Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
bquote
PlusManiak
Posty: 69
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 wrz 2014, o 12:34

Re: Zakończenie umowy

Post autor: bquote »

Marta_Plus pisze:bquote,

okres wypowiedzenia musi być zachowany. Jaki jest Twój cykl rozliczeniowy i kiedy został złożony wniosek dotyczący rezygnacji z usług?
Okres rozliczeniowy mam zwykle 4-5 dzień miesiąca. Natomiast wypowiedzenie dotarło do Plusa 22.08. Rozumiem, że 30 dni nie zadziałało w tym przypadku, ale czy to oznacza, że i tak muszę płacić do końca umowy?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

bquote,
Marta_Plus pisze:Rozumiem, że 30 dni nie zadziałało w tym przypadku, ale czy to oznacza, że i tak muszę płacić do końca umowy?
Okres wypowiedzenia powinien zadziałać, wynosi on 30 dni i liczony jest od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym zlecono rezygnację. W Twoim przypadku data dezaktywacji przypadać powinna na 4 października br. Podeślij mi zatem numer referencyjny tego zgłoszenia, które wysyłałeś na BOK, przekażę sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bquote
PlusManiak
Posty: 69
Rejestracja: 24 wrz 2014, o 12:34

Re: Zakończenie umowy

Post autor: bquote »

Marta_Plus pisze:Okres wypowiedzenia powinien zadziałać, wynosi on 30 dni i liczony jest od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym zlecono rezygnację. W Twoim przypadku data dezaktywacji przypadać powinna na 4 października br. Podeślij mi zatem numer referencyjny tego zgłoszenia, które wysyłałeś na BOK, przekażę sprawę dalej.
Tylko w tej chwili trwa też "wojna" o to, że na wypowiedzeniu nie było formułki w stylu "zgadzam się na naliczenie kary umownej" a jest "rozwiązanie umowy ma nastąpić w trybie natychmiastowym", co nie równa się temu pierwszemu. I stąd nie wiem, czy wysyłać kolejne wypowiedzenie z podkreślonym cytatem, liczyłem się z tym, że będę musiał zapłacić za okres 4.08 - 5.09, ale czy uda się zrobić tak, by nie płacić za ostatni miesiąc przed końcem umowy?

Zagadnienie ma nr 241169
Spectrum45
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 8 maja 2017, o 00:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Spectrum45 »

Witam

Posiadam telefon na abonament w plusie z tym że telefon jest na raty doliczane do rachunku

Umowa jest na 24 miesiące a raty na 48. Czy istnieje możliwość rozwiązania umowy na abonament, a spłacanie już tylko samych rat za urządzenie zgodnie z harmonogramem ??

Jeśli tak to proszę o informację jak to mam zrobić jakie pisma i gdzie miałbym wysłać

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

bquote,

jak już wspomniałam wcześniej, okres wypowiedzenia jest obowiązkowy, nie ma trybu natychmiastowego przy takim standardowym zgłoszeniu. Za ostatni miesiąc będzie naliczona opłata abonamentowa.
bquote pisze:Zagadnienie ma nr 241169
Dziękuję za numer. Czy przekazać zatem interwencję, aby numer został wcześniej wyłączony?

Witaj Spectrum45,

po zakończeniu umowy, raty należy spłacać zgodnie z harmonogramem. Masz również możliwość spłaty całej kwoty przed wymaganym terminem poprzez wysłanie maila na adres: bok@plus.pl lub przesłanie pisma na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
Sekcja Obsługi Płatności,
ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.

Pismo powinno zawierać informacje:
a) Imię i nazwisko,
b) Nr telefonu,
c) Liczba rat, które chce się wcześniej uregulować oraz ich wartość,
d) Termin dokonania wpłaty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bquote
PlusManiak
Posty: 69
Rejestracja: 24 wrz 2014, o 12:34

Re: Zakończenie umowy

Post autor: bquote »

Marta_Plus pisze:jak już wspomniałam wcześniej, okres wypowiedzenia jest obowiązkowy, nie ma trybu natychmiastowego przy takim standardowym zgłoszeniu. Za ostatni miesiąc będzie naliczona opłata abonamentowa.
A jest jakieś inny typ zgłoszenia, który by pozwolił obejść to i zerwać umowę szybciej, bez konieczności płacenia za ostatni miesiąc tj. wrzesień?
Marta_Plus pisze:Dziękuję za numer. Czy przekazać zatem interwencję, aby numer został wcześniej wyłączony?
Jeżeli nie ma innej opcji by zakończyć umowę wcześniej i przy tym nie płacić za dalsze korzystanie do czasu 10.10 to nie, dziękuję póki co.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

bquote,

niestety nie można przyśpieszyć bardziej tego procesu.
bquote pisze:dziękuję póki co.
Nie ma za co, pozostaję do usług, gdybyś zmienił zdanie w kwestii rezygnacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ZdzichuRolnik
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 26 sie 2014, o 20:08

Re: Zakończenie umowy

Post autor: ZdzichuRolnik »

Witam,

Mam pytanie, po jakim czasie po cesji numeru mogę złożyć wypowiedzenie umowy?

Sytuacja następująca
Umowa cesji podpisana w czwartek, (06/09)
w piątek i w sobotę nie mogłem złożyć wypowiedzenia ponieważ moich danych nie było widocznych na jakimś 2gim systemie odpowiedzialnym za umowy, przedłużenia i wypowiedzenia.

Niestety przez to będę miał przedłożoną umowę o jeden miesiąc - kończyła się 10/10 - przez braki w systemie umowa będzie obowiązywać do 10/11

Zastanawiam się kiedy będę mógł podejść złożyć wypowiedzenie

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj ZdzichuRolnik,
ZdzichuRolnik pisze:Zastanawiam się kiedy będę mógł podejść złożyć wypowiedzenie
standardowo cesja jest realizowana w ciągu 7 dni. Czy kontaktowałeś się z naszym BOK w sprawie statusu realizacji cesji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bquote
PlusManiak
Posty: 69
Rejestracja: 24 wrz 2014, o 12:34

Re: Zakończenie umowy

Post autor: bquote »

Plusie, mam kolejne pytanie, bardzo podobne do poprzedniego.
Mianowicie, chciałbym zapytać, czy jest możliwość zerwania umowy przed czasem - kończy się 11.12, wyznaczona kara umowna wydaje się być niska, aczkolwiek moje pytanie dodatkowe, czy jeżeli złożę wypowiedzenie, zaznaczę, że ma nastąpić natychmiast i akceptuję karę umowną, to jest szansa, że zapłacę karę umowną i do końca obowiązującego okresu umowy już płacić nie będę ?
Okres rozliczeniowy jest taki sam jak dla poprzedniego pytania, zwykle 4-6 dzień miesiąca. Oczywiście z zachowaniem nr przechodząc na kartę.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

bquote,
bquote pisze:Mianowicie, chciałbym zapytać, czy jest możliwość zerwania umowy przed czasem - kończy się 11.12, wyznaczona kara umowna wydaje się być niska, aczkolwiek moje pytanie dodatkowe, czy jeżeli złożę wypowiedzenie, zaznaczę, że ma nastąpić natychmiast i akceptuję karę umowną, to jest szansa, że zapłacę karę umowną i do końca obowiązującego okresu umowy już płacić nie będę ?
nie ma możliwości rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia. Obowiązuje 30 dniowy okres wypowiedzenia liczony od najbliższego okresu rozliczeniowego po złożeniu wniosku. Po wyłączeniu numeru opłata abonamentowa nie będzie naliczana.
bquote pisze:Oczywiście z zachowaniem nr przechodząc na kartę.
Jeśli rozwiążesz umowę przed zakończeniem okresu karencji numer nie przejdzie do oferty na kartę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawel1003
PlusManiak
Posty: 88
Rejestracja: 3 gru 2014, o 13:42

Re: Zakończenie umowy

Post autor: pawel1003 »

Dzień dobry. Proszę o odpowiedź, jeśli moja umowa kończy się w marcu 2019r. to w przypadku kiedy ją wypowiem to nr przejdzie na taryfę na kartę i będzie dalej aktywny po doładowaniu?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj pawel1003,

informacje na temat rozwiązania umowy z końcem czasu oznaczonego znajdziesz tutaj.
pawel1003 pisze:to w przypadku kiedy ją wypowiem to nr przejdzie na taryfę na kartę i będzie dalej aktywny po doładowaniu?
Po złożonym takim oświadczeniu, Twój numer zostanie automatycznie przeniesiony do oferty Plus na Kartę. W ciągu pierwszych 30 dni od momentu wyłączenia numeru, należy dokonać zasilenia. Przed dezaktywacją warto też wysłać bezpłatną wiadomość o treści PRZENIES pod nr 80107. Dzięki temu Twoje dane rejestracyjne zostaną przeniesione z oferty abonamentowej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dominik_f
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 8 lis 2018, o 10:00

Re: Zakończenie umowy

Post autor: dominik_f »

Dzień dobry.
Dzwoniłam na infolinię 3 razy i każdy konsultant sugerował inne działanie (pewnie inaczej rozumiał problem), chciałabym więc na spokojnie opisać sytuację i dowiedzieć się co najlepiej zrobić.
Kończy mi się umowa abonamentowa na czas określony na firmę (31.12). Chciałabym po jej zakończeniu przejść na ofertę PlushAbo jednocześnie zmieniając właściciela na osobę prywatną (nadal ja, tylko nie konto firmowe).
Wiem, że mogłabym dokonać najpierw cesji, ale wiąże się to z utratą zniżek na Cyfrowym Polsacie (umowa w ramach promocji TwojaFirma). Umowa z Cyfrowym Polsatem kończy się 20.12, więc teoretycznie nie kolidowałaby z późniejszą datą zakończenia umowy w Plusie (31.12), ale muszę przecież coś zgłosić do Plusa przed terminem wypowiedzenia.

Czy jest możliwe dokonanie takiej operacji bez dodatowych kosztów?
Proszę o poradę co po kolei należy zrobić i w jakich terminach?
Jeśli taka operacja jest nie wykonalna, to rozważałam także opcję pośrednią przejścia tymczasowgo na Plus na Kartę - co wtedy należy zrobić i w jakim terminie, żeby NIE UTRACIĆ NUMERU, bo to jest dla mnie najważniejsze?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj dominik_f,
dominik_f pisze:Kończy mi się umowa abonamentowa na czas określony na firmę (31.12). Chciałabym po jej zakończeniu przejść na ofertę PlushAbo
oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy.
Na wniosku zaznacz, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu.
Oświadczenie takie można złożyć, w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".

Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
dominik_f pisze:zmieniając właściciela na osobę prywatną (nadal ja, tylko nie konto firmowe).
Czy numer jest zarejestrowany na Twoją jednoosobową działalność gospodarczą?
dominik_f pisze:Czy jest możliwe dokonanie takiej operacji bez dodatowych kosztów?
Jeśli umowy zostaną rozwiązane po zakończeniu okresu promocyjnego, dodatkowe opłaty nie zostaną naliczone.
Po rozwiązaniu umowy w usłudze abonamentowej numer przejdzie do oferty na kartę i wówczas będziesz mogła w ramach promocji konwersja przejść do usługi Plush ABO.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ