Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

grzefik,
grzefik pisze:Numer powinien już być na kartę. Jeszcze jest w abonamencie.
Jeśli data dezaktywacji wyznaczona jest na dziś, to następnego dnia Twój numer powinien być już zarejestrowany w ofercie Plus na Kartę.
grzefik pisze:Czy trzeba doładować aby przeszedł na kartę?
Zasilenia należy dokonać dopiero po przeniesieniu numeru do oferty na kartę, w ciągu pierwszych 30 dni od momentu wyłączenia numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grzefik
PlusManiak
Posty: 145
Rejestracja: 19 kwie 2013, o 11:18

Re: Zakończenie umowy

Post autor: grzefik »

Witam. Proszę przyspieszenie reklamacji o
nr #1095937. Numer został przeniesiony 25.10.2019 oraz została wystawiona faktura również na ten dzień
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj grzefik,
grzefik pisze:nr #1095937
Poprosiłam o przyśpieszenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: Zakończenie umowy

Post autor: wlo »

grzefik pisze:Numer został przeniesiony 25.10.2019 oraz została wystawiona faktura również na ten dzień
No trochę zadziwiająca sytuacja widzę się powtarza...
Też wypowiadałem umowę PlushABO, zgodnie z zasadami, na koniec kolejnego pełnego okresu rozliczeniowego (miesiączka była od 5 do 4 dnia miesiąca). Dotychczas, w takim przypadku, w ostatnim dniu okresu numer był przenoszony - przed północą. Jednak zauważyłem, że od pewnego czasu byk jakiś w systemie się pojawił i także mój numer nie 4 a 5 (października akurat) przeniesiono do prepaida a za ten jeden dzień nowej miesiączki wystawiono fakturę 32 gr.

Nie, nie mam zamiaru reklamować (chociaż normalnie bym reklamował - ostatnio czasu nie mam na pierdoły), zapłaciłem. Jednak moglibyście poprawić ten błąd w komputerze ;-)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

wlo,

dziękuję za nadesłane sugestie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: Zakończenie umowy

Post autor: wlo »

Marta_Plus pisze:wlo,

dziękuję za nadesłane sugestie.
Do usług ;-)

Dodam przy okazji, że po złożeniu wypowiedzenia (dokument elektroniczny podpisany certyfikatem kwalifikowanym nie wystarczył, musiałem go wydrukować, podpisać odręcznie, zeskanować i wysłać ponownie pocztą elektroniczną) w dniu 20 sierpnia, pocztą(!) dostałem pismo (datowane na 21 sierpnia) informujące o skutecznym wypowiedzeniu (przy okazji oferta utrzymaniowa była) oraz informacją, że w razie gdy nie skorzystam z utrzymania, rozwiązanie umowy nastąpi z dniem... 04.09.2019 ;-)

Ogarnijcie temat, bo wprowadzacie klientów w błąd takimi pismami... Najgorzej, że kiedy się dzwoni na infolinię (a dzwoniłem) konsultanci dbając o wizerunek firmy - co mnie nie dziwi - próbują wmawiać klientom, że nie umieją czytać, a jeśli umieją, to pojęcia nie mają co czytają ;-)

Jeszcze jedno... W nawiązaniu do wątku, w którym o zachowaniu numeru w prepaid mowa była.
W pismie zawarta była informacja o możliwości zachowania numeru w prepaid (cała procedura itd.), ale i informacja o regulaminie promocji "Przejście z Plusa Abonament do JA+NA KARTĘ I".
Pomijam fakt, że nazwa promocji dawno została zmieniona na "Przejście z Plusa Abonament do JA+NA KARTĘ" (jakoś na przełomie 2017/2018), to zapisy tej błędnie wskazanej promocji uwzględniają także taryfę Plus Internet, co dopiero w regulaminie z 7 października br. zostało poprawione, dostosowując regulamin do tego co tu, na forum, od dawna Państwo mówią o możliwości przeniesienia numeru z abonamentu do prepaida.
Hanna2019
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 12 lis 2019, o 22:33

rozwiązanie umowy, a czytelny podpis

Post autor: Hanna2019 »

Witam,
z przyczyn losowych chce zakończyć abonament w plusie i przejść czasowo na kartę.
Złożyłam wypowiedzenie (pisane odręcznie) zgodnie z regulaminem (choć tam wymogów specjalnych nie ma) podając moje pełne dane i numer jakiego dotyczy oraz podpisałam się nazwiskiem tak jak mam w dowodzie jak i we wzorze podpisu w banku.
Niestety pani kierownik powołując się na nieznane przepisy w regulaminie odesłała mi pismo, iż moje wypowiedzenie jest nie skuteczne bo brakuje formy pisemnej i podpisu czytelnego?? i cytuje mi art 78 § 1 KC
Czy to jest jakaś forma gry?? odbijania piłeczki ze strony plusa?,
Obecnie jestem w trudnej sytuacji i nie mam czasu na użeranie się z plus-ową niekompetencją.
W którym z regulaminów jest napisane o czytelnym podpisie i jaka jest jego definicja? dla kogo ma być czytelny?
Czy ktoś mi w tej sprawie pomoże?
Załączniki
takie pismo co przeczy samo w sobie.
takie pismo co przeczy samo w sobie.
Ostatnio zmieniony 13 lis 2019, o 10:43 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Hanna2019,

rozumiem, że umowa jest zawarta na Ciebie? Czy w ostatnim czasie nazwisko nie było zmieniane?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Zakończenie umowy

Post autor: largo »

Napisz wypowiedzenie za posrednictwem poczty elektronicznej
Hanna2019
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 12 lis 2019, o 22:33

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Hanna2019 »

Basia_Plus pisze:Witaj Hanna2019,

rozumiem, że umowa jest zawarta na Ciebie? Czy w ostatnim czasie nazwisko nie było zmieniane?
Witaj Basiu,
Umowa jest na mnie od ponad 10 lat, nazwisko od ponad 40 lat to samo :)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Hanna2019 ,

z pozycji forum nie mam dostępu do konta. Aby zweryfikować opisaną przez Ciebie sytuację, wyślij proszę zgłoszenie poprzez ten formularz. Poza numerem telefonu, podaj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL. Podaj nam numer zgłoszenia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Hanna2019
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 12 lis 2019, o 22:33

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Hanna2019 »

wypowiedzenie umowy [#1121204]
dziękuję
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Hanna2019,

dziękuję za numer zgłoszenia - poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Hanna2019
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 12 lis 2019, o 22:33

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Hanna2019 »

Kochani czy to ja jestem ograniczona czy w Plusie coś nie kontaktuje?? skąd bierzecie pracowników ??
1. Przyniosłam na ul. Konstruktorską wypowiedzenie własnoręcznie podpisane.
2. Dostałam list że moje wypowiedzenie jest nieskuteczne bo brakuje czytelnego podpisu???
3. Napisałam zgłoszenie z linku Basi w nim zamieściłam załączniki wypowiedzenia potwierdzonego przez kancelarię i dostałam odpowiedź gdzie ręce opadają:

"Szanowna Pani,

dziękuję za przesłaną wiadomość.

Chciałbym wyjaśnić, że w celu złożenia skutecznego oświadczenia woli w zakresie wypowiedzenia umowy drogą elektroniczną, konieczne jest przekazanie oświadczenia o wypowiedzeniu z adresu mailowego wskazanego jako adres kontaktowy na koncie Klienta bądź adresu e-mail wykorzystanego do zawarcia umowy.

W związku z powyższym, proszę o ponowne przesłanie oświadczenia. Jeśli oświadczenie dotrze w ciągu 14 dni od daty otrzymania niniejszej korespondencji, okres wypowiedzenia będzie liczony od daty złożenia pierwszego oświadczenia. Brak prawidłowego oświadczenia będzie skutkował kontynuowaniem zawartych Umów na dotychczasowych warunkach.

Jeżeli do Pani konta nie ma przypisanego żadnego adresu mailowego, bądź też chce Pani dokonać jego aktualizacji, aby możliwe było złożenie za jego pośrednictwem wypowiedzenia, może Pani tego dokonać:

- pisemnie, na adres Polkomtel Sp. z o.o. ul. Konstruktorska 4 02-673 Warszawa;
- elektronicznie, na adres: bok@plus.pl;
- telefonicznie, kontaktując się z infolinią;
- osobiście w punkcie Plusa (lista punktów dostępna na stronie: http://www.plus.pl/znajdz-salon);
- logując się do Plus online na stronie: http://www.online.plus.pl



Z poważaniem
Gxxxxxxx Jxxxxxxxx
Zespół Obsługi Korespondencji Elektronicznej
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4; 02-673 Warszawa
Ostatnio zmieniony 15 lis 2019, o 10:48 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukryłam dane osobowe.
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Zakończenie umowy

Post autor: largo »

No niestety tego z adresem poczty elektronicznej nie przeskoczysz.
Nie prościej podpisz raz jeszcze wypowiedzenie i do byle jakiego salonu zanies
ODPOWIEDZ