Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 kwie 2019, o 19:42
Kurier z zamowionym sprzętem i umową nie dotarł
Witam. Mam problem. Otóż w piatek tzn 05.04.2019 rok zamówiłem dwa zestawy Huawei P30 Pro w Abonamencie. Dostałem informację od Plusa na telefon iż zamówiony sprzęt zostanie dostarczony do państwa dnia 09.04.2019. Jest już wieczór a kuriera jak nie było tak nie ma. Co robić? Nadmienię iż nie otrzymałem nawet nr listu przewozowego abym mógł sprawdzić status zamówienia. Proszę o pomoc w tej sprawie. Jestem bardzo oburzony tą sytuacją.
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2019, o 09:50 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj mirek24051991,
w jakim kanale sprzedaży to zamówienie było realizowane? Chodzi o sklep internetowy?mirek24051991 pisze: Otóż w piatek tzn 05.04.2019 rok zamówiłem dwa zestawy Huawei P30 Pro w Abonamencie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Rejestracja: 20 lut 2018, o 18:08
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Do mnie kurier juz dotarł, dostałem również telefon z Plusa, z przeprosinami, także wszystko zakończyło się pomyślnie :) Mam pytanie z innej kategorii. Wziąłem u państwa urządzenie na raty 0%, jak mogę połączyć raty za to urządzenie w jedną fakturę, albo na jedno konto Plus online, na którym opłacam obecnie abonament telefoniczny ? Czy faktura za ratę będzie wysyłana na maila z kontem do wpłaty? Jak to wygląda?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
grandslide,
super, dziękuję za wiadomość.grandslide pisze: także wszystko zakończyło się pomyślnie :)
Czy chcesz numer zakupiony w tej ofercie, dołączyć do istniejącego już konta?grandslide pisze:Wziąłem u państwa urządzenie na raty 0%, jak mogę połączyć raty za to urządzenie w jedną fakturę,
Tak, jeśli wybrana została forma elektroniczna.grandslide pisze: Czy faktura za ratę będzie wysyłana na maila z kontem do wpłaty? Jak to wygląda?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Rejestracja: 20 lut 2018, o 18:08
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Tak, dokładnie, tylko nie chcę aktywować tej karty, którą otrzymałem, ze względu iż tam jest jakaś opłata przy połączeniu.Basia_Plus pisze:grandslide,Czy chcesz numer zakupiony w tej ofercie, dołączyć do istniejącego już konta?grandslide pisze:Wziąłem u państwa urządzenie na raty 0%, jak mogę połączyć raty za to urządzenie w jedną fakturę,
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
grandslide,
jeśli chcesz otrzymywać jedną fakturę za oba numery, możesz dokonać konsolidacji konta. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj.
jeśli chcesz otrzymywać jedną fakturę za oba numery, możesz dokonać konsolidacji konta. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 10 kwie 2019, o 21:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dobry wieczór.
Mam problem z zamówieniem internetowym.
Chcąc sprawdzić status podaniu danych na stronie plus.pl/status-zamowienia pojawia się informacja KPPERROR. Co ona oznacza?
Mam problem z zamówieniem internetowym.
Chcąc sprawdzić status podaniu danych na stronie plus.pl/status-zamowienia pojawia się informacja KPPERROR. Co ona oznacza?
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dziękuje za interwencje telefon doszedł teraz tylko czekać na aktywacje nr.telefonu pozdrawiam.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj michal.zydek,
jak obecnie wygląda sytuacja, czy udało się sprawdzić status zamówienia?
Laki1982,
jak obecnie wygląda sytuacja, czy udało się sprawdzić status zamówienia?
Laki1982,
to dobra wiadomość. Dziękuję za info.Laki1982 pisze:Dziękuje za interwencje telefon doszedł
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 10 kwie 2019, o 21:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Niestety, nadal pokazuje się komunikat KPPERROR
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj michal.zydek,
Podaj mi proszę numer tego zamówienia?michal.zydek pisze:Mam problem z zamówieniem internetowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 10 kwie 2019, o 21:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
201904107224671
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
michal.zydek,
czy otrzymałeś SMS-a o planowanym doręczeniu Twojej przesyłki?
czy otrzymałeś SMS-a o planowanym doręczeniu Twojej przesyłki?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 10 kwie 2019, o 21:25
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
michal.zydek,
jak obecnie wygląda sytuacja? Czy przesyłka dotarła do Ciebie?
jak obecnie wygląda sytuacja? Czy przesyłka dotarła do Ciebie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ