Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
mirek24051991
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 9 kwie 2019, o 19:42

Kurier z zamowionym sprzętem i umową nie dotarł

Post autor: mirek24051991 »

Witam. Mam problem. Otóż w piatek tzn 05.04.2019 rok zamówiłem dwa zestawy Huawei P30 Pro w Abonamencie. Dostałem informację od Plusa na telefon iż zamówiony sprzęt zostanie dostarczony do państwa dnia 09.04.2019. Jest już wieczór a kuriera jak nie było tak nie ma. Co robić? Nadmienię iż nie otrzymałem nawet nr listu przewozowego abym mógł sprawdzić status zamówienia. Proszę o pomoc w tej sprawie. Jestem bardzo oburzony tą sytuacją.
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2019, o 09:50 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj mirek24051991,
mirek24051991 pisze: Otóż w piatek tzn 05.04.2019 rok zamówiłem dwa zestawy Huawei P30 Pro w Abonamencie.
w jakim kanale sprzedaży to zamówienie było realizowane? Chodzi o sklep internetowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grandslide
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 20 lut 2018, o 18:08

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: grandslide »

Do mnie kurier juz dotarł, dostałem również telefon z Plusa, z przeprosinami, także wszystko zakończyło się pomyślnie :) Mam pytanie z innej kategorii. Wziąłem u państwa urządzenie na raty 0%, jak mogę połączyć raty za to urządzenie w jedną fakturę, albo na jedno konto Plus online, na którym opłacam obecnie abonament telefoniczny ? Czy faktura za ratę będzie wysyłana na maila z kontem do wpłaty? Jak to wygląda?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

grandslide,
grandslide pisze: także wszystko zakończyło się pomyślnie :)
super, dziękuję za wiadomość.
grandslide pisze:Wziąłem u państwa urządzenie na raty 0%, jak mogę połączyć raty za to urządzenie w jedną fakturę,
Czy chcesz numer zakupiony w tej ofercie, dołączyć do istniejącego już konta?
grandslide pisze: Czy faktura za ratę będzie wysyłana na maila z kontem do wpłaty? Jak to wygląda?
Tak, jeśli wybrana została forma elektroniczna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grandslide
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 20 lut 2018, o 18:08

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: grandslide »

Basia_Plus pisze:grandslide,
grandslide pisze:Wziąłem u państwa urządzenie na raty 0%, jak mogę połączyć raty za to urządzenie w jedną fakturę,
Czy chcesz numer zakupiony w tej ofercie, dołączyć do istniejącego już konta?
Tak, dokładnie, tylko nie chcę aktywować tej karty, którą otrzymałem, ze względu iż tam jest jakaś opłata przy połączeniu.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

grandslide,

jeśli chcesz otrzymywać jedną fakturę za oba numery, możesz dokonać konsolidacji konta. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
michal.zydek
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 10 kwie 2019, o 21:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: michal.zydek »

Dobry wieczór.
Mam problem z zamówieniem internetowym.
Chcąc sprawdzić status podaniu danych na stronie plus.pl/status-zamowienia pojawia się informacja KPPERROR. Co ona oznacza?
Laki1982
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 4 kwie 2019, o 07:24

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Laki1982 »

Dziękuje za interwencje telefon doszedł teraz tylko czekać na aktywacje nr.telefonu pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj michal.zydek,

jak obecnie wygląda sytuacja, czy udało się sprawdzić status zamówienia?

Laki1982,
Laki1982 pisze:Dziękuje za interwencje telefon doszedł
to dobra wiadomość. Dziękuję za info.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
michal.zydek
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 10 kwie 2019, o 21:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: michal.zydek »

Niestety, nadal pokazuje się komunikat KPPERROR
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj michal.zydek,
michal.zydek pisze:Mam problem z zamówieniem internetowym.
Podaj mi proszę numer tego zamówienia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
michal.zydek
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 10 kwie 2019, o 21:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: michal.zydek »

201904107224671
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

michal.zydek,

czy otrzymałeś SMS-a o planowanym doręczeniu Twojej przesyłki?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
michal.zydek
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 10 kwie 2019, o 21:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: michal.zydek »

Niestety nie
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

michal.zydek,

jak obecnie wygląda sytuacja? Czy przesyłka dotarła do Ciebie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ