Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 lut 2018, o 18:08
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Sklep internetowy, ale dzwoniła do mnie konsultantka bo przez przypadek zaznaczyłem iż maja do mnie zadzwonić, wytłumaczyłem ze już złożyłem zamówienie przez internet, poprosiła mnie o numer zamówienie, żeby sprawdzić czy wszystko dobrze wypełniłem. Powiedziała ze wszystko jest ok i planowana data dostarczenia zamowienia do mojego domu to 5 kwietnia, a dziś dostałem SMS ze 7 dni roboczych od dnia dzisiejszego.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam.30 marca 2019r wieczorem złożyłam w Państwa sklepie internetowym zamówienie nr 201903307163416 na abonament wraz z telefonem. Tego samego wieczora zostałam również powiadomiona o przyjęciu zamówienia do realizacji. Obecnie sprawdzając status zamówienia na stronie internetowej jedyne co mogę zobaczyć to komunikat ACCEPTED - wprowadzone do AA/KPWA .Co to oznacza.2.04.2019r był telefon z infolinii że przesyłka zostanie doręczona 3.04.2019r miedzy 13sta a 15sta kurier nie dzwonił itp.O co chodzi dziękuje za odp.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
grandslide,
data dostawy przewidziana na 5 kwietnia jest prawdopodobna, jeżeli zamówienie było składane na początku tego miesiąca. Na dzień przed planowaną dostawą (w godzinach wieczornych), powinien przyjść do Ciebie e-mail oraz SMS z numerem listu przewozowego Twojej przesyłki. Możesz jeszcze sprawdzać obecny status złożonego zamówienia na stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia
Daj proszę znać, jeśli czas oczekiwania na dostawę zamówienia wydłuży się.
Witaj Laki1982,
data dostawy przewidziana na 5 kwietnia jest prawdopodobna, jeżeli zamówienie było składane na początku tego miesiąca. Na dzień przed planowaną dostawą (w godzinach wieczornych), powinien przyjść do Ciebie e-mail oraz SMS z numerem listu przewozowego Twojej przesyłki. Możesz jeszcze sprawdzać obecny status złożonego zamówienia na stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia
Daj proszę znać, jeśli czas oczekiwania na dostawę zamówienia wydłuży się.
Witaj Laki1982,
Jeśli zamówienie dotyczy zestawu Huawei P30 PRO+Watch GT Active, to jest już ono zaakceptowane przez Dział Aktywacji i wprowadzone do systemu, zgodnie z widocznym na stronie statusem. Otrzymasz niebawem wiadomość e-mail, dotyczącą kolejnych etapów realizacji zamówienia, w tym informację o przewidywanej dacie dostawy przesyłki.Obecnie sprawdzając status zamówienia na stronie internetowej jedyne co mogę zobaczyć to komunikat ACCEPTED - wprowadzone do AA/KPWA .Co to oznacza.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brak przesyłki
Od poniedziałku mam napisane,że moje zamówienie czeka na przekazanie kurierowi,jutro powinnam dostać przesyłkę a ciągle ten sam komunikat
Ostatnio zmieniony 4 kwie 2019, o 11:51 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Radek1521,
O jakiej treści jest komunikat?Radek1521 pisze:jutro powinnam dostać przesyłkę a ciągle ten sam komunikat
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dziękuje za odpowiedz.Przed chwilą dostałam telefon z infolinii że jutro będzie kurier z tel 5.04.2019r zamówienie nr 201903307163416
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Laki1982,
Bardzo się cieszę z tego faktu. Pozdrawiam.Laki1982 pisze:Przed chwilą dostałam telefon z infolinii że jutro będzie kurier
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 4 kwie 2019, o 14:38
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Bardzo proszę o pomoc z przesyłką: 201904027179240
Nie otrzymałem żadnej informacji o numerze paczki ani nic więcej.
Wczoraj otrzymałem jedynie informację, że przesyłka zostanie dzisiaj dostarczona
jednak od rana siedzę w domu i nikt się ze mną nie kontaktował.
W statusie przesyłki pisze tylko, że Twoja przesyłka oczekuje na przekazanie do firmy kurierskiej.
Czy taki stan rzeczy będzie długo trwał?
pozdrawiam
Nie otrzymałem żadnej informacji o numerze paczki ani nic więcej.
Wczoraj otrzymałem jedynie informację, że przesyłka zostanie dzisiaj dostarczona
jednak od rana siedzę w domu i nikt się ze mną nie kontaktował.
W statusie przesyłki pisze tylko, że Twoja przesyłka oczekuje na przekazanie do firmy kurierskiej.
Czy taki stan rzeczy będzie długo trwał?
pozdrawiam
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Rejestracja: 20 lut 2018, o 18:08
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Właśnie otrzymałem SMSa, iż dostawa jest planowana na dzień jutrzejszy - 05.04.2019.Marta_Plus pisze:,
Daj proszę znać, jeśli czas oczekiwania na dostawę zamówienia wydłuży się.
Dziękuję bardzo za pomoc i pozdrawiam.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
maximus600,
czy kontaktowałaś się w tej sprawie z infolinią sklepu internetowego: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... uery=SKLEP.
czy kontaktowałaś się w tej sprawie z infolinią sklepu internetowego: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... uery=SKLEP.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przedłużenie umowy przez internet z telefonem
Witam, witam 27 marca przedłużyłem umowę przez internet z telefonem huawei p30 pro, od tygodnia widnieje status, że przesyłka oczekuje na odbiór kuriera, dziś mamy 4 kwietnia kiedy to powinien być u mnie kurier z dokumentami, orientacyjny czas. Do tej pory nie mam żadnej informacji, a status się nie zmienia. Numer mojego zamówienia to 201903277142907. Ile mam jeszcze czekać na realizację mojego zamówienia?
Ostatnio zmieniony 4 kwie 2019, o 15:12 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj czaku92,
zamówienia złożone w sklepie internetowym realizowane są w kolejności zgłoszeń. Dzień przed dostawą powinieneś otrzymać powiadomienie (SMS-em oraz mailem) o dostawie wraz z nr listu przewozowego.
zamówienia złożone w sklepie internetowym realizowane są w kolejności zgłoszeń. Dzień przed dostawą powinieneś otrzymać powiadomienie (SMS-em oraz mailem) o dostawie wraz z nr listu przewozowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Chyba jednak nie w kolejności, bo koleżanka wyżej zamówiła ten sam tel później, a już otrzymała wiadomość. W mailu, zostałem poinformowany, że przesyłka powinna dotrzeć "Najpóźniej" w 7 dni roboczych, dziś jest 6 dzień roboczy, a kurier nawet nie odebrał od Państwa przesyłki.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
czaku92,
skontaktuj się proszę w tej sprawie z infolinią sklepu internetowego: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... uery=SKLEP.
skontaktuj się proszę w tej sprawie z infolinią sklepu internetowego: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... uery=SKLEP.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Że czeka na przekazanie do kuriera i tak od prawie 5 dni