Zapomnij, że szybko otrzymasz telefon. Również czekam na mi9. Dostałem odpowiedź na maila, że telefonów w dalszym ciągu nie ma. "Nieoczekiwane problemu bla bla bla"Vnonim pisze:Xiaomi Mi 9
Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 52
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 22 lip 2012, o 16:02
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Ta, to samo dostałem. Trochę dziwne, że przy zamawianiu nigdzie nie było napisane, iż jest to przedsprzedaż, ba nawet pisało - telefon dostępny. Najpierw mieli wysyłać po 25.04, później po 29.04, a teraz takie coś... Szkoda gadać.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dokładnie również nie dostrzegłem informacji że jest to przedsprzedaż. Dwa z trzech kolorów były dostępne z wysyłką od 24.04Vnonim pisze:Ta, to samo dostałem. Trochę dziwne, że przy zamawianiu nigdzie nie było napisane, iż jest to przedsprzedaż, ba nawet pisało - telefon dostępny. Najpierw mieli wysyłać po 25.04, później po 29.04, a teraz takie coś... Szkoda gadać.
To taka trochę sprzedaż towaru którego się jeszcze nie posiada, kontakt niby dobry bo i dzwoniłem i maila wysłali ale taki ten kontakt nazwałbym jałowym, nie idzie wyrwać żadnej chociażby przewidywanej daty dostawy
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Vnonim, asotek,
przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zamówienia zostaną zrealizowane w możliwie najkrótszym czasie.
przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zamówienia zostaną zrealizowane w możliwie najkrótszym czasie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dostałem dziś maila, że sklep czeka tylko na jakiś szablon do umowy dotyczący sprzętu i wysyłki rusza w przyszłym tyg.Basia_Plus pisze:Vnonim, asotek,
przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zamówienia zostaną zrealizowane w możliwie najkrótszym czasie.
Może Pani potwierdzić ta informacje?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
asotek,
w kwestii szczegółowych informacji, prośba o kontakt z obsługą sklepu internetowego: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... nternetowy.
w kwestii szczegółowych informacji, prośba o kontakt z obsługą sklepu internetowego: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... nternetowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Wszystko już jasne, otrzymałem przewidywaną date dostawyBasia_Plus pisze:asotek,
w kwestii szczegółowych informacji, prośba o kontakt z obsługą sklepu internetowego: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... nternetowy.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Zamówiłam 4 telefony w sklepie internetowym Plus zamówienia zostały wysłane i anulowane przez e-sklep z powodu błędnego nr telefonu kontaktowego podanego w formularzu. Chociaż pisałam do obsługi e-sklepu o zmianę nr kontaktowego na poprawny. Pani dopisała ze nr został poprawiony.
Trudno zamówienia nie doszły. Napisałam czy zostaną ponownie wysłane. Dostałam odpowiedź że nie i muszę złożyć nowe zamówienia. Tak więc zrobiłam.
Teraz dostałam informację że znowu zamówienia nie będą zrealizowane bo jakąś kaucja jest wymagana. Szczerze ten sklep lub system w nim jest tragedią. Czy może mi ktoś pomóc z realizacją zamówień. U nas jest tylko jeden salon Plusa i naprawdę fajnych telefonów w nim nie ma. Proszę o pomoc.
Podaje nr zamówień które zostały wstrzymane jakąś kaucją. Przecież jakby system działał dobrze to nr poprawiony został by zapisany i zamówienia doszły by... specjalnie czekałam na kuriera. Jeśli potrzebne będą mogę jeszcze podać nr pierwszych zamówień
201905157410586
201905157410560
201905157410553
201905157410445
Trudno zamówienia nie doszły. Napisałam czy zostaną ponownie wysłane. Dostałam odpowiedź że nie i muszę złożyć nowe zamówienia. Tak więc zrobiłam.
Teraz dostałam informację że znowu zamówienia nie będą zrealizowane bo jakąś kaucja jest wymagana. Szczerze ten sklep lub system w nim jest tragedią. Czy może mi ktoś pomóc z realizacją zamówień. U nas jest tylko jeden salon Plusa i naprawdę fajnych telefonów w nim nie ma. Proszę o pomoc.
Podaje nr zamówień które zostały wstrzymane jakąś kaucją. Przecież jakby system działał dobrze to nr poprawiony został by zapisany i zamówienia doszły by... specjalnie czekałam na kuriera. Jeśli potrzebne będą mogę jeszcze podać nr pierwszych zamówień
201905157410586
201905157410560
201905157410553
201905157410445
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Kiniaw18,
przesłałam do pracowników sklepu internetowego interwencję w sprawie Twoich zamówień.
przesłałam do pracowników sklepu internetowego interwencję w sprawie Twoich zamówień.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dziękuję mam nadzieje że wszystko się wyjaśni. Dam znać jak dostanę jakieś informację z e-sklepu.Marta_Plus pisze:Kiniaw18,
przesłałam do pracowników sklepu internetowego interwencję w sprawie Twoich zamówień.
EDYCJA:
]
Marta_Plus pisze: Pani Marto mogę prosić o ponowny kontakt telefoniczny z e-sklepu ponieważ telefon mi się rozladował zanim zdążyłam odebrać
Ostatnio zmieniony 16 maja 2019, o 14:24 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: post pod postem - połączenie.
Powód: post pod postem - połączenie.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Kiniaw18,
już przekazałam prośbę o kontakt.
już przekazałam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 5 mar 2017, o 17:16
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam
Czy mogę prosić o sprawdzenie statusu mojego zamówienia nr 201905277471592?
Pozdrawiam
Czy mogę prosić o sprawdzenie statusu mojego zamówienia nr 201905277471592?
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj ja222555666,
status złożonego zamówienia sprawdzisz na stronie: https://www.plus.pl/status-zamowienia.
status złożonego zamówienia sprawdzisz na stronie: https://www.plus.pl/status-zamowienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
W dniu wczorajszym 29.05.19r złożyłam zamówienie telefoniczne u konsultanta na 2 telefony na raty 0% poinformował mnie ze kuriera umówił na piątek 31.05.19r. Pierwszy raz zamawiałam telefonicznie i chciała bym wiedzieć czy powinnam dostać na email jakieś potwierdzenie zamówienia i ze zamówienie będzie zrealizowane ze w ogóle dostałam akceptacje , czy czekac na kuriera bo na chwile obecną nie dostałam żadnej informacji .
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
melka,
jeśli zamówienie realizowane było telefonicznie, to proszę o kontakt w tej sprawie z naszym Działem Obsługi Klienta.melka pisze:złożyłam zamówienie telefoniczne u konsultanta
Nie.melka pisze: czy powinnam dostać na email jakieś potwierdzenie zamówienia
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ