Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj szercinek12,
w tej sprawie proszę o kontakt z infolinią sklepu internetowego: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... uery=SKLEP.
w tej sprawie proszę o kontakt z infolinią sklepu internetowego: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... uery=SKLEP.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Jestem zażenowany jakością obsługi na stronie plusa, czegoś takiego jeszcze nie przerabiałem
- czas realizacji zamówienia od 11 grudnia do dnia dzisiejszego nie zrealizowane
- wiadomości wysyła automat - nie są nawet podpisane
- dostałem 3 razy prośbę o podesłanie skanu dowodu osobistego mimo tego, że za każdym razem podsyłałem w ciągu 10 minut
- na maile nikt nie raczy odpisać, dopiero za którymś razem łaskawie pan Kamil odpisał, zero przeprosin
- telefon wysłany 18 grudnia przez "wspaniałą" firmę tnt, gdzie planowany termin dostawy do godziny 18 - jeden dzień przeczekałem, drugi dzień czekam - kontakt z kurierem zerowy
dzisiaj jest ostatni dzień przed moim wyjazdem, dziękuje za "super" obsługę zamówienia, jednak niech plus się nie zdziwi jak umowa wróci bez podpisu
dodam, że to moja pierwsza i ostatnia umowa z plusem, nigdy więcej plusa
pozdrawiam
- czas realizacji zamówienia od 11 grudnia do dnia dzisiejszego nie zrealizowane
- wiadomości wysyła automat - nie są nawet podpisane
- dostałem 3 razy prośbę o podesłanie skanu dowodu osobistego mimo tego, że za każdym razem podsyłałem w ciągu 10 minut
- na maile nikt nie raczy odpisać, dopiero za którymś razem łaskawie pan Kamil odpisał, zero przeprosin
- telefon wysłany 18 grudnia przez "wspaniałą" firmę tnt, gdzie planowany termin dostawy do godziny 18 - jeden dzień przeczekałem, drugi dzień czekam - kontakt z kurierem zerowy
dzisiaj jest ostatni dzień przed moim wyjazdem, dziękuje za "super" obsługę zamówienia, jednak niech plus się nie zdziwi jak umowa wróci bez podpisu
dodam, że to moja pierwsza i ostatnia umowa z plusem, nigdy więcej plusa
pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
uraharu,
przepraszam za napotkane niedogodności. Dysponujesz może numerem zamówienia?
przepraszam za napotkane niedogodności. Dysponujesz może numerem zamówienia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 10 sty 2019, o 12:47
Oczekiwanie na realizację zamówienia
Witam. We wtorek 8 stycznia wieczorem złożyłem w Państwa sklepie internetowym zamówienie nr 201901086643973 na abonament wraz z telefonem. Tego samego wieczora zostałem również powiadomiony o przyjęciu zamówienia do realizacji. Obecnie sprawdzając status zamówienia na stronie internetowej jedyne co mogę zobaczyć to komunikat "zamówienie w trakcie realizacji". Czy mógłbym dowiedzieć się kiedy sprawa ruszy dalej? W tym wypadku bardzo zależy mi na czasie. Przepraszam jeżeli podobne tematy były już poruszane, ale moje wątpliwości wynikają z tego, że dotychczas nie słyszałem jeszcze o tak długim czasie realizacji zamówienia w innych sieciach, a z Plusem jest to mój pierwszy kontakt. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 10 sty 2019, o 14:29 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj krukmateusz,
skontaktuj się proszę w tej sprawie z infolinią sklepu internetowego: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... uery=SKLEP.
skontaktuj się proszę w tej sprawie z infolinią sklepu internetowego: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... uery=SKLEP.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam. Złożyłem zamówienie w sklepie internetowym. Pokazuje mi status zamówienia KPPERROR o co chodzi?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj andrzej87,
czy otrzymałeś wiadomość e-mail, potwierdzającą złożenie zamówienia w sklepie internetowym?
czy otrzymałeś wiadomość e-mail, potwierdzającą złożenie zamówienia w sklepie internetowym?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam . Mam pytanie odnośnie zamówienia 201901236736189 . 30.01.2019 otrzymałem wiadomość, że zamówienie zostało przekazane firmie kurierskiej, orientacyjna data dostawy to: 2019-01-30 i otrzymałem numer przesyłki . Jednak po wpisaniu numeru przesyłki do trackingu kuriera nie znajduje jej . Nie było też żadnego kontaktu ze strony firmy przewozowej . Proszę o pomoc. Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam pycok,
przepraszam za opóźnienia w doręczeniu Twojej przesyłki. Już poprosiłam pracowników sklepu internetowego o interwencję w tej sprawie. Pozdrawiam.
przepraszam za opóźnienia w doręczeniu Twojej przesyłki. Już poprosiłam pracowników sklepu internetowego o interwencję w tej sprawie. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Status zamówienia
Witam, 2 dni temu w poniedziałek zamówiłem telefon Huawei Nova 3. Cały czas jest, że zamówienie jest w trakcie realizacji numer to:201902116852232. Chciałbym się dowiedzieć, czy jeszcze to długo potrwa :)
Pozdrawiam/
Pozdrawiam/
Ostatnio zmieniony 13 lut 2019, o 13:07 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj xyz351xq,
status ten oznacza, że zamówienie jest procesowane, ale nie jest jeszcze wysłane. Standardowy czas realizacji zamówienia to 4-5 dni roboczych. Jeśli status zamówienia zmieni się, zostaniesz poinformowany w oddzielnej wiadomości e-mail o przewidywanej dacie dostawy przesyłki.xyz351xq pisze:Cały czas jest, że zamówienie jest w trakcie realizacji
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
A dlaczego to tak długo trwa? Kilku moich znajomych zamawiało ze strony Plus i na drugi dzień do 15 mieli już telefony.Basia_Plus pisze:Witaj xyz351xq,
status ten oznacza, że zamówienie jest procesowane, ale nie jest jeszcze wysłane. Standardowy czas realizacji zamówienia to 4-5 dni roboczych. Jeśli status zamówienia zmieni się, zostaniesz poinformowany w oddzielnej wiadomości e-mail o przewidywanej dacie dostawy przesyłki.xyz351xq pisze:Cały czas jest, że zamówienie jest w trakcie realizacji
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
xyz351xq,
jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące złożonego zamówienia, kontaktuj się proszę bezpośrednio ze sklepem internetowym: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... nternetowy.
jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące złożonego zamówienia, kontaktuj się proszę bezpośrednio ze sklepem internetowym: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... nternetowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 19 mar 2019, o 12:05
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dzień dobry, chciałabym uzyskać informacje, dlaczego mimo potwierdzenia zamówienia zarówno smsem jak i mailowo, wpisując mój email i numer zamówienia wyskakuje mi błąd KPPERROR? Numer mojego zamówienia to 201903167073997. Wczoraj dzwoniłam do sklepu internetowego aby się dowiedzieć na jakim etapie jest moje zamówienie, pan ze sklepu internetowego twierdził że już zostało przekazane do kuriera. Ja nadal nie mam żadnego potwierdzenia listu przewozowego. Dodam, że parę miesięcy temu na zamówienie w sklepie internetowym czekałam 3 tygodnie, ostatecznie musiałam składać je jeszcze raz przez telefon rozmawiając z konsultantką...
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj bububu2208,
przepraszam za napotkane niedogodności. Przesłałam do pracowników sklepu internetowego interwencję w sprawie Twojego zamówienia.
przepraszam za napotkane niedogodności. Przesłałam do pracowników sklepu internetowego interwencję w sprawie Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ