Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5178
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
tratatata2,
przyczyny naliczania kaucji mogą być różne od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... ery=kaucja.
przyczyny naliczania kaucji mogą być różne od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... ery=kaucja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 11 wrz 2018, o 14:59
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Ponownie rozmawiałem z infolinią i niestety dalej nie do przejścia jest sprawa tej kaucji.
Jedyne co powiedział konsultant, to że informacja dlaczego jest wyznaczona kaucja jest w dziale weryfikacji, ale nie może mnie do niego połączyć, gdyż nie jestem właścicielem firmy. Niestety właścicielem są udziałowcy, więc nie jest to takie proste :P.
Kwestia kaucji też wydaje mi się irracjonalna, gdyż zamówiona ma być JEDNA karta na abonament.
Jak dowiedzieć się dlaczego wyznaczono tą kaucję? Na czacie informacja została udzielona, że być może jest to przez nieuregulowane rachunki (w co wątpię), lub nieprawidłowo wypełnione dane, no ale to dobrze jakbym się dowiedzial, może była jakaś literowka czy coś.
Jedyne co powiedział konsultant, to że informacja dlaczego jest wyznaczona kaucja jest w dziale weryfikacji, ale nie może mnie do niego połączyć, gdyż nie jestem właścicielem firmy. Niestety właścicielem są udziałowcy, więc nie jest to takie proste :P.
Kwestia kaucji też wydaje mi się irracjonalna, gdyż zamówiona ma być JEDNA karta na abonament.
Jak dowiedzieć się dlaczego wyznaczono tą kaucję? Na czacie informacja została udzielona, że być może jest to przez nieuregulowane rachunki (w co wątpię), lub nieprawidłowo wypełnione dane, no ale to dobrze jakbym się dowiedzial, może była jakaś literowka czy coś.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5178
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
tratatata2,
przyczyny naliczania kaucji znajdziesz w naszym RŚUT http://www.plus.pl/documents/16/1324944 ... entowe.pdf:
przyczyny naliczania kaucji znajdziesz w naszym RŚUT http://www.plus.pl/documents/16/1324944 ... entowe.pdf:
§ 11 Zasady i sposób pobierania Kaucji
1. POLKOMTEL może zażądać od Klienta/Abonenta przy zawieraniu Umowy lub w
trakcie jej trwania wpłacenia Kaucji w każdym przypadku, gdy Klient/Abonent:
a. odmawia okazania lub uniemożliwia POLKOMTEL dokonania kopii
dokumentów wymaganych przez POLKOMTEL w zakresie niezbędnym do
zawarcia Umowy lub okazane dokumenty w zakresie niezbędnym do
zawarcia Umowy budzą wątpliwości co do ich aktualności,
b. poda błędne lub nieaktualne dane przy zawieraniu Umowy,
c. poda błędne lub nieaktualne dane w czasie trwania Umowy,
d. odmawia zgody na dokonanie oceny wiarygodności płatniczej,
e. otrzymał negatywną ocenę wiarygodności płatniczej wynikającą z danych
będących w posiadaniu POLKOMTEL w stopniu: niski, średni, wysoki,
f. otrzymał negatywną ocenę wiarygodności płatniczej wynikającą z danych
udostępnionych przez biuro informacji gospodarczej lub inne podmioty,
g. przed rozpoczęciem świadczenia Abonentowi usług o podwyższonej opłacie
lub innych Usług, z których korzystanie wiąże się z ponoszeniem opłat
przekraczających opłaty podstawowe określone w Cenniku,
h. w przypadku, o którym mowa w § 6 ust. 12.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 11 wrz 2018, o 14:59
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
No właśnie, więc w moim przypadku raczej kaucja nie powinna zostać naliczona :(
Co robić jak nic z tych podpunktów nie jest spełnione, a kaucja przy zamówieniu JEDNEJ karty zostaje naliczona?
Co robić jak nic z tych podpunktów nie jest spełnione, a kaucja przy zamówieniu JEDNEJ karty zostaje naliczona?
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Nie mam żadnych informacji odnośnie zamówienia, bardzo proszę coś w tej sytuacji zrobić i określić ile to potrwa.Basia_Plus pisze:emarti,
jest to kwota abonamentu przed uwzględnieniem zniżki za Zieloną fakturę.emarti pisze:tylko niepokojąca "60" .
paulaw19,
przepraszam za czas oczekiwania. Poprosiłam o pilną weryfikację Twojej sprawy.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
tratatata2,
paulaw19,
interweniuję cały czas. Bardzo mi przykro, ale nie jestem w stanie określić terminu rozpatrzenia zgłoszenia.
Taką decyzję zawsze podejmuje Dział Aktywacji.tratatata2 pisze:No właśnie, więc w moim przypadku raczej kaucja nie powinna zostać naliczona :(
paulaw19,
interweniuję cały czas. Bardzo mi przykro, ale nie jestem w stanie określić terminu rozpatrzenia zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 11 wrz 2018, o 14:59
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
a można jakoś skontaktować się z działem aktywacji?
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam serdecznie, widzę na forum że udzielający się tutaj pracownicy Plusa mają dużo większe moce sprawcze niż konsultanci na infolinii, którzy sprawiają wrażenie mocno bezradnych.
Czy jest możliwość sprawdzenia, ile jeszcze trwać będzie realizacja zamówienia nr 201809115919538 ?
Na stronie informujecie, że trwa to zazwyczaj do 3 dni. Dziś mija 3 dzień a status sprawy online jest taki sam jak pierwszego. Z góry bardzo uprzejmie dziękuję za pomoc i ewentualną interwencję. Pozdrawiam
Czy jest możliwość sprawdzenia, ile jeszcze trwać będzie realizacja zamówienia nr 201809115919538 ?
Na stronie informujecie, że trwa to zazwyczaj do 3 dni. Dziś mija 3 dzień a status sprawy online jest taki sam jak pierwszego. Z góry bardzo uprzejmie dziękuję za pomoc i ewentualną interwencję. Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5178
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
tratatata2,
Witaj 4tek,
przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.
EDYCJA:
sprawdź pocztę.
nie ma numeru kontaktowego do Działu Aktywacji.tratatata2 pisze:a można jakoś skontaktować się z działem aktywacji?
Witaj 4tek,
przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.
EDYCJA:
sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dziękuję za ekspresową interwencję Dostałem prośbę o skan Dowodu Osobistego, na którą już odpowiedziałem. Standardowo ile może trwać dalszy bieg rzeczy? Raz jeszcze pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5178
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
4tek,
weryfikacja zamówienia powinna nastąpić w możliwie najkrótszym czasie.4tek pisze:Standardowo ile może trwać dalszy bieg rzeczy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Bardzo dziękuję udzielającym się tutaj pracownikom Plusa. O ile kontakt z infolinią pozostawiał wrażenie niesmaku, o tyle tutaj działa to niesamowicie skutecznie. Jestem pod wrażeniem. Mam nadzieję, że Wam dobrze płacą. Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
4tek,
bardzo dziękujemy za miłe słowa i pozostajemy do usług.
bardzo dziękujemy za miłe słowa i pozostajemy do usług.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Czy ja doproszę się w końcu jakieś interwencji odnośnie mojego zamówienia? Czy będzie tak widniało miesiąc?Marta_Plus pisze:tratatata2,
Taką decyzję zawsze podejmuje Dział Aktywacji.tratatata2 pisze:No właśnie, więc w moim przypadku raczej kaucja nie powinna zostać naliczona :(
paulaw19,
interweniuję cały czas. Bardzo mi przykro, ale nie jestem w stanie określić terminu rozpatrzenia zgłoszenia.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
paulaw19,
tak jak pisała Marta:
tak jak pisała Marta:
Sprawa cały czas jest w toku. Najmocniej przepraszam, że tak długo to trwa .Marta_Plus pisze:paulaw19,
opóźnienia w realizacji zamówienia wynikły z przyczyn technicznych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ