Teraz jest 24 wrz 2018, o 20:01

Zostaw Kontakt





Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Mojee

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 23 mar 2018, o 16:17
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Zakończenie umowy

Post24 mar 2018, o 13:57

Dziękuje za odpowiedz.
Czyli odwracając pytanie jeśli mam główną i dodatkowe numery, to należy z tych dodatkowych zrezygnować, same nie wygasną? Tylko jest różnica w terminach końca umów (2 tygodnie)- czy napisać z końcem głównej umowy czy tych dodatkowych?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3313
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Zakończenie umowy

Post26 mar 2018, o 09:07

Mojee,
Mojee napisał(a):to należy z tych dodatkowych zrezygnować, same nie wygasną?

po upływie czasu oznaczonego, umowa automatycznie przedłuża się na czas nieoznaczony, o ile nie zostanie złożone oświadczenie na piśmie.
Mojee napisał(a):Tylko jest różnica w terminach końca umów (2 tygodnie)- czy napisać z końcem głównej umowy czy tych dodatkowych?

Oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy.
Na wniosku zaznacz, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu.
Oświadczenie takie można złożyć, w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".

Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
Mojee(26 mar 2018, o 10:50)
Offline
Avatar użytkownika

Cieplasek1

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 19 cze 2018, o 20:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: taka
  • Model telefonu: jaka

Re: Przedłużenie umowy

Post19 cze 2018, o 20:58

Dzień dobry. Mam pytanie . Ile przed końcem umowy mogę złożyć wypowiedzenie umowy o zakończeniu z końcem okresu podstawowego. Wypowiadałam w salonie Cyfrowy Polsat 6 miesięcy przed końcem umowy i nie było problemów. Natomiast jak chciałem wypowiedzieć usługi telekomunikacyjne to dostałem odpowiedź że tylko na 1miesac przed końcem umowy bo teraz jak wypowiem to zostanie naliczona kara bo to jest traktowane jak zerwanie umowy. Chociaz tłumaczyłem że z ostatnim okresem podstawowej umowy.
Pozdrawiam

Wysłane z mojego C1-U02 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowano 20 cze 2018, o 09:06 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Ron

Szalony PlusManiak

  • Posty: 486
  • Dołączył(a): 18 maja 2015, o 17:24
  • Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
  • Podziękował : 294 razy
    Otrzymał podziękowań: 40 razy
  • Moja taryfa: Elastyczna na Kartę
  • Model telefonu: LG K8 2017

Re: Przedłużenie umowy

Post20 cze 2018, o 08:04

Okres wypowiedzenia, to 30 dni i następuję z końcem pełnego okresu rozliczeniowego. ;-)
Offline
Avatar użytkownika

torre24

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 197
  • Dołączył(a): 24 sty 2016, o 19:55
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: Plush Abonament 25
  • Model telefonu: LG G6

Re: Przedłużenie umowy

Post20 cze 2018, o 08:33

Cieplasek1 napisał(a):Dzień dobry. Mam pytanie . Ile przed końcem umowy mogę złożyć wypowiedzenie umowy o zakończeniu z końcem okresu podstawowego. Wypowiadałam w salonie Cyfrowy Polsat 6 miesięcy przed końcem umowy i nie było problemów. Natomiast jak chciałem wypowiedzieć usługi telekomunikacyjne to dostałem odpowiedź że tylko na 1miesac przed końcem umowy bo teraz jak wypowiem to zostanie naliczona kara bo to jest traktowane jak zerwanie umowy. Chociaz tłumaczyłem że z ostatnim okresem podstawowej umowy.
Pozdrawiam

Wysłane z mojego C1-U02 przy użyciu Tapatalka
Bzdura. APS ma obowiązek przyjąć wypowiedzenie z określoną datą zakończenia świadczenia usług. A proceder, który opisujesz to norma w APS.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4856
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 538 razy

Re: Zakończenie umowy

Post20 cze 2018, o 09:09

Witaj Cieplasek1 ,
zgodnie z tym, co pisała Basia_Plus:
Basia_Plus napisał(a):Oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy.
Na wniosku zaznacz, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu.
Oświadczenie takie można złożyć, w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".

Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Cieplasek1

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 19 cze 2018, o 20:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: taka
  • Model telefonu: jaka

Re: Zakończenie umowy

Post20 cze 2018, o 11:10

Dziękuję bardzo za informację. Jestem bardzo zły bo wypowiedzenie z Cyfrowego Polsatu pan przyjął chodź zadzwonił się upewnić czy może, ale z Plusa kategorycznie powiedział że będzie kara. Nawet kierownik siedzący obok potwierdził tą wersję. Nie upierałem się bo nie sprawdziłem tego przed odwiedzeniem APS. Przy wypowiedzeniu z CP się upewniałem na forum wiec byłem tego pewien. Jutro idę z znowu do APS z pytaniem dlaczego wprowadzają mnie w błąd.
Dziękuje bardzo za szybką odpowiedz
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4856
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 538 razy

Re: Zakończenie umowy

Post21 cze 2018, o 08:01

Cieplasek1,
- a który to dokładnie APS? Możesz podać jego adres? Spróbuję z nimi to wyjaśnić :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Cieplasek1

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 19 cze 2018, o 20:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: taka
  • Model telefonu: jaka

Re: Zakończenie umowy

Post21 cze 2018, o 15:21

APS w Wągrowcu ul. Jeżyka 2A. Można porozmawiać. Dziś nie dam rady alele jutro albo w sobotę będę z wypowiedzeniem .

Wysłane z mojego C1-U02 przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3313
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Zakończenie umowy

Post21 cze 2018, o 16:26

Cieplasek1,

sprawa w trakcie wyjaśniania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Andrzej62

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 191
  • Dołączył(a): 20 paź 2014, o 12:32
  • Lokalizacja: centralna WLKP
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: 49,99 -> 24,99 sD
  • Model telefonu: już nie szkoda mi Nokii 6300 :(

Re: Zakończenie umowy

Post30 cze 2018, o 23:40

Ewa_Plus napisał(a):Cieplasek1,
- a który to dokładnie APS? Możesz podać jego adres? Spróbuję z nimi to wyjaśnić :)

Niestety ale sytuacja opisywana w postach powyżej, spotkała mnie/nas dzisiaj w Centrum Handlowym ETC w Swarzędzu. Nie wiem czy punkt tam się mieszczący to tzw. APS, ale po ilości mieszczących się tam stanowisk tzw. obsługi klienta (3) to duży punkt. Żona chciała złożyć rezygnacje z usług po okresie oznaczonym i dowiedziała się że "się nie da", chyba że zamierza zapłacić karę za wcześniejsze ZERWANIE umowy. Próbowałem grzecznie wytłumaczyć pani nas "obsługującej", że umowę mogę wypowiedzieć/zrezygnować ze świadczenia usług, w dowolnym momencie trwania umowy wyraźnie zaznaczając "że z końcem okresu oznaczonego"
Pani lekko poirytowana, obstawała przy swoim a ja nie potrafiłem podać nr. "rozporządzenia" które to reguluje na naszą korzyść (to sarkazm i ironia). W takiej sytuacji nawet powoływanie się na wpisy z http://plusforum.pl , nie miało większego sensu.
qui rogat, non errat
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3313
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Zakończenie umowy

Post2 lip 2018, o 11:21

Andrzej62,

podaj nam adres punktu, w którym byłeś postaramy się wyjaśnić tę sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Andrzej62

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 191
  • Dołączył(a): 20 paź 2014, o 12:32
  • Lokalizacja: centralna WLKP
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: 49,99 -> 24,99 sD
  • Model telefonu: już nie szkoda mi Nokii 6300 :(

Re: Zakończenie umowy

Post2 lip 2018, o 22:15

Wydawało mi się, że podałem adres:
Andrzej62 napisał(a):/.../w Centrum Handlowym ETC w Swarzędzu/../

Tutaj oficjalna strona http://www.etcswarzedz.pl/ z pełnym adresem [to nie jest reklama]
A to miejsce docelowe http://www.etcswarzedz.pl/sklepy/plus-i-cyfrowy-polsat/
Naprzeciwko jest tzw. APS "fioletowych" a za winklem tzw. APS "różowych"
Istny "trójkąt bermudzki" więc łatwo się zgubić.
qui rogat, non errat
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3313
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Zakończenie umowy

Post3 lip 2018, o 11:38

Andrzej62,

dziękuję za dane punktu, chodziło mi o dokładny adres (ulica). Sprawa w trakcie wyjaśniania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Andrzej62

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 191
  • Dołączył(a): 20 paź 2014, o 12:32
  • Lokalizacja: centralna WLKP
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: 49,99 -> 24,99 sD
  • Model telefonu: już nie szkoda mi Nokii 6300 :(

Re: Zakończenie umowy

Post4 lip 2018, o 09:59

Basia_Plus napisał(a):Andrzej62,/.../ Sprawa w trakcie wyjaśniania.

Witam
I na jakim etapie jest wyjaśnianie, bo nie uśmiecha mi się ponowna jazda do tego "punktu" [mam najbliżej] i na powtórke z rozrywki?
qui rogat, non errat
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości