Proszę: #1642443Marta_Plus pisze:moomintroll,
(...) Jeśli podasz mi tutaj numer otrzymanego zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 8
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 cze 2020, o 20:05
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
moomintroll,
Super, dziękuję za ten numer - już przekazuję sprawę dalej.moomintroll pisze: Proszę: #1642443
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 24 cze 2020, o 20:05
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Nie mam żadnej wiadomości. Kupiłem telefon tylko dla tych nagród. 14 dni minęło, nie mam żadnej. Jak się zachowujecie jak klient przekroczy termin płatności? Odsetki? Wyłączenie usług? Dlaczego to nie działa w drugą stronę????
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
moomintroll,
przesłałam interwencję w Twojej sprawie.
przesłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 24 cze 2020, o 20:05
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
No, miło. I co dalej? Po co piszecie regulaminy, wchodzicie w relacje z innymi spółkami, tworzycie promocje skoro i tak nikt tego nie przestrzega?
Ale klient musi przestrzegać regulaminu bo jak nie to będą kary finansowe.
Chore.
Ale klient musi przestrzegać regulaminu bo jak nie to będą kary finansowe.
Chore.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam w sprawie zamówienia 2020083010097780 trzeci dzień pisze ze w trakcie realizacji
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj przemek74,
standardowy czas realizacji zamówienia wynosi około 5 dni roboczych. Wysłałam interwencję w sprawie statusu Twojego zamówienia.
standardowy czas realizacji zamówienia wynosi około 5 dni roboczych. Wysłałam interwencję w sprawie statusu Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 4 kwie 2019, o 14:38
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam. Czy sklep ma jakieś problemy? Chodzi mi o zamówienie 2020102010379291. Złożone przedwczoraj i dostałem tylko sms że zostało przyjęte do realizacji.Od tej pory cisza i zero jakiejkolwiek informacji na temat jego realizacji. Czy to norma, że to tyle trwa?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22364
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj maximus600,
realizacja zamówienia trwa zazwyczaj od 3 do 5 dni roboczych. Jego status możesz sprawdzić na tej stronie: https://www.plus.pl/status-zamowienia"target="_blank
realizacja zamówienia trwa zazwyczaj od 3 do 5 dni roboczych. Jego status możesz sprawdzić na tej stronie: https://www.plus.pl/status-zamowienia"target="_blank
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 4 kwie 2019, o 14:38
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Wszystko super. Wystarczyłaby tylko krótka informacja ze sklepu na maila np. ile czasu to mniej więcej zajmie itd. i już klienci by się nie niecierpliwili :) pozdrawiam
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 4 kwie 2019, o 14:38
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
No dzisiaj jest juz czwarty dzień a o moim zamówieniu 2020102010379291 dalej nic nie wiadomo. Czy nie da się tego jakoś odrobinkę przyśpieszyć? pozdrawiamJoanna_Plus pisze:Witaj maximus600,
realizacja zamówienia trwa zazwyczaj od 3 do 5 dni roboczych. Jego status możesz sprawdzić na tej stronie: https://www.plus.pl/status-zamowienia"t ... et="_blank
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
maximus600,
poprosiłam o przyśpieszenie realizacji Twojego zamówienia. Pozdrawiam.maximus600 pisze:Czy nie da się tego jakoś odrobinkę przyśpieszyć? pozdrawiam
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
2020102510406441 pon., 26 paź, 09:45 (7 dni temu) Przedłużenie umowy wysyłka miała być po 29 info z strony www czyli jak dla mnie 30 w piątek, telefony były dostępne już 27...
W innych sieciach wysyłali 23 w piątek i 26 w poniedziałek tak samo jak strona producenta.
W innych sieciach wysyłali 23 w piątek i 26 w poniedziałek tak samo jak strona producenta.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
pitupitu,
przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.
przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 3 lis 2020, o 10:40
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam. Od dnia 29.10 moje zamówienie ma cały czas status "w trakcie realizacji". Nr zamówienia 2020102910429607. Proszę o interwencję w tej sprawie.