Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj DirtyJakePL,

przesłałam interwencję do sklepu internetowego w sprawie Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pitupitu
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 18 lis 2018, o 13:23

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: pitupitu »

Basia_Plus pisze:pitupitu,

przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.

Swietnie, widzę że wszystko jest na dobrej drodze i nic się nie zmieniło, dziś zamawiam telefon u producenta i co pierwsze przyjdzie to odbieram, przedłużenie+ telefon z plusa czy sam telefon i zamiana na prepaid do play.


Jednym słowem jesli nie będzie dziś u kuriera, jutro u mnie proszę anulować zamówienie.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

pitupitu,

z uzyskanych informacji, obsługa sklepu internetowego przesłała Ci maila w sprawie Twojego zamówienia. Otrzymasz również oddzielną wiadomość, jak tylko zmieni się status zapisanego zgłoszenia. Na forum nie mamy możliwości anulowania zamówień złożonych w sklepie internetowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pitupitu
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 18 lis 2018, o 13:23

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: pitupitu »

Tak jest mail... z niedz., 25 paź, 13:35 (9 dni temu)
Zamówienie numer:
2020102510406441
Sprawdż status >
Szczegóły zamówienia
Wybrana promocja: PLUS. dla Stałych Klientów
bla bla bla

:mrgreen: :shock: :lol:

drugi mail z 27.10 bo pytałam czy dostane rabat 50% tak jak miałam wcześniej przed przedłużeniem ...


Innych maili nie ma, ktoś dzwonił i nie zdążyłam odebrać oddzwoniłam do sklepu i nie udzielono mi żadnej informacji, po kilkuminutowej dyskusji obsługa nie wiedziała dalej co się dzieje i żeby mnie nie trzymać na lini mieli oddzwonić więc jak nikt nie oddzwonił po kilku godzinach zadzwoniłam drugi raz i co? Dowiedziałam się że jest w realizacji i połączenie zostało zakończone przez sklep.


Tyle z zamówienia, nikt nic nie wie, nikt nic nie słyszał i tyle.
Jakaś dziwna sytuacja, żeby zamówienie w sklepie internetowym obsługa tegoż sklepu nie wiedziała nic na jego temat tylko "w trakcie realizacji"
DirtyJakePL
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 3 lis 2020, o 10:40

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: DirtyJakePL »

Basia_Plus pisze:Witaj DirtyJakePL,

przesłałam interwencję do sklepu internetowego w sprawie Twojego zamówienia.
Dziękuję, ale niestety nadal zero odzewu. Widocznie sieci Plus nie zależy na klientach.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Joanna_Plus »

DirtyJakePL,

z informacji, które uzyskałam wynika, iż wiadomość odnośnie zamówienia, została do Ciebie przesłana wczoraj. Prośba o weryfikację również folderu SPAM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pitupitu
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 18 lis 2018, o 13:23

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: pitupitu »

Dziś się dowiedziałam, że nie ma sprzętu który miał być rozsyłany od 29... Ale co tam... na stronie był dostępny do wczoraj..
Twisteros
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 27 kwie 2017, o 18:44

Status zamowienia

Post autor: Twisteros »

Witam. Zamówiłem laptopa i wyświetla się zamowienie w trakcie realizacji. Dziś otrzymałem link do opłaty początkowej, czy mam z tego rozumieć że weryfikacja przebiegła pomyślnie? Czy może jeszcze coś pójść nie tak?
Ostatnio zmieniony 18 lis 2020, o 13:21 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie do działu z poruszaną tematyką.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Twisteros,
Twisteros pisze:Zamówiłem laptopa i wyświetla się zamowienie w trakcie realizacji. Dziś otrzymałem link do opłaty początkowej, czy mam z tego rozumieć że weryfikacja przebiegła pomyślnie? Czy może jeszcze coś pójść nie tak?
Może to oznaczać, że zamówienie zostało pozytywnie zweryfikowane przez Dział Aktywacji. Informacje o etapach zamówienia powinny docierać do Ciebie w kolejnych wiadomościach e-mail. Jednak w razie wątpliwości, najlepiej skontaktować się ze sklepem internetowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
LeokadiaWK
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 18 lis 2020, o 14:19

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: LeokadiaWK »

Witam,
Czy można przyspieszyć weryfikacje?
Dostałam informacje o przesłaniu dokumentów we wtorek 10 listopada, wysłałam je w środę a w czwartek rano otrzymałam informacje że zostały przekazane dalej. Dziś mija piąty dzień roboczy, a informacji nie ma.
Zamówienie numer:
2020111010495486
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj LeokadiaWK,

przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Orzeszko23
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 19 lis 2020, o 13:11

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Orzeszko23 »

Witam.od wczoraj czekam na wiadomosc o weryfikacji i gdy wchodze sprawdz status ciagle jest rozpoczelismy realizacje zamowienia i nic wiecej zadnej odpowiedzi a chodzi o zamowienie o tym numerze 2020111910554978
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Orzeszko23,
Orzeszko23 pisze:od wczoraj czekam na wiadomosc o weryfikacji i gdy wchodze sprawdz status ciagle jest rozpoczelismy realizacje zamowienia i nic wiecej zadnej odpowiedzi
Informacje o etapach zamówienia powinny docierać do Ciebie w kolejnych wiadomościach e-mail. Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi około 5 dni roboczych. Jeżeli w ciągu najbliższych dni nie otrzymasz żadnej informacji mailowej w sprawie swojego zamówienia, wówczas najlepiej w tej sprawie skontaktować się ze sklepem internetowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Orzeszko23
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 19 lis 2020, o 13:11

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Orzeszko23 »

Prosze o meilaco ze statusem mojego zamowienia o numerze 2020111910554978 bo od wczoraj nic sie nie zmienia ciagle widnieje
informacja ze jest w realizacji
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Orzeszko23,
Orzeszko23 pisze:zamowienia o numerze 2020111910554978
w numerze zamówienia jest zawarta data jego złożenia, czyli 19.11.2020.
Marta_Plus pisze:Informacje o etapach zamówienia powinny docierać do Ciebie w kolejnych wiadomościach e-mail. Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi około 5 dni roboczych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ