Okres rozliczeniowy mam zwykle 4-5 dzień miesiąca. Natomiast wypowiedzenie dotarło do Plusa 22.08. Rozumiem, że 30 dni nie zadziałało w tym przypadku, ale czy to oznacza, że i tak muszę płacić do końca umowy?Marta_Plus pisze:bquote,
okres wypowiedzenia musi być zachowany. Jaki jest Twój cykl rozliczeniowy i kiedy został złożony wniosek dotyczący rezygnacji z usług?
Zakończenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 69
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 wrz 2014, o 12:34
Re: Zakończenie umowy
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Zakończenie umowy
bquote,
Okres wypowiedzenia powinien zadziałać, wynosi on 30 dni i liczony jest od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym zlecono rezygnację. W Twoim przypadku data dezaktywacji przypadać powinna na 4 października br. Podeślij mi zatem numer referencyjny tego zgłoszenia, które wysyłałeś na BOK, przekażę sprawę dalej.Marta_Plus pisze:Rozumiem, że 30 dni nie zadziałało w tym przypadku, ale czy to oznacza, że i tak muszę płacić do końca umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Tylko w tej chwili trwa też "wojna" o to, że na wypowiedzeniu nie było formułki w stylu "zgadzam się na naliczenie kary umownej" a jest "rozwiązanie umowy ma nastąpić w trybie natychmiastowym", co nie równa się temu pierwszemu. I stąd nie wiem, czy wysyłać kolejne wypowiedzenie z podkreślonym cytatem, liczyłem się z tym, że będę musiał zapłacić za okres 4.08 - 5.09, ale czy uda się zrobić tak, by nie płacić za ostatni miesiąc przed końcem umowy?Marta_Plus pisze:Okres wypowiedzenia powinien zadziałać, wynosi on 30 dni i liczony jest od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym zlecono rezygnację. W Twoim przypadku data dezaktywacji przypadać powinna na 4 października br. Podeślij mi zatem numer referencyjny tego zgłoszenia, które wysyłałeś na BOK, przekażę sprawę dalej.
Zagadnienie ma nr 241169
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 8 maja 2017, o 00:52
Re: Zakończenie umowy
Witam
Posiadam telefon na abonament w plusie z tym że telefon jest na raty doliczane do rachunku
Umowa jest na 24 miesiące a raty na 48. Czy istnieje możliwość rozwiązania umowy na abonament, a spłacanie już tylko samych rat za urządzenie zgodnie z harmonogramem ??
Jeśli tak to proszę o informację jak to mam zrobić jakie pisma i gdzie miałbym wysłać
Pozdrawiam
Posiadam telefon na abonament w plusie z tym że telefon jest na raty doliczane do rachunku
Umowa jest na 24 miesiące a raty na 48. Czy istnieje możliwość rozwiązania umowy na abonament, a spłacanie już tylko samych rat za urządzenie zgodnie z harmonogramem ??
Jeśli tak to proszę o informację jak to mam zrobić jakie pisma i gdzie miałbym wysłać
Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Zakończenie umowy
bquote,
jak już wspomniałam wcześniej, okres wypowiedzenia jest obowiązkowy, nie ma trybu natychmiastowego przy takim standardowym zgłoszeniu. Za ostatni miesiąc będzie naliczona opłata abonamentowa.
Witaj Spectrum45,
po zakończeniu umowy, raty należy spłacać zgodnie z harmonogramem. Masz również możliwość spłaty całej kwoty przed wymaganym terminem poprzez wysłanie maila na adres: bok@plus.pl lub przesłanie pisma na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
Sekcja Obsługi Płatności,
ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
Pismo powinno zawierać informacje:
a) Imię i nazwisko,
b) Nr telefonu,
c) Liczba rat, które chce się wcześniej uregulować oraz ich wartość,
d) Termin dokonania wpłaty.
jak już wspomniałam wcześniej, okres wypowiedzenia jest obowiązkowy, nie ma trybu natychmiastowego przy takim standardowym zgłoszeniu. Za ostatni miesiąc będzie naliczona opłata abonamentowa.
Dziękuję za numer. Czy przekazać zatem interwencję, aby numer został wcześniej wyłączony?bquote pisze:Zagadnienie ma nr 241169
Witaj Spectrum45,
po zakończeniu umowy, raty należy spłacać zgodnie z harmonogramem. Masz również możliwość spłaty całej kwoty przed wymaganym terminem poprzez wysłanie maila na adres: bok@plus.pl lub przesłanie pisma na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
Sekcja Obsługi Płatności,
ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
Pismo powinno zawierać informacje:
a) Imię i nazwisko,
b) Nr telefonu,
c) Liczba rat, które chce się wcześniej uregulować oraz ich wartość,
d) Termin dokonania wpłaty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
A jest jakieś inny typ zgłoszenia, który by pozwolił obejść to i zerwać umowę szybciej, bez konieczności płacenia za ostatni miesiąc tj. wrzesień?Marta_Plus pisze:jak już wspomniałam wcześniej, okres wypowiedzenia jest obowiązkowy, nie ma trybu natychmiastowego przy takim standardowym zgłoszeniu. Za ostatni miesiąc będzie naliczona opłata abonamentowa.
Jeżeli nie ma innej opcji by zakończyć umowę wcześniej i przy tym nie płacić za dalsze korzystanie do czasu 10.10 to nie, dziękuję póki co.Marta_Plus pisze:Dziękuję za numer. Czy przekazać zatem interwencję, aby numer został wcześniej wyłączony?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Zakończenie umowy
bquote,
niestety nie można przyśpieszyć bardziej tego procesu.
niestety nie można przyśpieszyć bardziej tego procesu.
Nie ma za co, pozostaję do usług, gdybyś zmienił zdanie w kwestii rezygnacji.bquote pisze:dziękuję póki co.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 38
- Rejestracja: 26 sie 2014, o 20:08
Re: Zakończenie umowy
Witam,
Mam pytanie, po jakim czasie po cesji numeru mogę złożyć wypowiedzenie umowy?
Sytuacja następująca
Umowa cesji podpisana w czwartek, (06/09)
w piątek i w sobotę nie mogłem złożyć wypowiedzenia ponieważ moich danych nie było widocznych na jakimś 2gim systemie odpowiedzialnym za umowy, przedłużenia i wypowiedzenia.
Niestety przez to będę miał przedłożoną umowę o jeden miesiąc - kończyła się 10/10 - przez braki w systemie umowa będzie obowiązywać do 10/11
Zastanawiam się kiedy będę mógł podejść złożyć wypowiedzenie
Pozdrawiam
Mam pytanie, po jakim czasie po cesji numeru mogę złożyć wypowiedzenie umowy?
Sytuacja następująca
Umowa cesji podpisana w czwartek, (06/09)
w piątek i w sobotę nie mogłem złożyć wypowiedzenia ponieważ moich danych nie było widocznych na jakimś 2gim systemie odpowiedzialnym za umowy, przedłużenia i wypowiedzenia.
Niestety przez to będę miał przedłożoną umowę o jeden miesiąc - kończyła się 10/10 - przez braki w systemie umowa będzie obowiązywać do 10/11
Zastanawiam się kiedy będę mógł podejść złożyć wypowiedzenie
Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Zakończenie umowy
Witaj ZdzichuRolnik,
standardowo cesja jest realizowana w ciągu 7 dni. Czy kontaktowałeś się z naszym BOK w sprawie statusu realizacji cesji?ZdzichuRolnik pisze:Zastanawiam się kiedy będę mógł podejść złożyć wypowiedzenie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Plusie, mam kolejne pytanie, bardzo podobne do poprzedniego.
Mianowicie, chciałbym zapytać, czy jest możliwość zerwania umowy przed czasem - kończy się 11.12, wyznaczona kara umowna wydaje się być niska, aczkolwiek moje pytanie dodatkowe, czy jeżeli złożę wypowiedzenie, zaznaczę, że ma nastąpić natychmiast i akceptuję karę umowną, to jest szansa, że zapłacę karę umowną i do końca obowiązującego okresu umowy już płacić nie będę ?
Okres rozliczeniowy jest taki sam jak dla poprzedniego pytania, zwykle 4-6 dzień miesiąca. Oczywiście z zachowaniem nr przechodząc na kartę.
Mianowicie, chciałbym zapytać, czy jest możliwość zerwania umowy przed czasem - kończy się 11.12, wyznaczona kara umowna wydaje się być niska, aczkolwiek moje pytanie dodatkowe, czy jeżeli złożę wypowiedzenie, zaznaczę, że ma nastąpić natychmiast i akceptuję karę umowną, to jest szansa, że zapłacę karę umowną i do końca obowiązującego okresu umowy już płacić nie będę ?
Okres rozliczeniowy jest taki sam jak dla poprzedniego pytania, zwykle 4-6 dzień miesiąca. Oczywiście z zachowaniem nr przechodząc na kartę.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
bquote,
nie ma możliwości rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia. Obowiązuje 30 dniowy okres wypowiedzenia liczony od najbliższego okresu rozliczeniowego po złożeniu wniosku. Po wyłączeniu numeru opłata abonamentowa nie będzie naliczana.bquote pisze:Mianowicie, chciałbym zapytać, czy jest możliwość zerwania umowy przed czasem - kończy się 11.12, wyznaczona kara umowna wydaje się być niska, aczkolwiek moje pytanie dodatkowe, czy jeżeli złożę wypowiedzenie, zaznaczę, że ma nastąpić natychmiast i akceptuję karę umowną, to jest szansa, że zapłacę karę umowną i do końca obowiązującego okresu umowy już płacić nie będę ?
Jeśli rozwiążesz umowę przed zakończeniem okresu karencji numer nie przejdzie do oferty na kartę.bquote pisze:Oczywiście z zachowaniem nr przechodząc na kartę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Dzień dobry. Proszę o odpowiedź, jeśli moja umowa kończy się w marcu 2019r. to w przypadku kiedy ją wypowiem to nr przejdzie na taryfę na kartę i będzie dalej aktywny po doładowaniu?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Zakończenie umowy
Witaj pawel1003,
informacje na temat rozwiązania umowy z końcem czasu oznaczonego znajdziesz tutaj.
informacje na temat rozwiązania umowy z końcem czasu oznaczonego znajdziesz tutaj.
Po złożonym takim oświadczeniu, Twój numer zostanie automatycznie przeniesiony do oferty Plus na Kartę. W ciągu pierwszych 30 dni od momentu wyłączenia numeru, należy dokonać zasilenia. Przed dezaktywacją warto też wysłać bezpłatną wiadomość o treści PRZENIES pod nr 80107. Dzięki temu Twoje dane rejestracyjne zostaną przeniesione z oferty abonamentowej.pawel1003 pisze:to w przypadku kiedy ją wypowiem to nr przejdzie na taryfę na kartę i będzie dalej aktywny po doładowaniu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Dzień dobry.
Dzwoniłam na infolinię 3 razy i każdy konsultant sugerował inne działanie (pewnie inaczej rozumiał problem), chciałabym więc na spokojnie opisać sytuację i dowiedzieć się co najlepiej zrobić.
Kończy mi się umowa abonamentowa na czas określony na firmę (31.12). Chciałabym po jej zakończeniu przejść na ofertę PlushAbo jednocześnie zmieniając właściciela na osobę prywatną (nadal ja, tylko nie konto firmowe).
Wiem, że mogłabym dokonać najpierw cesji, ale wiąże się to z utratą zniżek na Cyfrowym Polsacie (umowa w ramach promocji TwojaFirma). Umowa z Cyfrowym Polsatem kończy się 20.12, więc teoretycznie nie kolidowałaby z późniejszą datą zakończenia umowy w Plusie (31.12), ale muszę przecież coś zgłosić do Plusa przed terminem wypowiedzenia.
Czy jest możliwe dokonanie takiej operacji bez dodatowych kosztów?
Proszę o poradę co po kolei należy zrobić i w jakich terminach?
Jeśli taka operacja jest nie wykonalna, to rozważałam także opcję pośrednią przejścia tymczasowgo na Plus na Kartę - co wtedy należy zrobić i w jakim terminie, żeby NIE UTRACIĆ NUMERU, bo to jest dla mnie najważniejsze?
Dzwoniłam na infolinię 3 razy i każdy konsultant sugerował inne działanie (pewnie inaczej rozumiał problem), chciałabym więc na spokojnie opisać sytuację i dowiedzieć się co najlepiej zrobić.
Kończy mi się umowa abonamentowa na czas określony na firmę (31.12). Chciałabym po jej zakończeniu przejść na ofertę PlushAbo jednocześnie zmieniając właściciela na osobę prywatną (nadal ja, tylko nie konto firmowe).
Wiem, że mogłabym dokonać najpierw cesji, ale wiąże się to z utratą zniżek na Cyfrowym Polsacie (umowa w ramach promocji TwojaFirma). Umowa z Cyfrowym Polsatem kończy się 20.12, więc teoretycznie nie kolidowałaby z późniejszą datą zakończenia umowy w Plusie (31.12), ale muszę przecież coś zgłosić do Plusa przed terminem wypowiedzenia.
Czy jest możliwe dokonanie takiej operacji bez dodatowych kosztów?
Proszę o poradę co po kolei należy zrobić i w jakich terminach?
Jeśli taka operacja jest nie wykonalna, to rozważałam także opcję pośrednią przejścia tymczasowgo na Plus na Kartę - co wtedy należy zrobić i w jakim terminie, żeby NIE UTRACIĆ NUMERU, bo to jest dla mnie najważniejsze?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
Witaj dominik_f,
Na wniosku zaznacz, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu.
Oświadczenie takie można złożyć, w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".
Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Po rozwiązaniu umowy w usłudze abonamentowej numer przejdzie do oferty na kartę i wówczas będziesz mogła w ramach promocji konwersja przejść do usługi Plush ABO.
oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy.dominik_f pisze:Kończy mi się umowa abonamentowa na czas określony na firmę (31.12). Chciałabym po jej zakończeniu przejść na ofertę PlushAbo
Na wniosku zaznacz, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu.
Oświadczenie takie można złożyć, w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".
Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Czy numer jest zarejestrowany na Twoją jednoosobową działalność gospodarczą?dominik_f pisze:zmieniając właściciela na osobę prywatną (nadal ja, tylko nie konto firmowe).
Jeśli umowy zostaną rozwiązane po zakończeniu okresu promocyjnego, dodatkowe opłaty nie zostaną naliczone.dominik_f pisze:Czy jest możliwe dokonanie takiej operacji bez dodatowych kosztów?
Po rozwiązaniu umowy w usłudze abonamentowej numer przejdzie do oferty na kartę i wówczas będziesz mogła w ramach promocji konwersja przejść do usługi Plush ABO.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ