Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
lalma
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lut 2021, o 14:30

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: lalma »

Witam, od piątego lutego moje zamówienie ma status "PRZESYŁKA OCZEKUJE NA PRZEKAZANIE FIRMIE KURIERSKIEJ", czy mógłbym prosić o informację o przybliżonym terminie, kiedy przesyłka zostanie wydana kurierowi (ewentualnie dostarczona). Numer zamówienia: 2021020411018350
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj lalma,

szczegółowe informacje dotyczące zamówienia uzyskasz kontaktując się z infolinią sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
markus11
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 4 mar 2021, o 19:45

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: markus11 »

witam.prosiła bym o informację o zamówieniu numer 2021021911097773.w statusie mam że przekazano firmie tnt ,ale nie doszedł email z numerem przesyłki i w tnt nie mogą mi udzielić żadnych informacji na podstawie numeru zamówienia.z góry dziękuję za zajęcie się tym przeoczeniem.pozdrawiam.
pszprega
PlusManiak
Posty: 146
Rejestracja: 8 mar 2013, o 13:38

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: pszprega »

Powinnaś dostać wiadomość e-mail z numerem przesyłki. Sprawdzałaś może pocztę e-mail?
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Ron »

markus11 pisze:witam.prosiła bym o informację o zamówieniu numer 2021021911097773.w statusie mam że przekazano firmie tnt ...
Takie zapytanie najlepiej od razu kierować do sklepu internetowego Plusa: esklep@plus.pl
Gabi59
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 5 mar 2021, o 11:06

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Gabi59 »

Witam, proszę o konkrety na jakim etapie jest zamówienie.
Informacja ze statusu zamówienia:
REALIZACJA ZAMÓWIENIA ZOSTAŁA WSTRZYMANA. PROSIMY O DOSŁANIE WYMAGANYCH KOPII DOKUMENTÓW. WIĘCEJ INFORMACJI W WYSŁANEJ WIADOMOŚCI E-MAIL.
Dokumenty przesłane dnia 04.03.2021r. czw. 13:54
Potwierdzone emailem zwrotnym że odebrano i przekazano do odpowiedniego działu w dniu:
Thursday, March 4, 2021 2:18 PM: Uprzejmie informuję, iż dokumenty przekazałam do odpowiedniego działu.
Dodam, że przekazałam również interwencje z prośbą o weryfikację dokumentów.
Niedługo minie doba od dosłania dokumentów i nadal cisza i status się nie zmienia.
Dlaczego tyle czasu to trwa?
Proszę o informacje.
Gabriela.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3132
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj markus11,

zgodnie z sugestią Rona, zapraszam do kontaktu ze sklepem internetowym, gdzie uzyskasz wszelkie informacje na temat statusu swojego zamówienia. Pozdrawiam również.


Witaj Gabi59,
Gabi59 pisze:Witam, proszę o konkrety na jakim etapie jest zamówienie.
Informacja ze statusu zamówienia:
REALIZACJA ZAMÓWIENIA ZOSTAŁA WSTRZYMANA. PROSIMY O DOSŁANIE WYMAGANYCH KOPII DOKUMENTÓW. WIĘCEJ INFORMACJI W WYSŁANEJ WIADOMOŚCI E-MAIL.
Podaj proszę numer tej sprawy (w formacie #12345).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Gabi59
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 5 mar 2021, o 11:06

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Gabi59 »

Marta_Plus pisze:Witaj markus11,

zgodnie z sugestią Rona, zapraszam do kontaktu ze sklepem internetowym, gdzie uzyskasz wszelkie informacje na temat statusu swojego zamówienia. Pozdrawiam również.


Witaj Gabi59,
Gabi59 pisze:Witam, proszę o konkrety na jakim etapie jest zamówienie.
Informacja ze statusu zamówienia:
REALIZACJA ZAMÓWIENIA ZOSTAŁA WSTRZYMANA. PROSIMY O DOSŁANIE WYMAGANYCH KOPII DOKUMENTÓW. WIĘCEJ INFORMACJI W WYSŁANEJ WIADOMOŚCI E-MAIL.
Podaj proszę numer tej sprawy (w formacie #12345).
Zamówienie 2021030311155714
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3132
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Gabi59,
Gabi59 pisze:Zamówienie 2021030311155714
to nie ten numer sprawy, ale dziękuję za numer zamówienia - przesłałam interwencję do sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Gabi59
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 5 mar 2021, o 11:06

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Gabi59 »

[#2075875] Dziękuję. Pan właśnie dzwonił potwierdzić moje dane. Pozdrawiam. Gabriela
Gabi59
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 5 mar 2021, o 11:06

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Gabi59 »

Kolejna bariera.....

Email z dnia: 05.03 g. 19.34: Zamówienie 2021030311155714 zostało przekazane firmie kurierskiej.
Sprawdzałam na stronie przewoźnika i do dnia dzisiejszego (niedziela) nic niema (żadnej przesyłki zarejestrowanej o tym numerze).
Próbowałam się dodzwonić w sobotę od rana do firmy kurierskiej pod numer 22 3220920 który podaliście w e-mailu to w weekendy infolinia u nich nie pracuje.
Po wpisaniu nr przesyłki u przewoźnika z e-maila na stronie pojawia się komunikat:
„Nie znaleźliśmy przesyłki o numerze xxxxxxxxx.”
Jeśli byłaby nadana to w ciągu 8 godzin od nadania powinna się pojawić w systemie u przewoźnika a minęło już ponad 24H:
„Po odebraniu przesyłki informacja o niej pojawi się w narzędziu Śledzenie przesyłek po upływie maksymalnie 8 godzin. Sprawdź ponownie później.”

Edit: 08.03.2021 10:15
Mamy dzień roboczy, wykonałam chyba z 20 prób połączenia z podanym numerem w e-mailu do firmy kurierskiej, niestety telefonu nikt nie odbiera – sygnał wolny.
Infolini ze strony firmy kurierskiej też nikt nie odbiera.....
Na e-maila z soboty do dnia dzisiejszego co dzieje się z przesyłką też nie dostałam odpowiedzi od nich.
Podanego numeru przesyłki przez Was też niema w wyszukiwarce przesyłek.
Jak mam to rozumieć tą sytuacje i jak długo mam jeszcze czekać?

Ps. Nie wspomnę już o opiniach które wyczytałam o firmie TNT od klientów na internecie....

Proszę i czekam na interwencje bo nie będę czekać w nieskończoność!
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3132
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Gabi59,
Gabi59 pisze:Proszę i czekam na interwencje bo nie będę czekać w nieskończoność!
Przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zamorak2
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 12 mar 2021, o 18:34

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Zamorak2 »

Witam!
Można dowiedzieć się na jakim etapie jest zamówienie? Od dwóch dni stoi na etapie: REALIZACJA ZAMÓWIENIA ZOSTAŁA WSTRZYMANA. PROSIMY O DOSŁANIE WYMAGANYCH KOPII DOKUMENTÓW. WIĘCEJ INFORMACJI W WYSŁANEJ WIADOMOŚCI E-MAIL. Dodam że mail z odpowiednimi dokumentami był wysłany 10marca, mija drugi dzień i żadnej odpowiedzi jak długo będzie trwała weryfikacja. Zamówienie nr 2021030911184831 (#2092838), proszę o szybką odpowiedź bo zależy mi bardzo na czasie tego zamówienia.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Ron »

Zamorak2 pisze:Witam!
Można dowiedzieć się na jakim etapie jest zamówienie? Od dwóch dni stoi na etapie: REALIZACJA ZAMÓWIENIA ZOSTAŁA WSTRZYMANA. PROSIMY O DOSŁANIE WYMAGANYCH KOPII DOKUMENTÓW. WIĘCEJ INFORMACJI W WYSŁANEJ WIADOMOŚCI E-MAIL. Dodam że mail z odpowiednimi dokumentami był wysłany 10marca, mija drugi dzień i żadnej odpowiedzi jak długo będzie trwała weryfikacja. Zamówienie nr 2021030911184831 (#2092838), proszę o szybką odpowiedź bo zależy mi bardzo na czasie tego zamówienia.
Najszybciej będzie kontaktować się od razu bezpośrednio ze sklepem internetowym Plusa: esklep@plus.pl
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3132
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Zamorak2,

zgodnie z zaleceniem Rona, w sprawie złożonego zamówienia, zapraszam do kontaktu ze sklepem internetowym. Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi około 5 dni roboczych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ