Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Ron,
dziękuję za opinię.
Cieszę się, że umowę udało się szybko sfinalizować i dziękuję za skorzystanie z naszych usług.
dziękuję za opinię.
Cieszę się, że umowę udało się szybko sfinalizować i dziękuję za skorzystanie z naszych usług.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dzień dobry,
Zamówienie złożone w poniedziałek 18.01 do dnia dzisiejszego nadal widnieje status w trakcie realizacji. Czy opóźnia to fakt iż jest to przedsprzedaż telefonu ? Nr zamówienia 2021011810912204.
Zamówienie złożone w poniedziałek 18.01 do dnia dzisiejszego nadal widnieje status w trakcie realizacji. Czy opóźnia to fakt iż jest to przedsprzedaż telefonu ? Nr zamówienia 2021011810912204.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3130
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Somestuff,
Zgodnie z informacją na naszej stronie, wysyłka urządzeń z serii Galaxy S21 5G, nastąpi po 25/01/2021 r.Somestuff pisze:Czy opóźnia to fakt iż jest to przedsprzedaż telefonu ? Nr zamówienia 2021011810912204.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dzień dobry,
Rozumiem, czyli mam czekać na jakiekolwiek informacje po 25.01 ?
Rozumiem, czyli mam czekać na jakiekolwiek informacje po 25.01 ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Somestuff,
tak, jak zamówienie przejdzie w kolejny etap.
tak, jak zamówienie przejdzie w kolejny etap.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dzień dobry, piszę na forum ponieważ mam problem z wiadomością mailową od Plusa. Złożyłam zamówienie na nowy numer z telefonem (abonament) po weryfikacji dostałam sms, że w mailu otrzymałam propozycję umowy oraz, że jak się z nią zapoznam to mogę ją podpisać przez link zawarty w tym smsie. Problem polega na tym, że maila nie dostałam. Uprzedzę, że nie wylądował w folderze spam. Zadzwoniłam na infolinię i tam poprosiłam Panią o ponowne wysłanie wiadomości email - niestety nic to nie dało. Wiadomości nie otrzymałam. Pani zrobiła zgłoszenie do działu technicznego, ale nie dostałam żadnego numeru zgłoszenia, tak bym mogła sama dowiedzieć się co się dzieje. W międzyczasie kliknęłam w link z smsa i potwierdziłam chęć zawarcia umowy. Dostałam kolejne smsy, że mail z linkiem do płatności został wysłany i mail z jakomiś dokumentami też. Oczywiście niczego nie dostałam. Na opłacenie zamówienia mam 48 godzin. Dlatego prosiłabym o pomoc. Czy to tylko ja mam problem? Czy mogę zmienić maila? Czy to Plus ma jakąś awarię? Zaczynam obawiać się, że nastąpił jakiś błąd i żadnej umowy nie podpiszę...
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3130
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Markop,
podaj proszę numer zamówienia złożonego w sklepie internetowym. Kontaktowałaś się w opisanej sprawie z danym kanałem sprzedaży?
podaj proszę numer zamówienia złożonego w sklepie internetowym. Kontaktowałaś się w opisanej sprawie z danym kanałem sprzedaży?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Numer zamówienia to: 2021012710967500
Dzwoniłam na numer 601 101 200 to numer działu sprzedaży online, prawda? Do działu technicznego nie dzwoniłam.
Dzwoniłam na numer 601 101 200 to numer działu sprzedaży online, prawda? Do działu technicznego nie dzwoniłam.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3130
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Markop,
To numer infolinii sklepu internetowego.Markop pisze:Dzwoniłam na numer 601 101 200 to numer działu sprzedaży online, prawda?
Dziękuję. Przesłałam już interwencję do obsługi tego działu.Markop pisze:Numer zamówienia to: 2021012710967500
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dziękuję za pomoc, mam nadzieję, że do jutra uda się rozwiązać problem, bo jeśli w sobotę rano nie dokonam płatności za telefon, to pewnie zamówienie będzie anulowane...
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3130
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Markop,
z uzyskanych informacji wynika, że sytuacja związana z wysyłką maila jest jeszcze w trakcie analizy. Proszę jeszcze o cierpliwość. Zmiana adresu mailowego wiązałaby się z wprowadzeniem zamówienia na nowo i dalszym oczekiwaniem na jego realizację. Przepraszamy najmocniej za napotkane niedogodności.
z uzyskanych informacji wynika, że sytuacja związana z wysyłką maila jest jeszcze w trakcie analizy. Proszę jeszcze o cierpliwość. Zmiana adresu mailowego wiązałaby się z wprowadzeniem zamówienia na nowo i dalszym oczekiwaniem na jego realizację. Przepraszamy najmocniej za napotkane niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Nie mogłam odpisać wczoraj, bo wyskakiwał jakiś błąd. Wszystkie maile z załącznikami i link do płatności dotarły przed 18. Zapłaciłam i czekam na kuriera. Bardzo dziękuję za pomoc.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3130
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Markop,
super . Dziękuję za dobrą wiadomość .
super . Dziękuję za dobrą wiadomość .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 29 sty 2021, o 23:08
Problemy z zamówieniem
Dzień dobry nie wiem co się dzieje z moim zamówieniemz dnia 18.08.2018 dostalem tylko sms że rozpoczeto realizację zamówienia nr;2021011810915048 Tego sms dostałem 18.08.2018 i cisza a jest 29 i nw co dalej bo telefon jak go zamawiałem był w przed sprzedaży ale już nie jest
Ostatnio zmieniony 1 lut 2021, o 11:44 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku.
Re: Problemy z zamówieniem
Na pewno nie pomyliłeś miesięcy i lat? Po blisko dwóch i pół roku podejmujesz interwencję?Kacper0235 pisze:Dzień dobry nie wiem co się dzieje z moim zamówieniemz dnia 18.08.2018 dostalem tylko sms że rozpoczeto realizację zamówienia nr;2021011810915048 Tego sms dostałem 18.08.2018 i cisza a jest 29 (...)
Z treści którą przedstawiłeś jasno wynika, że chodzi o zamówienie z 18 stycznia 2021 r.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec