Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 lut 2020, o 17:30
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam, co sie dzieje z moim zamowieniem nr 202002108882779?
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj zyos77,
- informacje na temat złożonego zamówienia uzyskasz kontaktując się z obsługą sklepu internetowego.
- informacje na temat złożonego zamówienia uzyskasz kontaktując się z obsługą sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 13 lut 2020, o 22:09
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam. Ja również mam problem z dostarczeniem paczki przez TNT. Kurier miał być 12.02 miedzy 12-14 ale nie dotarł. Pani na infolinii zapewniała,że bedzie następnego dnia oczywiście rówież nie dotarł. Na stronie śledzenia komunikat ,,Ograniczenia czasowe uniemożliwiły dostawę. Dostawa nastąpi przy pierwszej sposobności". Ma kyoś jakiś pomysł co z tym zrobić? Dodam ze ciągłe telefony na infolinie nie pomagaja, ciągle ta sama śpiewka
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Patryk1994,
- masz może numer tego zamówienia?
- masz może numer tego zamówienia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zamówiony telefon
Witam w piątek (14.02) zamawiałam telefon na raty,w ten sam dzień otrzymałam maila z numerem zamówienia. Do dzisiaj status "w trakcie realizacji" po rozmowie telefonicznej dowiedziałam się że mam dosłać dokumenty a status "wstrzymane" pan na słuchawce zdziwiony że nie dostałam maila w tej sprawie. Ile może potrwać dalsza weryfikacja i co mnie dalej czeka? Czy to już ostatni krok przed wysyłką?
Ostatnio zmieniony 18 lut 2020, o 15:55 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Badq,
- wkrótce powinnaś otrzymać maila od sklepu internetowego odnośnie swojego zamówienia.
Zdarza się, że te wiadomości trafiają do spamu, także prośba o sprawdzanie również tego folderu.
- wkrótce powinnaś otrzymać maila od sklepu internetowego odnośnie swojego zamówienia.
Zdarza się, że te wiadomości trafiają do spamu, także prośba o sprawdzanie również tego folderu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam o co chodzi z status zamówienia kpperror ? Numer zamówienia 202002188932030
Realizacja zamówienia w sklepie internetowym
Witam, chciałabym się dowiedzieć na jakim etapie jest moje zamówienie 202002188931114. Od dwóch dni jest to samo że w trakcie realizacji. Jaki jest następny etap, kiedy mogę się spodziewać zamówienia?
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witajcie Patrykbqu , MARIA86 ,
- zamówienia są realizowane. Wkrótce powinniście otrzymać maile od sklepu internetowego. Mogą one trafić do folderu SPAM, więc prośba jeszcze o sprawdzenie w tym miejscu.
Ewentualnie możecie się kontaktować z obsługą sklepu pod adresem esklep@plus.pl"target="_blank
- zamówienia są realizowane. Wkrótce powinniście otrzymać maile od sklepu internetowego. Mogą one trafić do folderu SPAM, więc prośba jeszcze o sprawdzenie w tym miejscu.
Ewentualnie możecie się kontaktować z obsługą sklepu pod adresem esklep@plus.pl"target="_blank
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam dla czego nie mogę zapłacić w Google Play za zakupy wybierając platnosc Plus, kilka dni temu działała...
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Patrykbqu,
- odpisałam w tym wątku.
- odpisałam w tym wątku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 28 lut 2020, o 04:07
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam, na dzisiaj mam zaplanowana dostawę zamówienia tylko nie dostałem żadnego numeru listu przewozowego, żadnej informacji od firmy kurierskiej. Tylko sms od plusa ze na dziś planowana dostawą.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj damiano2609,
- sprawdzałeś folder SPAM w swojej skrzynce mailowej?
- sprawdzałeś folder SPAM w swojej skrzynce mailowej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zakupy w e-sklepie
Witam zamawiałem przez e-sklep telefon z abonamentem dziś dostałem emali Szanowni Państwo,w celu realizacji zamówienia prosimy o przesłanie czytelnej kopii dowodu osobistego oraz kopii drugiego dokumentu wybranego przy składaniu zamówienia na adres: tm@plus.pl"target="_blank"target="_blank. Przypominamy, że wybrali Państwo opcję:
legitymacja emeryta/rencisty czy to znaczy że weryfikacja przeszła pozytywnie i mam wyslac skan tych dwóch dokumentów
legitymacja emeryta/rencisty czy to znaczy że weryfikacja przeszła pozytywnie i mam wyslac skan tych dwóch dokumentów
Ostatnio zmieniony 4 mar 2020, o 17:50 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie postu do odpowiedniego wątku.
Powód: przeniesienie postu do odpowiedniego wątku.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3125
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj azjakrak,
Status zamówienia sprawdzisz na stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia"target="_blank lub kontaktując się ze sklepem internetowym.
Dział Aktywacji zweryfikuje zgłoszenie dopiero po przesłaniu skanu wybranych dokumentów. Informacje o etapach zamówienia powinny docierać do Ciebie w kolejnych wiadomościach e-mail.azjakrak pisze:czy to znaczy że weryfikacja przeszła pozytywnie i mam wyslac skan tych dwóch dokumentów
Status zamówienia sprawdzisz na stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia"target="_blank lub kontaktując się ze sklepem internetowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ