Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
PawełS
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 22 lis 2020, o 13:30

Blokada karty SIM

Post autor: PawełS »

Dzień dobry
Dokonałem konwersji z karty na abonament zawierając umowę na odległość wraz z zakupem telefonu ze sklepu internetowego. Po załatwieniu wszystkich formalności otrzymałem przesyłkę z telefonem i plikiem dokumentów. Zgodnie z przysługującym mi prawem (§16 pkt 1 Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych) następnego dnia wysłałem na bok@plus.pl"target="_blank"target="_blank Oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz odesłałem otrzymany sprzęt wraz z oryginałem oświadczenia o odstąpieniu na podany adres.
I wtedy właśnie zaczęły się problemy – został mi zablokowany numer – był nieaktywny. Po próbie wyjaśnienia sprawy dzwoniąc na infolinię zostałem poinformowany że to jakieś chwilowe problemy i że następnego dnia powinno być już wszystko ok. Niestety następnego dnia, nie dość że się nie poprawiło, to jeszcze okazało się że numer nie istnieje w bazie sieci PLUS. Aparat telefoniczny nie widzi karty sim – wyświetla informację „nieobsługiwana karta sim”.
Dzwoniąc ponownie na infolinię zgłosiłem problem – zostało to odnotowane i przesłane do odpowiedzialnego działu, ale zostałem poinformowany że rozpatrzenie może potrwać do 30 dni.
Zablokowany numer mam przypisany w bankach do weryfikacji przelewów i jestem zablokowany na 30 dni?
Poproszę o jakąś interwencję i wyjaśnienie sprawy dlaczego w ogóle taka sytuacja miała miejsce.
Dziękuję i Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 23 lis 2020, o 12:17 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do wątku o poruszanej tematyce.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj PawełS,
PawełS pisze:Dzwoniąc ponownie na infolinię zgłosiłem problem – zostało to odnotowane i przesłane do odpowiedzialnego działu, ale zostałem poinformowany że rozpatrzenie może potrwać do 30 dni.
Podaj mi proszę numer tego zgłoszenia albo maila wysłanego na bok. Postaram się przyśpieszyć weryfikację Twojej sprawy. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Proton
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 23 lis 2020, o 13:39

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Proton »

Co się dzieje z moim zamówieniem z dnia 15 listopada o nr 2020111510525465 ?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Proton,

przesłałam interwencję do sklepu internetowego w sprawie Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Proton
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 23 lis 2020, o 13:39

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Proton »

:-) Dziękuje :-)
Proton
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 23 lis 2020, o 13:39

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Proton »

Realizacja zamówienia w sklepie internetowym utknęła chyba w martwym punkcie.
Zadzwoniła do mnie pani z obsługi e-sklepu z pytaniem czy wyrażam zgodę na podpisanie umowy przy kurierze.
Podobno jakiś błąd w systemie wyskoczył im. I nic to,że ja już wszystkie umowy od nich mam-podpisane wraz z ich podziękowaniem.Oczywiście wyrażam zgodę na wszystko,tylko zrealizujcie w końcu to zamówienie !!!
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Proton,

ponowiłam interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Proton
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 23 lis 2020, o 13:39

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Proton »

:-) Wielkie dzięki :-D :-D
PawełS
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 22 lis 2020, o 13:30

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: PawełS »

Witam
Nr zgłoszenia na infolinię: 20409430
bok@plus.pl"target="_blank - Odstąpienie od umowy [#1857158]
Umowa nr 12/11/2020/36835594
Dodam, że logując się do strefy klienta mam komunikat „Zalogowany numer jest dezaktywowany”

Z góry dziękuję i Pozdrawiam
Proton
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 23 lis 2020, o 13:39

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Proton »

Zamiast obiecanego najdalej w poniedziałek listu przewozowego mam informacje mailem,że zamówienie z dnia 15 listopada zostało wstrzymane przez błąd systemowy i będzie ono realizowane formą pisemną a nie dokumentalną-rozumiem,że umowa wysłana mailem i podpisana przeze mnie jest już nieważna przez "błąd systemu".
Następnie zostałem poproszony o informację czy wyrażam zgodę na zmianę formy akceptacji i podpiszę umowę przy kurierze.
Zostałem poinformowany,że moja akceptacja została przekazana do...akceptacji i mam oczekiwać na kontakt ze strony przewożnika.
A zatem czekam...czekam na godota?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj PawełS,
PawełS pisze:bok@plus.pl - Odstąpienie od umowy [#1857158]
Poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania Twojej sprawy.

Proton,

pracownicy sklepu internetowego pamiętają o Twoim zamówieniu i starają się je zrealizować w najszybszym możliwym terminie. Najmocniej przepraszamy za napotkane niedogodności. Prosimy jeszcze o cierpliwość w oczekiwaniu na dostawę przesyłki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Proton
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 23 lis 2020, o 13:39

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Proton »

Starają się je zrealizować już od 15 listopada i jakoś nie mogą,Ale dobrze,ze chociaż pamiętają,bo ja nie zapomnę.
LeokadiaWK
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 18 lis 2020, o 14:19

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: LeokadiaWK »

Ile może trwać realizacja zamówienia w plusie?
Od 10 listopada czekam na realizacje, 5 dni czekania na weryfikacje teraz od 18 lipca po podpisaniu umowy czekanie na wysyłkę. To już jakieś żarty. Trzy tygodnie od zamówienia na dostarczenie? Kpina z klienta po prostu.
Proszę o przyspieszenie realizacji zamówienia: 2020111010495486
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

LeokadiaWK,

przepraszam za napotkane niedogodności. Przesłałam do obsługi sklepu internetowego prośbę o przyśpieszenie realizacji Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
LeokadiaWK
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 18 lis 2020, o 14:19

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: LeokadiaWK »

Ile może trwać realizacja zamówienia w plusie?
Postawie to pytanie jeszcze raz.
Od 10 listopada czekam na realizacje, 5 dni czekania na weryfikacje, nadanie nastąpiło dopiero 27 listopada pomimo setki zapewnień przez pracowników plusa że maksymalnie do czwartku (26 listopada bedzie juz u mnie). Ale skoro została paczka nadana to powinna dotrzeć w ciągu 2-3 dni, ale nie. Najpierw pomylony adres, nie wiem kto zawinił czy kurier czy plus bo na umowie adres jest poprawny. Potem przepiękny kurier tnt nie potrafi przesyłki dostarczyć wypisując to najpierw że niby nikogo nie było w domu (gdzie w domu ostatni tydzień jestem cały czas), następnego dnia. Potem nagle kolejnego dnia pokazuje że niby adres jest niepoprawny (to ciekawe jaki adres był wcześniej pod którym nikogo kurier nie zastał), a dziś nawet paczka nie została nawet przekazana kurierowi do dostawy. To są po prostu jakieś żarty. Robicie klienta w balona (powinno tu być bardziej niecenzuralne słowo). Ile może trwać realizacja, jak widać 17 dni roboczych to jeszcze za mało. Oczywiście wszyscy rozkładają ręce ale sądzę że w takich przypadkach powinno to zostać nadane specjalnym bezpośrednim kurierem, a nie że odwalają się takie numery.
ODPOWIEDZ