Firma kurierska TNT to jest jedno wielkie nieporozumienie. Ile ja już na nich skarg napisałem i ile nerwów straciłem, to nawet szkoda już gadać... Zresztą zobacz ich opinie na google - to chyba mówi wszystko o tej firmie kurierskiejLeokadiaWK pisze:Potem przepiękny kurier tnt nie potrafi przesyłki dostarczyć wypisując to najpierw że niby nikogo nie było w domu (gdzie w domu ostatni tydzień jestem cały czas), następnego dnia. Potem nagle kolejnego dnia pokazuje że niby adres jest niepoprawny (to ciekawe jaki adres był wcześniej pod którym nikogo kurier nie zastał), a dziś nawet paczka nie została nawet przekazana kurierowi do dostawy.
Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Administrator
- Posty: 6159
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 lis 2020, o 14:19
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Skoro wiecie że to taka porażka dlaczego nie podpiszecie z inną firmą kurierską umowy?mariusz9a pisze: Firma kurierska TNT to jest jedno wielkie nieporozumienie. Ile ja już na nich skarg napisałem i ile nerwów straciłem, to nawet szkoda już gadać... Zresztą zobacz ich opinie na google - to chyba mówi wszystko o tej firmie kurierskiej
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
To zapewne nie takie proste. Domyślam się, że problem polega ogólnie z firmami kurierskimi, które mogą "obracać" wrażliwymi danymi osobowymi. Oczywiście to moje zdanie - nie jestem pracownikiem Polkomtela.LeokadiaWK pisze:Skoro wiecie że to taka porażka dlaczego nie podpiszecie z inną firmą kurierską umowy?mariusz9a pisze: Firma kurierska TNT to jest jedno wielkie nieporozumienie. Ile ja już na nich skarg napisałem i ile nerwów straciłem, to nawet szkoda już gadać... Zresztą zobacz ich opinie na google - to chyba mówi wszystko o tej firmie kurierskiej
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
LeokadiaWK,
raz jeszcze przepraszamy za zaistniałą sytuację. Poprosiłam o pilne i skuteczne doręczenie Twojej przesyłki.
raz jeszcze przepraszamy za zaistniałą sytuację. Poprosiłam o pilne i skuteczne doręczenie Twojej przesyłki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 lis 2020, o 14:19
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Kolejny dzień i znów paczka nawet nie przekazana kurierowi a jedyna wiadomość to:
"04.12.2020, 11:22 Bydgoszcz Zmiana adresu doręczenia na życzenie klienta "
Oczywiście nikt nic nie zmieniał.
To juz jest przesada i po prostu zrezygnuje z tego zamówienia
"04.12.2020, 11:22 Bydgoszcz Zmiana adresu doręczenia na życzenie klienta "
Oczywiście nikt nic nie zmieniał.
To juz jest przesada i po prostu zrezygnuje z tego zamówienia
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
LeokadiaWK,
ponownie przekazałam sprawę do wyjaśnienia. Raz jeszcze przepraszamy za te niedogodności.
ponownie przekazałam sprawę do wyjaśnienia. Raz jeszcze przepraszamy za te niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dzień dobry, czy mogę dowiedzieć się kiedy zamówienie
2020121810741766 będzie zrealizowane? Od kilku dni stoi w miejscu na etapie "w trakcie realizacji"
2020121810741766 będzie zrealizowane? Od kilku dni stoi w miejscu na etapie "w trakcie realizacji"
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Diuk,
Z pozycji forum nie mamy wglądu w takie informacje.Diuk pisze:czy mogę dowiedzieć się kiedy zamówienie
2020121810741766 będzie zrealizowane?
Poprosiłam, jeżeli to możliwe o przyśpieszenie realizacji tego zamówienia.Diuk pisze:2020121810741766
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zamowienie
Witam. Mam taki problem może ktoś się tu lepiej na tym zna. Jeśli mam informację że zamówienie czeka na wysyłkę to oznacza że przeszło prawidłowo weryfikację płatniczą? Jest to nowa umowa bez urządzenia z przeniesieniem nr. Jak by coś pomógł nr zamówienia to proszę 2021010510837883. Z góry dzięki za pomoc.
Ostatnio zmieniony 5 sty 2021, o 17:27 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj pszprega,
przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.
przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Ok. Super, dzięki. Mam czekać tu za odpowiedzią?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
pszprega,
odpowiedź powinieneś otrzymać droga mailową ze sklepu internetowego.
odpowiedź powinieneś otrzymać droga mailową ze sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Ok, dzięki za pomoc.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Opinia...
Dodam od siebie coś pozytywnego. Zamówienie i obsługę na sklepie Plus.pl (Abonament bez telefonu) oceniam bardzo wysoko.
Zamówienie w sobotę.
Otrzymane maila ze sklepu Plus.pl
1. Szczegóły zamówienia, (Sobota)
2. Zamówienie czeka na przekazanie firmie kurierskiej (Sobota)
3. W poniedziałek zamówienie przekazane firmie kurierskiej
Więc czas realizacji zamówienia - 2 dni robocze. Błyskawicznie, jestem pod wrażaniem.
Dodam od siebie coś pozytywnego. Zamówienie i obsługę na sklepie Plus.pl (Abonament bez telefonu) oceniam bardzo wysoko.
Zamówienie w sobotę.
Otrzymane maila ze sklepu Plus.pl
1. Szczegóły zamówienia, (Sobota)
2. Zamówienie czeka na przekazanie firmie kurierskiej (Sobota)
3. W poniedziałek zamówienie przekazane firmie kurierskiej
Więc czas realizacji zamówienia - 2 dni robocze. Błyskawicznie, jestem pod wrażaniem.