Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
kruczek122112
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 sie 2018, o 17:47

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: kruczek122112 »

Do tej pory nie dostałem prawidłowego nr LP. do zamówienia 201808195791314.
Troszkę się zawiodłem na Panstwa obsłudze i o deklaracji dostarczenia dzisiaj przesyłki. Przechodząc do Państwa od obecnego operatora myślałem , że jesteście bardziej kompetętni.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

kruczek122112,

jak obecnie wygląda sytuacja? Czy otrzymałeś numer listu przewozowego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
arkadyinf
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 28 sie 2018, o 10:12

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: arkadyinf »

Witam.
Chciałbym się dołączyć do wypowiedzi poprzednich użytkowników forum.
Otóż w dalszym ciągu nie otrzymałem od Państwa poprawnego listu przewozowego.
Nr zamówienia 201808235810327 nr listu przewozowego 873674230
Zdaję sobie sprawę z tego, co jest napisane na stronie Kuriera a mianowicie
"Dostarczamy ponad dwa miliony przesyłek miesięcznie. Oznacza to, że dziewięciocyfrowe numery używane w systemie śledzenia przesyłek są wykorzystywane ponownie w ciągu 3–4 tygodni. Po wprowadzeniu numeru Twojej przesyłki mogą pojawić się informacje o kilku przesyłkach, w tym Twojej. Nie martw się, wszystkie dane osobowe są ukryte." Tylko, że problem polega na tym, że jest tam jedna paczka a moja miała być już wczoraj rano .... ile można czekać ... Wcale się nie zdziwię jak dostanę sms-a, że z przyczyn technicznych paczka nie mogła zostać dostarczona. Taka forma grania na czas widzę ...
Proszę o informację.
kruczek122112
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 24 sie 2018, o 17:47

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: kruczek122112 »

Witam. Dostałem już przesyłkę. Dziękuję ślicznie za pomoc.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj arkadyinf,

przepraszam za napotkane niedogodności. Czy otrzymałeś numer listu przewozowego?

Witaj kruczek122112,
kruczek122112 pisze:Dostałem już przesyłkę. Dziękuję ślicznie za pomoc.
dziękuję za info.:->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
arkadyinf
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 28 sie 2018, o 10:12

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: arkadyinf »

Witam.
Właśnie odebrałem przesyłkę - trochę pospieszyłem się z postem ;)
Dziękuję.

Dla wszystkich, którzy mają problem z nr listu - Plus zmienia centrum logistyczne stąd te problemy ;)
Markos1984
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 28 sie 2018, o 13:29

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Markos1984 »

U mnie również problem z dostarczeniem przesyłki po przedłużeniu umowy. Bardzo proszę o wsparcie...
Nr zamówienia -201808205793815. Nr listu przewozowego - 873734313.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj arkadyinf,
arkadyinf pisze:Właśnie odebrałem przesyłkę
to dobra wiadomość. :-> Dziękuję za informację zwrotną.

Markos1984,

przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bakendo
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 23 sie 2018, o 13:46

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: bakendo »

U mnie natomiast przesyłki brak. Dostałam jedynie informację że "przesyłka zostanie dostarczona w dniu dzisiejszym w ustalonych godzinach". Nie wiem co to znaczy, gdyż nikt ze mną żadnych godzin nie ustalal, a nie ma mnie w miejscu zamieszkania. Na infolinii Plusa mówią, że oni nic nie wiedzą...
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3134
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

bakendo,

jak obecnie wygląda sytuacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Spectrum45
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 8 maja 2017, o 00:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Spectrum45 »

Witam
Ja tez mam problem. Zamowilem przedluzenie umowy z tel note9. Dzisian kurier przyniosl mi przesylke w ktorej byla umowa na kogos innego i inny tel (galaxy s8).

Dzwonilem do sklepu internetowego, powiedzieli ze jak przesylka ktorej nie odebralem wroci, wysla ponownie prawidlowe zamowienie.

Na infolini twierdza ze dzial logistyki zle oznakowal pudelka dlatego dostalem zestaw od kogos innego.
Bardzo prosze o jakas pomoc i przyspieszenie wysylki prawidlowej umowy i tel

Teraz nie wiadomo jak dlugo to wszystko potrwa. Powinni wyslac poprawne zamowienie juz dzis. I czekac sobie na odsylke tego zle przeslanego. A tak musze czekac bog raczy wiedziec jak dlugo

Moj numer zamowienia to 201808195788250
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Spectrum45,

przesłałam interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Spectrum45
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 8 maja 2017, o 00:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Spectrum45 »

Dziekuje. Moze wreszcie to pomoze. Bo przy kontakcie z infolinia slysze tylko ze nie znaja numerow paczek, ze musza czekac na ta zla zeby wyslac dobra. I ogolnie jestem zbywany, zamiast uzyskac konkretna pomoc. W koncu to wina sklepu i ja nie powinienem ponosic negatywnych konsekwencji w postaci kolejnych dni oczekiwania i dzwonienia na infolinie :/

EDYCJA: Dzwonilem przed chwila do sklepu internetowego i znowu problem. Nie wiedza czy paczka zostala odeslana, nie wiedza kiedy wysla mi prawidlowy telefon z umowa. Ciagle slysze ze nie wiedza i ze nie sa wstanie mi pomoc :/- juz zaczynam miec dosc tej firmy

W tmobile np. Gdy wyslali mi zly tablet, jeszcze tego samego dnia wyslali poprawny i to Oni czekali na odsylke tego zlego. Masakra
Ostatnio zmieniony 29 sie 2018, o 16:48 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: post pod postem. Połączyłam wypowiedzi.
Markos1984
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 28 sie 2018, o 13:29

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Markos1984 »

Markos1984 pisze:U mnie również problem z dostarczeniem przesyłki po przedłużeniu umowy. Bardzo proszę o wsparcie...
Nr zamówienia -201808205793815. Nr listu przewozowego - 873734313.

Dostałem informacje że przesyłka ma być dzisiaj. Dalej ani widu ani słychu. IBOK poinformował mnie że dostanę przesyłkę z niezmienionym nr listu przewozowego. Nr dalej niezarejestrowany na stronie TNT. To są żarty? Proszę o wsparcie i konkretna informacje.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3134
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Spectrum45,

:-( przepraszamy najmocniej za napotkane utrudnienia i czas oczekiwania.

Markos1984,

:oops: przekazałam interwencję do obsługi sklepu internetowego. Mam nadzieję, że wszystko zakończy się pomyślnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ