Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lut 2021, o 14:30
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam, od piątego lutego moje zamówienie ma status "PRZESYŁKA OCZEKUJE NA PRZEKAZANIE FIRMIE KURIERSKIEJ", czy mógłbym prosić o informację o przybliżonym terminie, kiedy przesyłka zostanie wydana kurierowi (ewentualnie dostarczona). Numer zamówienia: 2021020411018350
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj lalma,
szczegółowe informacje dotyczące zamówienia uzyskasz kontaktując się z infolinią sklepu internetowego.
szczegółowe informacje dotyczące zamówienia uzyskasz kontaktując się z infolinią sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
witam.prosiła bym o informację o zamówieniu numer 2021021911097773.w statusie mam że przekazano firmie tnt ,ale nie doszedł email z numerem przesyłki i w tnt nie mogą mi udzielić żadnych informacji na podstawie numeru zamówienia.z góry dziękuję za zajęcie się tym przeoczeniem.pozdrawiam.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Powinnaś dostać wiadomość e-mail z numerem przesyłki. Sprawdzałaś może pocztę e-mail?
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Takie zapytanie najlepiej od razu kierować do sklepu internetowego Plusa: esklep@plus.plmarkus11 pisze:witam.prosiła bym o informację o zamówieniu numer 2021021911097773.w statusie mam że przekazano firmie tnt ...
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam, proszę o konkrety na jakim etapie jest zamówienie.
Informacja ze statusu zamówienia:
REALIZACJA ZAMÓWIENIA ZOSTAŁA WSTRZYMANA. PROSIMY O DOSŁANIE WYMAGANYCH KOPII DOKUMENTÓW. WIĘCEJ INFORMACJI W WYSŁANEJ WIADOMOŚCI E-MAIL.
Dokumenty przesłane dnia 04.03.2021r. czw. 13:54
Potwierdzone emailem zwrotnym że odebrano i przekazano do odpowiedniego działu w dniu:
Thursday, March 4, 2021 2:18 PM: Uprzejmie informuję, iż dokumenty przekazałam do odpowiedniego działu.
Dodam, że przekazałam również interwencje z prośbą o weryfikację dokumentów.
Niedługo minie doba od dosłania dokumentów i nadal cisza i status się nie zmienia.
Dlaczego tyle czasu to trwa?
Proszę o informacje.
Gabriela.
Informacja ze statusu zamówienia:
REALIZACJA ZAMÓWIENIA ZOSTAŁA WSTRZYMANA. PROSIMY O DOSŁANIE WYMAGANYCH KOPII DOKUMENTÓW. WIĘCEJ INFORMACJI W WYSŁANEJ WIADOMOŚCI E-MAIL.
Dokumenty przesłane dnia 04.03.2021r. czw. 13:54
Potwierdzone emailem zwrotnym że odebrano i przekazano do odpowiedniego działu w dniu:
Thursday, March 4, 2021 2:18 PM: Uprzejmie informuję, iż dokumenty przekazałam do odpowiedniego działu.
Dodam, że przekazałam również interwencje z prośbą o weryfikację dokumentów.
Niedługo minie doba od dosłania dokumentów i nadal cisza i status się nie zmienia.
Dlaczego tyle czasu to trwa?
Proszę o informacje.
Gabriela.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3132
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj markus11,
zgodnie z sugestią Rona, zapraszam do kontaktu ze sklepem internetowym, gdzie uzyskasz wszelkie informacje na temat statusu swojego zamówienia. Pozdrawiam również.
Witaj Gabi59,
zgodnie z sugestią Rona, zapraszam do kontaktu ze sklepem internetowym, gdzie uzyskasz wszelkie informacje na temat statusu swojego zamówienia. Pozdrawiam również.
Witaj Gabi59,
Podaj proszę numer tej sprawy (w formacie #12345).Gabi59 pisze:Witam, proszę o konkrety na jakim etapie jest zamówienie.
Informacja ze statusu zamówienia:
REALIZACJA ZAMÓWIENIA ZOSTAŁA WSTRZYMANA. PROSIMY O DOSŁANIE WYMAGANYCH KOPII DOKUMENTÓW. WIĘCEJ INFORMACJI W WYSŁANEJ WIADOMOŚCI E-MAIL.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Zamówienie 2021030311155714Marta_Plus pisze:Witaj markus11,
zgodnie z sugestią Rona, zapraszam do kontaktu ze sklepem internetowym, gdzie uzyskasz wszelkie informacje na temat statusu swojego zamówienia. Pozdrawiam również.
Witaj Gabi59,
Podaj proszę numer tej sprawy (w formacie #12345).Gabi59 pisze:Witam, proszę o konkrety na jakim etapie jest zamówienie.
Informacja ze statusu zamówienia:
REALIZACJA ZAMÓWIENIA ZOSTAŁA WSTRZYMANA. PROSIMY O DOSŁANIE WYMAGANYCH KOPII DOKUMENTÓW. WIĘCEJ INFORMACJI W WYSŁANEJ WIADOMOŚCI E-MAIL.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3132
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Gabi59,
to nie ten numer sprawy, ale dziękuję za numer zamówienia - przesłałam interwencję do sklepu internetowego.Gabi59 pisze:Zamówienie 2021030311155714
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
[#2075875] Dziękuję. Pan właśnie dzwonił potwierdzić moje dane. Pozdrawiam. Gabriela
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Kolejna bariera.....
Email z dnia: 05.03 g. 19.34: Zamówienie 2021030311155714 zostało przekazane firmie kurierskiej.
Sprawdzałam na stronie przewoźnika i do dnia dzisiejszego (niedziela) nic niema (żadnej przesyłki zarejestrowanej o tym numerze).
Próbowałam się dodzwonić w sobotę od rana do firmy kurierskiej pod numer 22 3220920 który podaliście w e-mailu to w weekendy infolinia u nich nie pracuje.
Po wpisaniu nr przesyłki u przewoźnika z e-maila na stronie pojawia się komunikat:
„Nie znaleźliśmy przesyłki o numerze xxxxxxxxx.”
Jeśli byłaby nadana to w ciągu 8 godzin od nadania powinna się pojawić w systemie u przewoźnika a minęło już ponad 24H:
„Po odebraniu przesyłki informacja o niej pojawi się w narzędziu Śledzenie przesyłek po upływie maksymalnie 8 godzin. Sprawdź ponownie później.”
Edit: 08.03.2021 10:15
Mamy dzień roboczy, wykonałam chyba z 20 prób połączenia z podanym numerem w e-mailu do firmy kurierskiej, niestety telefonu nikt nie odbiera – sygnał wolny.
Infolini ze strony firmy kurierskiej też nikt nie odbiera.....
Na e-maila z soboty do dnia dzisiejszego co dzieje się z przesyłką też nie dostałam odpowiedzi od nich.
Podanego numeru przesyłki przez Was też niema w wyszukiwarce przesyłek.
Jak mam to rozumieć tą sytuacje i jak długo mam jeszcze czekać?
Ps. Nie wspomnę już o opiniach które wyczytałam o firmie TNT od klientów na internecie....
Proszę i czekam na interwencje bo nie będę czekać w nieskończoność!
Email z dnia: 05.03 g. 19.34: Zamówienie 2021030311155714 zostało przekazane firmie kurierskiej.
Sprawdzałam na stronie przewoźnika i do dnia dzisiejszego (niedziela) nic niema (żadnej przesyłki zarejestrowanej o tym numerze).
Próbowałam się dodzwonić w sobotę od rana do firmy kurierskiej pod numer 22 3220920 który podaliście w e-mailu to w weekendy infolinia u nich nie pracuje.
Po wpisaniu nr przesyłki u przewoźnika z e-maila na stronie pojawia się komunikat:
„Nie znaleźliśmy przesyłki o numerze xxxxxxxxx.”
Jeśli byłaby nadana to w ciągu 8 godzin od nadania powinna się pojawić w systemie u przewoźnika a minęło już ponad 24H:
„Po odebraniu przesyłki informacja o niej pojawi się w narzędziu Śledzenie przesyłek po upływie maksymalnie 8 godzin. Sprawdź ponownie później.”
Edit: 08.03.2021 10:15
Mamy dzień roboczy, wykonałam chyba z 20 prób połączenia z podanym numerem w e-mailu do firmy kurierskiej, niestety telefonu nikt nie odbiera – sygnał wolny.
Infolini ze strony firmy kurierskiej też nikt nie odbiera.....
Na e-maila z soboty do dnia dzisiejszego co dzieje się z przesyłką też nie dostałam odpowiedzi od nich.
Podanego numeru przesyłki przez Was też niema w wyszukiwarce przesyłek.
Jak mam to rozumieć tą sytuacje i jak długo mam jeszcze czekać?
Ps. Nie wspomnę już o opiniach które wyczytałam o firmie TNT od klientów na internecie....
Proszę i czekam na interwencje bo nie będę czekać w nieskończoność!
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3132
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Gabi59,
Przekazałam sprawę dalej.Gabi59 pisze:Proszę i czekam na interwencje bo nie będę czekać w nieskończoność!
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam!
Można dowiedzieć się na jakim etapie jest zamówienie? Od dwóch dni stoi na etapie: REALIZACJA ZAMÓWIENIA ZOSTAŁA WSTRZYMANA. PROSIMY O DOSŁANIE WYMAGANYCH KOPII DOKUMENTÓW. WIĘCEJ INFORMACJI W WYSŁANEJ WIADOMOŚCI E-MAIL. Dodam że mail z odpowiednimi dokumentami był wysłany 10marca, mija drugi dzień i żadnej odpowiedzi jak długo będzie trwała weryfikacja. Zamówienie nr 2021030911184831 (#2092838), proszę o szybką odpowiedź bo zależy mi bardzo na czasie tego zamówienia.
Można dowiedzieć się na jakim etapie jest zamówienie? Od dwóch dni stoi na etapie: REALIZACJA ZAMÓWIENIA ZOSTAŁA WSTRZYMANA. PROSIMY O DOSŁANIE WYMAGANYCH KOPII DOKUMENTÓW. WIĘCEJ INFORMACJI W WYSŁANEJ WIADOMOŚCI E-MAIL. Dodam że mail z odpowiednimi dokumentami był wysłany 10marca, mija drugi dzień i żadnej odpowiedzi jak długo będzie trwała weryfikacja. Zamówienie nr 2021030911184831 (#2092838), proszę o szybką odpowiedź bo zależy mi bardzo na czasie tego zamówienia.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Najszybciej będzie kontaktować się od razu bezpośrednio ze sklepem internetowym Plusa: esklep@plus.plZamorak2 pisze:Witam!
Można dowiedzieć się na jakim etapie jest zamówienie? Od dwóch dni stoi na etapie: REALIZACJA ZAMÓWIENIA ZOSTAŁA WSTRZYMANA. PROSIMY O DOSŁANIE WYMAGANYCH KOPII DOKUMENTÓW. WIĘCEJ INFORMACJI W WYSŁANEJ WIADOMOŚCI E-MAIL. Dodam że mail z odpowiednimi dokumentami był wysłany 10marca, mija drugi dzień i żadnej odpowiedzi jak długo będzie trwała weryfikacja. Zamówienie nr 2021030911184831 (#2092838), proszę o szybką odpowiedź bo zależy mi bardzo na czasie tego zamówienia.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3132
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Zamorak2,
zgodnie z zaleceniem Rona, w sprawie złożonego zamówienia, zapraszam do kontaktu ze sklepem internetowym. Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi około 5 dni roboczych.
zgodnie z zaleceniem Rona, w sprawie złożonego zamówienia, zapraszam do kontaktu ze sklepem internetowym. Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi około 5 dni roboczych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ