Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5178
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

tratatata2,

przyczyny naliczania kaucji mogą być różne od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... ery=kaucja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tratatata2
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 11 wrz 2018, o 14:59

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: tratatata2 »

Ponownie rozmawiałem z infolinią i niestety dalej nie do przejścia jest sprawa tej kaucji.
Jedyne co powiedział konsultant, to że informacja dlaczego jest wyznaczona kaucja jest w dziale weryfikacji, ale nie może mnie do niego połączyć, gdyż nie jestem właścicielem firmy. Niestety właścicielem są udziałowcy, więc nie jest to takie proste :P.

Kwestia kaucji też wydaje mi się irracjonalna, gdyż zamówiona ma być JEDNA karta na abonament.
Jak dowiedzieć się dlaczego wyznaczono tą kaucję? Na czacie informacja została udzielona, że być może jest to przez nieuregulowane rachunki (w co wątpię), lub nieprawidłowo wypełnione dane, no ale to dobrze jakbym się dowiedzial, może była jakaś literowka czy coś.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5178
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

tratatata2,

przyczyny naliczania kaucji znajdziesz w naszym RŚUT http://www.plus.pl/documents/16/1324944 ... entowe.pdf:
§ 11 Zasady i sposób pobierania Kaucji
1. POLKOMTEL może zażądać od Klienta/Abonenta przy zawieraniu Umowy lub w
trakcie jej trwania wpłacenia Kaucji w każdym przypadku, gdy Klient/Abonent:
a. odmawia okazania lub uniemożliwia POLKOMTEL dokonania kopii
dokumentów wymaganych przez POLKOMTEL w zakresie niezbędnym do
zawarcia Umowy lub okazane dokumenty w zakresie niezbędnym do
zawarcia Umowy budzą wątpliwości co do ich aktualności,
b. poda błędne lub nieaktualne dane przy zawieraniu Umowy,
c. poda błędne lub nieaktualne dane w czasie trwania Umowy,
d. odmawia zgody na dokonanie oceny wiarygodności płatniczej,
e. otrzymał negatywną ocenę wiarygodności płatniczej wynikającą z danych
będących w posiadaniu POLKOMTEL w stopniu: niski, średni, wysoki,
f. otrzymał negatywną ocenę wiarygodności płatniczej wynikającą z danych
udostępnionych przez biuro informacji gospodarczej lub inne podmioty,
g. przed rozpoczęciem świadczenia Abonentowi usług o podwyższonej opłacie
lub innych Usług, z których korzystanie wiąże się z ponoszeniem opłat
przekraczających opłaty podstawowe określone w Cenniku,
h. w przypadku, o którym mowa w § 6 ust. 12.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tratatata2
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 11 wrz 2018, o 14:59

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: tratatata2 »

No właśnie, więc w moim przypadku raczej kaucja nie powinna zostać naliczona :(
Co robić jak nic z tych podpunktów nie jest spełnione, a kaucja przy zamówieniu JEDNEJ karty zostaje naliczona?
paulaw19
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 4 wrz 2018, o 19:37

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: paulaw19 »

Basia_Plus pisze:emarti,
emarti pisze:tylko niepokojąca "60" .
jest to kwota abonamentu przed uwzględnieniem zniżki za Zieloną fakturę.

paulaw19,

przepraszam za czas oczekiwania. Poprosiłam o pilną weryfikację Twojej sprawy.
Nie mam żadnych informacji odnośnie zamówienia, bardzo proszę coś w tej sytuacji zrobić i określić ile to potrwa.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

tratatata2,
tratatata2 pisze:No właśnie, więc w moim przypadku raczej kaucja nie powinna zostać naliczona :(
Taką decyzję zawsze podejmuje Dział Aktywacji.

paulaw19,

interweniuję cały czas. Bardzo mi przykro, ale nie jestem w stanie określić terminu rozpatrzenia zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tratatata2
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 11 wrz 2018, o 14:59

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: tratatata2 »

a można jakoś skontaktować się z działem aktywacji?
4tek
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 14 wrz 2018, o 12:01

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: 4tek »

Witam serdecznie, widzę na forum że udzielający się tutaj pracownicy Plusa mają dużo większe moce sprawcze niż konsultanci na infolinii, którzy sprawiają wrażenie mocno bezradnych.

Czy jest możliwość sprawdzenia, ile jeszcze trwać będzie realizacja zamówienia nr 201809115919538 ?

Na stronie informujecie, że trwa to zazwyczaj do 3 dni. Dziś mija 3 dzień a status sprawy online jest taki sam jak pierwszego. Z góry bardzo uprzejmie dziękuję za pomoc i ewentualną interwencję. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5178
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

tratatata2,
tratatata2 pisze:a można jakoś skontaktować się z działem aktywacji?
nie ma numeru kontaktowego do Działu Aktywacji.

Witaj 4tek,

przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.

EDYCJA:

sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
4tek
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 14 wrz 2018, o 12:01

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: 4tek »

Dziękuję za ekspresową interwencję :-) Dostałem prośbę o skan Dowodu Osobistego, na którą już odpowiedziałem. Standardowo ile może trwać dalszy bieg rzeczy? Raz jeszcze pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5178
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

4tek,
4tek pisze:Standardowo ile może trwać dalszy bieg rzeczy?
weryfikacja zamówienia powinna nastąpić w możliwie najkrótszym czasie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
4tek
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 14 wrz 2018, o 12:01

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: 4tek »

Bardzo dziękuję udzielającym się tutaj pracownikom Plusa. O ile kontakt z infolinią pozostawiał wrażenie niesmaku, o tyle tutaj działa to niesamowicie skutecznie. Jestem pod wrażeniem. Mam nadzieję, że Wam dobrze płacą. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

4tek,

bardzo dziękujemy za miłe słowa i pozostajemy do usług. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
paulaw19
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 4 wrz 2018, o 19:37

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: paulaw19 »

Marta_Plus pisze:tratatata2,
tratatata2 pisze:No właśnie, więc w moim przypadku raczej kaucja nie powinna zostać naliczona :(
Taką decyzję zawsze podejmuje Dział Aktywacji.

paulaw19,

interweniuję cały czas. Bardzo mi przykro, ale nie jestem w stanie określić terminu rozpatrzenia zgłoszenia.
Czy ja doproszę się w końcu jakieś interwencji odnośnie mojego zamówienia? Czy będzie tak widniało miesiąc?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Joanna_Plus »

paulaw19,

tak jak pisała Marta:
Marta_Plus pisze:paulaw19,

opóźnienia w realizacji zamówienia wynikły z przyczyn technicznych.
Sprawa cały czas jest w toku. Najmocniej przepraszam, że tak długo to trwa :oops:.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ