Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 29 sty 2021, o 23:08
Re: Problemy z zamówieniem
Przepraszam pomyliłem się chodziło mi o 18. 01.2021
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3132
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Kacper0235,
Informacja odnośnie Twojego zamówienia powinna także przyjść na adres mailowy. Sprawdź proszę skrzynkę.Kacper0235 pisze:nie wiem co się dzieje z moim zamówieniemz dnia 18.08.2018 dostalem tylko sms że rozpoczeto realizację zamówienia nr;2021011810915048
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 29 sty 2021, o 23:08
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
MAM PYTANIE OCO CHODZI Z TYM ŻE ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO ZABLOKOWANE ZE WZGLĘDU NA OBOWIĄZEK WNIESIENIA KAUCJI? Jakiej kaucji?
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Po prostu trzeba czasem wpłacić kaucję żeby zamówienie było dalej realizowane. Może to wynikać np.z nieoplaconych jakiś rachunków,zadluzen,brania wartościowego sprzętu i z dużo innych przyczyn. Tu masz więcej na ten temat,więc możesz poczytać. Link:https://bok.plus.pl/system/templates/se ... ery=kaucja
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3132
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Kacper0235,
zgodnie z tym co napisał pszprega. W takim przypadku, ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy. W razie wątpliwości, zapraszam do kontaktu ze sklepem internetowym.
zgodnie z tym co napisał pszprega. W takim przypadku, ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy. W razie wątpliwości, zapraszam do kontaktu ze sklepem internetowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam zlozylam zamuwienie o numerze 2021020411014981 na stronie plusa o abonament z urządzeniem i w statusie mam kpperror co to wg znaczy
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3132
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Angela188,
przesłałam do sklepu internetowego interwencję w sprawie Twojego zamówienia.
przesłałam do sklepu internetowego interwencję w sprawie Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zamówienie sklep internetowy plus
Witam zamawiając telefon w sklepie plusa dostałem takiego właśnie email :
Zamówienie numer: 2021020411017274
Sprawdź status >
Kaucja
Realizacja zamówienia została wstrzymana z powodu wyznaczonej kaucji.
Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.
Zapraszamy do punktów Plusa: Znajdź salon.
Za powstałe trudności przepraszamy.
Masz chwilę? Powiedz nam
co sądzisz o tym e-mailu
Wypełnij ankietę >
Jeśli masz jakiekolwiek pytania:
odpowiedz na tego maila (esklep@plus.pl"target="_blank"target="_blank)
lub skontaktuj się z nami pod numerem tel.: 601 101 200 Zadzwoń > Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 08.00 - 21.00. Opłata za połączenie zgodna z taryfą dostawcy Państwa usług.
Dziękujemy,
Zespół Obsługi Sklepu Internetowego Plusa
http://www.plus.pl"target="_blank"target="_blank
Miał ktoś podobny problem?
Zamówienie numer: 2021020411017274
Sprawdź status >
Kaucja
Realizacja zamówienia została wstrzymana z powodu wyznaczonej kaucji.
Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.
Zapraszamy do punktów Plusa: Znajdź salon.
Za powstałe trudności przepraszamy.
Masz chwilę? Powiedz nam
co sądzisz o tym e-mailu
Wypełnij ankietę >
Jeśli masz jakiekolwiek pytania:
odpowiedz na tego maila (esklep@plus.pl"target="_blank"target="_blank)
lub skontaktuj się z nami pod numerem tel.: 601 101 200 Zadzwoń > Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 08.00 - 21.00. Opłata za połączenie zgodna z taryfą dostawcy Państwa usług.
Dziękujemy,
Zespół Obsługi Sklepu Internetowego Plusa
http://www.plus.pl"target="_blank"target="_blank
Miał ktoś podobny problem?
Ostatnio zmieniony 5 lut 2021, o 17:35 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Gasin1990,
Gasin1990 pisze:Realizacja zamówienia została wstrzymana z powodu wyznaczonej kaucji.
Marta_Plus pisze:W takim przypadku, ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy. W razie wątpliwości, zapraszam do kontaktu ze sklepem internetowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
To w sklepie stacjonarnym też muszę zapłacić ta kaucję?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Gasin1990,
decyzję w tej sprawie podejmuje Departament Aktywacji.Gasin1990 pisze:To w sklepie stacjonarnym też muszę zapłacić ta kaucję?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sklep internetowy - dostępność sprzętu
Witam,
Czy wiadomo kiedy w sklepie internetowym będzie znów dostępny: tv Mi LED TV 4S 43"
Czy wiadomo kiedy w sklepie internetowym będzie znów dostępny: tv Mi LED TV 4S 43"
Ostatnio zmieniony 8 lut 2021, o 14:38 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie postu do wątku o podobnej tematyce.
Powód: przeniesienie postu do wątku o podobnej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3132
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj fifi88osw,
Nie planujemy już zakupów tego modelu TV.fifi88osw pisze:Czy wiadomo kiedy w sklepie internetowym będzie znów dostępny: tv Mi LED TV 4S 43"
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam potrzebuję pomocy z moim zamówieniem o numerze 2021013110990917, chciałem sprawdzić jego status ale wyskakuje KPPERROR, czekam na kuriera i nic... Proszę odpowiedź.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj kolo4545,
przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.
przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ