Zakończenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 8
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 kwie 2019, o 14:44
Re: Zakończenie umowy
Na ten sam rachunek jak rozumiem. Chodzi mi o sam sprzęt, że raty spłacam.
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Zakończenie umowy
tak na ten sam rachunek bankowy jak płacony byl abonament.Alex0987 pisze:Na ten sam rachunek jak rozumiem. Chodzi mi o sam sprzęt, że raty spłacam.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
Alex0987,
zgodnie z tym, co napisał largo.
zgodnie z tym, co napisał largo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zerwanie umowy + kilka pytań
Witam, chciałbym się dowiedzieć czy za zerwanie umowy poniosę jakieś inne koszta od kwoty abonamentu? Chodzi mi o to, że np. pozostało mi jeszcze 10 miesięcy do końca umowy i płacę abonament po 50 zł czy jeżeli teraz zerwę umowę to zapłacę tylko 10x po 50zł czyli 500zł? I jak to wygląda w przypadku zerwania umowy w salonie? Od razu płacę karę i to wszystko? Chcę zerwać umowę, bo numer jest mi już nie potrzebny i posiadam już inny numer w Plusie, czy po zerwaniu umowy tracę automatycznie numer czy jak to wygląda? Tak jak wspomniałem, numer jest mi nie potrzebny i będę go chciał wyrejestrować, czy jest taka możliwość? Czy mogę numer wyrejestrować w salonie i trafi on ponownie do puli? I czy jak numer zostanie wyrejestrowany to czy mogę wtedy wyrzucić kartę SIM?
Następne pytanie to kiedy będzie można znowu pograć w grę GRALIGA.pl?
Pozdrawiam
Następne pytanie to kiedy będzie można znowu pograć w grę GRALIGA.pl?
Pozdrawiam
Re: Zakończenie umowy
Witaj kaczor557,
- tak, w przypadku gdy rozwiązanie umowy nastąpi przed czasem oznaczonym, to będzie naliczona opłata. Jej wysokość zależy od tego, ile czasu zostało do końca umowy. Wartość jest wyliczana proporcjonalnie, do kwoty podanej przy zawieraniu umowy. Jeśli chcesz sprawdzić jej wysokość, skontaktuj się proszę z naszym BOK poprzez ten formularz: www.plus.pl/zadaj-pytanie (poza nr telefonu, umieść w nim dane, umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL).
Opłata ta będzie doliczona do ostatnie f-ry. Kartę SIM możesz wyrzucić. Ten numer, po kilku miesiącach, wróci do puli numerów wolnych.
- tak, w przypadku gdy rozwiązanie umowy nastąpi przed czasem oznaczonym, to będzie naliczona opłata. Jej wysokość zależy od tego, ile czasu zostało do końca umowy. Wartość jest wyliczana proporcjonalnie, do kwoty podanej przy zawieraniu umowy. Jeśli chcesz sprawdzić jej wysokość, skontaktuj się proszę z naszym BOK poprzez ten formularz: www.plus.pl/zadaj-pytanie (poza nr telefonu, umieść w nim dane, umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL).
Opłata ta będzie doliczona do ostatnie f-ry. Kartę SIM możesz wyrzucić. Ten numer, po kilku miesiącach, wróci do puli numerów wolnych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Czy umowę można zerwać tylko w salonie czy można zadzwonić lu napisać maila? I tak, czy muszę powiedzieć, że chcę wyrejestrować numer czy stanie się to automatycznie jeżeli nie będę używał karty?
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Zakończenie umowy
Najlepiej pisemnie listem poleconym. Numer po dezaktywacji sam sie wyloguje z sieci
Re: Zakończenie umowy
Kaczor557,
- wniosek rezygnacyjny można złożyć w punkcie Plusa lub, jak radzi largo wysłać listem poleconym na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".
Pismo powinno zawierać:
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
- wniosek rezygnacyjny można złożyć w punkcie Plusa lub, jak radzi largo wysłać listem poleconym na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".
Pismo powinno zawierać:
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Można mailem. Sprawdzone, działa.kaczor557 pisze:Czy umowę można zerwać tylko w salonie czy można zadzwonić lu napisać maila?
viewtopic.php?f=98&t=21913&start=105#p248395
Re: Zakończenie umowy
Witam czy mając pakiet ja+rodzina za 110 zł. 4 numery na jednym rachunku chcą przejść do innego operatora muszę przenosić wszystkie 4 numery ?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
Witaj xut2zs,
decyzja w tej sprawie należy do Ciebie. Przeniesienie numerów możesz zrealizować po zakończonym okresie promocyjnym, w przeciwnym wypadku zostanie naliczona kara umowna za niedotrzymanie warunków promocji.
decyzja w tej sprawie należy do Ciebie. Przeniesienie numerów możesz zrealizować po zakończonym okresie promocyjnym, w przeciwnym wypadku zostanie naliczona kara umowna za niedotrzymanie warunków promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Czyli dopiero jak umowa przejdzie na czas nieokreślony ?Basia_Plus pisze:Witaj xut2zs,
decyzja w tej sprawie należy do Ciebie. Przeniesienie numerów możesz zrealizować po zakończonym okresie promocyjnym, w przeciwnym wypadku zostanie naliczona kara umowna za niedotrzymanie warunków promocji.
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Zakończenie umowy
Miesiac przed zakonczeniem umowy skladasz papiery o przeniesienie. Mozesz przeniesc 1 2 czy 4 to juz od ciebie zalezy.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 25
- Rejestracja: 26 lip 2016, o 08:21
Re: Zakończenie umowy
Dzień dobry.
Chcę wypowiedzieć umowę na jednym ze swoich numerów.
Wysłałem wypowiedzenie listownie, wysłałem je także mailem - w dniu dzisiejszym dowiedziałem się od konsultanta, że wypowiedzenie nie zostało zarejestrowane w Waszym systemie. Proszę o informację, co mam zrobić, aby jednak wypowiedzieć umowę na tym jednym numerze?
Chcę wypowiedzieć umowę na jednym ze swoich numerów.
Wysłałem wypowiedzenie listownie, wysłałem je także mailem - w dniu dzisiejszym dowiedziałem się od konsultanta, że wypowiedzenie nie zostało zarejestrowane w Waszym systemie. Proszę o informację, co mam zrobić, aby jednak wypowiedzieć umowę na tym jednym numerze?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Zakończenie umowy
Witaj pawelprzet,
Posiadasz może numer referencyjny zgłoszenia (będzie w formacie #12345)?pawelprzet pisze:Wysłałem wypowiedzenie listownie, wysłałem je także mailem - w dniu dzisiejszym dowiedziałem się od konsultanta, że wypowiedzenie nie zostało zarejestrowane w Waszym systemie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ