Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 22 lis 2020, o 13:30
Blokada karty SIM
Dzień dobry
Dokonałem konwersji z karty na abonament zawierając umowę na odległość wraz z zakupem telefonu ze sklepu internetowego. Po załatwieniu wszystkich formalności otrzymałem przesyłkę z telefonem i plikiem dokumentów. Zgodnie z przysługującym mi prawem (§16 pkt 1 Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych) następnego dnia wysłałem na bok@plus.pl"target="_blank"target="_blank Oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz odesłałem otrzymany sprzęt wraz z oryginałem oświadczenia o odstąpieniu na podany adres.
I wtedy właśnie zaczęły się problemy – został mi zablokowany numer – był nieaktywny. Po próbie wyjaśnienia sprawy dzwoniąc na infolinię zostałem poinformowany że to jakieś chwilowe problemy i że następnego dnia powinno być już wszystko ok. Niestety następnego dnia, nie dość że się nie poprawiło, to jeszcze okazało się że numer nie istnieje w bazie sieci PLUS. Aparat telefoniczny nie widzi karty sim – wyświetla informację „nieobsługiwana karta sim”.
Dzwoniąc ponownie na infolinię zgłosiłem problem – zostało to odnotowane i przesłane do odpowiedzialnego działu, ale zostałem poinformowany że rozpatrzenie może potrwać do 30 dni.
Zablokowany numer mam przypisany w bankach do weryfikacji przelewów i jestem zablokowany na 30 dni?
Poproszę o jakąś interwencję i wyjaśnienie sprawy dlaczego w ogóle taka sytuacja miała miejsce.
Dziękuję i Pozdrawiam
Dokonałem konwersji z karty na abonament zawierając umowę na odległość wraz z zakupem telefonu ze sklepu internetowego. Po załatwieniu wszystkich formalności otrzymałem przesyłkę z telefonem i plikiem dokumentów. Zgodnie z przysługującym mi prawem (§16 pkt 1 Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych) następnego dnia wysłałem na bok@plus.pl"target="_blank"target="_blank Oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz odesłałem otrzymany sprzęt wraz z oryginałem oświadczenia o odstąpieniu na podany adres.
I wtedy właśnie zaczęły się problemy – został mi zablokowany numer – był nieaktywny. Po próbie wyjaśnienia sprawy dzwoniąc na infolinię zostałem poinformowany że to jakieś chwilowe problemy i że następnego dnia powinno być już wszystko ok. Niestety następnego dnia, nie dość że się nie poprawiło, to jeszcze okazało się że numer nie istnieje w bazie sieci PLUS. Aparat telefoniczny nie widzi karty sim – wyświetla informację „nieobsługiwana karta sim”.
Dzwoniąc ponownie na infolinię zgłosiłem problem – zostało to odnotowane i przesłane do odpowiedzialnego działu, ale zostałem poinformowany że rozpatrzenie może potrwać do 30 dni.
Zablokowany numer mam przypisany w bankach do weryfikacji przelewów i jestem zablokowany na 30 dni?
Poproszę o jakąś interwencję i wyjaśnienie sprawy dlaczego w ogóle taka sytuacja miała miejsce.
Dziękuję i Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 23 lis 2020, o 12:17 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do wątku o poruszanej tematyce.
Powód: przeniesienie do wątku o poruszanej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj PawełS,
Podaj mi proszę numer tego zgłoszenia albo maila wysłanego na bok. Postaram się przyśpieszyć weryfikację Twojej sprawy. Pozdrawiam.PawełS pisze:Dzwoniąc ponownie na infolinię zgłosiłem problem – zostało to odnotowane i przesłane do odpowiedzialnego działu, ale zostałem poinformowany że rozpatrzenie może potrwać do 30 dni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Co się dzieje z moim zamówieniem z dnia 15 listopada o nr 2020111510525465 ?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Proton,
przesłałam interwencję do sklepu internetowego w sprawie Twojego zamówienia.
przesłałam interwencję do sklepu internetowego w sprawie Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Realizacja zamówienia w sklepie internetowym utknęła chyba w martwym punkcie.
Zadzwoniła do mnie pani z obsługi e-sklepu z pytaniem czy wyrażam zgodę na podpisanie umowy przy kurierze.
Podobno jakiś błąd w systemie wyskoczył im. I nic to,że ja już wszystkie umowy od nich mam-podpisane wraz z ich podziękowaniem.Oczywiście wyrażam zgodę na wszystko,tylko zrealizujcie w końcu to zamówienie !!!
Zadzwoniła do mnie pani z obsługi e-sklepu z pytaniem czy wyrażam zgodę na podpisanie umowy przy kurierze.
Podobno jakiś błąd w systemie wyskoczył im. I nic to,że ja już wszystkie umowy od nich mam-podpisane wraz z ich podziękowaniem.Oczywiście wyrażam zgodę na wszystko,tylko zrealizujcie w końcu to zamówienie !!!
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Proton,
ponowiłam interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
ponowiłam interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Wielkie dzięki
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam
Nr zgłoszenia na infolinię: 20409430
bok@plus.pl"target="_blank - Odstąpienie od umowy [#1857158]
Umowa nr 12/11/2020/36835594
Dodam, że logując się do strefy klienta mam komunikat „Zalogowany numer jest dezaktywowany”
Z góry dziękuję i Pozdrawiam
Nr zgłoszenia na infolinię: 20409430
bok@plus.pl"target="_blank - Odstąpienie od umowy [#1857158]
Umowa nr 12/11/2020/36835594
Dodam, że logując się do strefy klienta mam komunikat „Zalogowany numer jest dezaktywowany”
Z góry dziękuję i Pozdrawiam
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Zamiast obiecanego najdalej w poniedziałek listu przewozowego mam informacje mailem,że zamówienie z dnia 15 listopada zostało wstrzymane przez błąd systemowy i będzie ono realizowane formą pisemną a nie dokumentalną-rozumiem,że umowa wysłana mailem i podpisana przeze mnie jest już nieważna przez "błąd systemu".
Następnie zostałem poproszony o informację czy wyrażam zgodę na zmianę formy akceptacji i podpiszę umowę przy kurierze.
Zostałem poinformowany,że moja akceptacja została przekazana do...akceptacji i mam oczekiwać na kontakt ze strony przewożnika.
A zatem czekam...czekam na godota?
Następnie zostałem poproszony o informację czy wyrażam zgodę na zmianę formy akceptacji i podpiszę umowę przy kurierze.
Zostałem poinformowany,że moja akceptacja została przekazana do...akceptacji i mam oczekiwać na kontakt ze strony przewożnika.
A zatem czekam...czekam na godota?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj PawełS,
Proton,
pracownicy sklepu internetowego pamiętają o Twoim zamówieniu i starają się je zrealizować w najszybszym możliwym terminie. Najmocniej przepraszamy za napotkane niedogodności. Prosimy jeszcze o cierpliwość w oczekiwaniu na dostawę przesyłki.
Poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania Twojej sprawy.PawełS pisze:bok@plus.pl - Odstąpienie od umowy [#1857158]
Proton,
pracownicy sklepu internetowego pamiętają o Twoim zamówieniu i starają się je zrealizować w najszybszym możliwym terminie. Najmocniej przepraszamy za napotkane niedogodności. Prosimy jeszcze o cierpliwość w oczekiwaniu na dostawę przesyłki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Starają się je zrealizować już od 15 listopada i jakoś nie mogą,Ale dobrze,ze chociaż pamiętają,bo ja nie zapomnę.
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 lis 2020, o 14:19
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Ile może trwać realizacja zamówienia w plusie?
Od 10 listopada czekam na realizacje, 5 dni czekania na weryfikacje teraz od 18 lipca po podpisaniu umowy czekanie na wysyłkę. To już jakieś żarty. Trzy tygodnie od zamówienia na dostarczenie? Kpina z klienta po prostu.
Proszę o przyspieszenie realizacji zamówienia: 2020111010495486
Od 10 listopada czekam na realizacje, 5 dni czekania na weryfikacje teraz od 18 lipca po podpisaniu umowy czekanie na wysyłkę. To już jakieś żarty. Trzy tygodnie od zamówienia na dostarczenie? Kpina z klienta po prostu.
Proszę o przyspieszenie realizacji zamówienia: 2020111010495486
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
LeokadiaWK,
przepraszam za napotkane niedogodności. Przesłałam do obsługi sklepu internetowego prośbę o przyśpieszenie realizacji Twojego zamówienia.
przepraszam za napotkane niedogodności. Przesłałam do obsługi sklepu internetowego prośbę o przyśpieszenie realizacji Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 lis 2020, o 14:19
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Ile może trwać realizacja zamówienia w plusie?
Postawie to pytanie jeszcze raz.
Od 10 listopada czekam na realizacje, 5 dni czekania na weryfikacje, nadanie nastąpiło dopiero 27 listopada pomimo setki zapewnień przez pracowników plusa że maksymalnie do czwartku (26 listopada bedzie juz u mnie). Ale skoro została paczka nadana to powinna dotrzeć w ciągu 2-3 dni, ale nie. Najpierw pomylony adres, nie wiem kto zawinił czy kurier czy plus bo na umowie adres jest poprawny. Potem przepiękny kurier tnt nie potrafi przesyłki dostarczyć wypisując to najpierw że niby nikogo nie było w domu (gdzie w domu ostatni tydzień jestem cały czas), następnego dnia. Potem nagle kolejnego dnia pokazuje że niby adres jest niepoprawny (to ciekawe jaki adres był wcześniej pod którym nikogo kurier nie zastał), a dziś nawet paczka nie została nawet przekazana kurierowi do dostawy. To są po prostu jakieś żarty. Robicie klienta w balona (powinno tu być bardziej niecenzuralne słowo). Ile może trwać realizacja, jak widać 17 dni roboczych to jeszcze za mało. Oczywiście wszyscy rozkładają ręce ale sądzę że w takich przypadkach powinno to zostać nadane specjalnym bezpośrednim kurierem, a nie że odwalają się takie numery.
Postawie to pytanie jeszcze raz.
Od 10 listopada czekam na realizacje, 5 dni czekania na weryfikacje, nadanie nastąpiło dopiero 27 listopada pomimo setki zapewnień przez pracowników plusa że maksymalnie do czwartku (26 listopada bedzie juz u mnie). Ale skoro została paczka nadana to powinna dotrzeć w ciągu 2-3 dni, ale nie. Najpierw pomylony adres, nie wiem kto zawinił czy kurier czy plus bo na umowie adres jest poprawny. Potem przepiękny kurier tnt nie potrafi przesyłki dostarczyć wypisując to najpierw że niby nikogo nie było w domu (gdzie w domu ostatni tydzień jestem cały czas), następnego dnia. Potem nagle kolejnego dnia pokazuje że niby adres jest niepoprawny (to ciekawe jaki adres był wcześniej pod którym nikogo kurier nie zastał), a dziś nawet paczka nie została nawet przekazana kurierowi do dostawy. To są po prostu jakieś żarty. Robicie klienta w balona (powinno tu być bardziej niecenzuralne słowo). Ile może trwać realizacja, jak widać 17 dni roboczych to jeszcze za mało. Oczywiście wszyscy rozkładają ręce ale sądzę że w takich przypadkach powinno to zostać nadane specjalnym bezpośrednim kurierem, a nie że odwalają się takie numery.