Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Kacper0235
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 29 sty 2021, o 23:08

Re: Problemy z zamówieniem

Post autor: Kacper0235 »

Przepraszam pomyliłem się chodziło mi o 18. 01.2021
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3132
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Kacper0235,
Kacper0235 pisze:nie wiem co się dzieje z moim zamówieniemz dnia 18.08.2018 dostalem tylko sms że rozpoczeto realizację zamówienia nr;2021011810915048
Informacja odnośnie Twojego zamówienia powinna także przyjść na adres mailowy. Sprawdź proszę skrzynkę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kacper0235
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 29 sty 2021, o 23:08

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Kacper0235 »

MAM PYTANIE OCO CHODZI Z TYM ŻE ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO ZABLOKOWANE ZE WZGLĘDU NA OBOWIĄZEK WNIESIENIA KAUCJI? Jakiej kaucji?
pszprega
PlusManiak
Posty: 146
Rejestracja: 8 mar 2013, o 13:38

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: pszprega »

Po prostu trzeba czasem wpłacić kaucję żeby zamówienie było dalej realizowane. Może to wynikać np.z nieoplaconych jakiś rachunków,zadluzen,brania wartościowego sprzętu i z dużo innych przyczyn. Tu masz więcej na ten temat,więc możesz poczytać. Link:https://bok.plus.pl/system/templates/se ... ery=kaucja
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3132
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Kacper0235,

zgodnie z tym co napisał pszprega. W takim przypadku, ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy. W razie wątpliwości, zapraszam do kontaktu ze sklepem internetowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Angela188
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 4 lut 2021, o 13:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Angela188 »

Witam zlozylam zamuwienie o numerze 2021020411014981 na stronie plusa o abonament z urządzeniem i w statusie mam kpperror co to wg znaczy
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3132
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Angela188,

przesłałam do sklepu internetowego interwencję w sprawie Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Gasin1990
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 26 sty 2013, o 13:32

Zamówienie sklep internetowy plus

Post autor: Gasin1990 »

Witam zamawiając telefon w sklepie plusa dostałem takiego właśnie email :

Zamówienie numer: 2021020411017274

Sprawdź status >
Kaucja
Realizacja zamówienia została wstrzymana z powodu wyznaczonej kaucji.
Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.
Zapraszamy do punktów Plusa: Znajdź salon.
Za powstałe trudności przepraszamy.
Masz chwilę? Powiedz nam
co sądzisz o tym e-mailu

Wypełnij ankietę >
Jeśli masz jakiekolwiek pytania:

odpowiedz na tego maila (esklep@plus.pl"target="_blank"target="_blank)
lub skontaktuj się z nami pod numerem tel.: 601 101 200 Zadzwoń > Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 08.00 - 21.00. Opłata za połączenie zgodna z taryfą dostawcy Państwa usług.
Dziękujemy,
Zespół Obsługi Sklepu Internetowego Plusa
http://www.plus.pl"target="_blank"target="_blank


Miał ktoś podobny problem?
Ostatnio zmieniony 5 lut 2021, o 17:35 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Gasin1990,
Gasin1990 pisze:Realizacja zamówienia została wstrzymana z powodu wyznaczonej kaucji.
Marta_Plus pisze:W takim przypadku, ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy. W razie wątpliwości, zapraszam do kontaktu ze sklepem internetowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Gasin1990
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 26 sty 2013, o 13:32

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Gasin1990 »

To w sklepie stacjonarnym też muszę zapłacić ta kaucję?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Gasin1990,
Gasin1990 pisze:To w sklepie stacjonarnym też muszę zapłacić ta kaucję?
decyzję w tej sprawie podejmuje Departament Aktywacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
fifi88osw
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 12 wrz 2014, o 03:16

Sklep internetowy - dostępność sprzętu

Post autor: fifi88osw »

Witam,

Czy wiadomo kiedy w sklepie internetowym będzie znów dostępny: tv Mi LED TV 4S 43"
Ostatnio zmieniony 8 lut 2021, o 14:38 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie postu do wątku o podobnej tematyce.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3132
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj fifi88osw,
fifi88osw pisze:Czy wiadomo kiedy w sklepie internetowym będzie znów dostępny: tv Mi LED TV 4S 43"
Nie planujemy już zakupów tego modelu TV.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kolo4545
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 9 lut 2021, o 19:09

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: kolo4545 »

Witam potrzebuję pomocy z moim zamówieniem o numerze 2021013110990917, chciałem sprawdzić jego status ale wyskakuje KPPERROR, czekam na kuriera i nic... Proszę odpowiedź.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj kolo4545,

przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ