Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 sie 2018, o 17:47
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Do tej pory nie dostałem prawidłowego nr LP. do zamówienia 201808195791314.
Troszkę się zawiodłem na Panstwa obsłudze i o deklaracji dostarczenia dzisiaj przesyłki. Przechodząc do Państwa od obecnego operatora myślałem , że jesteście bardziej kompetętni.
Troszkę się zawiodłem na Panstwa obsłudze i o deklaracji dostarczenia dzisiaj przesyłki. Przechodząc do Państwa od obecnego operatora myślałem , że jesteście bardziej kompetętni.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
kruczek122112,
jak obecnie wygląda sytuacja? Czy otrzymałeś numer listu przewozowego?
jak obecnie wygląda sytuacja? Czy otrzymałeś numer listu przewozowego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam.
Chciałbym się dołączyć do wypowiedzi poprzednich użytkowników forum.
Otóż w dalszym ciągu nie otrzymałem od Państwa poprawnego listu przewozowego.
Nr zamówienia 201808235810327 nr listu przewozowego 873674230
Zdaję sobie sprawę z tego, co jest napisane na stronie Kuriera a mianowicie
"Dostarczamy ponad dwa miliony przesyłek miesięcznie. Oznacza to, że dziewięciocyfrowe numery używane w systemie śledzenia przesyłek są wykorzystywane ponownie w ciągu 3–4 tygodni. Po wprowadzeniu numeru Twojej przesyłki mogą pojawić się informacje o kilku przesyłkach, w tym Twojej. Nie martw się, wszystkie dane osobowe są ukryte." Tylko, że problem polega na tym, że jest tam jedna paczka a moja miała być już wczoraj rano .... ile można czekać ... Wcale się nie zdziwię jak dostanę sms-a, że z przyczyn technicznych paczka nie mogła zostać dostarczona. Taka forma grania na czas widzę ...
Proszę o informację.
Chciałbym się dołączyć do wypowiedzi poprzednich użytkowników forum.
Otóż w dalszym ciągu nie otrzymałem od Państwa poprawnego listu przewozowego.
Nr zamówienia 201808235810327 nr listu przewozowego 873674230
Zdaję sobie sprawę z tego, co jest napisane na stronie Kuriera a mianowicie
"Dostarczamy ponad dwa miliony przesyłek miesięcznie. Oznacza to, że dziewięciocyfrowe numery używane w systemie śledzenia przesyłek są wykorzystywane ponownie w ciągu 3–4 tygodni. Po wprowadzeniu numeru Twojej przesyłki mogą pojawić się informacje o kilku przesyłkach, w tym Twojej. Nie martw się, wszystkie dane osobowe są ukryte." Tylko, że problem polega na tym, że jest tam jedna paczka a moja miała być już wczoraj rano .... ile można czekać ... Wcale się nie zdziwię jak dostanę sms-a, że z przyczyn technicznych paczka nie mogła zostać dostarczona. Taka forma grania na czas widzę ...
Proszę o informację.
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 24 sie 2018, o 17:47
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam. Dostałem już przesyłkę. Dziękuję ślicznie za pomoc.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj arkadyinf,
przepraszam za napotkane niedogodności. Czy otrzymałeś numer listu przewozowego?
Witaj kruczek122112,
przepraszam za napotkane niedogodności. Czy otrzymałeś numer listu przewozowego?
Witaj kruczek122112,
dziękuję za info.kruczek122112 pisze:Dostałem już przesyłkę. Dziękuję ślicznie za pomoc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam.
Właśnie odebrałem przesyłkę - trochę pospieszyłem się z postem ;)
Dziękuję.
Dla wszystkich, którzy mają problem z nr listu - Plus zmienia centrum logistyczne stąd te problemy ;)
Właśnie odebrałem przesyłkę - trochę pospieszyłem się z postem ;)
Dziękuję.
Dla wszystkich, którzy mają problem z nr listu - Plus zmienia centrum logistyczne stąd te problemy ;)
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 28 sie 2018, o 13:29
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
U mnie również problem z dostarczeniem przesyłki po przedłużeniu umowy. Bardzo proszę o wsparcie...
Nr zamówienia -201808205793815. Nr listu przewozowego - 873734313.
Nr zamówienia -201808205793815. Nr listu przewozowego - 873734313.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj arkadyinf,
Markos1984,
przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.
to dobra wiadomość. Dziękuję za informację zwrotną.arkadyinf pisze:Właśnie odebrałem przesyłkę
Markos1984,
przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
U mnie natomiast przesyłki brak. Dostałam jedynie informację że "przesyłka zostanie dostarczona w dniu dzisiejszym w ustalonych godzinach". Nie wiem co to znaczy, gdyż nikt ze mną żadnych godzin nie ustalal, a nie ma mnie w miejscu zamieszkania. Na infolinii Plusa mówią, że oni nic nie wiedzą...
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3134
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
bakendo,
jak obecnie wygląda sytuacja?
jak obecnie wygląda sytuacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 8 maja 2017, o 00:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam
Ja tez mam problem. Zamowilem przedluzenie umowy z tel note9. Dzisian kurier przyniosl mi przesylke w ktorej byla umowa na kogos innego i inny tel (galaxy s8).
Dzwonilem do sklepu internetowego, powiedzieli ze jak przesylka ktorej nie odebralem wroci, wysla ponownie prawidlowe zamowienie.
Na infolini twierdza ze dzial logistyki zle oznakowal pudelka dlatego dostalem zestaw od kogos innego.
Bardzo prosze o jakas pomoc i przyspieszenie wysylki prawidlowej umowy i tel
Teraz nie wiadomo jak dlugo to wszystko potrwa. Powinni wyslac poprawne zamowienie juz dzis. I czekac sobie na odsylke tego zle przeslanego. A tak musze czekac bog raczy wiedziec jak dlugo
Moj numer zamowienia to 201808195788250
Ja tez mam problem. Zamowilem przedluzenie umowy z tel note9. Dzisian kurier przyniosl mi przesylke w ktorej byla umowa na kogos innego i inny tel (galaxy s8).
Dzwonilem do sklepu internetowego, powiedzieli ze jak przesylka ktorej nie odebralem wroci, wysla ponownie prawidlowe zamowienie.
Na infolini twierdza ze dzial logistyki zle oznakowal pudelka dlatego dostalem zestaw od kogos innego.
Bardzo prosze o jakas pomoc i przyspieszenie wysylki prawidlowej umowy i tel
Teraz nie wiadomo jak dlugo to wszystko potrwa. Powinni wyslac poprawne zamowienie juz dzis. I czekac sobie na odsylke tego zle przeslanego. A tak musze czekac bog raczy wiedziec jak dlugo
Moj numer zamowienia to 201808195788250
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Spectrum45,
przesłałam interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
przesłałam interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 8 maja 2017, o 00:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dziekuje. Moze wreszcie to pomoze. Bo przy kontakcie z infolinia slysze tylko ze nie znaja numerow paczek, ze musza czekac na ta zla zeby wyslac dobra. I ogolnie jestem zbywany, zamiast uzyskac konkretna pomoc. W koncu to wina sklepu i ja nie powinienem ponosic negatywnych konsekwencji w postaci kolejnych dni oczekiwania i dzwonienia na infolinie :/
EDYCJA: Dzwonilem przed chwila do sklepu internetowego i znowu problem. Nie wiedza czy paczka zostala odeslana, nie wiedza kiedy wysla mi prawidlowy telefon z umowa. Ciagle slysze ze nie wiedza i ze nie sa wstanie mi pomoc :/- juz zaczynam miec dosc tej firmy
W tmobile np. Gdy wyslali mi zly tablet, jeszcze tego samego dnia wyslali poprawny i to Oni czekali na odsylke tego zlego. Masakra
EDYCJA: Dzwonilem przed chwila do sklepu internetowego i znowu problem. Nie wiedza czy paczka zostala odeslana, nie wiedza kiedy wysla mi prawidlowy telefon z umowa. Ciagle slysze ze nie wiedza i ze nie sa wstanie mi pomoc :/- juz zaczynam miec dosc tej firmy
W tmobile np. Gdy wyslali mi zly tablet, jeszcze tego samego dnia wyslali poprawny i to Oni czekali na odsylke tego zlego. Masakra
Ostatnio zmieniony 29 sie 2018, o 16:48 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: post pod postem. Połączyłam wypowiedzi.
Powód: post pod postem. Połączyłam wypowiedzi.
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 28 sie 2018, o 13:29
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Markos1984 pisze:U mnie również problem z dostarczeniem przesyłki po przedłużeniu umowy. Bardzo proszę o wsparcie...
Nr zamówienia -201808205793815. Nr listu przewozowego - 873734313.
Dostałem informacje że przesyłka ma być dzisiaj. Dalej ani widu ani słychu. IBOK poinformował mnie że dostanę przesyłkę z niezmienionym nr listu przewozowego. Nr dalej niezarejestrowany na stronie TNT. To są żarty? Proszę o wsparcie i konkretna informacje.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3134
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Spectrum45,
przepraszamy najmocniej za napotkane utrudnienia i czas oczekiwania.
Markos1984,
przekazałam interwencję do obsługi sklepu internetowego. Mam nadzieję, że wszystko zakończy się pomyślnie.
przepraszamy najmocniej za napotkane utrudnienia i czas oczekiwania.
Markos1984,
przekazałam interwencję do obsługi sklepu internetowego. Mam nadzieję, że wszystko zakończy się pomyślnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ