Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3136
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Noahn192,
Noahn192 pisze:Przesyłka dotarła :) Umowa podpisana.
Bardzo się cieszę, że przesyłka dotarła do Ciebie. :->

mingo93,

przykro mi z powodu wynikłego opóźnienia w dostawie zamówienia. Daj proszę znać, jaki obecnie jest status przesyłki?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mingo93
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 8 lis 2018, o 16:47

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: mingo93 »

Paczka znowu nie wydana do doręczenia, Pani na infolinii potwierdziła, że dziś na pewno nie dostanę przesyłki.

W związku z tym złożyłem rezygnację z zamówienia. Jeśli Plus nie wyciągnie konsekwencji wobec tej firmy to będzie kpina z klienta.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3136
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

mingo93,

czy dysponujesz numerem zamówienia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mingo93
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 8 lis 2018, o 16:47

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: mingo93 »

Już zrezygnowałem, więc i tak nie ma sensu podawać nr zamówienia.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Daniel_Plus »

mingo93, przykro nam :-/ Niestety sytuacja jest niezależna od nas. Jeśli podasz nam numer zamówienia to przekażę odpowiednią informację o sytuacji, jaka Cię spotkała.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mingo93
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 8 lis 2018, o 16:47

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: mingo93 »

Ok, jeśli tak to podaję: 201810316182588
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Daniel_Plus »

mingo93, dziękuję, przekazałem informację do odpowiedniego działu w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mingo93
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 8 lis 2018, o 16:47

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: mingo93 »

Zamówienie anulowane w ubiegły piątek, dzisiaj rano dostaję sms, że kurier przywiezie paczkę :D :D :D
Z ciekawości sprawdziłem, co się dzieje z przesyłką, faktycznie była w dostawie jednak ok. 16:40 jest status zmienił się na "Ograniczenia czasowe uniemożliwiły dostawę. Dostawa nastąpi przy pierwszej sposobności. "

Ależ w tym TNT mają bajzel.
Jarek08
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 20 lis 2018, o 12:47

Samsung S9+ Wysyłka.

Post autor: Jarek08 »

Witam. Otóż w dniu wczorajszym został zamówiony telefon ,,Samsung S9+". Status pozmieniał się, aktualnie jest

,,Informacja o statusie Twojego zamówienia: ZAMÓWIENIE W TRAKCIE REALIZACJI."

Czy oznacza to że wszystko zostało zaakceptowane i teraz status będzie się zmieniał że przygotowane do wysyłki,wysłane itp?

Proszę o odpowiedź, i prosił bym o nieodpowiadanie typu ,,Jest w trakcie realizacji tak jak pisze".

Bardzo mi zależy na czasie jak i na tej przesyłce.
Ostatnio zmieniony 20 lis 2018, o 14:44 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie - przeniesienie postu do wątku z poruszaną tematyką.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3136
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Jarek08,
Jarek08 pisze:,Informacja o statusie Twojego zamówienia: ZAMÓWIENIE W TRAKCIE REALIZACJI."

Czy oznacza to że wszystko zostało zaakceptowane i teraz status będzie się zmieniał że przygotowane do wysyłki,wysłane itp?
Dany status oznacza, że zamówienie jest procesowane, ale nie jest jeszcze wysłane. Standardowy czas realizacji zamówienia to 4-5 dni roboczych. Dział Aktywacji podejmuje decyzję o akceptacji bądź odmowie zawarcia umowy. Jeśli ta weryfikacja przebiegnie pomyślnie, status zamówienia się zmieni i zostaniesz poinformowany w oddzielnej wiadomości e-mail o przewidywanej dacie dostawy przesyłki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ainu
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 2 gru 2018, o 16:49

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: ainu »

Witam serdecznie,

tydzień temu złożyłem zamówienie w sklepie internetowym o abonament (obecnie mam na kartę) i telefon. Niestety z racji specyficznej pracy i z racji tego, że kurier na moim terenie może być tylko w określonym oknie czasowym, nie może dojść do podpisania umowy. Więc zdecydowałem, że umowę zawrę w salonie. Kurier był 2 razy i 2 razy nikogo nie zastał. Po ilu nieudanych dostarczeniach przesyłka wraca do nadawcy?
Napisałem do Plusa z prośbą o anulowanie zamówienia, bo i tak nie doszło do podpisania. Dostałem 2 maile. Jeden automatyczny o anulowaniu i drugi od konsultanta również o anulowaniu.
W salonie chcąc zawrzeć nową umowę, Pani powiedziała, że niestety ale zamówienie "wisi" ma moim numerze i obecnie jest to niemożliwe.
W takim razie moje pytanie, kiedy mój nr będzie czysty? Po anulowaniu zamówienia czy po powrocie dokumentów? Jeśli po powrocie dokumentów to czy po nieudanych próbach doręczenia paczka wraca od razu do nadawcy czy leży jeszcze jakiś czas w TNT?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj ainu,
- mógłbyś podać numer tego zamówienia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ainu
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 2 gru 2018, o 16:49

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: ainu »

Bardzo proszę- 201811246339344
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Ewa_Plus »

ainu,
- dziękuję. Wysłałam już interwencję w sprawie "odwieszenia" zamówienia i odblokowania oferty dla salonów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szercinek12
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 16 gru 2018, o 16:23

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: szercinek12 »

witam złożyłem zamówienie dzisiaj w sklepie internetowym pierwszy email był treści ze zlecenie w trakcie realizacji po jakichś 4 godzinach przyszedł do mnie następny email o treści
email szxxxxxxx@wp.pl
NR zamówienia 201812166496581

Skompletowanie przesyłki
Szanowni Państwo,
zamówienie oczekuje na przekazanie do firmy kurierskiej. Orientacyjna data dostawy to: 2018-12-18.

moje pytanie brzmi czy weryfikacja przeszła pozytywnie i teraz muszę tylko czekać na emaila z datą dostawy przez kuriera itd?
Ostatnio zmieniony 17 gru 2018, o 09:16 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukryłam adres @
ODPOWIEDZ