Strona 16 z 39
Re: Zakończenie umowy
: 2 paź 2017, o 10:50
autor: Marta_Plus
superfly86,
w takim przypadku, z dniem dezaktywacji numeru abonamentowego automatycznie następuje konwersja numeru do oferty Plus na Kartę. Jak obecnie wygląda sytuacja? Czy na numerze działają krótkie kody USSD, np.*147#?
Re: Zakończenie umowy
: 2 paź 2017, o 11:23
autor: superfly86
Jeden numer przeszedł na kartę, mimo wysłania komendy "przenies" dane rejestracyjne nie zostały wprowadzone i trzeba było rejestrować z wykorzystaniem numeru telefonu i nr seryjnego karty (komenda).
Drugi numer do obecnej chwili jest na abonamencie - nadal mozna sie logowac do plus online haslem abonamentowym i dzwonie mimo tego ze nie doladowywałem,
Prosiłbym o pomoc w przyspieszeniu realizacji tego przejscia na karte na nr z koncowka ...349
Re: Zakończenie umowy
: 2 paź 2017, o 12:45
autor: Basia_Plus
superfly86,
superfly86 pisze:Prosiłbym o pomoc w przyspieszeniu realizacji tego przejscia na karte na nr z koncowka ...349
przepraszam za zaistniałą sytuację. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Odstąpienie od umowy
: 7 paź 2017, o 17:18
autor: dambeh78
Witam,
21.09.2017 podpisałem za pośrednictwem kuriera umowę na abonament Rodzina + wraz z dyspozycją przeniesienia numerów do sieci Plus. Po testach dnia 22.09.2017 wysłałem pismo na skrzynkę email, dostając potwierdzenie zgłoszenia od Państwa, o odstąpieniu od umowy wraz z odstąpieniem przeniesienia numerów. Do dnia dzisiejszego brak jakiejkolwiek informacji z Państwa strony co dalej. Konsultanci każdy mówi co innego, telefon działa w waszej sieci ( więcej nie działa niż działa ) mija 14 dzień a ja dalej jestem uwiązany bądź co bądź nieważnie prawnie umową ( umowa zawarta na odległość wypowiedziana do 14 dni uważana jest za niebyłą - tak stanowi Wasz regulamin !!! )
Zwracam się z prośbą o przyjrzenie się tematowi. Nie mogę korzystać w pełni z usług GSM w Waszej sieci. Czy muszę podejmować jakieś kroki prawne, żeby umowa w końcu przestała obowiązywać ????
Re: Odstąpienie od umowy
: 7 paź 2017, o 18:51
autor: zif
Czeeekaj. Czyli - nie wysłałeś papiórka pocztą, a tylko jakiś tam mail? Jeśli tak, to... jak by ci to powiedzieć... nie odstąpiłeś od umowy, a termin, w którym mogłeś wysłać odstąpienie, minął.
Re: Odstąpienie od umowy
: 7 paź 2017, o 19:04
autor: habish
Wysłanie na
bok@plus.pl zdjęcia czy też skanu odstąpienia na którym są wszystkie wymagane dane oraz własnoręczny podpis także może być.
Re: Odstąpienie od umowy
: 7 paź 2017, o 21:17
autor: dambeh78
zif pisze:Czeeekaj. Czyli - nie wysłałeś papiórka pocztą, a tylko jakiś tam mail? Jeśli tak, to... jak by ci to powiedzieć... nie odstąpiłeś od umowy, a termin, w którym mogłeś wysłać odstąpienie, minął.
Hmm na samym wniosku z odstąpieniem od umowy był podany zarówno adres pocztowy jak i email. Poza tym wniosek został przyjęty o czym Plus mnie poinformował i na tym koniec.
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Re: Odstąpienie od umowy
: 9 paź 2017, o 10:51
autor: Basia_Plus
Witaj
dambeh78,
odstąpienie od umowy może być wysłane także mailem na adres:
bok@plus.pl.
W celu zweryfikowania opisanej sytuacji proszę Cię o kontakt poprzez
formularz. Wówczas konsultant mający wgląd na Twoje konto wszystko sprawdzi.
Re: Odstąpienie od umowy
: 9 paź 2017, o 12:58
autor: dambeh78
Formularz zgłoszeniowy wysłany.
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Re: Odstąpienie od umowy
: 9 paź 2017, o 13:56
autor: Basia_Plus
dambeh78,
podaj proszę numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć udzielenie odpowiedzi.
Re: Odstąpienie od umowy
: 9 paź 2017, o 16:13
autor: dambeh78
Zagadnienie:171009-001082
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Re: Odstąpienie od umowy
: 9 paź 2017, o 17:31
autor: Marta_Plus
dambeh78,
dziękuję za informację. Już przyśpieszam udzielenie odpowiedzi na podany numer zagadnienia.
Re: Odstąpienie od umowy
: 30 paź 2017, o 21:31
autor: daniel_reds
Witam.
W grudniu kończy mi się abonament i nie chce przedłużać umowy. Co muszę dokładnie zrobić, aby automatycznie mi go nie przedłużyli?
Re: Zakończenie umowy
: 31 paź 2017, o 11:30
autor: Marta_Plus
Witaj
daniel_reds,
wypowiedzenie umowy wymaga zachowania formy pisemnej. Więcej na ten temat pisaliśmy
tutaj.
Pamiętaj, że jeśli do końca kontraktu zostało więcej niż 30 dni, we wniosku należy zaznaczyć, iż chodzi o rozwiązanie umowy z datą końca kontraktu. W przeciwnym razie, wyłączenie numeru nastąpi zgodnie z okresem wypowiedzenia, który wynosi 30 dni i jest liczony od pierwszego dnia najbliższego okresu rozliczeniowego następującego po okresie, w którym złożono wypowiedzenie umowy.
Gdybyś jednak zmienił zdanie i chciał poznać ofertę dotyczącą przedłużenia kontraktu, to napisz do nas w tym
wątku.
Odstąpienie od umowy zawartej na odległość
: 2 lis 2017, o 15:26
autor: micholr
Jak skutecznie odstąpić od umowy zawartej przez telefon? W kontakcie z bok otrzymałem dwie różne odpowiedzi:
1) za pomocą email na
bok@plus.pl
2) listem poleconym.
Bardzo proszę o odpowiedź.