Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 sie 2018, o 23:12
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam mam status zamówienia:
Szanowni Państwo,
zamówienie oczekuje na przekazanie do firmy kurierskiej. Orientacyjna data dostawy to: 2018-08-07, o numerze listu przewozowego poinformujemy w kolejnej wiadomości.
Czy już tylko oczekuje na wysłanie czy jeszcze będzie jakaś weryfikacja?
Szanowni Państwo,
zamówienie oczekuje na przekazanie do firmy kurierskiej. Orientacyjna data dostawy to: 2018-08-07, o numerze listu przewozowego poinformujemy w kolejnej wiadomości.
Czy już tylko oczekuje na wysłanie czy jeszcze będzie jakaś weryfikacja?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Casper_dg,
zamówienie oczekuje na dostarczenie, otrzymasz wiadomość z numerem listu przewozowego.Casper_dg pisze:Czy już tylko oczekuje na wysłanie czy jeszcze będzie jakaś weryfikacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Nie wiem co się dzieje z moim zamówieniem,na przedłużenie umowy z dnia 9.08.2018 dostalem tylko sms że rozpoczeto realizację zamówienia nr;201808095742204.Tego sms dostałem 9.08.2018 i cisza.Za dwa dni wyjeżdzam do sanatorium .Jak bym wiedział ze będzie to tak długo trwało to bym zrezygnował i przeniósł numer do innej sieci
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
sajer62,
zgłosiłam interwencję w Twojej sprawie. Przepraszam za czas oczekiwania na realizację zamówienia.
zgłosiłam interwencję w Twojej sprawie. Przepraszam za czas oczekiwania na realizację zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Szybka wysyłka paczki - przedłużenie umowy.
We wtorek 21.08 przedłużyłam umowę przez internet, ma przyjść do mnie paczka z nowym telefonem i umową do podpisania. Pierwotnie dostałam informację, że przesyłka dotrze w ciągu 1-3 dni, natomiast potem otrzymałam maila ze przewidywany termin realizacji to 27.08. Nie ukrywam, że bardzo mi to nie na rękę, gdyż wyjeżdżam na wakacje i nie będzie mnie w domu przez dłuższy czas.
Czy istnieje możliwość, aby w jakiś sposób przyspieszyć wysyłkę?
Będę bardzo wdzięczna za pomoc.
Pozdrawiam!
Czy istnieje możliwość, aby w jakiś sposób przyspieszyć wysyłkę?
Będę bardzo wdzięczna za pomoc.
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 23 sie 2018, o 14:20 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
bakendo,
czy kontaktowałaś się w tej sprawie z infolinią sklepu internetowego: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... uery=SKLEP?bakendo pisze:Czy istnieje możliwość, aby w jakiś sposób przyspieszyć wysyłkę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 24 sie 2018, o 17:47
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam. Od wtorku mam status zamówienia ,,oczekuje na przekazanie firmie kurierskiej, orientacyjny czas dostawy to 27.08.2018" Czy mam tego dnia spodziewać się kuriera?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj kruczek122112,
dzień przed dostawą powinieneś otrzymać powiadomienie ( SMS-em oraz mailem) o dostawie wraz z nr listu przewozowego. Na jego podstawie masz możliwość śledzenia statusu zamówienia na tej stronie: https://www.tnt.com/express/pl_pl/site/home.html.
dzień przed dostawą powinieneś otrzymać powiadomienie ( SMS-em oraz mailem) o dostawie wraz z nr listu przewozowego. Na jego podstawie masz możliwość śledzenia statusu zamówienia na tej stronie: https://www.tnt.com/express/pl_pl/site/home.html.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 27 sie 2018, o 10:54
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam,dostałem maila że zamówienie nr 201808245817347 zostało przekazane firmie kurierskiej.
Dostałem numer przesyłki 873670811 ale po sprawdzeniu na stronie kuriera TNT wyskakuje mi jakiś inna paczka,któa zotała już doręczona do odbiorcy.Czy może mi ktoś sprawdzić co z moim zamówieniem,czy naprawde zostało już wysłane i jaki jest prawidłowy numer przesyłki?
Dostałem numer przesyłki 873670811 ale po sprawdzeniu na stronie kuriera TNT wyskakuje mi jakiś inna paczka,któa zotała już doręczona do odbiorcy.Czy może mi ktoś sprawdzić co z moim zamówieniem,czy naprawde zostało już wysłane i jaki jest prawidłowy numer przesyłki?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj norbert333444,
wysłałam już interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
wysłałam już interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 24 sie 2018, o 17:47
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam, podpinam się do kolegi ,,norbert333444'' Mam taka samą sytuację. Powinienem dzisiaj dostać przesyłkę lecz jej nie mam a na nr przesyłki wystawionej przez TNT 873639754 widnieje , że dostarczono 21 ??? Mój nr zamówienia u operatora to 201808195791314
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 27 sie 2018, o 10:54
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Niestety nadal to samo, a w mailu który dostałem od Plusa jest informacja,że "nr listu przewozowego pojawi się na stronie przewoźnika dziś w nocy lub jutro rano",a maila dostałem wczoraj rano.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dzień dobry!
Zamówiłam telefon oraz przedłużenie umowy za pośrednictwem sklepu internetowego. Przesylka miala zostać dostarczona w dniu dzisiejszym. Siedziałam w domu, aby nie minąć się z kurierem, kiedy nagle otrzymałam wiadomość iż przesyłka nie mogła zostac dostarczona ze względów technicznych. Po wejściu na stronę doręczyciela widnieje status iż nie zastano odbiorcy w miejscu odbioru. Zadzwoniłam na infolinię i zostałam poinformowana, że został źle przydzielony nr listu przewozowego i moja przesyłka jako miejsce dostawy ma Łowicz, kiedy adres mojego zamieszkania znajduje się w woj. małopolskiim. Pani powiedziała aby kontaktować się z Plusem, ale tam "nic nie mogą zrobić".
Bardzo proszę o pomoc.
EDYCJA: Numer zamówienia - 201808215801599
Zamówiłam telefon oraz przedłużenie umowy za pośrednictwem sklepu internetowego. Przesylka miala zostać dostarczona w dniu dzisiejszym. Siedziałam w domu, aby nie minąć się z kurierem, kiedy nagle otrzymałam wiadomość iż przesyłka nie mogła zostac dostarczona ze względów technicznych. Po wejściu na stronę doręczyciela widnieje status iż nie zastano odbiorcy w miejscu odbioru. Zadzwoniłam na infolinię i zostałam poinformowana, że został źle przydzielony nr listu przewozowego i moja przesyłka jako miejsce dostawy ma Łowicz, kiedy adres mojego zamieszkania znajduje się w woj. małopolskiim. Pani powiedziała aby kontaktować się z Plusem, ale tam "nic nie mogą zrobić".
Bardzo proszę o pomoc.
EDYCJA: Numer zamówienia - 201808215801599
Ostatnio zmieniony 27 sie 2018, o 17:48 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: post pod postem. Połączyłam wypowiedzi.
Powód: post pod postem. Połączyłam wypowiedzi.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
kruczek122112, norbert333444,
przepraszamy za napotkane niedogodności. Jeśli dziś wieczorem nie otrzymacie numeru LP, to proszę o taką informację.
Witaj bakendo,
dziękuję za numer zamówienia. Przesłałam już interwencję w Twojej sprawie do obsługi sklepu internetowego.
przepraszamy za napotkane niedogodności. Jeśli dziś wieczorem nie otrzymacie numeru LP, to proszę o taką informację.
Witaj bakendo,
dziękuję za numer zamówienia. Przesłałam już interwencję w Twojej sprawie do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dziękuję za zainteresowanie. Czekam - jeszcze cierpliwie - na dalszy rozwój wydarzeń.