Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Markos1984
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 28 sie 2018, o 13:29

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Markos1984 »

Markos1984,

:oops: przekazałam interwencję do obsługi sklepu internetowego. Mam nadzieję, że wszystko zakończy się pomyślnie.[/quote]

Interwencje już były. Ja chcę odpowiedź. Infolinia twierdzi że dopiero teraz wysyła "interwencje" do centrum logistycznego. Czyli przez dwa dni dzwoniłem i pisałem sobie tak dla żartu? Nikt kompetentny nie ma telefonu do działu logistycznego aby wyjaśnić zamieszanie? Tylko @ którym nawet nie dawane są nr zgłoszeń żeby mieć na co się powołać?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Markos1984,

z poziomu forum niestety nie mam wglądu do zamówień oraz ich historii. Pracownicy sklepu internetowego robią wszystko, aby przesyłka trafiła do Ciebie w najszybszym możliwym czasie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Spectrum45
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 8 maja 2017, o 00:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Spectrum45 »

U mnie nadal cisza. Na infolinii oczywiscie nadal nic nie wiedzą
chrzanek000
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 29 sie 2018, o 20:03

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: chrzanek000 »

Witam.Od trzech dni czekam za kurierem z umowa i telefonem.Kurier "widmo" byl i mnie w domu nie bylo co jest nie prawda.Prosze jakos wplynac na firme kurierska "TNT" bo to co oni robia to jakas porazka.nr zamowienia 201808265828678
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Spectrum45,
Spectrum45 pisze:
Dzwonilem do sklepu internetowego, powiedzieli ze jak przesylka ktorej nie odebralem wroci, wysla ponownie prawidlowe zamowienie.
Proszę Cię jeszcze o cierpliwość, Twoja przesyłka zostanie ponowiona jak tylko zostanie zaksięgowany zwrot poprzedniego zamówienia.

Witaj chrzanek000,

wysłałam już interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lukasz19944
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 30 sie 2018, o 14:32

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: lukasz19944 »

24.08 złożyłem zamówienie w sklepie internetowym, tego samego dnia przyszła wiadomość z prośbą o wysłanie kopii dowodu osobistego i dokumentu uwiarygadniającego. Wysłałem je następnego dnia (25.08) i do dziś czekam. Już dwukrotnie przyszło przypomnienie o konieczności wysłania kopii tych dokumentów. Wczoraj wysłałem je ponownie i nadal nic. Ile jeszcze mam czekać? Jak w nieskończoność to chcę anulować zamówienie i pójdę do konkurencji, może tam szybciej się doczekam.

Numer zamówienia 201808245817954
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

lukasz19944,

poprosiłam już obsługę sklepu internetowego o ponowną weryfikację Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ancyrek
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 31 sie 2018, o 08:30

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: ancyrek »

Proszę Państwa,
taki sam problem miałam z kurierem tnt. Od piątku przesyłka była w magazynie w Wypędach. Dzwoniłam na infolinię tnt 5 razy, ponieważ paczka była rejestrowana, że wychodzi z magazynu a za pół godziny, że ponownie się w nim znalazła. Obiecywano mi dwa razy terminowy dowóz - niestety. Wreszcie wczoraj popołudniu pojechałam do magazynu w Wypędach i odebrałam osobiście telefon. Gdybym wiedziała, że tyle będę czekała ... poszłabym do salonu stacjonarnego. Najgorsze, że jestem nadal bez numeru telefonu, ponieważ muszę teraz czekać na aktywację!
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

ancyrek,

przepraszam za napotkane niedogodności.
ancyrek pisze:Najgorsze, że jestem nadal bez numeru telefonu, ponieważ muszę teraz czekać na aktywację!
jeśli podczas składania zamówienia wyraziłaś zgodę na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 14 dni, to numer zostanie uaktywniony po powrocie podpisanych dokumentów najwcześniej w terminie 4 dni roboczych od odebrania przesyłki.
Jeżeli nie wyraziłaś takiej zgody to włączenie usług będzie miało miejsce po 14 dniach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Spectrum45
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 8 maja 2017, o 00:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Spectrum45 »

U mnie nadal problemy i niekompetencja personelu infolinii.

Dostalem informację ze plus otrzymal juz zwrot mojej paczki ale nadal nikt nie potrafi mi odpowiedziec kiedy zostanie do mnie wyslana poprawna umowa z wlasciwym telefonem

Zamowienie 201808195788250.

Prosze o kolejna pomoc
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Spectrum45,

ponowiłam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
cyborgmw666
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 1 wrz 2018, o 18:50

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: cyborgmw666 »

Witam mam taki problem ze paczka miała byc do mnie dostarczona w piątek tj31.08.18 r lecz otrzymałem wiadomosc ze z przyczyn technicznych nie mogło to być zrealizowane , zadzwonilem na infolinie i uzyskałem nuer listu przewozowego 363561169
sledzac paczka zobaczylem ze zostala ona wydana do dostarczenia zadzwonilem do tnt powiedziano mi ze plus zakazał wydawania paczek bo jakas tam awaria nastapila , lecz nasteonie na stronie tnt pojawil sie komunikat ze nie zastano nikogo w domu i przesylka wrocia do magazyny JA SIE PYTAM WTF? zero profesjonalizmu ale czego oczekiwać od firmy talmudysty solorza.
Spectrum45
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 8 maja 2017, o 00:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Spectrum45 »

Juz nie mam sily do sklepu internetowego. Dzwonilem dzis do sklepu zeby ustalic czy wreszcie przedluzenie mojej umowy wraz z telefonem zostalo wyslane.
W tamtym tygodniu dostalem informacje ze bedzie wyslany w czwartek, potem dostalem info ze w piatek. Dzisiaj po moim telefonie dostalem informacje ze wogole jeszcze nie zostal wyslany i konsultanci znowu nie wiedza kiedy zamowienie zostanie zrealizowane

Bardzo prosze o kolejna tym razem skuteczna INTERWENCJE BO ILE MOZNA CZEKAC I PROSIC O WYSYLKE UMOWY I TEL. ZA KTORY TO JA PLACE!!!!!!!!!!!!
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj cyborgmw666,

przepraszam za czas oczekiwania na zamówienie. Ze strony internetowej przewoźnika wynika, że przesyłka jest w trakcie doręczenia. Gdyby dziś nie dotarła do Ciebie, proszę o informację.


Spectrum45,

:oops: przekazałam interwencję do odpowiednich osób. Mam nadzieję, że tym razem sprawa będzie miała swój szczęśliwy finał. Cały czas pozostaję do dyspozycji i najmocniej przepraszam za wszystkie utrudnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lukasz19944
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 30 sie 2018, o 14:32

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: lukasz19944 »

Marta_Plus pisze:lukasz19944,

poprosiłam już obsługę sklepu internetowego o ponowną weryfikację Twojego zamówienia.
Czekam, czekam i się chyba nie doczekam, to już chyba 10 dni.
ODPOWIEDZ