Zakończenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Starszy Plusmaniak
- Posty: 150
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2014, o 09:00
Re: Zakończenie umowy
A co w sytuacji gdy faktura będzie na ileś tam złotych , po paru dniach przyjdzie korekta abonamentu , bo umowa kończy się w trakcie okresu rozliczeniowego. To polecenie zapłaty opłaci kwotę z faktury czy uwzględni korektę?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Zakończenie umowy
88michal,
jeśli na koncie abonenckim powstanie nadpłata (z tytułu korekty faktury), należy złożyć dyspozycje jej zwrotu. Informacje na temat sposobów zwrotu nadpłaty znajdziesz tutaj.
jeśli na koncie abonenckim powstanie nadpłata (z tytułu korekty faktury), należy złożyć dyspozycje jej zwrotu. Informacje na temat sposobów zwrotu nadpłaty znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wzor rezygnacji z umowy
Dzien dobry, czy jest jakis konkretny wzor umowy? Bo konczy mi się 24 miesieczny abonament i chcialabym wysłać listem rezygnacje z dalszych uslug sieci plus. I drugie pytanie czy nadal bede mogla korzystac z numeru czy zostanie wyłączony?
Ostatnio zmieniony 31 sty 2019, o 18:56 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
Witaj Elka elka,
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".
Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
nie ma wzoru wypowiedzenia umowy. Wniosek rezygnacyjny można złożyć w Punkcie Sprzedaży lub wysłać listem poleconym na adres:Elka elka pisze:czy jest jakis konkretny wzor umowy? Bo konczy mi się 24 miesieczny abonament i chcialabym wysłać listem rezygnacje z dalszych uslug sieci plus.
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".
Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Po złożeniu wniosku o rozwiązanie umowy numer zostanie automatycznie przeniesiony do oferty Plus na Kartę. Obowiązuje 30 dniowy okres wypowiedzenia liczony od pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego po złożeniu wniosku.Elka elka pisze:I drugie pytanie czy nadal bede mogla korzystac z numeru czy zostanie wyłączony?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 104
- Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01
Re: Zakończenie umowy
Kończy mi się umowa i nie chciałbym jej za bardzo przedłużać. Jest możliwość przejścia do Waszej drugiej sieci czyli Plush, ale też na abonament?
Zakończenie umowy/przeniesienie numeru
Dzień dobry,
za miesiąc chciałbym przenieść numer z Plusa do Nju Mobile. Mam jednak pytanie co do końca umowy w Plusie. Według konsultanta umowa kończy się 7 kwietnia. Czy zatem 8 kwietnia mój numer zostanie przeniesiony do Nju? Czy zostanie przeniesiony po ostatnim dniu okresu rozliczeniowego? Jeżeli tak, to jaki to zatem będzie dzień?
Czy do weryfikacji tej informacji potrzebny jest Państwu mój numer telefonu?
za miesiąc chciałbym przenieść numer z Plusa do Nju Mobile. Mam jednak pytanie co do końca umowy w Plusie. Według konsultanta umowa kończy się 7 kwietnia. Czy zatem 8 kwietnia mój numer zostanie przeniesiony do Nju? Czy zostanie przeniesiony po ostatnim dniu okresu rozliczeniowego? Jeżeli tak, to jaki to zatem będzie dzień?
Czy do weryfikacji tej informacji potrzebny jest Państwu mój numer telefonu?
Ostatnio zmieniony 5 lut 2019, o 13:21 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
daniel_reds,
kiedy dokładnie kończy się obecna umowa, czy jest to numer w sieci Plus?
Witaj wisnia403,
kiedy dokładnie kończy się obecna umowa, czy jest to numer w sieci Plus?
Witaj wisnia403,
w celu weryfikacji, wyślij proszę zgłoszenie poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us wraz z danymi (imię i nazwisko, numer telefonu, numer PESEL). Podaj nam tutaj numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.Czy zostanie przeniesiony po ostatnim dniu okresu rozliczeniowego? Jeżeli tak, to jaki to zatem będzie dzień?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 104
- Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01
Re: Zakończenie umowy
W czerwcu. Tak, mam obecnie umowę w Plusie.Basia_Plus pisze:daniel_reds,
kiedy dokładnie kończy się obecna umowa, czy jest to numer w sieci Plus?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Zakończenie umowy
daniel_reds,
Tak, ale przejście do Plush ABO możliwe będzie po złożonej rezygnacji z oferty Plus Abonament. Należy postąpić tak jak pisała Ewa_Plus tutaj.daniel_reds pisze: Jest możliwość przejścia do Waszej drugiej sieci czyli Plush, ale też na abonament?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 104
- Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01
Re: Zakończenie umowy
A jeśli chciałbym przejść z abonamentu w Plusie, na abonament internetowy też w Plusie, to także muszę składać rezygnację z obecnej umowy?
Jakiś czas temu, przechodziłem z abonamentu na mobilny internet (Plus) na abonament z telefonem (też Plus) i się zastanawiam czy da radę na odwrót.
Jakiś czas temu, przechodziłem z abonamentu na mobilny internet (Plus) na abonament z telefonem (też Plus) i się zastanawiam czy da radę na odwrót.
Re: Zakończenie umowy
Dziękuje za odpowiedź. Mój numer zgłoszenia to [#518602].Basia_Plus pisze:daniel_reds,
kiedy dokładnie kończy się obecna umowa, czy jest to numer w sieci Plus?
Witaj wisnia403,
w celu weryfikacji, wyślij proszę zgłoszenie poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us wraz z danymi (imię i nazwisko, numer telefonu, numer PESEL). Podaj nam tutaj numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.Czy zostanie przeniesiony po ostatnim dniu okresu rozliczeniowego? Jeżeli tak, to jaki to zatem będzie dzień?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Zakończenie umowy
daniel_reds,
wisnia403,
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zagadnienia.
jest taka możliwość, nie musisz składać wypowiedzenia.daniel_reds pisze:A jeśli chciałbym przejść z abonamentu w Plusie, na abonament internetowy też w Plusie, to także muszę składać rezygnację z obecnej umowy?
wisnia403,
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zagadnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 104
- Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01
Re: Zakończenie umowy
Można to zrobić przez sklep online? Chciałem sprawdzić, ale żadna oferta się nie pojawia po zalogowaniu.Marta_Plus pisze:daniel_reds,jest taka możliwość, nie musisz składać wypowiedzenia.daniel_reds pisze:A jeśli chciałbym przejść z abonamentu w Plusie, na abonament internetowy też w Plusie, to także muszę składać rezygnację z obecnej umowy?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Zakończenie umowy
daniel_reds,
na stronie mogą pojawić się standardowe oferty. Jeśli chciałbyś poznać propozycję DUK, prześlij proszę numer telefonu pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
na stronie mogą pojawić się standardowe oferty. Jeśli chciałbyś poznać propozycję DUK, prześlij proszę numer telefonu pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Dzień dobry,
7 kwietnia kończy mi się u Państwa umowa. Dzisiaj w salonie chciałem złożyć oświadczenie o nieprzedłużaniu umowy. Pracownik podsunął mi pod nos wypowiedzenie umowy, które kończyłoby się 17 maja. Stąd moje pytanie - skąd bierze się wypowiedzenie, skoro umowa wygasa 7 kwietnia? W jakim punkcie regulaminu jest wskazane, że po wygaśnięciu umowy nadal obowiązuje okres wypowiedzenia? Czy pracownik się pomylił?
EDIT:
Wszystko jasne. Trzeba było to zrobić 30 dni przed zakończeniem umowy. Teraz umowa przeszła na czas nieokreślony, jednak pracownik i tak nie potrafił tego wytłumaczyć "tak jest i koniec". Swoją drogą prośba, abyście na forum gdy piszecie o wypowiedzeniach umowy zaznaczali, żeby zrobić to 30 dni przed jej zakończeniem. Bo przynajmniej ja wasze posty zinterpretowałem tak, że wypowiedzenie można złożyć w dowolnym momencie z takim samym skutkiem.
EDIT 2:
Czy w czasie nieoznaczonym warunki umowy są takie same, jak w czasie oznaczonym? Czy będą naliczane jakieś dodatkowe opłaty? Jak to wygląda - tego nie potrafię znaleźć w umowie.
7 kwietnia kończy mi się u Państwa umowa. Dzisiaj w salonie chciałem złożyć oświadczenie o nieprzedłużaniu umowy. Pracownik podsunął mi pod nos wypowiedzenie umowy, które kończyłoby się 17 maja. Stąd moje pytanie - skąd bierze się wypowiedzenie, skoro umowa wygasa 7 kwietnia? W jakim punkcie regulaminu jest wskazane, że po wygaśnięciu umowy nadal obowiązuje okres wypowiedzenia? Czy pracownik się pomylił?
EDIT:
Wszystko jasne. Trzeba było to zrobić 30 dni przed zakończeniem umowy. Teraz umowa przeszła na czas nieokreślony, jednak pracownik i tak nie potrafił tego wytłumaczyć "tak jest i koniec". Swoją drogą prośba, abyście na forum gdy piszecie o wypowiedzeniach umowy zaznaczali, żeby zrobić to 30 dni przed jej zakończeniem. Bo przynajmniej ja wasze posty zinterpretowałem tak, że wypowiedzenie można złożyć w dowolnym momencie z takim samym skutkiem.
EDIT 2:
Czy w czasie nieoznaczonym warunki umowy są takie same, jak w czasie oznaczonym? Czy będą naliczane jakieś dodatkowe opłaty? Jak to wygląda - tego nie potrafię znaleźć w umowie.