Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 28 sie 2018, o 13:29
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Markos1984,
przekazałam interwencję do obsługi sklepu internetowego. Mam nadzieję, że wszystko zakończy się pomyślnie.[/quote]
Interwencje już były. Ja chcę odpowiedź. Infolinia twierdzi że dopiero teraz wysyła "interwencje" do centrum logistycznego. Czyli przez dwa dni dzwoniłem i pisałem sobie tak dla żartu? Nikt kompetentny nie ma telefonu do działu logistycznego aby wyjaśnić zamieszanie? Tylko @ którym nawet nie dawane są nr zgłoszeń żeby mieć na co się powołać?
przekazałam interwencję do obsługi sklepu internetowego. Mam nadzieję, że wszystko zakończy się pomyślnie.[/quote]
Interwencje już były. Ja chcę odpowiedź. Infolinia twierdzi że dopiero teraz wysyła "interwencje" do centrum logistycznego. Czyli przez dwa dni dzwoniłem i pisałem sobie tak dla żartu? Nikt kompetentny nie ma telefonu do działu logistycznego aby wyjaśnić zamieszanie? Tylko @ którym nawet nie dawane są nr zgłoszeń żeby mieć na co się powołać?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Markos1984,
z poziomu forum niestety nie mam wglądu do zamówień oraz ich historii. Pracownicy sklepu internetowego robią wszystko, aby przesyłka trafiła do Ciebie w najszybszym możliwym czasie.
z poziomu forum niestety nie mam wglądu do zamówień oraz ich historii. Pracownicy sklepu internetowego robią wszystko, aby przesyłka trafiła do Ciebie w najszybszym możliwym czasie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 8 maja 2017, o 00:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
U mnie nadal cisza. Na infolinii oczywiscie nadal nic nie wiedzą
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 29 sie 2018, o 20:03
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam.Od trzech dni czekam za kurierem z umowa i telefonem.Kurier "widmo" byl i mnie w domu nie bylo co jest nie prawda.Prosze jakos wplynac na firme kurierska "TNT" bo to co oni robia to jakas porazka.nr zamowienia 201808265828678
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Spectrum45,
Witaj chrzanek000,
wysłałam już interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
Proszę Cię jeszcze o cierpliwość, Twoja przesyłka zostanie ponowiona jak tylko zostanie zaksięgowany zwrot poprzedniego zamówienia.Spectrum45 pisze:
Dzwonilem do sklepu internetowego, powiedzieli ze jak przesylka ktorej nie odebralem wroci, wysla ponownie prawidlowe zamowienie.
Witaj chrzanek000,
wysłałam już interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 30 sie 2018, o 14:32
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
24.08 złożyłem zamówienie w sklepie internetowym, tego samego dnia przyszła wiadomość z prośbą o wysłanie kopii dowodu osobistego i dokumentu uwiarygadniającego. Wysłałem je następnego dnia (25.08) i do dziś czekam. Już dwukrotnie przyszło przypomnienie o konieczności wysłania kopii tych dokumentów. Wczoraj wysłałem je ponownie i nadal nic. Ile jeszcze mam czekać? Jak w nieskończoność to chcę anulować zamówienie i pójdę do konkurencji, może tam szybciej się doczekam.
Numer zamówienia 201808245817954
Numer zamówienia 201808245817954
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
lukasz19944,
poprosiłam już obsługę sklepu internetowego o ponowną weryfikację Twojego zamówienia.
poprosiłam już obsługę sklepu internetowego o ponowną weryfikację Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Proszę Państwa,
taki sam problem miałam z kurierem tnt. Od piątku przesyłka była w magazynie w Wypędach. Dzwoniłam na infolinię tnt 5 razy, ponieważ paczka była rejestrowana, że wychodzi z magazynu a za pół godziny, że ponownie się w nim znalazła. Obiecywano mi dwa razy terminowy dowóz - niestety. Wreszcie wczoraj popołudniu pojechałam do magazynu w Wypędach i odebrałam osobiście telefon. Gdybym wiedziała, że tyle będę czekała ... poszłabym do salonu stacjonarnego. Najgorsze, że jestem nadal bez numeru telefonu, ponieważ muszę teraz czekać na aktywację!
taki sam problem miałam z kurierem tnt. Od piątku przesyłka była w magazynie w Wypędach. Dzwoniłam na infolinię tnt 5 razy, ponieważ paczka była rejestrowana, że wychodzi z magazynu a za pół godziny, że ponownie się w nim znalazła. Obiecywano mi dwa razy terminowy dowóz - niestety. Wreszcie wczoraj popołudniu pojechałam do magazynu w Wypędach i odebrałam osobiście telefon. Gdybym wiedziała, że tyle będę czekała ... poszłabym do salonu stacjonarnego. Najgorsze, że jestem nadal bez numeru telefonu, ponieważ muszę teraz czekać na aktywację!
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
ancyrek,
przepraszam za napotkane niedogodności.
Jeżeli nie wyraziłaś takiej zgody to włączenie usług będzie miało miejsce po 14 dniach.
przepraszam za napotkane niedogodności.
jeśli podczas składania zamówienia wyraziłaś zgodę na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 14 dni, to numer zostanie uaktywniony po powrocie podpisanych dokumentów najwcześniej w terminie 4 dni roboczych od odebrania przesyłki.ancyrek pisze:Najgorsze, że jestem nadal bez numeru telefonu, ponieważ muszę teraz czekać na aktywację!
Jeżeli nie wyraziłaś takiej zgody to włączenie usług będzie miało miejsce po 14 dniach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 8 maja 2017, o 00:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
U mnie nadal problemy i niekompetencja personelu infolinii.
Dostalem informację ze plus otrzymal juz zwrot mojej paczki ale nadal nikt nie potrafi mi odpowiedziec kiedy zostanie do mnie wyslana poprawna umowa z wlasciwym telefonem
Zamowienie 201808195788250.
Prosze o kolejna pomoc
Dostalem informację ze plus otrzymal juz zwrot mojej paczki ale nadal nikt nie potrafi mi odpowiedziec kiedy zostanie do mnie wyslana poprawna umowa z wlasciwym telefonem
Zamowienie 201808195788250.
Prosze o kolejna pomoc
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Spectrum45,
ponowiłam interwencję w Twojej sprawie.
ponowiłam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 1 wrz 2018, o 18:50
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam mam taki problem ze paczka miała byc do mnie dostarczona w piątek tj31.08.18 r lecz otrzymałem wiadomosc ze z przyczyn technicznych nie mogło to być zrealizowane , zadzwonilem na infolinie i uzyskałem nuer listu przewozowego 363561169
sledzac paczka zobaczylem ze zostala ona wydana do dostarczenia zadzwonilem do tnt powiedziano mi ze plus zakazał wydawania paczek bo jakas tam awaria nastapila , lecz nasteonie na stronie tnt pojawil sie komunikat ze nie zastano nikogo w domu i przesylka wrocia do magazyny JA SIE PYTAM WTF? zero profesjonalizmu ale czego oczekiwać od firmy talmudysty solorza.
sledzac paczka zobaczylem ze zostala ona wydana do dostarczenia zadzwonilem do tnt powiedziano mi ze plus zakazał wydawania paczek bo jakas tam awaria nastapila , lecz nasteonie na stronie tnt pojawil sie komunikat ze nie zastano nikogo w domu i przesylka wrocia do magazyny JA SIE PYTAM WTF? zero profesjonalizmu ale czego oczekiwać od firmy talmudysty solorza.
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 8 maja 2017, o 00:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Juz nie mam sily do sklepu internetowego. Dzwonilem dzis do sklepu zeby ustalic czy wreszcie przedluzenie mojej umowy wraz z telefonem zostalo wyslane.
W tamtym tygodniu dostalem informacje ze bedzie wyslany w czwartek, potem dostalem info ze w piatek. Dzisiaj po moim telefonie dostalem informacje ze wogole jeszcze nie zostal wyslany i konsultanci znowu nie wiedza kiedy zamowienie zostanie zrealizowane
Bardzo prosze o kolejna tym razem skuteczna INTERWENCJE BO ILE MOZNA CZEKAC I PROSIC O WYSYLKE UMOWY I TEL. ZA KTORY TO JA PLACE!!!!!!!!!!!!
W tamtym tygodniu dostalem informacje ze bedzie wyslany w czwartek, potem dostalem info ze w piatek. Dzisiaj po moim telefonie dostalem informacje ze wogole jeszcze nie zostal wyslany i konsultanci znowu nie wiedza kiedy zamowienie zostanie zrealizowane
Bardzo prosze o kolejna tym razem skuteczna INTERWENCJE BO ILE MOZNA CZEKAC I PROSIC O WYSYLKE UMOWY I TEL. ZA KTORY TO JA PLACE!!!!!!!!!!!!
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj cyborgmw666,
przepraszam za czas oczekiwania na zamówienie. Ze strony internetowej przewoźnika wynika, że przesyłka jest w trakcie doręczenia. Gdyby dziś nie dotarła do Ciebie, proszę o informację.
Spectrum45,
przekazałam interwencję do odpowiednich osób. Mam nadzieję, że tym razem sprawa będzie miała swój szczęśliwy finał. Cały czas pozostaję do dyspozycji i najmocniej przepraszam za wszystkie utrudnienia.
przepraszam za czas oczekiwania na zamówienie. Ze strony internetowej przewoźnika wynika, że przesyłka jest w trakcie doręczenia. Gdyby dziś nie dotarła do Ciebie, proszę o informację.
Spectrum45,
przekazałam interwencję do odpowiednich osób. Mam nadzieję, że tym razem sprawa będzie miała swój szczęśliwy finał. Cały czas pozostaję do dyspozycji i najmocniej przepraszam za wszystkie utrudnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 30 sie 2018, o 14:32
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Czekam, czekam i się chyba nie doczekam, to już chyba 10 dni.Marta_Plus pisze:lukasz19944,
poprosiłam już obsługę sklepu internetowego o ponowną weryfikację Twojego zamówienia.