Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 gru 2019, o 20:34
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam, mam problem z moim zamówieniem 201912198601854 status to kpperror - dostałam maila z potwierdzeniem. Ale nic się nadal nie dzieje... Co to oznacza.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Ilo22,
- jest to oznaczenie systemowe, które czasem się pojawia. Wysłałam jednak interwencję do sklepu internetowego w spr podanego zamówienia. Dzisiaj powinnaś otrzymać mailem informację odnośnie swojego zamówienia. Jeśli nie będzie nic w skrzynce odbiorczej, to sprawdź jeszcze folder ze spamem.
- jest to oznaczenie systemowe, które czasem się pojawia. Wysłałam jednak interwencję do sklepu internetowego w spr podanego zamówienia. Dzisiaj powinnaś otrzymać mailem informację odnośnie swojego zamówienia. Jeśli nie będzie nic w skrzynce odbiorczej, to sprawdź jeszcze folder ze spamem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dziękuję. Pozdrawiam
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam mam problem z zamowieniem o nr 201912108553381 juz dosc dlugo czekam na jakas odpowiedź wyslalem skany dodatkowych dokumentow niestety nadal cisza z gory dziękuję za pomoc
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Daria0511,
otrzymałam informację, iż pracownik sklepu internetowego będzie próbował kontaktować się telefonicznie w kwestii tego zamówienia.
otrzymałam informację, iż pracownik sklepu internetowego będzie próbował kontaktować się telefonicznie w kwestii tego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Może mi ktoś powiedzieć dlaczego zamówienie nr. 201912278637184 nie może trafić do kuriera mija już kolejny dzień roboczy i żaden kurier nie odbiera przesyłek?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Ja254,
rozumiem, że informacje sprawdzasz na stronie przewoźnika. Napisz proszę jaka planowana data dostawy została podana w wiadomości e-mail.
rozumiem, że informacje sprawdzasz na stronie przewoźnika. Napisz proszę jaka planowana data dostawy została podana w wiadomości e-mail.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Planowana data dostawy to 03.01 ale mija 48 godzin odkąd kurier odebrał telefon i nie pojawia się żaden status u przewoźnika a firma "TNT" zapewnia że status będzie widoczny do maksymalnie 8 godz od odebrania przesyłki..
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Ja254,
Czyli zaplanowana dostawa przesyłki jest dopiero na jutro.Ja254 pisze:Planowana data dostawy to 03.01
Co masz zatem na myśli? Skąd posiadasz takie informacje?Ja254 pisze:nie może trafić do kuriera mija już kolejny dzień roboczy i żaden kurier nie odbiera przesyłek?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Co masz zatem na myśli? Skąd posiadasz takie informacje?[/quote]Ja254 pisze:nie może trafić do kuriera mija już kolejny dzień roboczy i żaden kurier nie odbiera przesyłek?
Sprawdzając status zamówienia na stronie plusa widać że w ciągu 2 dni roboczych status się nie zmienia i przesyłka wciąż oczekuje na przekazanie jej kurierowi :)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Ja254,
takie informacje, będzie można sprawdzić na stronie przewoźnika. Widoczność przesyłki powinna pojawić się dziś w godzinach wieczornych.
takie informacje, będzie można sprawdzić na stronie przewoźnika. Widoczność przesyłki powinna pojawić się dziś w godzinach wieczornych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam
Ile trwa teraz realizacja zamówienia ? Zamówienie nr 201912308653233 nadal w realizacji.
Ile trwa teraz realizacja zamówienia ? Zamówienie nr 201912308653233 nadal w realizacji.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Anna14315,
Szczegółowe informacje na temat zamówienia uzyskasz kontaktując się z obsługą sklepu internetowego.Anna14315 pisze:201912308653233
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 2 sty 2020, o 18:35
Zamowienia
Witam. Od kilku dni w nr. zamówienia 201912288641088,że zamówienie oczekuje na odbiór przez firmę kurierską. Mogę prosić o sprawdzenie?
Ostatnio zmieniony 2 sty 2020, o 18:51 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj SandraKsiazek89,
przesłałam do sklepu internetowego interwencję w sprawie Twojego zamówienia.
przesłałam do sklepu internetowego interwencję w sprawie Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ