Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
zyos77
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 12 lut 2020, o 17:30

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: zyos77 »

Witam, co sie dzieje z moim zamowieniem nr 202002108882779?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj zyos77,
- informacje na temat złożonego zamówienia uzyskasz kontaktując się z obsługą sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Patryk1994
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 13 lut 2020, o 22:09

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Patryk1994 »

Witam. Ja również mam problem z dostarczeniem paczki przez TNT. Kurier miał być 12.02 miedzy 12-14 ale nie dotarł. Pani na infolinii zapewniała,że bedzie następnego dnia oczywiście rówież nie dotarł. Na stronie śledzenia komunikat ,,Ograniczenia czasowe uniemożliwiły dostawę. Dostawa nastąpi przy pierwszej sposobności". Ma kyoś jakiś pomysł co z tym zrobić? Dodam ze ciągłe telefony na infolinie nie pomagaja, ciągle ta sama śpiewka
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj Patryk1994,
- masz może numer tego zamówienia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Badq
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 18 lut 2020, o 12:16

Zamówiony telefon

Post autor: Badq »

Witam w piątek (14.02) zamawiałam telefon na raty,w ten sam dzień otrzymałam maila z numerem zamówienia. Do dzisiaj status "w trakcie realizacji" po rozmowie telefonicznej dowiedziałam się że mam dosłać dokumenty a status "wstrzymane" pan na słuchawce zdziwiony że nie dostałam maila w tej sprawie. Ile może potrwać dalsza weryfikacja i co mnie dalej czeka? Czy to już ostatni krok przed wysyłką?
Ostatnio zmieniony 18 lut 2020, o 15:55 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj Badq,
- wkrótce powinnaś otrzymać maila od sklepu internetowego odnośnie swojego zamówienia.
Zdarza się, że te wiadomości trafiają do spamu, także prośba o sprawdzanie również tego folderu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Patrykbqu
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 20 lut 2020, o 08:35

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Patrykbqu »

Witam o co chodzi z status zamówienia kpperror ? Numer zamówienia 202002188932030
MARIA86
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 20 lut 2020, o 11:20

Realizacja zamówienia w sklepie internetowym

Post autor: MARIA86 »

Witam, chciałabym się dowiedzieć na jakim etapie jest moje zamówienie 202002188931114. Od dwóch dni jest to samo że w trakcie realizacji. Jaki jest następny etap, kiedy mogę się spodziewać zamówienia?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Ewa_Plus »

Witajcie Patrykbqu , MARIA86 ,
- zamówienia są realizowane. Wkrótce powinniście otrzymać maile od sklepu internetowego. Mogą one trafić do folderu SPAM, więc prośba jeszcze o sprawdzenie w tym miejscu.
Ewentualnie możecie się kontaktować z obsługą sklepu pod adresem esklep@plus.pl"target="_blank
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Patrykbqu
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 20 lut 2020, o 08:35

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Patrykbqu »

Witam dla czego nie mogę zapłacić w Google Play za zakupy wybierając platnosc Plus, kilka dni temu działała...
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Ewa_Plus »

Patrykbqu,
- odpisałam w tym wątku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
damiano2609
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 28 lut 2020, o 04:07

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: damiano2609 »

Witam, na dzisiaj mam zaplanowana dostawę zamówienia tylko nie dostałem żadnego numeru listu przewozowego, żadnej informacji od firmy kurierskiej. Tylko sms od plusa ze na dziś planowana dostawą.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj damiano2609,
- sprawdzałeś folder SPAM w swojej skrzynce mailowej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
azjakrak
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 4 mar 2020, o 16:45

Zakupy w e-sklepie

Post autor: azjakrak »

Witam zamawiałem przez e-sklep telefon z abonamentem dziś dostałem emali Szanowni Państwo,w celu realizacji zamówienia prosimy o przesłanie czytelnej kopii dowodu osobistego oraz kopii drugiego dokumentu wybranego przy składaniu zamówienia na adres: tm@plus.pl"target="_blank"target="_blank. Przypominamy, że wybrali Państwo opcję:

legitymacja emeryta/rencisty czy to znaczy że weryfikacja przeszła pozytywnie i mam wyslac skan tych dwóch dokumentów
Ostatnio zmieniony 4 mar 2020, o 17:50 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie postu do odpowiedniego wątku.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3125
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj azjakrak,
azjakrak pisze:czy to znaczy że weryfikacja przeszła pozytywnie i mam wyslac skan tych dwóch dokumentów
Dział Aktywacji zweryfikuje zgłoszenie dopiero po przesłaniu skanu wybranych dokumentów. Informacje o etapach zamówienia powinny docierać do Ciebie w kolejnych wiadomościach e-mail.

Status zamówienia sprawdzisz na stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia"target="_blank lub kontaktując się ze sklepem internetowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ