Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 17 lip 2017, o 17:51
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
U mnie status wczoraj rano zmienił się na :
Accepted -wprowadzone do AA/KPWA
I tak sobie wisi….
Accepted -wprowadzone do AA/KPWA
I tak sobie wisi….
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Kicaaxd,
standardowy czas realizacji to około 5 dni roboczych, natomiast może on się wydłużyć, gdy zamówienie wymaga uzupełnienia jakichś danych, tak jak w Twoim przypadku. Sklep internetowy w najszybszym możliwym terminie poinformuje Cię o dalszych etapach zamówienia.
radomir,
proszę o cierpliwość. W ciągu najbliższych dni powinieneś otrzymać informację dotyczącą realizacji zamówienia.
standardowy czas realizacji to około 5 dni roboczych, natomiast może on się wydłużyć, gdy zamówienie wymaga uzupełnienia jakichś danych, tak jak w Twoim przypadku. Sklep internetowy w najszybszym możliwym terminie poinformuje Cię o dalszych etapach zamówienia.
radomir,
proszę o cierpliwość. W ciągu najbliższych dni powinieneś otrzymać informację dotyczącą realizacji zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Ja jestem cierpliwy ale zamówienie złożone 04.06….
A tu jeszcze kolka dni trzeba czekać , ech trzeba było pójść do salonu
Dla mnie to jest coś nieprawdopodobnego w dzisiejszych czasach.
Rozumiem nowy klient z nową umową ale kolejne przedłużenie to raczej powinno się inaczej załatwiać.
A tu jeszcze kolka dni trzeba czekać , ech trzeba było pójść do salonu
Dla mnie to jest coś nieprawdopodobnego w dzisiejszych czasach.
Rozumiem nowy klient z nową umową ale kolejne przedłużenie to raczej powinno się inaczej załatwiać.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dobrze, ja wszystko rozumiem. Tylko dla mnie to jest bez sensu,że mam podawać dane które są cały czas takie same i nic się nie zmieniło w tej kwestii. To jakim cudem dane mogą być błędne??
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
radomir,
przepraszam za wydłużony czas realizacji zamówienia.
Kicaaxd,
przepraszam za wydłużony czas realizacji zamówienia.
Kicaaxd,
Z pozycji forum nie posiadamy wglądu do zamówień złożonych w sklepie internetowym. Możesz uzyskać odpowiedź na swoje pytanie i sprawdzić, na jakim etapie jest Twoje zamówienie, kontaktując się ze sklepem internetowym.Kicaaxd pisze:Tylko dla mnie to jest bez sensu,że mam podawać dane które są cały czas takie same i nic się nie zmieniło w tej kwestii. To jakim cudem dane mogą być błędne??
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Jednak moja cierpliwość pomału się kończy….
Status się nie zmienia a telefonicznie do obsługi sklepu dowiedziałem się że moje
zamówienie było kilkukrotnie anulowane z nieznanego powodu ….
Chyba jednak pora zmienić operatora bo to co się tu dzieje to gruba przesada.
W poniedziałek mam wyjazd a tu Plus nie potrafi zrealizować w normalny sposób zamówienia.
Edit:
Jednak parodia w e-sklepie się dzieje.
Dziś kolejny telefon do obsługi i dowiedziałem się tyle że jakiś błąd w systemie i mam cierpliwie czekać i może tym razem
się uda zrealizować zamówienie , tylko miła Pani nie potrafiła nawet powiedzieć ile tego czekania….
Parodia i żenada
Status się nie zmienia a telefonicznie do obsługi sklepu dowiedziałem się że moje
zamówienie było kilkukrotnie anulowane z nieznanego powodu ….
Chyba jednak pora zmienić operatora bo to co się tu dzieje to gruba przesada.
W poniedziałek mam wyjazd a tu Plus nie potrafi zrealizować w normalny sposób zamówienia.
Edit:
Jednak parodia w e-sklepie się dzieje.
Dziś kolejny telefon do obsługi i dowiedziałem się tyle że jakiś błąd w systemie i mam cierpliwie czekać i może tym razem
się uda zrealizować zamówienie , tylko miła Pani nie potrafiła nawet powiedzieć ile tego czekania….
Parodia i żenada
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Od 3 dni próbuje zamówić telefon na raty i ja ostatnim kroku kręci się kółko kilka minut, a później sesja wygasa.. co jest ze sklepem, ze nie można złożyć zamówienia
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
golek,
przepraszam za napotkane niedogodności. Skontaktuj się proszę w tej sprawie z obsługą sklepu internetowego.
przepraszam za napotkane niedogodności. Skontaktuj się proszę w tej sprawie z obsługą sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Mam takie pytanie. Chciałem dokonać zamówienia samej karty SIM w ofercie abonamentowej.W 2016r. niewielki rachunek został sprzedany do firmy windykacyjnej. Od momentu otrzymania informacji z firmy windykacyjnej od razu w tym samym miesiącu całość spłaciłem. Mam pisemne potwierdzenie z tej firmy, że zostało to spłacone i sprawa jest zamknięta. Przy składaniu zamówienia na stronie internetowej zamówienie jest odrzucane że względu na tamtą sprzedaż. Jak mogę złożyć zamówienie w sklepie internetowym żeby zamówienie nie było odrzucane podając to potwierdzenie z firmy windykacyjnej o dokonanej spłacie i zamknięciu sprawy ? Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
ert156,
decyzję w sprawie każdej nowej umowy podejmuje Departament Aktywacji. W powyższej sprawie skontaktuj się proszę z obsługą sklepu internetowego.
decyzję w sprawie każdej nowej umowy podejmuje Departament Aktywacji. W powyższej sprawie skontaktuj się proszę z obsługą sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Huawei Watch 3 Pro Elite
Witam, zamówiłem sobie jakoś pod koniec czerwca gdy pojawiła się oferta smartwatch Huawei Watch 3 Pro Elite. Jednakże produktu nadal rzekomo nie ma na magazynie i nikt z obsługi nie potrafi odpowiedzieć kiedy on się pojawi. Próbuję poruszyć ten temat, ponieważ czuje z lekka niesmak a z plusem już troche jestem. Czy znajdzie się jakiś magik i ma możliwość sprawdzenia w jakim terminie otrzymam urządzenie?
Dziękuję.
Dziękuję.
Ostatnio zmieniony 14 lip 2021, o 09:47 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki -podobny temat.
Powód: połączono wątki -podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj armind,
z uzyskanych informacji wynika, że sprzęt pojawił się w magazynie i zamówienia są sukcesywnie realizowane.
z uzyskanych informacji wynika, że sprzęt pojawił się w magazynie i zamówienia są sukcesywnie realizowane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 19 sie 2021, o 11:10
Status zamówienie werfikacja reczna
Witam w niedzielę zamawiałem telefon dzisiaj mam status zamówienia werfikacja ręczna co oznacza taki status? Zamówienie nr 2021081511945941
Ostatnio zmieniony 19 sie 2021, o 11:23 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam post do istniejącego wątku, zdublowany został usunięty.
Powód: przeniosłam post do istniejącego wątku, zdublowany został usunięty.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj marcyska31,
status ten oznacza, że zamówienie jest w trakcie weryfikacji. Szczegóły uzyskasz, kontaktując się z obsługą sklepu internetowego.marcyska31 pisze:status zamówienia werfikacja ręczna co oznacza taki status?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 5 paź 2021, o 04:01
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dostalam wiadomosc na meila czy przeszlam prosze udzielic informacji ?
Trwa to juz pare dni
Dziękujemy za przesłaną wiadomość.
Informujemy, że załączone dokumenty zostały przekazane do odpowiedniego działu naszej sieci.
Wszystkie dane podane w korespondencji będą przetwarzane w celu obsługi zgłoszenia, a następnie w celach reklamacyjnych, dowodowych oraz w celu monitorowania jakości obsługi. Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, ale może być niezbędne do obsługi zgłoszenia i udzielenia odpowiedzi. Administratorem danych osobowych jest Polkomtel w Warszawie. Dane będą przekazane podwykonawcom w zakresie obsługi klienta i IT. Przysługują Pani/Panu prawa do: dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania, cofnięcia zgód w każdym czasie. Żądania te można składać do Polkomtel, a ewentualne skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych oraz dane kontaktowe Polkomtel i Inspektora ochrony danych są dostępne na http://www.plus.pl/dane-osobowe"target="_blank
Trwa to juz pare dni
Dziękujemy za przesłaną wiadomość.
Informujemy, że załączone dokumenty zostały przekazane do odpowiedniego działu naszej sieci.
Wszystkie dane podane w korespondencji będą przetwarzane w celu obsługi zgłoszenia, a następnie w celach reklamacyjnych, dowodowych oraz w celu monitorowania jakości obsługi. Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, ale może być niezbędne do obsługi zgłoszenia i udzielenia odpowiedzi. Administratorem danych osobowych jest Polkomtel w Warszawie. Dane będą przekazane podwykonawcom w zakresie obsługi klienta i IT. Przysługują Pani/Panu prawa do: dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania, cofnięcia zgód w każdym czasie. Żądania te można składać do Polkomtel, a ewentualne skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych oraz dane kontaktowe Polkomtel i Inspektora ochrony danych są dostępne na http://www.plus.pl/dane-osobowe"target="_blank