Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Ilo22
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 19 gru 2019, o 20:34

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Ilo22 »

Witam, mam problem z moim zamówieniem 201912198601854 status to kpperror - dostałam maila z potwierdzeniem. Ale nic się nadal nie dzieje... Co to oznacza.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj Ilo22,
- jest to oznaczenie systemowe, które czasem się pojawia. Wysłałam jednak interwencję do sklepu internetowego w spr podanego zamówienia. Dzisiaj powinnaś otrzymać mailem informację odnośnie swojego zamówienia. Jeśli nie będzie nic w skrzynce odbiorczej, to sprawdź jeszcze folder ze spamem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ilo22
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 19 gru 2019, o 20:34

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Ilo22 »

Dziękuję. Pozdrawiam
Daria0511
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 29 gru 2019, o 19:55

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Daria0511 »

Witam mam problem z zamowieniem o nr 201912108553381 juz dosc dlugo czekam na jakas odpowiedź wyslalem skany dodatkowych dokumentow niestety nadal cisza z gory dziękuję za pomoc
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Daria0511,

otrzymałam informację, iż pracownik sklepu internetowego będzie próbował kontaktować się telefonicznie w kwestii tego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ja254
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 31 gru 2019, o 12:12

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Ja254 »

Może mi ktoś powiedzieć dlaczego zamówienie nr. 201912278637184 nie może trafić do kuriera mija już kolejny dzień roboczy i żaden kurier nie odbiera przesyłek?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Joanna_Plus »

Ja254,

rozumiem, że informacje sprawdzasz na stronie przewoźnika. Napisz proszę jaka planowana data dostawy została podana w wiadomości e-mail.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ja254
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 31 gru 2019, o 12:12

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Ja254 »

Planowana data dostawy to 03.01 ale mija 48 godzin odkąd kurier odebrał telefon i nie pojawia się żaden status u przewoźnika a firma "TNT" zapewnia że status będzie widoczny do maksymalnie 8 godz od odebrania przesyłki..
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Joanna_Plus »

Ja254,
Ja254 pisze:Planowana data dostawy to 03.01
Czyli zaplanowana dostawa przesyłki jest dopiero na jutro.
Ja254 pisze:nie może trafić do kuriera mija już kolejny dzień roboczy i żaden kurier nie odbiera przesyłek?
Co masz zatem na myśli? Skąd posiadasz takie informacje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ja254
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 31 gru 2019, o 12:12

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Ja254 »

Ja254 pisze:nie może trafić do kuriera mija już kolejny dzień roboczy i żaden kurier nie odbiera przesyłek?
Co masz zatem na myśli? Skąd posiadasz takie informacje?[/quote]

Sprawdzając status zamówienia na stronie plusa widać że w ciągu 2 dni roboczych status się nie zmienia i przesyłka wciąż oczekuje na przekazanie jej kurierowi :)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Joanna_Plus »

Ja254,

takie informacje, będzie można sprawdzić na stronie przewoźnika. Widoczność przesyłki powinna pojawić się dziś w godzinach wieczornych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Anna14315
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 2 sty 2020, o 11:40

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Anna14315 »

Witam
Ile trwa teraz realizacja zamówienia ? Zamówienie nr 201912308653233 nadal w realizacji.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Anna14315,
Anna14315 pisze:201912308653233
Szczegółowe informacje na temat zamówienia uzyskasz kontaktując się z obsługą sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
SandraKsiazek89
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 2 sty 2020, o 18:35

Zamowienia

Post autor: SandraKsiazek89 »

Witam. Od kilku dni w nr. zamówienia 201912288641088,że zamówienie oczekuje na odbiór przez firmę kurierską. Mogę prosić o sprawdzenie?
Ostatnio zmieniony 2 sty 2020, o 18:51 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj SandraKsiazek89,

przesłałam do sklepu internetowego interwencję w sprawie Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ