż na 30 dni przed upływem czasu oznaczonego umowy).
Obowiązuje 30 dniowy okres wypowiedzenia liczony od pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego po złożeniu wniosku.
wisnia403 pisze:Czy w czasie nieoznaczonym warunki umowy są takie same, jak w czasie oznaczonym? Czy będą naliczane jakieś dodatkowe opłaty? Jak to wygląda - tego nie potrafię znaleźć w umowie.
Umowa przechodzi na czas nieoznaczony, warunki zostają zachowane. Może być jednak w regulaminie promocji informacja, że dane usługi lub pakiety są dodane tylko na czas umowy, a rabat naliczany tylko w okresie promocyjnym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wisnia403
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 11 maja 2016, o 21:55

Re: Zakończenie umowy

Post autor: wisnia403 »

Basia_Plus pisze:Witaj wisnia403,

pisemne oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania kontraktu (nie później niż na 30 dni przed upływem czasu oznaczonego umowy).
Obowiązuje 30 dniowy okres wypowiedzenia liczony od pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego po złożeniu wniosku.
wisnia403 pisze:Czy w czasie nieoznaczonym warunki umowy są takie same, jak w czasie oznaczonym? Czy będą naliczane jakieś dodatkowe opłaty? Jak to wygląda - tego nie potrafię znaleźć w umowie.
Umowa przechodzi na czas nieoznaczony, warunki zostają zachowane. Może być jednak w regulaminie promocji informacja, że dane usługi lub pakiety są dodane tylko na czas umowy, a rabat naliczany tylko w okresie promocyjnym.

U kogo zatem dowiedzieć się, jaki będzie rachunek po okresie oznaczonym? Abym miał stuprocentową pewność.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

wisnia403,

wyślij proszę zgłoszenie poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza numerem telefonu, podaj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Konsultant mający wgląd do konta zweryfikuje sprawę. Podaj nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Alex0987
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 4 kwie 2019, o 14:44

Raty za sprzęt a wypowiedziana umowa o abonament

Post autor: Alex0987 »

Witam, została wypowiedziana mi umowa o abonament. Miałem umowę z telefonem. Jak wygląda spłata rat po rozwiązaniu umowy? Druga kwestia, jeśli mam 2 raty zaległe to czy jak zrobię przelew za te 2 raty zaległe i w tytule wpisze spłata rat 3-4 to środki pójdą na raty?
Ostatnio zmieniony 5 kwie 2019, o 11:45 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączyłam wątki - podobny temat.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Alex0987,
Alex0987 pisze:Jak wygląda spłata rat po rozwiązaniu umowy?
Należności z tytułu rat należy spłacić zgodnie z harmonogramem.

W przypadku chęci spłaty zaległych rat, uiszczana opłata przejdzie na poczet starszych zaległości telekomunikacyjnych. Stosowny zapis znajduje się w regulaminie każdej promocji:
1. Jeśli Abonent nie zdecyduje inaczej, to wpłaty dokonywane na rachunek bankowy Polkomtel w pierwszej kolejności będą zaliczane na należności wynikające z tytułu rat z tytułu ceny sprzedaży Urządzenia telekomunikacyjnego/innego towaru, a następnie na należności wynikające z tytułu Usług, z zastrzeżeniem zdania następnego. Jeśli Abonent posiadał zaległości wynikające z nieuregulowanych płatności to w pierwszej kolejności spłacany będzie dług najdawniej wymagalny.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Alex0987
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 4 kwie 2019, o 14:44

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Alex0987 »

Witam @Marta_Plus
Co konkretnie mam z tego zrozumieć? Mogę prosić o wytłumaczenie?
1. Jeśli Abonent nie zdecyduje inaczej, to wpłaty dokonywane na rachunek bankowy Polkomtel w pierwszej kolejności będą zaliczane na należności wynikające z tytułu rat z tytułu ceny sprzedaży Urządzenia telekomunikacyjnego/innego towaru, a następnie na należności wynikające z tytułu Usług, z zastrzeżeniem zdania następnego. Jeśli Abonent posiadał zaległości wynikające z nieuregulowanych płatności to w pierwszej kolejności spłacany będzie dług najdawniej wymagalny.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Alex0987,

w pierwszej kolejności dokonana wpłata pokryje wcześniejsze zaległości (ewentualna kara umowna, opłata abonamentowa lub inne, które widnieją na koncie Twojego numeru), później raty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Alex0987
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 4 kwie 2019, o 14:44

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Alex0987 »

A co jeśli chce spłacić te zaległe raty i dalej spłacać raty zgodnie z harmonogramem?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Alex0987,
Alex0987 pisze:A co jeśli chce spłacić te zaległe raty
Należy wpłacić kwotę zaległą i raty zgodnie z posiadanym harmonogramem spłaty należności ratalnych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Alex0987
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 4 kwie 2019, o 14:44

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Alex0987 »

Na ten sam numer konta wpłacać co dotychczas?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Alex0987,
Alex0987 pisze:Na ten sam numer konta wpłacać co dotychczas?
Tak - numer konta pozostaje bez zmian.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Alex0987
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 4 kwie 2019, o 14:44

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Alex0987 »

Czy mogę spłacać raty za sprzęt najpierw? Wracamy do wątku
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Zakończenie umowy

Post autor: largo »

płaci się na bieżąco... ewentualnie wpłaty księgowane są na zaległe płatności aż do momentu wyrównania salda.
Alex0987
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 4 kwie 2019, o 14:44

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Alex0987 »

A co z ratami jak chce je spłacać?
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Zakończenie umowy

Post autor: largo »

Alex0987 pisze:A co z ratami jak chce je spłacać?
Płacisz zgodnie z harmonogramem mimo zakończeniu opłacaniu abonamentu... jeżeli chcesz spłacić raty wcześniej należy pisać do operatora o rozksiegowanie wpłaty innej niż z harmonogramu.
ODPOWIEDZ