Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Daria0511
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 29 gru 2019, o 19:55

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Daria0511 »

Witam ponawiam prosbe o sprawdzenie co sie dzieje z moim zamówieniem nr 201912108553381 po dzis dzien zadnego kontaktu zamiast tego wczoraj kurier przywiozl mi polowe zamówienia co zreszta co z huawei p30 pro prosze o pomoc
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Daria0511,
Daria0511 pisze:wczoraj kurier przywiozl mi polowe zamówienia
Daria0511 pisze:201912108553381
Co masz dokładnie na myśli? Pod jednym numerem sprawy, kryje się jedno zamówienie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Cegie
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 14 sty 2020, o 14:10

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Cegie »

Witam serdecznie. 2 dni temu. Złożyłam zamówienie na telefon i abonament. Status- w trakcie realizacji. Problem w tym, że aktualny telefon się zepsuł i nie słucha mnie, kiedy ktoś dzwoni, a wczoraj i dziś dzwonił ktoś do mnie ze sklepu plusa. Czy mogę dowiedzieć się czegoś wiecej? W jakim celu te telefony? Kiedy mogę spodziewać się wysyłki zamówienia? (Numer zamówienia 202001138732365)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Cegie,

przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Daria0511
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 29 gru 2019, o 19:55

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Daria0511 »

Witam mam problem z zamowieniem nr 202001238789745 od dluzszego czasu jest w trakcie realizacji mozna to sprawdzić pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Daria0511,

skontaktuj się proszę w kwestii powyższego zamówienia z obsługą sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Michal16
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 5 lut 2020, o 13:12

Esklep nie zmienia sie status zamówienia.

Post autor: Michal16 »

Witam. 02.02 bylo skladane zamowienie przedłużenia umowy. Przy sprawdzeniu statusu pojawia sie komunikat " paczka oczekuje na wydanie kurierowi" u tak jest od 3 dni. Czy ktos mógłby mi powiedzieć kiedy sie cos ruszy ? Nr zamówienia 202002028839571
Ostatnio zmieniony 5 lut 2020, o 15:07 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki -podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Michal16,
Michal16 pisze:Nr zamówienia 202002028839571
informacje na temat złożonego zamówienia uzyskasz kontaktując się z obsługą sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Michal16
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 5 lut 2020, o 13:12

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Michal16 »

Przewidywany czas realizacji zamówienia to 5 dni roboczych jutro mija 5 dzien. A status od.4.dni sie nie zmienil.
202002028839571.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Joanna_Plus »

Michal16,

a jakieś wiadomości e-mail odnośnie tego zamówienia, dotarły do Ciebie od obsługi sklepu internetowego (mogły trafić do folderu SPAM)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Michal16
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 5 lut 2020, o 13:12

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Michal16 »

02. Lutego czyli w dzien zamowienia otrzymalem takiego sms:
Zamowienie 202002028839571. Orientacyjna data dostawy to: 2020-02-10. Szczegolowe informacje znajda Panstwo w przeslanym e-mailu. Plus. Na poczcie nie ma nic wiecej.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Joanna_Plus »

Michal16,
Michal16 pisze:Zamowienie 202002028839571. Orientacyjna data dostawy to: 2020-02-10
Czyli planowane doręczenie przesyłki odbędzie się w poniedziałek. Kolejnym etapem będzie wygenerowanie numeru listu przewozowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Solrac
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 8 lut 2020, o 22:15

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Solrac »

Witam zrobiłem zamówienie w sklepie plusa w czwartek i po sprawdzeniu status na stronie piszę KPPERROR nr zamówienia 202002068865544 proszę o rozwiązanie mojego problemu bo nie mam pojęcia o co chodzi:)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Solrac,
Solrac pisze:po sprawdzeniu status na stronie piszę KPPERROR
Niestety statusu, który się pojawia przy tym zamówieniu na tę chwilę nie możemy zmienić :-(.
Solrac pisze:202002068865544
Otrzymałam informację od obsługi sklepu internetowego, iż wiadomości na temat statusu tej sprawy, zostały przesłane na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Solrac
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 8 lut 2020, o 22:15

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Solrac »

Dziękuję bardzo za rozwiązanie problemu :)
ODPOWIEDZ