Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
azjakrak
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 mar 2020, o 16:45

Skan dokumentów

Post autor: azjakrak »

Witam mam pytanie ponieważ mam przesłać skan dokumentów do realizacji zamowienie przez e-sklep to czy może to być zdjęcie tych że dokumentów czy musi być skan
Ostatnio zmieniony 5 mar 2020, o 11:24 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj azjakrak,
azjakrak pisze:czy może to być zdjęcie
Tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Asior9521
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 10 mar 2020, o 10:24

Zamówienie w trakcie realizacji

Post autor: Asior9521 »

Witam,
Dnia 5.03.20 zamówiłem u was telefon, dostałem SMSem potwierdzenie złożenia zamówienia a następnie o rozpoczęciu realizacji zamówienia. Na stronie piszę, że moje zamówienie jest w trakcie realizacji. Dostałem tylko 1mail(szczegóły zamówienia) 202003059026633-numer zamówienia. Kiedy mogę sie spodziewać paczki?
Ostatnio zmieniony 10 mar 2020, o 11:12 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj Asior9521,
- jeśli jeszcze nie otrzymałeś maila, to wkrótce powinieneś dostać. Warto sprawdzić folder SPAM, bo tam czasami wpadają maile z naszego sklepu. Ewentualnie w spr. zamówienia możesz napisać na esklep@plus.pl"target="_blank.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
SZYSZAK1
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 12 mar 2020, o 08:17

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: SZYSZAK1 »

Witam prosze o informację o zamówieniu
202003079035719
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj SZYSZAK1,

informacje na temat powyższego zamówienia, znajdziesz na swojej poczcie e-mail (może być to folder SPAM).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Azael21
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 20 mar 2020, o 21:35

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Azael21 »

Witam serdecznie.
Można jakieś informacje o zamówieniu nr 202003179083481
Z góry dziękuję.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Azael21,

status swojego zamówienia sprawdzisz na stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia"target="_blank lub kontaktując się ze sklepem internetowym.

Dodam, że orientacyjny czas realizacji zamówienia wynosi około 5 dni roboczych.Informacje o etapach zamówienia powinny docierać do Ciebie w kolejnych wiadomościach e-mail.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marta_24000
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 26 mar 2020, o 11:17

Brak przesyłki

Post autor: marta_24000 »

Dzień Dobry,
12 marca założyłam u państwa zamówienie na abonament w sklepie internetowym. 13 marca zostało przekazane kurierowi a 16 miał mi dostarczyć paczkę. Od tego czasu nie mam żadnego kontaktu z kurierem. Od 2 tygodni jestem zbywana. Tydzień temu obiecali wysłać i na obiecankach się skończyło. W statusie już 2 krotnie napisali, że odbiorcy nie zastali w domu, co oczywiście jest nieprawdą bo cały dzień na nich czekałam. Dzwoniąc do nich dowiedziałam się, że kurier powinien do mnie zadzwonić czego oczywiście nie zrobił. Czy ja w ogóle dostanę tą paczkę czy już nie mam co czekać?
Ostatnio zmieniony 26 mar 2020, o 11:56 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj marta_24000,
marta_24000 pisze:Dzwoniąc do nich dowiedziałam się, że kurier powinien do mnie zadzwonić czego oczywiście nie zrobił. Czy ja w ogóle dostanę tą paczkę czy już nie mam co czekać?
Bardzo przepraszam za utrudnienia związane z doręczeniem do Ciebie przesyłki. Czy kontaktowałaś się z obsługą sklepu internetowego w tej sprawie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bartek144
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 30 maja 2016, o 15:23

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: bartek144 »

Dzień dobry,
Czy można jakoś przyspieszyć weryfikacje dokumentów?, ostatnio gdy wysyłałem dokumenty trwało to długo i nie dostawałem powiadomień dotyczących brakujących dokumentów musiałem dzwonić aby się w ogóle dowiedzieć.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj bartek144,

podaj proszę numer tego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zosik
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 3 kwie 2020, o 11:11

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Zosik »

Zamówienie nr 202003279146039 stoi w realizacji 8 dzień. Kiedy mogę się spodziewać kuriera?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Zosik,

przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
djolsen
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 3 kwie 2020, o 15:09

Sklep internetowy KAUCJA

Post autor: djolsen »

Witam
Niedawno złożyłem zamówienie na telefon Samsung Galaxy a51 w sklepie internetowym plus i z wielkim zdziwieniem została wyznaczona kaucja
I tu chciałbym się dowiedzieć o szczegóły tej kaucji nie mam zaległości w plusie bo termin raty mija 06.04.2020
Podaje numer zamówienia 202004029188021
Z góry dziękuję za pomoc
Ostatnio zmieniony 3 kwie 2020, o 17:32 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Przeniesienie do wątku o poruszanej tematyce.
ODPOWIEDZ