Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Lewek
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 31 maja 2019, o 09:56

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Lewek »

Dzień dobry . Chce złożyć zamówienie telefonicznie i chciałbym się dowiedzieć jak wygląda sprawa złożenia zamówienia w sklepie internetowym u konsultanta telefonicznie czy konsultant weryfikuje mnie od razu przy skladaniu zamówienia i informuje mnie czy moze podpisac ze mna umowe czy nie , czy musze czekac na decyzje i jestem poinformowany np przez sms czy email , czy musze dzwonic do dzialu obslugi zeby sie o tym dowiedziec .
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Lewek,

w przypadku złożenia zamówienia na stronie www lub telefonicznie, wypełniając np. ten formularz kontaktowy: https://www.plushbezlimitu.pl/kontakt następuje weryfikacja Klienta przez Dział Aktywacji. Dany dział podejmuje decyzję o akceptacji bądź odmowie zawarcia umowy. Jeśli weryfikacja przebiegnie pomyślnie, informacje o etapach zamówienia (w sklepie internetowym) docierają w kolejnych wiadomościach e-mail. Orientacyjny czas realizacji takiego zamówienia w wynosi ok. 5 dni roboczych.
Lewek pisze: czy musze dzwonic do dzialu obslugi zeby sie o tym dowiedziec .
Można jeszcze sprawdzać obecny status złożonego zamówienia na stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia lub kontaktując się ze sklepem internetowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jurix
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 25 cze 2019, o 18:14

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: jurix »

Witam

Czy mogę prosić o sprawdzenie statusu mojego zamówienia nr 201906257620056 i 201906257619733?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj jurix,

informacje o etapach zamówienia złożonego w sklepie internetowym powinny docierać w kolejnych wiadomościach e-mail. Orientacyjny czas realizacji takiego zamówienia w wynosi około 5 dni roboczych.

Status zamówienia sprawdzisz na stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia lub kontaktując się ze sklepem internetowym.
Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jurix
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 25 cze 2019, o 18:14

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: jurix »

To mam rozumiec ze 5 dni roboczych mam czekać na weryfikację czy takowy sprzęt do mnie wgl trafi czy nie ? Niema możliwości sprawdzenia tego szybciej ?
Czy też ja źle rozumiem i w 5 dni ten sprzęt powinien być u mnie
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

jurix,
jurix pisze:o mam rozumiec ze 5 dni roboczych mam czekać na weryfikację czy takowy sprzęt do mnie wgl trafi czy nie ?
Przygotowanie zamówienia wraz z jego doręczeniem to szacowane, jak wspomniałam, około 5 dni. Proszę
Cię jeszcze o cierpliwość.
jurix pisze:Niema możliwości sprawdzenia tego szybciej ?
Jest taka możliwość, w tym celu zapraszam do kontaktu z obsługą sklepu internetowego, która realizuje Twoje zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kamil122331
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 2 lip 2019, o 10:16

Problem z abonamentem

Post autor: Kamil122331 »

Witam,
w ostatni piątek złożyłem zamówienie na abonament + telefon i problem polega na tym, że jak sprawdzam status zamówienia to od tego czasu jest taki sam, czyli "REALIZACJA ZAMÓWIENIA ZOSTAŁA WSTRZYMANA Z POWODU ZALEGŁOŚCI. PROSIMY O ICH UREGULOWANIE. WIĘCEJ INFORMACJI W WYSŁANEJ WIADOMOŚCI E-MAIL.". Wszystko zostało zapłacone, a na maila nic mi nie przyszło nowego. Zamówienie nr 201906287637422.
Ostatnio zmieniony 2 lip 2019, o 11:06 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Kamil122331,

przesłałam interwencję w sprawie Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kamil122331
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 2 lip 2019, o 10:16

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Kamil122331 »

Marta_Plus pisze:Witaj Kamil122331,

przesłałam interwencję w sprawie Twojego zamówienia.
Kiedy mogę spodziewać się odpowiedzi?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Kamil122331,

jak tylko pracownicy sklepu internetowego zapoznają się ze sprawą, otrzymasz kolejną wiadomość e-mail, dotyczącą statusu Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kamil122331
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 2 lip 2019, o 10:16

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Kamil122331 »

Marta_Plus pisze:Kamil122331,

jak tylko pracownicy sklepu internetowego zapoznają się ze sprawą, otrzymasz kolejną wiadomość e-mail, dotyczącą statusu Twojego zamówienia.
A ile może to potrwać ?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Kamil122331,

odpowiedź zostanie udzielona w możliwie najkrótszym czasie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kamil122331
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 2 lip 2019, o 10:16

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Kamil122331 »

Dziękuje, już dostałem maila i przyjdą mi zapewne jutro papiery. A ile oczekuje się na telefon po odesłaniu papierów?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Kamil122331,
Kamil122331 pisze: A ile oczekuje się na telefon po odesłaniu papierów?
Jeśli zamówienie dotyczyło oferty ze sprzętem, to kurier dostarczy Ci telefon razem z dokumentami. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sulimus
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 8 sie 2019, o 10:22

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Sulimus »

Witam od dwóch dni mam realizację zamówienia a już leci trzeci i nic jeszcze nie wiem. Mój numer zamówienia 201908057840797
ODPOWIEDZ