Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
golek
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 cze 2021, o 09:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: golek »

Złożone telefonicznie zamówienie na sprzęt, umowy zaakceptowane, ale oczywiście mam problem z kurierem TNT, który nie dość, że chamski i nieuprzejmy to jeszcze powiedział, że nie dostarczy paczki o godz 16 bo nie pracuje juz o tych godzinach.. To jak ludzie również pracujący maja odbierać paczki??! Pan zupelnie nie chcial sie porozumiec.. a dzwoniac na infolinie TNt, Pani powiedziala, ze Plus wybral najtansza opcje dostawy i oni nie maja obowiazku dojezdzac gdy klient chce tylko gdy oni sa w okolicy, czyli wedlug Pana kuriera tylko o 8.30..
Edycja:
zero pomocy na infolinii TNT oraz Plus.. a podczas składania zamówienia były zapewnienia, że wszystko będzie świetnie, a Pan kurier zadzwoni i sie umowi, tymczasem spotkałem się ze ścianą i chamstwem
Ostatnio zmieniony 4 cze 2021, o 12:20 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: post pod postem.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

golek,

przepraszam za napotkane niedogodności. Czy udało Ci się odebrać przesyłkę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
golek
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 4 cze 2021, o 09:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: golek »

Niestety nie, zupełnie nie idzie się dogadać z kurierem, a na infolinii TNT oraz Plus również mówią że nie mogą pomóc
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Joanna_Plus »

golek,
golek pisze:Złożone telefonicznie zamówienie na sprzęt
Gdzie to zamówienie było realizowane? Telefonicznie, w którymś z kanałów zdalnych czy jednak w sklepie internetowym?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
radomir
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 17 lip 2017, o 17:51

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: radomir »

Witam.
Czy można sprawdzić co dzieje się z zamówieniem nr. 2021060411575518
Zamówienie z 04.06
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj radomir,

aktualny status zamówienia złożonego w sklepie internetowym można sprawdzić poprzez http://www.plus.pl/status-zamowienia"target="_blank podając adres e-mail oraz numer zamówienia. Możesz również skontaktować się w sprawie swojego zamówienia ze sklepem internetowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
radomir
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 17 lip 2017, o 17:51

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: radomir »

Taką dostałem odpowiedź , myślę że to jednak trochę długo trwa:
Uprzejmie informuję, iż zamówienie jest w trakcie weryfikacji.

Dodam, że o dalszych etapach będziemy informować w oddzielnych wiadomościach.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

radomir,

przesłałam do sklepu internetowego interwencję w sprawie Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kicaaxd
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 14 cze 2021, o 10:15

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Kicaaxd »

Witam. Wczoraj wieczorem złożyłam zamówienie na przedłużenie umowy z przejściem na abonament. Dostałam potwierdzenie na email. Jednak status zamówienia w dalszym ciągu to KPPERROR. Co to oznacza?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Kicaaxd,
Kicaaxd pisze:Jednak status zamówienia w dalszym ciągu to KPPERROR. Co to oznacza?
Jest to oznaczenie systemowe, które czasem się pojawia. Dysponujesz może numerem zamówienia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kicaaxd
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 14 cze 2021, o 10:15

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Kicaaxd »

Tak, mam numer zamówienia - 2021061311620464
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Kicaaxd,
Kicaaxd pisze:Tak, mam numer zamówienia - 2021061311620464
Dziękuję, przesłałam interwencję w sprawie Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
golek
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 4 cze 2021, o 09:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: golek »

Joanna_Plus pisze:golek,
golek pisze:Złożone telefonicznie zamówienie na sprzęt
Gdzie to zamówienie było realizowane? Telefonicznie, w którymś z kanałów zdalnych czy jednak w sklepie internetowym?
Telefonicznie, zadzwoniła Pani z ofertą. Zamówienia nadal nie ma :-( Do domu nie mogli dostarczyć bo rzekomo pracują tylko do 14.30. Miało być przekierowanie do firmy i paczka miała być w czwartek a nie ma nadal.. I nie mam pojęcia co się dzieje bo nie dostałem nawet nr przesyłki żeby moc to jakos sprawdzic
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

golek,

prośba zatem o kontakt z Działem Obsługi Klienta. Konsultant zweryfikuje w systemie zapisaną umowę i pomoże w jej skutecznej realizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kicaaxd
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 14 cze 2021, o 10:15

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Kicaaxd »

To jeszcze raz ja. Dostałam odpowiedź że realizacja zamówienia została wstrzymana ze względu na błędne dane adresowe. Odesłałam email z danymi adresowymi. Ile będę czekać na dalszą realizację zamówienia?
ODPOWIEDZ