Teraz jest 19 wrz 2018, o 10:12

Zostaw Kontakt





Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 113 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post9 mar 2018, o 16:43

izabelalu,

dziękuję za numer zamówienia. Przekazałam sprawę do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Pierwszlepszy

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 8 mar 2018, o 07:08
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: brak
  • Model telefonu: brak

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post12 mar 2018, o 17:15

Witam

Prośba do specjalistów udzielajacych sie na forum w imieniu operatora sieci Plus.
Czy jest możliwość doprowadzenie do kontaktu z działem weryfikacji? dzwoniono do mnie w zeszły piątek na numer którego nie miałem przy sobie i liczyłem że dzisiaj ktoś zadzwoni ale nic. Sprawa dotyczy zamówienia w sklepie internetowym br201803014772150. Zadzwoniłbym sam ale nie wiem pod jaki numer.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3311
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post12 mar 2018, o 17:36

Witaj Pierwszlepszy

Pierwszlepszy napisał(a):Zadzwoniłbym sam ale nie wiem pod jaki numer.

z infolinią sklepu internetowego skontaktujesz się telefonicznie pod numerem 601101200. Więcej info tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Pierwszlepszy

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 8 mar 2018, o 07:08
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: brak
  • Model telefonu: brak

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post12 mar 2018, o 18:06

z infolinią sklepu internetowego skontaktujesz się telefonicznie pod numerem 601101200. Więcej info tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.


Dzwoniłem a jakże, miły Pan po drugiej stronie objaśnił ze dział weryfikacji jest w innym budynku i nie ma możlwości aby mógł interweniować - dodał informację w systemie i wpisał mój inny numer kontaktowy oraz objaśnił przycyzne zaiweszenia procesowania zamówienia. Jednak dzisiaj nikt nie dzwonił i postanowiłem zadziałać ja. W formularzu kontaktu jaki dostałem w mailu napisałem tez odpowiednio mam dwa potwierdzenia przekazania informacji tam gdzie trzeba - ale efektu brak. Próbuje przez forum, efekt taki że dzisiaj Pani z obsługi dodała kolejny wpis o przekazaniu informacji do weryfikacji. Nie wiem może jak niecierpliwy jestem ale tak długo to od lat nic nie załatwiałem.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 113 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post13 mar 2018, o 11:47

Pierwszlepszy,

przesłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Pierwszlepszy

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 8 mar 2018, o 07:08
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: brak
  • Model telefonu: brak

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post13 mar 2018, o 11:57

Witam

Dziękuję, niestety ale to jest błędne koło - ciągle sprawa tkwi w tym samym miejscu. Dostałem kolejnego maila że nie można się ze mną skontaktować, telefon mam ciągle przy sobie (oba numery) żadnego nieodebranego połączenia. Naprawdę nie ma możliwości aby ja zadzwonił do tego Działu Weryfikacji? Ręce opadają
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3311
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post13 mar 2018, o 13:29

Witaj Pierwszlepszy,

konsultant będzie ponownie się z Tobą kontaktował.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Pierwszlepszy

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 8 mar 2018, o 07:08
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: brak
  • Model telefonu: brak

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post13 mar 2018, o 13:36

Obrazek

.........czekam
UPDATE: Zadzwonili! Mam nadzieję że dalej to już góra 2 dni robocze i finał.....

Dziękuję wszystkim którzy pomogli :)

To teraz będę odliczał:
1-szy dzień cisza, status zamówienia bez zmian....
Offline
Avatar użytkownika

Aquarel94

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 15 mar 2018, o 13:40
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post15 mar 2018, o 13:43

Witam,
Proszę o interwencję. Mój numer zamówienia to:201803124855318.
Strasznie opornie to wszystko działa...
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3311
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post15 mar 2018, o 14:18

Witaj Aquarel94,

sprawdzałeś może swoją skrzynkę? Może masz już jakiegoś maila od sklepu internetowego odnośnie złożonego zamówienia. Mógł trafić do folderu "spam".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Aquarel94

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 15 mar 2018, o 13:40
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post15 mar 2018, o 14:43

Dzisiaj wysłałem dokumenty i od tamtej pory cisz. Nie chce nic mówić ale zamówienie złożyłem w poniedziałek i jest to lekka przesada, żeby tyle czekać...
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3311
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post15 mar 2018, o 15:29

Aquarel94,

wysłałam interwencję do pracowników sklepu internetowego w sprawie złożonego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

dana1111

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 19 mar 2018, o 16:14
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post19 mar 2018, o 16:23

Witam.

Mam problem z przeniesieniem nr do plus zamówienie 201803134865138, wyznaczona jest kaucja. Czemu tak się dzieje? Nie mam nigdzie zaległości.
Czy to na mój wiek? 55 rocznik. Proszę o wyjaśnienie sytuacji. Proszę o pomoc w tej sprawie.

Pozdrawiam.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 113 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post19 mar 2018, o 17:23

Witaj dana1111,

przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

dana1111

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 19 mar 2018, o 16:14
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post19 mar 2018, o 17:38

@Marta_Plus będą się kontaktować? Może masz jakieś informacje.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 25 gości