Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj DirtyJakePL,
przesłałam interwencję do sklepu internetowego w sprawie Twojego zamówienia.
przesłałam interwencję do sklepu internetowego w sprawie Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Basia_Plus pisze:pitupitu,
przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.
Swietnie, widzę że wszystko jest na dobrej drodze i nic się nie zmieniło, dziś zamawiam telefon u producenta i co pierwsze przyjdzie to odbieram, przedłużenie+ telefon z plusa czy sam telefon i zamiana na prepaid do play.
Jednym słowem jesli nie będzie dziś u kuriera, jutro u mnie proszę anulować zamówienie.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
pitupitu,
z uzyskanych informacji, obsługa sklepu internetowego przesłała Ci maila w sprawie Twojego zamówienia. Otrzymasz również oddzielną wiadomość, jak tylko zmieni się status zapisanego zgłoszenia. Na forum nie mamy możliwości anulowania zamówień złożonych w sklepie internetowym.
z uzyskanych informacji, obsługa sklepu internetowego przesłała Ci maila w sprawie Twojego zamówienia. Otrzymasz również oddzielną wiadomość, jak tylko zmieni się status zapisanego zgłoszenia. Na forum nie mamy możliwości anulowania zamówień złożonych w sklepie internetowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Tak jest mail... z niedz., 25 paź, 13:35 (9 dni temu)
Zamówienie numer:
2020102510406441
Sprawdż status >
Szczegóły zamówienia
Wybrana promocja: PLUS. dla Stałych Klientów
bla bla bla
drugi mail z 27.10 bo pytałam czy dostane rabat 50% tak jak miałam wcześniej przed przedłużeniem ...
Innych maili nie ma, ktoś dzwonił i nie zdążyłam odebrać oddzwoniłam do sklepu i nie udzielono mi żadnej informacji, po kilkuminutowej dyskusji obsługa nie wiedziała dalej co się dzieje i żeby mnie nie trzymać na lini mieli oddzwonić więc jak nikt nie oddzwonił po kilku godzinach zadzwoniłam drugi raz i co? Dowiedziałam się że jest w realizacji i połączenie zostało zakończone przez sklep.
Tyle z zamówienia, nikt nic nie wie, nikt nic nie słyszał i tyle.
Jakaś dziwna sytuacja, żeby zamówienie w sklepie internetowym obsługa tegoż sklepu nie wiedziała nic na jego temat tylko "w trakcie realizacji"
Zamówienie numer:
2020102510406441
Sprawdż status >
Szczegóły zamówienia
Wybrana promocja: PLUS. dla Stałych Klientów
bla bla bla
drugi mail z 27.10 bo pytałam czy dostane rabat 50% tak jak miałam wcześniej przed przedłużeniem ...
Innych maili nie ma, ktoś dzwonił i nie zdążyłam odebrać oddzwoniłam do sklepu i nie udzielono mi żadnej informacji, po kilkuminutowej dyskusji obsługa nie wiedziała dalej co się dzieje i żeby mnie nie trzymać na lini mieli oddzwonić więc jak nikt nie oddzwonił po kilku godzinach zadzwoniłam drugi raz i co? Dowiedziałam się że jest w realizacji i połączenie zostało zakończone przez sklep.
Tyle z zamówienia, nikt nic nie wie, nikt nic nie słyszał i tyle.
Jakaś dziwna sytuacja, żeby zamówienie w sklepie internetowym obsługa tegoż sklepu nie wiedziała nic na jego temat tylko "w trakcie realizacji"
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 3 lis 2020, o 10:40
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dziękuję, ale niestety nadal zero odzewu. Widocznie sieci Plus nie zależy na klientach.Basia_Plus pisze:Witaj DirtyJakePL,
przesłałam interwencję do sklepu internetowego w sprawie Twojego zamówienia.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
DirtyJakePL,
z informacji, które uzyskałam wynika, iż wiadomość odnośnie zamówienia, została do Ciebie przesłana wczoraj. Prośba o weryfikację również folderu SPAM.
z informacji, które uzyskałam wynika, iż wiadomość odnośnie zamówienia, została do Ciebie przesłana wczoraj. Prośba o weryfikację również folderu SPAM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dziś się dowiedziałam, że nie ma sprzętu który miał być rozsyłany od 29... Ale co tam... na stronie był dostępny do wczoraj..
Status zamowienia
Witam. Zamówiłem laptopa i wyświetla się zamowienie w trakcie realizacji. Dziś otrzymałem link do opłaty początkowej, czy mam z tego rozumieć że weryfikacja przebiegła pomyślnie? Czy może jeszcze coś pójść nie tak?
Ostatnio zmieniony 18 lis 2020, o 13:21 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie do działu z poruszaną tematyką.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie do działu z poruszaną tematyką.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Twisteros,
Może to oznaczać, że zamówienie zostało pozytywnie zweryfikowane przez Dział Aktywacji. Informacje o etapach zamówienia powinny docierać do Ciebie w kolejnych wiadomościach e-mail. Jednak w razie wątpliwości, najlepiej skontaktować się ze sklepem internetowym.Twisteros pisze:Zamówiłem laptopa i wyświetla się zamowienie w trakcie realizacji. Dziś otrzymałem link do opłaty początkowej, czy mam z tego rozumieć że weryfikacja przebiegła pomyślnie? Czy może jeszcze coś pójść nie tak?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 lis 2020, o 14:19
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam,
Czy można przyspieszyć weryfikacje?
Dostałam informacje o przesłaniu dokumentów we wtorek 10 listopada, wysłałam je w środę a w czwartek rano otrzymałam informacje że zostały przekazane dalej. Dziś mija piąty dzień roboczy, a informacji nie ma.
Zamówienie numer:
2020111010495486
Pozdrawiam
Czy można przyspieszyć weryfikacje?
Dostałam informacje o przesłaniu dokumentów we wtorek 10 listopada, wysłałam je w środę a w czwartek rano otrzymałam informacje że zostały przekazane dalej. Dziś mija piąty dzień roboczy, a informacji nie ma.
Zamówienie numer:
2020111010495486
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj LeokadiaWK,
przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.
przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 19 lis 2020, o 13:11
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam.od wczoraj czekam na wiadomosc o weryfikacji i gdy wchodze sprawdz status ciagle jest rozpoczelismy realizacje zamowienia i nic wiecej zadnej odpowiedzi a chodzi o zamowienie o tym numerze 2020111910554978
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Orzeszko23,
Informacje o etapach zamówienia powinny docierać do Ciebie w kolejnych wiadomościach e-mail. Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi około 5 dni roboczych. Jeżeli w ciągu najbliższych dni nie otrzymasz żadnej informacji mailowej w sprawie swojego zamówienia, wówczas najlepiej w tej sprawie skontaktować się ze sklepem internetowym.Orzeszko23 pisze:od wczoraj czekam na wiadomosc o weryfikacji i gdy wchodze sprawdz status ciagle jest rozpoczelismy realizacje zamowienia i nic wiecej zadnej odpowiedzi
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 19 lis 2020, o 13:11
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Prosze o meilaco ze statusem mojego zamowienia o numerze 2020111910554978 bo od wczoraj nic sie nie zmienia ciagle widnieje
informacja ze jest w realizacji
informacja ze jest w realizacji
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Orzeszko23,
w numerze zamówienia jest zawarta data jego złożenia, czyli 19.11.2020.Orzeszko23 pisze:zamowienia o numerze 2020111910554978
Marta_Plus pisze:Informacje o etapach zamówienia powinny docierać do Ciebie w kolejnych wiadomościach e-mail. Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi około 5 dni roboczych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ