Plus Forum • Zobacz wątek - Zakończenie umowy

Teraz jest 18 sie 2018, o 16:46

Zostaw Kontakt





Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3225
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 294 razy

Re: Zakończenie umowy

Post6 mar 2018, o 12:20

daniel_reds,

poprosiłam o ponowne wysłanie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

typiarzz

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): 4 mar 2018, o 18:44
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Zakończenie umowy

Post9 mar 2018, o 09:39

Wczoraj udalem sie do salonu Plus (08.03).
Moja umowa konczy sie 21.04, a okres rozliczeniowy zaczyna sie 9-tego dnia miesiaca.
Pani powiedziala, ze z racji, ze jest 08.03 to jestem za wczesnie i musze zlozyc wypowiedzenie po 9-tym.
Gdybym uparl sie na zlozenie wczoraj, RZEKOMO umowa zakonczylaby sie 9-tego kwietnia, tak wiec okres 9.04-21.04 bylby liczony jako zbyt wczesne rozwiazanie umowy.
Natomiast wg pani z salonu zlozenie wypowiedzenia po 9-tym marca poskutkuje tym, ze usluga bedzie przez Plus dostarczana az do konca okresu rozliczeniowego przed ktorym skladam wypowiedzenie, tj. az do 8.05.

Czy to prawda? W tym temacie widzialem wypowiedzi mowiace, ze mozna zlozyc wypowiedzenie z koncem obowiazywania umowy duzo wczesniej niz wylacznie w trakcie ostatniego okresu rozliczeniowego.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3225
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 294 razy

Re: Zakończenie umowy

Post9 mar 2018, o 10:19

typiarzz,

oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy.
Na wniosku należy zaznaczyć, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu.
Oświadczenie takie można złożyć, w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:

Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".

Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

typiarzz

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): 4 mar 2018, o 18:44
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Zakończenie umowy

Post9 mar 2018, o 10:22

Dokladnie taka rezygnacje chcialem wczoraj zlozyc (moj wzor z poprzedniej strony tematu):
Miasto, dn. 05.03.2018

Imie nazwisko
Adres

Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa

REZYGNACJA Z USŁUG

Niniejszym wypowiadam umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych dla numeru XXX-XXX-XXX. Umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym tj. ustaje z końcem okresu jej obowiązywania, z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia.

Podpis:


Tak jak mowie - pani nie chciala przyjac mowiac, ze jestem za wczesnie.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3225
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 294 razy

Re: Zakończenie umowy

Post9 mar 2018, o 11:41

typiarzz,

jeśli masz inny punkt Plusa w pobliżu to możesz tam się udać w celu złożenia wypowiedzenia lub podeślij nam adres punktu, w którym byłeś postaramy się wyjaśnić tą sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

typiarzz

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): 4 mar 2018, o 18:44
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Zakończenie umowy

Post9 mar 2018, o 11:53

@Basia_Plus
Punkt, w ktorym bylem (i mi odmowiono) to punkt Plus GSM w CH Tulipan Łódź, tel. 42 643 50 52
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3225
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 294 razy

Re: Zakończenie umowy

Post9 mar 2018, o 12:13

typiarzz,

podaj proszę dokładniejszą lokalizację, czyli jeszcze ulicę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

typiarzz

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): 4 mar 2018, o 18:44
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Zakończenie umowy

Post9 mar 2018, o 12:15

Piłsudskiego 94, 92-202 Łódź
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3225
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 294 razy

Re: Zakończenie umowy

Post9 mar 2018, o 12:59

typiarzz,

dziękuję. Sprawa w trakcie wyjaśniania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

typiarzz

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): 4 mar 2018, o 18:44
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Zakończenie umowy

Post12 mar 2018, o 09:21

typiarzz napisał(a):Moja umowa konczy sie 21.04, a okres rozliczeniowy zaczyna sie 9-tego dnia miesiaca.
(...)
Natomiast wg pani z salonu zlozenie wypowiedzenia po 9-tym marca poskutkuje tym, ze usluga bedzie przez Plus dostarczana az do konca okresu rozliczeniowego przed ktorym skladam wypowiedzenie, tj. az do 8.05.


Jeszcze jedno pytanie - czy faktycznie skladajac teraz wypowiedzenie abonamentu Plus - usluge bede mial az do 8.05?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4838
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 535 razy

Re: Zakończenie umowy

Post12 mar 2018, o 11:07

typiarzz,
- tak, okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i jest liczony od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego. Zatem składając wypowiedzenie dzisiaj, okres 30 dni będzie liczony od 09.04.2018 r.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

typiarzz

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): 4 mar 2018, o 18:44
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Zakończenie umowy

Post12 mar 2018, o 11:26

Dziekuje @Ewa_Plus
Czyli wobec tego nie da sie wypowiedziec umowy tak, aby skonczyla sie rowno z data wpisana na umowie?
W moim przypadku moglaby obowiazywac do 8.04 (jesli wypowiedzialbym do 9 marca, ale wowczas ryzykowalbym oplate za zbyt wczesne rozwiazanie umowy), albo do 8.05 (i wowczas data zakonczenia - 21.04 - nie ma zadnego znaczenia)
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4838
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 535 razy

Re: Zakończenie umowy

Post12 mar 2018, o 12:03

typiarzz,
- to zależy jaki tryb rozwiązania będzie wybrany. Jeśli pracownik zaznaczy, że "zgodnie z okresem wypowiedzenia" to będzie tak, jak pisałam wyżej. Jeśli wybrany zostanie tryb, że z końcem umowy, to wówczas zostanie ona rozwiązana z ostatnim dniem kontraktu. Wyjątek stanowi sytuacja gdy do końca umowy zostało mniej niż 30 dni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Mojee

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 23 mar 2018, o 16:17
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Zakończenie umowy

Post23 mar 2018, o 16:30

dzień dobry, mam 3 numery w JA+ Rodzina. Prawdopodobnie zmienię operatora na głównym numerze. Co zrobić z pozostałymi? Zrezygnować z nich osobno czy one automatycznie wygasną. Okres umowy na głównym numerze jest o 2 tygodnie wcześniejszy. Nie chciałabym płacić kar za zrywanie umowy.

Dziękuje
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 797
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 108 razy

Re: Zakończenie umowy

Post23 mar 2018, o 18:01

Witaj Mojee,

Mojee napisał(a):Zrezygnować z nich osobno czy one automatycznie wygasną.
Nie musisz z tych umów rezygnować, nie wygasną one automatycznie. W przypadku rozwiązana umowy głównej, utracisz rabat na pierwszej umowie dodatkowej, współdzielenie zasobów na wszystkich umowach dodatkowych, a opłaty za usługi będą naliczane zgodnie z cennikiem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Marta_Plus otrzymał podziękowanie od
Mojee(26 mar 2018, o 10:50)
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości