Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6159
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: mariusz9a »

LeokadiaWK pisze:Potem przepiękny kurier tnt nie potrafi przesyłki dostarczyć wypisując to najpierw że niby nikogo nie było w domu (gdzie w domu ostatni tydzień jestem cały czas), następnego dnia. Potem nagle kolejnego dnia pokazuje że niby adres jest niepoprawny (to ciekawe jaki adres był wcześniej pod którym nikogo kurier nie zastał), a dziś nawet paczka nie została nawet przekazana kurierowi do dostawy.
Firma kurierska TNT to jest jedno wielkie nieporozumienie. Ile ja już na nich skarg napisałem i ile nerwów straciłem, to nawet szkoda już gadać... Zresztą zobacz ich opinie na google - to chyba mówi wszystko o tej firmie kurierskiej :roll:
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
LeokadiaWK
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 18 lis 2020, o 14:19

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: LeokadiaWK »

mariusz9a pisze: Firma kurierska TNT to jest jedno wielkie nieporozumienie. Ile ja już na nich skarg napisałem i ile nerwów straciłem, to nawet szkoda już gadać... Zresztą zobacz ich opinie na google - to chyba mówi wszystko o tej firmie kurierskiej :roll:
Skoro wiecie że to taka porażka dlaczego nie podpiszecie z inną firmą kurierską umowy?
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6159
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: mariusz9a »

LeokadiaWK pisze:
mariusz9a pisze: Firma kurierska TNT to jest jedno wielkie nieporozumienie. Ile ja już na nich skarg napisałem i ile nerwów straciłem, to nawet szkoda już gadać... Zresztą zobacz ich opinie na google - to chyba mówi wszystko o tej firmie kurierskiej :roll:
Skoro wiecie że to taka porażka dlaczego nie podpiszecie z inną firmą kurierską umowy?
To zapewne nie takie proste. Domyślam się, że problem polega ogólnie z firmami kurierskimi, które mogą "obracać" wrażliwymi danymi osobowymi. Oczywiście to moje zdanie - nie jestem pracownikiem Polkomtela.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

LeokadiaWK,

raz jeszcze przepraszamy za zaistniałą sytuację. Poprosiłam o pilne i skuteczne doręczenie Twojej przesyłki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
LeokadiaWK
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 18 lis 2020, o 14:19

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: LeokadiaWK »

Kolejny dzień i znów paczka nawet nie przekazana kurierowi a jedyna wiadomość to:
"04.12.2020, 11:22 Bydgoszcz Zmiana adresu doręczenia na życzenie klienta "
Oczywiście nikt nic nie zmieniał.
To juz jest przesada i po prostu zrezygnuje z tego zamówienia
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

LeokadiaWK,

ponownie przekazałam sprawę do wyjaśnienia. Raz jeszcze przepraszamy za te niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Diuk
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 23 gru 2020, o 09:01

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Diuk »

Dzień dobry, czy mogę dowiedzieć się kiedy zamówienie
2020121810741766 będzie zrealizowane? Od kilku dni stoi w miejscu na etapie "w trakcie realizacji"
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Diuk,
Diuk pisze:czy mogę dowiedzieć się kiedy zamówienie
2020121810741766 będzie zrealizowane?
Z pozycji forum nie mamy wglądu w takie informacje.
Diuk pisze:2020121810741766
Poprosiłam, jeżeli to możliwe o przyśpieszenie realizacji tego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Diuk
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 23 gru 2020, o 09:01

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Diuk »

Dziękuję.
pszprega
PlusManiak
Posty: 146
Rejestracja: 8 mar 2013, o 13:38

Zamowienie

Post autor: pszprega »

Witam. Mam taki problem może ktoś się tu lepiej na tym zna. Jeśli mam informację że zamówienie czeka na wysyłkę to oznacza że przeszło prawidłowo weryfikację płatniczą? Jest to nowa umowa bez urządzenia z przeniesieniem nr. Jak by coś pomógł nr zamówienia to proszę 2021010510837883. Z góry dzięki za pomoc.
Ostatnio zmieniony 5 sty 2021, o 17:27 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj pszprega,

przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pszprega
PlusManiak
Posty: 146
Rejestracja: 8 mar 2013, o 13:38

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: pszprega »

Ok. Super, dzięki. Mam czekać tu za odpowiedzią?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

pszprega,

odpowiedź powinieneś otrzymać droga mailową ze sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pszprega
PlusManiak
Posty: 146
Rejestracja: 8 mar 2013, o 13:38

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: pszprega »

Ok, dzięki za pomoc.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Ron »

Opinia...
Dodam od siebie coś pozytywnego. Zamówienie i obsługę na sklepie Plus.pl (Abonament bez telefonu) oceniam bardzo wysoko.
Zamówienie w sobotę. :->

Otrzymane maila ze sklepu Plus.pl
1. Szczegóły zamówienia, (Sobota)
2. Zamówienie czeka na przekazanie firmie kurierskiej (Sobota)
3. W poniedziałek zamówienie przekazane firmie kurierskiej

Więc czas realizacji zamówienia - 2 dni robocze. :-> Błyskawicznie, jestem pod wrażaniem.
ODPOWIEDZ