Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 cze 2021, o 09:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Złożone telefonicznie zamówienie na sprzęt, umowy zaakceptowane, ale oczywiście mam problem z kurierem TNT, który nie dość, że chamski i nieuprzejmy to jeszcze powiedział, że nie dostarczy paczki o godz 16 bo nie pracuje juz o tych godzinach.. To jak ludzie również pracujący maja odbierać paczki??! Pan zupelnie nie chcial sie porozumiec.. a dzwoniac na infolinie TNt, Pani powiedziala, ze Plus wybral najtansza opcje dostawy i oni nie maja obowiazku dojezdzac gdy klient chce tylko gdy oni sa w okolicy, czyli wedlug Pana kuriera tylko o 8.30..
Edycja:
zero pomocy na infolinii TNT oraz Plus.. a podczas składania zamówienia były zapewnienia, że wszystko będzie świetnie, a Pan kurier zadzwoni i sie umowi, tymczasem spotkałem się ze ścianą i chamstwem
Edycja:
zero pomocy na infolinii TNT oraz Plus.. a podczas składania zamówienia były zapewnienia, że wszystko będzie świetnie, a Pan kurier zadzwoni i sie umowi, tymczasem spotkałem się ze ścianą i chamstwem
Ostatnio zmieniony 4 cze 2021, o 12:20 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: post pod postem.
Powód: post pod postem.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
golek,
przepraszam za napotkane niedogodności. Czy udało Ci się odebrać przesyłkę?
przepraszam za napotkane niedogodności. Czy udało Ci się odebrać przesyłkę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Niestety nie, zupełnie nie idzie się dogadać z kurierem, a na infolinii TNT oraz Plus również mówią że nie mogą pomóc
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
golek,
Gdzie to zamówienie było realizowane? Telefonicznie, w którymś z kanałów zdalnych czy jednak w sklepie internetowym?golek pisze:Złożone telefonicznie zamówienie na sprzęt
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam.
Czy można sprawdzić co dzieje się z zamówieniem nr. 2021060411575518
Zamówienie z 04.06
Czy można sprawdzić co dzieje się z zamówieniem nr. 2021060411575518
Zamówienie z 04.06
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj radomir,
aktualny status zamówienia złożonego w sklepie internetowym można sprawdzić poprzez http://www.plus.pl/status-zamowienia"target="_blank podając adres e-mail oraz numer zamówienia. Możesz również skontaktować się w sprawie swojego zamówienia ze sklepem internetowym.
aktualny status zamówienia złożonego w sklepie internetowym można sprawdzić poprzez http://www.plus.pl/status-zamowienia"target="_blank podając adres e-mail oraz numer zamówienia. Możesz również skontaktować się w sprawie swojego zamówienia ze sklepem internetowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Taką dostałem odpowiedź , myślę że to jednak trochę długo trwa:
Uprzejmie informuję, iż zamówienie jest w trakcie weryfikacji.
Dodam, że o dalszych etapach będziemy informować w oddzielnych wiadomościach.
Uprzejmie informuję, iż zamówienie jest w trakcie weryfikacji.
Dodam, że o dalszych etapach będziemy informować w oddzielnych wiadomościach.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
radomir,
przesłałam do sklepu internetowego interwencję w sprawie Twojego zamówienia.
przesłałam do sklepu internetowego interwencję w sprawie Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam. Wczoraj wieczorem złożyłam zamówienie na przedłużenie umowy z przejściem na abonament. Dostałam potwierdzenie na email. Jednak status zamówienia w dalszym ciągu to KPPERROR. Co to oznacza?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Kicaaxd,
Jest to oznaczenie systemowe, które czasem się pojawia. Dysponujesz może numerem zamówienia?Kicaaxd pisze:Jednak status zamówienia w dalszym ciągu to KPPERROR. Co to oznacza?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Tak, mam numer zamówienia - 2021061311620464
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Kicaaxd,
Dziękuję, przesłałam interwencję w sprawie Twojego zamówienia.Kicaaxd pisze:Tak, mam numer zamówienia - 2021061311620464
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Telefonicznie, zadzwoniła Pani z ofertą. Zamówienia nadal nie ma Do domu nie mogli dostarczyć bo rzekomo pracują tylko do 14.30. Miało być przekierowanie do firmy i paczka miała być w czwartek a nie ma nadal.. I nie mam pojęcia co się dzieje bo nie dostałem nawet nr przesyłki żeby moc to jakos sprawdzicJoanna_Plus pisze:golek,Gdzie to zamówienie było realizowane? Telefonicznie, w którymś z kanałów zdalnych czy jednak w sklepie internetowym?golek pisze:Złożone telefonicznie zamówienie na sprzęt
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
golek,
prośba zatem o kontakt z Działem Obsługi Klienta. Konsultant zweryfikuje w systemie zapisaną umowę i pomoże w jej skutecznej realizacji.
prośba zatem o kontakt z Działem Obsługi Klienta. Konsultant zweryfikuje w systemie zapisaną umowę i pomoże w jej skutecznej realizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
To jeszcze raz ja. Dostałam odpowiedź że realizacja zamówienia została wstrzymana ze względu na błędne dane adresowe. Odesłałam email z danymi adresowymi. Ile będę czekać na dalszą realizację zamówienia?