Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Ron,

dziękuję za opinię. :->
Cieszę się, że umowę udało się szybko sfinalizować i dziękuję za skorzystanie z naszych usług.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Somestuff
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 20 sty 2021, o 19:33

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Somestuff »

Dzień dobry,
Zamówienie złożone w poniedziałek 18.01 do dnia dzisiejszego nadal widnieje status w trakcie realizacji. Czy opóźnia to fakt iż jest to przedsprzedaż telefonu ? Nr zamówienia 2021011810912204.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3130
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Somestuff,
Somestuff pisze:Czy opóźnia to fakt iż jest to przedsprzedaż telefonu ? Nr zamówienia 2021011810912204.
Zgodnie z informacją na naszej stronie, wysyłka urządzeń z serii Galaxy S21 5G, nastąpi po 25/01/2021 r.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Somestuff
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 20 sty 2021, o 19:33

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Somestuff »

Dzień dobry,
Rozumiem, czyli mam czekać na jakiekolwiek informacje po 25.01 ?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Somestuff,

tak, jak zamówienie przejdzie w kolejny etap.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Markop
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 28 sty 2021, o 17:08

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Markop »

Dzień dobry, piszę na forum ponieważ mam problem z wiadomością mailową od Plusa. Złożyłam zamówienie na nowy numer z telefonem (abonament) po weryfikacji dostałam sms, że w mailu otrzymałam propozycję umowy oraz, że jak się z nią zapoznam to mogę ją podpisać przez link zawarty w tym smsie. Problem polega na tym, że maila nie dostałam. Uprzedzę, że nie wylądował w folderze spam. Zadzwoniłam na infolinię i tam poprosiłam Panią o ponowne wysłanie wiadomości email - niestety nic to nie dało. Wiadomości nie otrzymałam. Pani zrobiła zgłoszenie do działu technicznego, ale nie dostałam żadnego numeru zgłoszenia, tak bym mogła sama dowiedzieć się co się dzieje. W międzyczasie kliknęłam w link z smsa i potwierdziłam chęć zawarcia umowy. Dostałam kolejne smsy, że mail z linkiem do płatności został wysłany i mail z jakomiś dokumentami też. Oczywiście niczego nie dostałam. Na opłacenie zamówienia mam 48 godzin. Dlatego prosiłabym o pomoc. Czy to tylko ja mam problem? Czy mogę zmienić maila? Czy to Plus ma jakąś awarię? Zaczynam obawiać się, że nastąpił jakiś błąd i żadnej umowy nie podpiszę...
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3130
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Markop,

podaj proszę numer zamówienia złożonego w sklepie internetowym. Kontaktowałaś się w opisanej sprawie z danym kanałem sprzedaży?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Markop
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 28 sty 2021, o 17:08

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Markop »

Numer zamówienia to: 2021012710967500
Dzwoniłam na numer 601 101 200 to numer działu sprzedaży online, prawda? Do działu technicznego nie dzwoniłam.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3130
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Markop,
Markop pisze:Dzwoniłam na numer 601 101 200 to numer działu sprzedaży online, prawda?
To numer infolinii sklepu internetowego.
Markop pisze:Numer zamówienia to: 2021012710967500
Dziękuję. Przesłałam już interwencję do obsługi tego działu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Markop
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 28 sty 2021, o 17:08

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Markop »

Dziękuję za pomoc, mam nadzieję, że do jutra uda się rozwiązać problem, bo jeśli w sobotę rano nie dokonam płatności za telefon, to pewnie zamówienie będzie anulowane...
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3130
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Markop,

z uzyskanych informacji wynika, że sytuacja związana z wysyłką maila jest jeszcze w trakcie analizy. Proszę jeszcze o cierpliwość. Zmiana adresu mailowego wiązałaby się z wprowadzeniem zamówienia na nowo i dalszym oczekiwaniem na jego realizację. Przepraszamy najmocniej za napotkane niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Markop
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 28 sty 2021, o 17:08

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Markop »

Nie mogłam odpisać wczoraj, bo wyskakiwał jakiś błąd. Wszystkie maile z załącznikami i link do płatności dotarły przed 18. Zapłaciłam i czekam na kuriera. Bardzo dziękuję za pomoc.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3130
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Markop,

super :->. Dziękuję za dobrą wiadomość ;-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kacper0235
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 29 sty 2021, o 23:08

Problemy z zamówieniem

Post autor: Kacper0235 »

Dzień dobry nie wiem co się dzieje z moim zamówieniemz dnia 18.08.2018 dostalem tylko sms że rozpoczeto realizację zamówienia nr;2021011810915048 Tego sms dostałem 18.08.2018 i cisza a jest 29 i nw co dalej bo telefon jak go zamawiałem był w przed sprzedaży ale już nie jest
Ostatnio zmieniony 1 lut 2021, o 11:44 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Problemy z zamówieniem

Post autor: sl@w_es »

Kacper0235 pisze:Dzień dobry nie wiem co się dzieje z moim zamówieniemz dnia 18.08.2018 dostalem tylko sms że rozpoczeto realizację zamówienia nr;2021011810915048 Tego sms dostałem 18.08.2018 i cisza a jest 29 (...)
Na pewno nie pomyliłeś miesięcy i lat? Po blisko dwóch i pół roku podejmujesz interwencję?
Z treści którą przedstawiłeś jasno wynika, że chodzi o zamówienie z 18 stycznia 2021 r.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
ODPOWIEDZ