Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
asotek
PlusManiak
Posty: 52
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 22 lip 2012, o 16:02

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: asotek »

Vnonim pisze:Xiaomi Mi 9
Zapomnij, że szybko otrzymasz telefon. Również czekam na mi9. Dostałem odpowiedź na maila, że telefonów w dalszym ciągu nie ma. "Nieoczekiwane problemu bla bla bla"
Vnonim
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 29 kwie 2019, o 13:58

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Vnonim »

Ta, to samo dostałem. Trochę dziwne, że przy zamawianiu nigdzie nie było napisane, iż jest to przedsprzedaż, ba nawet pisało - telefon dostępny. Najpierw mieli wysyłać po 25.04, później po 29.04, a teraz takie coś... Szkoda gadać.
asotek
PlusManiak
Posty: 52
Rejestracja: 22 lip 2012, o 16:02

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: asotek »

Vnonim pisze:Ta, to samo dostałem. Trochę dziwne, że przy zamawianiu nigdzie nie było napisane, iż jest to przedsprzedaż, ba nawet pisało - telefon dostępny. Najpierw mieli wysyłać po 25.04, później po 29.04, a teraz takie coś... Szkoda gadać.
Dokładnie również nie dostrzegłem informacji że jest to przedsprzedaż. Dwa z trzech kolorów były dostępne z wysyłką od 24.04

To taka trochę sprzedaż towaru którego się jeszcze nie posiada, kontakt niby dobry bo i dzwoniłem i maila wysłali ale taki ten kontakt nazwałbym jałowym, nie idzie wyrwać żadnej chociażby przewidywanej daty dostawy
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Vnonim, asotek,

przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zamówienia zostaną zrealizowane w możliwie najkrótszym czasie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
asotek
PlusManiak
Posty: 52
Rejestracja: 22 lip 2012, o 16:02

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: asotek »

Basia_Plus pisze:Vnonim, asotek,

przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zamówienia zostaną zrealizowane w możliwie najkrótszym czasie.
Dostałem dziś maila, że sklep czeka tylko na jakiś szablon do umowy dotyczący sprzętu i wysyłki rusza w przyszłym tyg.

Może Pani potwierdzić ta informacje?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

asotek,

w kwestii szczegółowych informacji, prośba o kontakt z obsługą sklepu internetowego: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... nternetowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
asotek
PlusManiak
Posty: 52
Rejestracja: 22 lip 2012, o 16:02

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: asotek »

Basia_Plus pisze:asotek,

w kwestii szczegółowych informacji, prośba o kontakt z obsługą sklepu internetowego: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... nternetowy.
Wszystko już jasne, otrzymałem przewidywaną date dostawy ;-)
Kiniaw18
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 16 maja 2019, o 11:33

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Kiniaw18 »

Zamówiłam 4 telefony w sklepie internetowym Plus zamówienia zostały wysłane i anulowane przez e-sklep z powodu błędnego nr telefonu kontaktowego podanego w formularzu. Chociaż pisałam do obsługi e-sklepu o zmianę nr kontaktowego na poprawny. Pani dopisała ze nr został poprawiony.
Trudno zamówienia nie doszły. Napisałam czy zostaną ponownie wysłane. Dostałam odpowiedź że nie i muszę złożyć nowe zamówienia. Tak więc zrobiłam.
Teraz dostałam informację że znowu zamówienia nie będą zrealizowane bo jakąś kaucja jest wymagana. Szczerze ten sklep lub system w nim jest tragedią. Czy może mi ktoś pomóc z realizacją zamówień. U nas jest tylko jeden salon Plusa i naprawdę fajnych telefonów w nim nie ma. Proszę o pomoc.

Podaje nr zamówień które zostały wstrzymane jakąś kaucją. Przecież jakby system działał dobrze to nr poprawiony został by zapisany i zamówienia doszły by... specjalnie czekałam na kuriera. Jeśli potrzebne będą mogę jeszcze podać nr pierwszych zamówień
201905157410586
201905157410560
201905157410553
201905157410445
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Kiniaw18,

przesłałam do pracowników sklepu internetowego interwencję w sprawie Twoich zamówień.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kiniaw18
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 16 maja 2019, o 11:33

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Kiniaw18 »

Marta_Plus pisze:Kiniaw18,

przesłałam do pracowników sklepu internetowego interwencję w sprawie Twoich zamówień.
Dziękuję mam nadzieje że wszystko się wyjaśni. Dam znać jak dostanę jakieś informację z e-sklepu.

EDYCJA:
]
Marta_Plus pisze: Pani Marto mogę prosić o ponowny kontakt telefoniczny z e-sklepu ponieważ telefon mi się rozladował zanim zdążyłam odebrać :-?
Ostatnio zmieniony 16 maja 2019, o 14:24 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: post pod postem - połączenie.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Kiniaw18,

już przekazałam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ja222555666
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 5 mar 2017, o 17:16

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: ja222555666 »

Witam

Czy mogę prosić o sprawdzenie statusu mojego zamówienia nr 201905277471592?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj ja222555666,

status złożonego zamówienia sprawdzisz na stronie: https://www.plus.pl/status-zamowienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
melka
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 30 maja 2019, o 16:33

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: melka »

W dniu wczorajszym 29.05.19r złożyłam zamówienie telefoniczne u konsultanta na 2 telefony na raty 0% poinformował mnie ze kuriera umówił na piątek 31.05.19r. Pierwszy raz zamawiałam telefonicznie i chciała bym wiedzieć czy powinnam dostać na email jakieś potwierdzenie zamówienia i ze zamówienie będzie zrealizowane ze w ogóle dostałam akceptacje , czy czekac na kuriera bo na chwile obecną nie dostałam żadnej informacji .
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

melka,
melka pisze:złożyłam zamówienie telefoniczne u konsultanta
jeśli zamówienie realizowane było telefonicznie, to proszę o kontakt w tej sprawie z naszym Działem Obsługi Klienta.
melka pisze: czy powinnam dostać na email jakieś potwierdzenie zamówienia
Nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ