Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
zif,
dziękuję za info.
dziękuję za info.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 24 cze 2020, o 20:05
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
202006309782220 to zamówienie chyba utknęło.Basia_Plus pisze:moomintroll,
podeślij proszę numer zamówienia.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
moomintroll,
dziękuję za numer zamówienia. Sprawę przekazałam do pracowników sklepu internetowego.
dziękuję za numer zamówienia. Sprawę przekazałam do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam dostałam informację że zamówienie nr 202007029796257 zostało wstrzymane ze względu na brak sprzętu w magazynie natomiast w sklepie internetowym widnieje jako dostępne jak mam to rozumieć.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj martulla,
przesłałam interwencję do sklepu internetowego. Mam nadzieję, że Twoja sprawa niebawem się wyjaśni.
przesłałam interwencję do sklepu internetowego. Mam nadzieję, że Twoja sprawa niebawem się wyjaśni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zamówienie w sklepie internetowym Plus.
Witam, mam pytanie odnośnie zamówienia w sklepie internetowym Plus (202007019789189). Mianowicie już dwa razy wysyłałem potrzebne kopie (zdjęcia) dokumentów potrzebnych do weryfikacji, niestety mój status na stronie nadal brzmi: "REALIZACJA ZAMÓWIENIA ZOSTAŁA WSTRZYMANA. PRZYPOMINAMY O KONIECZNOŚCI PRZESŁANIA KOPII DOKUMENTU. WIĘCEJ INFORMACJI W WYSŁANEJ WIADOMOŚCI E-MAIL."
Ostatnio zmieniony 6 lip 2020, o 13:01 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie postu do odpowiedniego wątku.
Powód: przeniesienie postu do odpowiedniego wątku.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Niestety żadnej odpowiedzi ze sklepu internowego nie dostałam .Marta_Plus pisze:Witaj martulla,
przesłałam interwencję do sklepu internetowego. Mam nadzieję, że Twoja sprawa niebawem się wyjaśni.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
martulla,
proszę Cię jeszcze o cierpliwość. Jak tylko coś się zmieni i sprzęt będzie dostępny, otrzymasz informacje ze sklepu internetowego.
proszę Cię jeszcze o cierpliwość. Jak tylko coś się zmieni i sprzęt będzie dostępny, otrzymasz informacje ze sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Ale na stronie e-sklepu Xiaomi Mi Note 10 Lite 64GB cały czas widnieje jako dostępny i przy przedłużaniu wczoraj też był dostepny.Marta_Plus pisze:martulla,
proszę Cię jeszcze o cierpliwość. Jak tylko coś się zmieni i sprzęt będzie dostępny, otrzymasz informacje ze sklepu internetowego.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
martulla,
Zgłosiłam już ten fakt.martulla pisze:Ale na stronie e-sklepu Xiaomi Mi Note 10 Lite 64GB cały czas widnieje jako dostępny i przy przedłużaniu wczoraj też był dostepny.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Quadro,
przepraszam za pominięcie postu. Czy udało się zrealizować Twoje zamówienie?
przepraszam za pominięcie postu. Czy udało się zrealizować Twoje zamówienie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 24 cze 2020, o 20:05
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
W jakim terminie wysyłacie karty do empik z promocji LG k61?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
moomintroll,
po zarejestrowaniu zakupu na stronie dedykowanej promocji: http://www.strefalg.pl/promocjelg"target="_blank, w terminie 14 dni od zakończenia weryfikacji otrzymasz bon do Empiku.
po zarejestrowaniu zakupu na stronie dedykowanej promocji: http://www.strefalg.pl/promocjelg"target="_blank, w terminie 14 dni od zakończenia weryfikacji otrzymasz bon do Empiku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 24 cze 2020, o 20:05
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
zgodnie z informacją z lg, kod do empik ma zostać wysłany z plusa. 14 dni minęło.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
moomintroll,
prześlij proszę zgłoszenie w tej sprawie przez ten formularz. Jeśli podasz mi tutaj numer otrzymanego zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prześlij proszę zgłoszenie w tej sprawie przez ten formularz. Jeśli podasz mi tutaj numer otrzymanego zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ