Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

zif,

dziękuję za info. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
moomintroll
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 24 cze 2020, o 20:05

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: moomintroll »

Basia_Plus pisze:moomintroll,

podeślij proszę numer zamówienia.
202006309782220 to zamówienie chyba utknęło.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

moomintroll,

dziękuję za numer zamówienia. Sprawę przekazałam do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
martulla
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 28 lut 2014, o 15:28

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: martulla »

Witam dostałam informację że zamówienie nr 202007029796257 zostało wstrzymane ze względu na brak sprzętu w magazynie natomiast w sklepie internetowym widnieje jako dostępne jak mam to rozumieć.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj martulla,

przesłałam interwencję do sklepu internetowego. Mam nadzieję, że Twoja sprawa niebawem się wyjaśni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Quadro
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 3 lip 2020, o 12:25

Zamówienie w sklepie internetowym Plus.

Post autor: Quadro »

Witam, mam pytanie odnośnie zamówienia w sklepie internetowym Plus (202007019789189). Mianowicie już dwa razy wysyłałem potrzebne kopie (zdjęcia) dokumentów potrzebnych do weryfikacji, niestety mój status na stronie nadal brzmi: "REALIZACJA ZAMÓWIENIA ZOSTAŁA WSTRZYMANA. PRZYPOMINAMY O KONIECZNOŚCI PRZESŁANIA KOPII DOKUMENTU. WIĘCEJ INFORMACJI W WYSŁANEJ WIADOMOŚCI E-MAIL."
Ostatnio zmieniony 6 lip 2020, o 13:01 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie postu do odpowiedniego wątku.
martulla
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 28 lut 2014, o 15:28

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: martulla »

Marta_Plus pisze:Witaj martulla,

przesłałam interwencję do sklepu internetowego. Mam nadzieję, że Twoja sprawa niebawem się wyjaśni.
Niestety żadnej odpowiedzi ze sklepu internowego nie dostałam .
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

martulla,

proszę Cię jeszcze o cierpliwość. Jak tylko coś się zmieni i sprzęt będzie dostępny, otrzymasz informacje ze sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
martulla
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 28 lut 2014, o 15:28

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: martulla »

Marta_Plus pisze:martulla,

proszę Cię jeszcze o cierpliwość. Jak tylko coś się zmieni i sprzęt będzie dostępny, otrzymasz informacje ze sklepu internetowego.
Ale na stronie e-sklepu Xiaomi Mi Note 10 Lite 64GB cały czas widnieje jako dostępny i przy przedłużaniu wczoraj też był dostepny.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

martulla,
martulla pisze:Ale na stronie e-sklepu Xiaomi Mi Note 10 Lite 64GB cały czas widnieje jako dostępny i przy przedłużaniu wczoraj też był dostepny.
:-( Zgłosiłam już ten fakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Quadro,

przepraszam za pominięcie postu. Czy udało się zrealizować Twoje zamówienie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
moomintroll
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 24 cze 2020, o 20:05

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: moomintroll »

W jakim terminie wysyłacie karty do empik z promocji LG k61?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

moomintroll,

po zarejestrowaniu zakupu na stronie dedykowanej promocji: http://www.strefalg.pl/promocjelg"target="_blank, w terminie 14 dni od zakończenia weryfikacji otrzymasz bon do Empiku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
moomintroll
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 24 cze 2020, o 20:05

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: moomintroll »

zgodnie z informacją z lg, kod do empik ma zostać wysłany z plusa. 14 dni minęło.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

moomintroll,

prześlij proszę zgłoszenie w tej sprawie przez ten formularz. Jeśli podasz mi tutaj numer otrzymanego zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ