Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

paulaw19,
przekazałam Twoją prośbą dalej. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
a.karpowicz
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 2 lis 2018, o 16:57

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: a.karpowicz »

Czy ktoś może sprawdzić zamówienie numer 201810286165571?
Od tygodnia nie zrealizowane. Jak nie chcecie klientów to przeniosę numer gdzie indziej bez problemu.
Noahn192
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 2 lis 2018, o 17:26

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Noahn192 »

Ja za to mam problem z kurierem. kończy mi się umowa na MIXA i konsultant do mnie zadzwonił, przeszłam więc na abonament, bo oferta mi odpowiada i w środę dostałam sms, że kurier TNT dostarczy umowę i nowy telefon, siedziałam caly dzień w domu i czekałam, wieczorem sprawdzam na stronie kuriera a tam info, że mnie nie było w domu. No ok, dzień przed Wszystkimi Świętymi, myślę sobie spoko, może się nie wyrobili, też ludzie, ale dziś ta sama sytuacja. Wiadomość, że dziś będzie kurier, cały dzień jestem w domu, a w południe info, że mnie nie było... Żenada. Oczywiście na infoinii TNT nikt nie odbiera, dzwoniłam więc do Plusa, przyjęli zgłoszenie ale czy to coś da to nie wiem. Jak w poniedziałek sytuacja się powtórzy to po prostu nie przyjmę już tej przesyłki i podpiszę umowę z innym operatorem, bo jak dla mnie to brak szacunku dla klienta.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

a.karpowicz,

promocja, która Cię zainteresowała oferowana jest może w ramach przedsprzedaży?

Noahn192,

przepraszam za napotkane utrudnienia w doręczeniu Twojej przesyłki.
Noahn192 pisze:Jak w poniedziałek sytuacja się powtórzy to po prostu nie przyjmę już tej przesyłki i podpiszę umowę z innym operatorem,
Daj nam znać wtedy, a postaramy się pomóc w pomyślnej finalizacji umowy z Plusem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
a.karpowicz
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 2 lis 2018, o 16:57

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: a.karpowicz »

Przedłużenie umowy, abonament telefon to HUAWEI MATE 20 PRO
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

a.karpowicz,

realizacja oferty nastąpi po 4 listopada br. - zamówienie w przedsprzedaży. Ze swojej strony poprosiłam pracowników sklepu internetowego o przyśpieszoną realizację, ale proszę Cię jeszcze o cierpliwość w oczekiwaniu na wysyłkę zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
a.karpowicz
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 2 lis 2018, o 16:57

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: a.karpowicz »

Szkoda,że żadnej informacji przy zamawianiu nie było o tym,że dopiero po 4tym będzie realizowana sprzedaż.
Noahn192
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 2 lis 2018, o 17:26

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Noahn192 »

Marta_Plus pisze: Noahn192,

przepraszam za napotkane utrudnienia w doręczeniu Twojej przesyłki.
Noahn192 pisze:Jak w poniedziałek sytuacja się powtórzy to po prostu nie przyjmę już tej przesyłki i podpiszę umowę z innym operatorem,
Daj nam znać wtedy, a postaramy się pomóc w pomyślnej finalizacji umowy z Plusem.
Dziś to już calkiem jaja sobie robią, jakieś żarty. Przesyłka jest w magazynie, nawet nie wydano jej dziś do doręczenia. Ręce mi już opadają. Zamówienie było złożone w zeszły poniedziałek. W takim tempie to do Bożego Narodzenia nie dotrze. Cały piątek dzwoniłam a to do Plusa a to do firmy kurierskiej i powiem szczerze, że mam dość wydzwaniania i proszenia, by ktoś wreszcie dostarczył moją przesyłkę.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Noahn192,

wobec tego, prześlij proszę numer telefonu, na którym była zawierana umowa pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Noahn192
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 2 lis 2018, o 17:26

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Noahn192 »

Marta_Plus pisze:Noahn192,

wobec tego, prześlij proszę numer telefonu, na którym była zawierana umowa pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.

Napisałam :)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Noahn192,

dziękuję za wiadomość - przekazałam zgłoszenie do pilnej realizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Noahn192
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 2 lis 2018, o 17:26

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Noahn192 »

Marta_Plus pisze:Noahn192,

dziękuję za wiadomość - przekazałam zgłoszenie do pilnej realizacji.
Bardzo dziękuję :) Jest Pani jedyną osobą, która mogła cokolwiek zrobić, na czacie Plusa pisano mi, że nic nie mogą zrobić, nawet mojego numeru nie mogą podać komuś kto mógłby pomóc, dzwoniąc na infolinię Pani wzięła moje dane, przyjęła zgłoszenie, napisała zazalenie i powiedziała, że nic więcej nie może. Za to dodzwonić się do infolinii kuriera to jakaś masakra. Najpierw próbował mąż, przełączono go gdzieś tam, ale nikt nie odebrał po przełączeniu. Potem ja próbowałam, ale już nikt nie raczył odebrać. Tak więc bardzo dziękuję i pozdrawiam.
a.karpowicz
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 2 lis 2018, o 16:57

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: a.karpowicz »

201810286165571 zrealizujecie dziś czy mam numer przenieść do konkurencji? Już mnie to denerwuje.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Noahn192,

bardzo się cieszę, że mogłam Ci pomóc. :-> Również pozdrawiam. ;-)

a.karpowicz,

Twoje zamówienie jest w trakcie realizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Noahn192
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 2 lis 2018, o 17:26

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Noahn192 »

:( Znów nie wydano do doręczenia. Mam nadzieję, że jednak wydali i to tylko błąd na stronie :(:(
Obrazek
ODPOWIEDZ