Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 29 gru 2019, o 19:55
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam ponawiam prosbe o sprawdzenie co sie dzieje z moim zamówieniem nr 201912108553381 po dzis dzien zadnego kontaktu zamiast tego wczoraj kurier przywiozl mi polowe zamówienia co zreszta co z huawei p30 pro prosze o pomoc
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Daria0511,
Daria0511 pisze:wczoraj kurier przywiozl mi polowe zamówienia
Co masz dokładnie na myśli? Pod jednym numerem sprawy, kryje się jedno zamówienie.Daria0511 pisze:201912108553381
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam serdecznie. 2 dni temu. Złożyłam zamówienie na telefon i abonament. Status- w trakcie realizacji. Problem w tym, że aktualny telefon się zepsuł i nie słucha mnie, kiedy ktoś dzwoni, a wczoraj i dziś dzwonił ktoś do mnie ze sklepu plusa. Czy mogę dowiedzieć się czegoś wiecej? W jakim celu te telefony? Kiedy mogę spodziewać się wysyłki zamówienia? (Numer zamówienia 202001138732365)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Cegie,
przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.
przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam mam problem z zamowieniem nr 202001238789745 od dluzszego czasu jest w trakcie realizacji mozna to sprawdzić pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Daria0511,
skontaktuj się proszę w kwestii powyższego zamówienia z obsługą sklepu internetowego.
skontaktuj się proszę w kwestii powyższego zamówienia z obsługą sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Esklep nie zmienia sie status zamówienia.
Witam. 02.02 bylo skladane zamowienie przedłużenia umowy. Przy sprawdzeniu statusu pojawia sie komunikat " paczka oczekuje na wydanie kurierowi" u tak jest od 3 dni. Czy ktos mógłby mi powiedzieć kiedy sie cos ruszy ? Nr zamówienia 202002028839571
Ostatnio zmieniony 5 lut 2020, o 15:07 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki -podobny temat.
Powód: połączono wątki -podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Michal16,
informacje na temat złożonego zamówienia uzyskasz kontaktując się z obsługą sklepu internetowego.Michal16 pisze:Nr zamówienia 202002028839571
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Przewidywany czas realizacji zamówienia to 5 dni roboczych jutro mija 5 dzien. A status od.4.dni sie nie zmienil.
202002028839571.
202002028839571.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Michal16,
a jakieś wiadomości e-mail odnośnie tego zamówienia, dotarły do Ciebie od obsługi sklepu internetowego (mogły trafić do folderu SPAM)?
a jakieś wiadomości e-mail odnośnie tego zamówienia, dotarły do Ciebie od obsługi sklepu internetowego (mogły trafić do folderu SPAM)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
02. Lutego czyli w dzien zamowienia otrzymalem takiego sms:
Zamowienie 202002028839571. Orientacyjna data dostawy to: 2020-02-10. Szczegolowe informacje znajda Panstwo w przeslanym e-mailu. Plus. Na poczcie nie ma nic wiecej.
Zamowienie 202002028839571. Orientacyjna data dostawy to: 2020-02-10. Szczegolowe informacje znajda Panstwo w przeslanym e-mailu. Plus. Na poczcie nie ma nic wiecej.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Michal16,
Czyli planowane doręczenie przesyłki odbędzie się w poniedziałek. Kolejnym etapem będzie wygenerowanie numeru listu przewozowego.Michal16 pisze:Zamowienie 202002028839571. Orientacyjna data dostawy to: 2020-02-10
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam zrobiłem zamówienie w sklepie plusa w czwartek i po sprawdzeniu status na stronie piszę KPPERROR nr zamówienia 202002068865544 proszę o rozwiązanie mojego problemu bo nie mam pojęcia o co chodzi:)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Solrac,
Niestety statusu, który się pojawia przy tym zamówieniu na tę chwilę nie możemy zmienić .Solrac pisze:po sprawdzeniu status na stronie piszę KPPERROR
Otrzymałam informację od obsługi sklepu internetowego, iż wiadomości na temat statusu tej sprawy, zostały przesłane na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia.Solrac pisze:202002068865544
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dziękuję bardzo za rozwiązanie problemu :)