Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
moomintroll
Nowy
Posty: 8
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 cze 2020, o 20:05

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: moomintroll »

Marta_Plus pisze:moomintroll,

(...) Jeśli podasz mi tutaj numer otrzymanego zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Proszę: #1642443
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

moomintroll,
moomintroll pisze: Proszę: #1642443
Super, dziękuję za ten numer - już przekazuję sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
moomintroll
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 24 cze 2020, o 20:05

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: moomintroll »

Nie mam żadnej wiadomości. Kupiłem telefon tylko dla tych nagród. 14 dni minęło, nie mam żadnej. Jak się zachowujecie jak klient przekroczy termin płatności? Odsetki? Wyłączenie usług? Dlaczego to nie działa w drugą stronę????
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

moomintroll,

przesłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
moomintroll
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 24 cze 2020, o 20:05

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: moomintroll »

No, miło. I co dalej? Po co piszecie regulaminy, wchodzicie w relacje z innymi spółkami, tworzycie promocje skoro i tak nikt tego nie przestrzega?
Ale klient musi przestrzegać regulaminu bo jak nie to będą kary finansowe.
Chore.
przemek74
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 23 wrz 2014, o 10:34

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: przemek74 »

Witam w sprawie zamówienia 2020083010097780 trzeci dzień pisze ze w trakcie realizacji
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj przemek74,

standardowy czas realizacji zamówienia wynosi około 5 dni roboczych. Wysłałam interwencję w sprawie statusu Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maximus600
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 4 kwie 2019, o 14:38

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: maximus600 »

Witam. Czy sklep ma jakieś problemy? Chodzi mi o zamówienie 2020102010379291. Złożone przedwczoraj i dostałem tylko sms że zostało przyjęte do realizacji.Od tej pory cisza i zero jakiejkolwiek informacji na temat jego realizacji. Czy to norma, że to tyle trwa?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22364
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj maximus600,

realizacja zamówienia trwa zazwyczaj od 3 do 5 dni roboczych. Jego status możesz sprawdzić na tej stronie: https://www.plus.pl/status-zamowienia"target="_blank
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maximus600
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 4 kwie 2019, o 14:38

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: maximus600 »

Wszystko super. Wystarczyłaby tylko krótka informacja ze sklepu na maila np. ile czasu to mniej więcej zajmie itd. i już klienci by się nie niecierpliwili :) pozdrawiam
maximus600
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 4 kwie 2019, o 14:38

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: maximus600 »

Joanna_Plus pisze:Witaj maximus600,

realizacja zamówienia trwa zazwyczaj od 3 do 5 dni roboczych. Jego status możesz sprawdzić na tej stronie: https://www.plus.pl/status-zamowienia"t ... et="_blank
No dzisiaj jest juz czwarty dzień a o moim zamówieniu 2020102010379291 dalej nic nie wiadomo. Czy nie da się tego jakoś odrobinkę przyśpieszyć? pozdrawiam
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

maximus600,
maximus600 pisze:Czy nie da się tego jakoś odrobinkę przyśpieszyć? pozdrawiam
poprosiłam o przyśpieszenie realizacji Twojego zamówienia. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pitupitu
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 18 lis 2018, o 13:23

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: pitupitu »

2020102510406441 pon., 26 paź, 09:45 (7 dni temu) Przedłużenie umowy wysyłka miała być po 29 info z strony www czyli jak dla mnie 30 w piątek, telefony były dostępne już 27...

W innych sieciach wysyłali 23 w piątek i 26 w poniedziałek tak samo jak strona producenta.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

pitupitu,

przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
DirtyJakePL
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 3 lis 2020, o 10:40

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: DirtyJakePL »

Witam. Od dnia 29.10 moje zamówienie ma cały czas status "w trakcie realizacji". Nr zamówienia 2020102910429607. Proszę o interwencję w tej sprawie.
ODPOWIEDZ