Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
grandslide
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 20 lut 2018, o 18:08

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: grandslide »

Sklep internetowy, ale dzwoniła do mnie konsultantka bo przez przypadek zaznaczyłem iż maja do mnie zadzwonić, wytłumaczyłem ze już złożyłem zamówienie przez internet, poprosiła mnie o numer zamówienie, żeby sprawdzić czy wszystko dobrze wypełniłem. Powiedziała ze wszystko jest ok i planowana data dostarczenia zamowienia do mojego domu to 5 kwietnia, a dziś dostałem SMS ze 7 dni roboczych od dnia dzisiejszego.
Laki1982
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 4 kwie 2019, o 07:24

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Laki1982 »

Witam.30 marca 2019r wieczorem złożyłam w Państwa sklepie internetowym zamówienie nr 201903307163416 na abonament wraz z telefonem. Tego samego wieczora zostałam również powiadomiona o przyjęciu zamówienia do realizacji. Obecnie sprawdzając status zamówienia na stronie internetowej jedyne co mogę zobaczyć to komunikat ACCEPTED - wprowadzone do AA/KPWA .Co to oznacza.2.04.2019r był telefon z infolinii że przesyłka zostanie doręczona 3.04.2019r miedzy 13sta a 15sta kurier nie dzwonił itp.O co chodzi dziękuje za odp.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

grandslide,

data dostawy przewidziana na 5 kwietnia jest prawdopodobna, jeżeli zamówienie było składane na początku tego miesiąca. Na dzień przed planowaną dostawą (w godzinach wieczornych), powinien przyjść do Ciebie e-mail oraz SMS z numerem listu przewozowego Twojej przesyłki. Możesz jeszcze sprawdzać obecny status złożonego zamówienia na stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia

Daj proszę znać, jeśli czas oczekiwania na dostawę zamówienia wydłuży się.

Witaj Laki1982,
Obecnie sprawdzając status zamówienia na stronie internetowej jedyne co mogę zobaczyć to komunikat ACCEPTED - wprowadzone do AA/KPWA .Co to oznacza.
Jeśli zamówienie dotyczy zestawu Huawei P30 PRO+Watch GT Active, to jest już ono zaakceptowane przez Dział Aktywacji i wprowadzone do systemu, zgodnie z widocznym na stronie statusem. Otrzymasz niebawem wiadomość e-mail, dotyczącą kolejnych etapów realizacji zamówienia, w tym informację o przewidywanej dacie dostawy przesyłki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Radek1521
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 4 kwie 2019, o 11:03

Brak przesyłki

Post autor: Radek1521 »

Od poniedziałku mam napisane,że moje zamówienie czeka na przekazanie kurierowi,jutro powinnam dostać przesyłkę a ciągle ten sam komunikat
Ostatnio zmieniony 4 kwie 2019, o 11:51 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Radek1521,
Radek1521 pisze:jutro powinnam dostać przesyłkę a ciągle ten sam komunikat
O jakiej treści jest komunikat?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Laki1982
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 4 kwie 2019, o 07:24

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Laki1982 »

Dziękuje za odpowiedz.Przed chwilą dostałam telefon z infolinii że jutro będzie kurier z tel 5.04.2019r zamówienie nr 201903307163416
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Laki1982,
Laki1982 pisze:Przed chwilą dostałam telefon z infolinii że jutro będzie kurier
Bardzo się cieszę z tego faktu. :-> Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maximus600
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 4 kwie 2019, o 14:38

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: maximus600 »

Bardzo proszę o pomoc z przesyłką: 201904027179240
Nie otrzymałem żadnej informacji o numerze paczki ani nic więcej.
Wczoraj otrzymałem jedynie informację, że przesyłka zostanie dzisiaj dostarczona
jednak od rana siedzę w domu i nikt się ze mną nie kontaktował.
W statusie przesyłki pisze tylko, że Twoja przesyłka oczekuje na przekazanie do firmy kurierskiej.
Czy taki stan rzeczy będzie długo trwał?
pozdrawiam
grandslide
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 20 lut 2018, o 18:08

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: grandslide »

Marta_Plus pisze:,
Daj proszę znać, jeśli czas oczekiwania na dostawę zamówienia wydłuży się.
Właśnie otrzymałem SMSa, iż dostawa jest planowana na dzień jutrzejszy - 05.04.2019.
Dziękuję bardzo za pomoc i pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

maximus600,

czy kontaktowałaś się w tej sprawie z infolinią sklepu internetowego: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... uery=SKLEP.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
czaku92
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 4 kwie 2019, o 15:02

Przedłużenie umowy przez internet z telefonem

Post autor: czaku92 »

Witam, witam 27 marca przedłużyłem umowę przez internet z telefonem huawei p30 pro, od tygodnia widnieje status, że przesyłka oczekuje na odbiór kuriera, dziś mamy 4 kwietnia kiedy to powinien być u mnie kurier z dokumentami, orientacyjny czas. Do tej pory nie mam żadnej informacji, a status się nie zmienia. Numer mojego zamówienia to 201903277142907. Ile mam jeszcze czekać na realizację mojego zamówienia?
Ostatnio zmieniony 4 kwie 2019, o 15:12 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj czaku92,

zamówienia złożone w sklepie internetowym realizowane są w kolejności zgłoszeń. Dzień przed dostawą powinieneś otrzymać powiadomienie (SMS-em oraz mailem) o dostawie wraz z nr listu przewozowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
czaku92
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 4 kwie 2019, o 15:02

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: czaku92 »

Chyba jednak nie w kolejności, bo koleżanka wyżej zamówiła ten sam tel później, a już otrzymała wiadomość. W mailu, zostałem poinformowany, że przesyłka powinna dotrzeć "Najpóźniej" w 7 dni roboczych, dziś jest 6 dzień roboczy, a kurier nawet nie odebrał od Państwa przesyłki.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

czaku92,

skontaktuj się proszę w tej sprawie z infolinią sklepu internetowego: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... uery=SKLEP.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Radek1521
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 4 kwie 2019, o 11:03

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Radek1521 »

Że czeka na przekazanie do kuriera i tak od prawie 5 dni
ODPOWIEDZ