Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
88michal
Starszy Plusmaniak
Posty: 150
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 09:00

Re: Zakończenie umowy

Post autor: 88michal »

A co w sytuacji gdy faktura będzie na ileś tam złotych , po paru dniach przyjdzie korekta abonamentu , bo umowa kończy się w trakcie okresu rozliczeniowego. To polecenie zapłaty opłaci kwotę z faktury czy uwzględni korektę?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

88michal,
jeśli na koncie abonenckim powstanie nadpłata (z tytułu korekty faktury), należy złożyć dyspozycje jej zwrotu. Informacje na temat sposobów zwrotu nadpłaty znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Elka elka
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 31 sty 2019, o 18:39

Wzor rezygnacji z umowy

Post autor: Elka elka »

Dzien dobry, czy jest jakis konkretny wzor umowy? Bo konczy mi się 24 miesieczny abonament i chcialabym wysłać listem rezygnacje z dalszych uslug sieci plus. I drugie pytanie czy nadal bede mogla korzystac z numeru czy zostanie wyłączony?
Ostatnio zmieniony 31 sty 2019, o 18:56 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Elka elka,
Elka elka pisze:czy jest jakis konkretny wzor umowy? Bo konczy mi się 24 miesieczny abonament i chcialabym wysłać listem rezygnacje z dalszych uslug sieci plus.
nie ma wzoru wypowiedzenia umowy. Wniosek rezygnacyjny można złożyć w Punkcie Sprzedaży lub wysłać listem poleconym na adres:

Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".

Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Elka elka pisze:I drugie pytanie czy nadal bede mogla korzystac z numeru czy zostanie wyłączony?
Po złożeniu wniosku o rozwiązanie umowy numer zostanie automatycznie przeniesiony do oferty Plus na Kartę. Obowiązuje 30 dniowy okres wypowiedzenia liczony od pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego po złożeniu wniosku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
daniel_reds
PlusManiak
Posty: 104
Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01

Re: Zakończenie umowy

Post autor: daniel_reds »

Kończy mi się umowa i nie chciałbym jej za bardzo przedłużać. Jest możliwość przejścia do Waszej drugiej sieci czyli Plush, ale też na abonament?
wisnia403
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 11 maja 2016, o 21:55

Zakończenie umowy/przeniesienie numeru

Post autor: wisnia403 »

Dzień dobry,

za miesiąc chciałbym przenieść numer z Plusa do Nju Mobile. Mam jednak pytanie co do końca umowy w Plusie. Według konsultanta umowa kończy się 7 kwietnia. Czy zatem 8 kwietnia mój numer zostanie przeniesiony do Nju? Czy zostanie przeniesiony po ostatnim dniu okresu rozliczeniowego? Jeżeli tak, to jaki to zatem będzie dzień?

Czy do weryfikacji tej informacji potrzebny jest Państwu mój numer telefonu?
Ostatnio zmieniony 5 lut 2019, o 13:21 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

daniel_reds,

kiedy dokładnie kończy się obecna umowa, czy jest to numer w sieci Plus?

Witaj wisnia403,
Czy zostanie przeniesiony po ostatnim dniu okresu rozliczeniowego? Jeżeli tak, to jaki to zatem będzie dzień?
w celu weryfikacji, wyślij proszę zgłoszenie poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us wraz z danymi (imię i nazwisko, numer telefonu, numer PESEL). Podaj nam tutaj numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
daniel_reds
PlusManiak
Posty: 104
Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01

Re: Zakończenie umowy

Post autor: daniel_reds »

Basia_Plus pisze:daniel_reds,

kiedy dokładnie kończy się obecna umowa, czy jest to numer w sieci Plus?
W czerwcu. Tak, mam obecnie umowę w Plusie.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

daniel_reds,
daniel_reds pisze: Jest możliwość przejścia do Waszej drugiej sieci czyli Plush, ale też na abonament?
Tak, ale przejście do Plush ABO możliwe będzie po złożonej rezygnacji z oferty Plus Abonament. Należy postąpić tak jak pisała Ewa_Plus tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
daniel_reds
PlusManiak
Posty: 104
Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01

Re: Zakończenie umowy

Post autor: daniel_reds »

A jeśli chciałbym przejść z abonamentu w Plusie, na abonament internetowy też w Plusie, to także muszę składać rezygnację z obecnej umowy?
Jakiś czas temu, przechodziłem z abonamentu na mobilny internet (Plus) na abonament z telefonem (też Plus) i się zastanawiam czy da radę na odwrót.
wisnia403
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 11 maja 2016, o 21:55

Re: Zakończenie umowy

Post autor: wisnia403 »

Basia_Plus pisze:daniel_reds,

kiedy dokładnie kończy się obecna umowa, czy jest to numer w sieci Plus?

Witaj wisnia403,
Czy zostanie przeniesiony po ostatnim dniu okresu rozliczeniowego? Jeżeli tak, to jaki to zatem będzie dzień?
w celu weryfikacji, wyślij proszę zgłoszenie poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us wraz z danymi (imię i nazwisko, numer telefonu, numer PESEL). Podaj nam tutaj numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Dziękuje za odpowiedź. Mój numer zgłoszenia to [#518602].
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

daniel_reds,
daniel_reds pisze:A jeśli chciałbym przejść z abonamentu w Plusie, na abonament internetowy też w Plusie, to także muszę składać rezygnację z obecnej umowy?
jest taka możliwość, nie musisz składać wypowiedzenia. :->

wisnia403,

poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zagadnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
daniel_reds
PlusManiak
Posty: 104
Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01

Re: Zakończenie umowy

Post autor: daniel_reds »

Marta_Plus pisze:daniel_reds,
daniel_reds pisze:A jeśli chciałbym przejść z abonamentu w Plusie, na abonament internetowy też w Plusie, to także muszę składać rezygnację z obecnej umowy?
jest taka możliwość, nie musisz składać wypowiedzenia. :->
Można to zrobić przez sklep online? Chciałem sprawdzić, ale żadna oferta się nie pojawia po zalogowaniu.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

daniel_reds,

na stronie mogą pojawić się standardowe oferty. Jeśli chciałbyś poznać propozycję DUK, prześlij proszę numer telefonu pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wisnia403
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 11 maja 2016, o 21:55

Re: Zakończenie umowy

Post autor: wisnia403 »

Dzień dobry,

7 kwietnia kończy mi się u Państwa umowa. Dzisiaj w salonie chciałem złożyć oświadczenie o nieprzedłużaniu umowy. Pracownik podsunął mi pod nos wypowiedzenie umowy, które kończyłoby się 17 maja. Stąd moje pytanie - skąd bierze się wypowiedzenie, skoro umowa wygasa 7 kwietnia? W jakim punkcie regulaminu jest wskazane, że po wygaśnięciu umowy nadal obowiązuje okres wypowiedzenia? Czy pracownik się pomylił?

EDIT:

Wszystko jasne. Trzeba było to zrobić 30 dni przed zakończeniem umowy. Teraz umowa przeszła na czas nieokreślony, jednak pracownik i tak nie potrafił tego wytłumaczyć "tak jest i koniec". Swoją drogą prośba, abyście na forum gdy piszecie o wypowiedzeniach umowy zaznaczali, żeby zrobić to 30 dni przed jej zakończeniem. Bo przynajmniej ja wasze posty zinterpretowałem tak, że wypowiedzenie można złożyć w dowolnym momencie z takim samym skutkiem.

EDIT 2:

Czy w czasie nieoznaczonym warunki umowy są takie same, jak w czasie oznaczonym? Czy będą naliczane jakieś dodatkowe opłaty? Jak to wygląda - tego nie potrafię znaleźć w umowie.
ODPOWIEDZ