Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
malgorzata0611
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 wrz 2018, o 10:16

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: malgorzata0611 »

Witam, przedłużyłam umowę na abonament w sklepie internetowym ( nr zamówienia 201809135933838). Niestety gdy przyjechał kurier nie mogłam odebrać przesyłki z powodu niezgodności danych, ponieważ zapomniałam że zmieniłam dowód osobisty. Zaktualizowałam dane w punkcie Plusa jeszcze tego samego dnia.
Kiedy będę mogła ponownie złożyć zamówienie i czy dostanę jakąś informację o wykasowaniu tamtego zamówienia.
Będę wdzięczna za szybką odpowiedź ( bardzo mi zależy na szybkim przedłużeniu umowy).
Pozdrawiam ;-)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj malgorzata0611,

już przekazałam interwencję do pracowników sklepu internetowego. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
malgorzata0611
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 18 wrz 2018, o 10:16

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: malgorzata0611 »

Dziękuję bardzo :)
Mam spodziewać się telefonu czy e-maila?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Ewa_Plus »

malgorzata0611,
- już powinnaś móc złożyć nowe zamówienie przez nasz sklep internetowy, jednak wysyłka nastąpi dopiero, gdy dotrze do nas zwrot poprzedniej paczki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
malgorzata0611
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 18 wrz 2018, o 10:16

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: malgorzata0611 »

Sprawdziłam i niestety jeszcze nie mogę ( wyświetla się: "Nie mamy dla Ciebie w tej chwili oferty na przedłużenie umowy. Zapraszamy wkrótce."), natomiast status mojego zamówienia to "Zamówienie anulowane". :/
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

malgorzata0611,
malgorzata0611 pisze:Sprawdziłam i niestety jeszcze nie mogę
Spróbuj jeszcze raz złożyć zamówienie i najlepiej będzie jeśli skontaktujesz się z naszym sklepem internetowym do końca tygodnia, w godzinach pracy infolinii. Przesyłkę ponowimy dopiero po zwrocie poprzedniej umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
malgorzata0611
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 18 wrz 2018, o 10:16

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: malgorzata0611 »

Marta_Plus pisze:malgorzata0611,
malgorzata0611 pisze:Sprawdziłam i niestety jeszcze nie mogę
Spróbuj jeszcze raz złożyć zamówienie i najlepiej będzie jeśli skontaktujesz się z naszym sklepem internetowym do końca tygodnia, w godzinach pracy infolinii. Przesyłkę ponowimy dopiero po zwrocie poprzedniej umowy.

Mam nadzieję, że uda się to załatwić w tym tygodniu.
Dziękuję Marta_Plus za pomoc :)
Pozdrawiam ;)
ares_27
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 22 wrz 2018, o 18:02

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: ares_27 »

Witam 19.09.2018 zlozylem zamowienie nr.201809195969232
dalej nie dostalem konkretnej odpowiedzi a 23.09.2018 konczy mi sie umowa dlugo jeszcze to zajmnie czy poprostu mam szukac gdzie indziej dziekuje za szybko odpowiedz
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj ares_27,
- czy od sklepu internetowego nie otrzymałeś jeszcze żadnego maila? Mógł trafić do folderu ze spamem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ares_27
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 22 wrz 2018, o 18:02

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: ares_27 »

Dostalem taka wiadomosc:

Uprzejmie informuję, że zamówienie oczekuje na indywidualne utworzenie oferty na Pana koncie.

O dalszym etapie realizacji poinformujemy w oddzielnych wiadomościach.

Przepraszamy za niedogodności.

wiec moje pytanie jest czy mam dalej czekac no i jak dlugo bo jutro zaczyna mi sie okres rozliczeniowy.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Ewa_Plus »

ares_27,
- wkrótce zamówienie powinno być dalej procesowane. Okres rozliczeniowy nie ma wpływu na jego realizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ares_27
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 22 wrz 2018, o 18:02

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: ares_27 »

dziekuje pani za wyjasnienie wlasnie otrzymalem wiadomosc ze przesylka bedzie przekazana kurierowi jeszcze raz dziekuje.
paulaw19
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 4 wrz 2018, o 19:37

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: paulaw19 »

201808275835865 Zamówienia nadal nie dostarczono, również nie anulowano. Proszę o jak najszybsze wyjaśnienia, w innym wypadku wypowiadam umowę i przechodze do innej sieci.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

paulaw19,

sprawdzałeś pocztę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
paulaw19
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 4 wrz 2018, o 19:37

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: paulaw19 »

Poprzednie zamówienie zostało anulowane.
Złożyliśmy drugie: 201810046049884
Bardzo proszę o przyśpieszenie czasu realizacji.
Pozdrawiam
ODPOWIEDZ