Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
paulaw19,
przekazałam Twoją prośbą dalej. Pozdrawiam.
przekazałam Twoją prośbą dalej. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 2 lis 2018, o 16:57
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Czy ktoś może sprawdzić zamówienie numer 201810286165571?
Od tygodnia nie zrealizowane. Jak nie chcecie klientów to przeniosę numer gdzie indziej bez problemu.
Od tygodnia nie zrealizowane. Jak nie chcecie klientów to przeniosę numer gdzie indziej bez problemu.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Ja za to mam problem z kurierem. kończy mi się umowa na MIXA i konsultant do mnie zadzwonił, przeszłam więc na abonament, bo oferta mi odpowiada i w środę dostałam sms, że kurier TNT dostarczy umowę i nowy telefon, siedziałam caly dzień w domu i czekałam, wieczorem sprawdzam na stronie kuriera a tam info, że mnie nie było w domu. No ok, dzień przed Wszystkimi Świętymi, myślę sobie spoko, może się nie wyrobili, też ludzie, ale dziś ta sama sytuacja. Wiadomość, że dziś będzie kurier, cały dzień jestem w domu, a w południe info, że mnie nie było... Żenada. Oczywiście na infoinii TNT nikt nie odbiera, dzwoniłam więc do Plusa, przyjęli zgłoszenie ale czy to coś da to nie wiem. Jak w poniedziałek sytuacja się powtórzy to po prostu nie przyjmę już tej przesyłki i podpiszę umowę z innym operatorem, bo jak dla mnie to brak szacunku dla klienta.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
a.karpowicz,
promocja, która Cię zainteresowała oferowana jest może w ramach przedsprzedaży?
Noahn192,
przepraszam za napotkane utrudnienia w doręczeniu Twojej przesyłki.
promocja, która Cię zainteresowała oferowana jest może w ramach przedsprzedaży?
Noahn192,
przepraszam za napotkane utrudnienia w doręczeniu Twojej przesyłki.
Daj nam znać wtedy, a postaramy się pomóc w pomyślnej finalizacji umowy z Plusem.Noahn192 pisze:Jak w poniedziałek sytuacja się powtórzy to po prostu nie przyjmę już tej przesyłki i podpiszę umowę z innym operatorem,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 2 lis 2018, o 16:57
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Przedłużenie umowy, abonament telefon to HUAWEI MATE 20 PRO
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
a.karpowicz,
realizacja oferty nastąpi po 4 listopada br. - zamówienie w przedsprzedaży. Ze swojej strony poprosiłam pracowników sklepu internetowego o przyśpieszoną realizację, ale proszę Cię jeszcze o cierpliwość w oczekiwaniu na wysyłkę zamówienia.
realizacja oferty nastąpi po 4 listopada br. - zamówienie w przedsprzedaży. Ze swojej strony poprosiłam pracowników sklepu internetowego o przyśpieszoną realizację, ale proszę Cię jeszcze o cierpliwość w oczekiwaniu na wysyłkę zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 2 lis 2018, o 16:57
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Szkoda,że żadnej informacji przy zamawianiu nie było o tym,że dopiero po 4tym będzie realizowana sprzedaż.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dziś to już calkiem jaja sobie robią, jakieś żarty. Przesyłka jest w magazynie, nawet nie wydano jej dziś do doręczenia. Ręce mi już opadają. Zamówienie było złożone w zeszły poniedziałek. W takim tempie to do Bożego Narodzenia nie dotrze. Cały piątek dzwoniłam a to do Plusa a to do firmy kurierskiej i powiem szczerze, że mam dość wydzwaniania i proszenia, by ktoś wreszcie dostarczył moją przesyłkę.Marta_Plus pisze: Noahn192,
przepraszam za napotkane utrudnienia w doręczeniu Twojej przesyłki.Daj nam znać wtedy, a postaramy się pomóc w pomyślnej finalizacji umowy z Plusem.Noahn192 pisze:Jak w poniedziałek sytuacja się powtórzy to po prostu nie przyjmę już tej przesyłki i podpiszę umowę z innym operatorem,
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Noahn192,
wobec tego, prześlij proszę numer telefonu, na którym była zawierana umowa pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
wobec tego, prześlij proszę numer telefonu, na którym była zawierana umowa pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Marta_Plus pisze:Noahn192,
wobec tego, prześlij proszę numer telefonu, na którym była zawierana umowa pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Napisałam :)
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Noahn192,
dziękuję za wiadomość - przekazałam zgłoszenie do pilnej realizacji.
dziękuję za wiadomość - przekazałam zgłoszenie do pilnej realizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Bardzo dziękuję :) Jest Pani jedyną osobą, która mogła cokolwiek zrobić, na czacie Plusa pisano mi, że nic nie mogą zrobić, nawet mojego numeru nie mogą podać komuś kto mógłby pomóc, dzwoniąc na infolinię Pani wzięła moje dane, przyjęła zgłoszenie, napisała zazalenie i powiedziała, że nic więcej nie może. Za to dodzwonić się do infolinii kuriera to jakaś masakra. Najpierw próbował mąż, przełączono go gdzieś tam, ale nikt nie odebrał po przełączeniu. Potem ja próbowałam, ale już nikt nie raczył odebrać. Tak więc bardzo dziękuję i pozdrawiam.Marta_Plus pisze:Noahn192,
dziękuję za wiadomość - przekazałam zgłoszenie do pilnej realizacji.
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 2 lis 2018, o 16:57
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
201810286165571 zrealizujecie dziś czy mam numer przenieść do konkurencji? Już mnie to denerwuje.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Noahn192,
bardzo się cieszę, że mogłam Ci pomóc. Również pozdrawiam.
a.karpowicz,
Twoje zamówienie jest w trakcie realizacji.
bardzo się cieszę, że mogłam Ci pomóc. Również pozdrawiam.
a.karpowicz,
Twoje zamówienie jest w trakcie realizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ