Strona 88 z 105

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 12 cze 2020, o 15:08
autor: Basia_Plus
Natalialis,

przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 14 cze 2020, o 15:32
autor: zif
Zamówiłem dziś nową aktywację internetową w Plushu. Dorobiliście się płatności online przy zamówieniu - fajnie. Umowę też można podpisać przez internet - super. Proponuję jednak, byście informowali klientów, że hasłem do umowy i proformy jest PESEL klienta - bo komisyjnie stwierdziliśmy w domu, że w mailu takiej informacji nie ma, a hasło zgadłem fuksem, bo taki zdolny ze mnie hakier :)

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 16 cze 2020, o 17:19
autor: Natalialis
Basia_Plus pisze:Natalialis,

przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.
WITAM, wciaz nie mam zadnego odezwu od plusa, nie odpowiadacie na moje emaile.
Prosze o konketna motywacje ws realizacji mojego zamowieniam. Miesiac bez odpowiedzi to troche za dlugo.

Od pani interwencji nie podjeto zadnych krokow.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 16 cze 2020, o 17:58
autor: Marta_Plus
zif,
zif pisze:Zamówiłem dziś nową aktywację internetową w Plushu. Dorobiliście się płatności online przy zamówieniu - fajnie. Umowę też można podpisać przez internet - super. Proponuję jednak, byście informowali klientów, że hasłem do umowy i proformy jest PESEL klienta - bo komisyjnie stwierdziliśmy w domu, że w mailu takiej informacji nie ma, a hasło zgadłem fuksem, bo taki zdolny ze mnie hakier :)
Podczas składania zamówienia online, Klient otrzymuje komunikat na stronie www.

Witaj Natalialis,

przekazałam interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 24 cze 2020, o 16:16
autor: Dejvuu
Witam proszę o interwencje zamówienia nr 202006199726626. - w dalszy ciągu mam status ze wstrzymano i proszę o wysyłkę dokumentów a ja już ponad 24h temu wysłałem wszystkie dokumenty wymagane na maila.. proszę o pomoc.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 24 cze 2020, o 16:48
autor: Basia_Plus
Witaj Dejvuu,

przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 24 cze 2020, o 17:59
autor: Dejvuu
Basia_Plus pisze:Witaj Dejvuu,

przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.

Ktoś do mnie dzwonił ze brakuje potwierdzeń przelewu - właśnie je dostałem bardzo proszę poinformować ze zostały doslane

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 24 cze 2020, o 20:08
autor: moomintroll
Tak czytam i czytam...
I wniosek nasuwa się taki: składając zamówienie przez esklep trzeba sobie kupić nerwosol i zarezerwować baaaaardzo dużo czasu bo generalnie esklep robi wszystko, żeby klient nie dostał tego czego chce.
A to dodatkowe dokumenty, a to kaucje, a to tygodniami ten sama status sprawy - czyli podsumowując: kliencie, nie chcemy ciebie, idź do innej sieci. :)

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 25 cze 2020, o 10:57
autor: Dejvuu
W dalszym ciągu mam ze wstrzymano bo oczekuje na dokumentu.. (202006199726626) a ja je wczoraj wysłałem znowu. Nawet potwierdzenie dostałam ze przekazano do odpowiedniego działu.. :(

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 25 cze 2020, o 12:25
autor: Marta_Plus
Dejvuu,

przekazałam również w tej sprawie interwencję do sklepu internetowego.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 26 cze 2020, o 14:33
autor: moomintroll
Od dwóch dni status brzmi: PRZESYŁKA OCZEKUJE NA PRZEKAZANIE FIRMIE KURIERSKIEJ.

To wy hurtowo raz w miesiącu wysyłacie zamówienia czy jak?

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 26 cze 2020, o 17:24
autor: Basia_Plus
moomintroll,

podeślij proszę numer zamówienia.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 26 cze 2020, o 18:46
autor: zif
Marta_Plus pisze:zif,
zif pisze:Zamówiłem dziś nową aktywację internetową w Plushu. Dorobiliście się płatności online przy zamówieniu - fajnie. Umowę też można podpisać przez internet - super. Proponuję jednak, byście informowali klientów, że hasłem do umowy i proformy jest PESEL klienta - bo komisyjnie stwierdziliśmy w domu, że w mailu takiej informacji nie ma, a hasło zgadłem fuksem, bo taki zdolny ze mnie hakier :)
Podczas składania zamówienia online, Klient otrzymuje komunikat na stronie www.
Podtrzymuję stanowisko, że jednak taka informacja powinna zostać zawarta w mailu z dokumentami, w imię podejścia prokonsumenckiego, blablabla :) Od umowy można odstąpić w ciągu dwóch tygodni, więc - choćby to było niewłaściwe - podczas składania zamówienia i tak przegląda się tylko po łebkach, czy warunki się zgadzają.

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 29 cze 2020, o 14:21
autor: Marta_Plus
zif,

dziękuję za nadesłaną sugestię, przekazałam ją dalej. :->

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 29 cze 2020, o 15:52
autor: zif
Szybko to zadziałało, bo wczoraj składałem kolejne zamówienie i dziś przyszła informacja SMS-em, że hasłem jest PESEL :)