Teraz jest 19 wrz 2018, o 06:41

Zostaw Kontakt





Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 113 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post19 sty 2018, o 11:07

Witaj weroniccka2,

przekazałam Twoją uwagę dalej i przepraszam za napotkane niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

weroniccka2

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 18 sty 2018, o 13:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post19 sty 2018, o 11:17

Mam nadzieje ze w końcu będę wiedział na czym stoję i dziękuję
Offline
Avatar użytkownika

robercik

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 1 lut 2018, o 17:02
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: abonament
  • Model telefonu: s8

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post1 lut 2018, o 17:14

Dostałem 28.01 odpowiedź od plusa że "Aktualnie oczekujemy na indywidualne udostępnienie dla Państwa promocji. Dołożymy wszelkich starań aby niezwłocznie zrealizować zamówienie." status zamówienia Realizacja opóźniona. Szczegóły wysłane na adres e-mail podany w zamówieniu. Kiedy mogę spodziewać się odpowiedzi? numer zamówienia 201801234483265. Pozdrawiam..
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3311
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post2 lut 2018, o 10:08

robercik,

wysłałam już interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
robercik(2 lut 2018, o 20:24)
Offline
Avatar użytkownika

wszad

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 12 lut 2018, o 08:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post12 lut 2018, o 08:49

od 28.01 status dostawy - oczekuje na przekazanie do firmy kurierskiej. Ile jeszcze mam czekac na telefon? zamowienie nr 201801284517753
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19369
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post12 lut 2018, o 10:20

wszad,

przekazałam sprawę do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

aniaJ

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 22 lut 2018, o 12:20
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post22 lut 2018, o 12:37

Witam w dniu 20.02.2018 r. złożyłam zamówienie w sklepie internetowym na nowy numer w abonamencie wraz z telefonem. W dniu dzisiejszym otrzymałam oto taki komunikat:
Szanowni Państwo,

wyjaśniamy, iż dla zamówienia złożonego w sklepie internetowym Dział Aktywacji wyznaczył kaucję.

Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.

Po kilkunastu telefonach pod różne numery w celu uzyskania informacji jaka była przyczyna naliczenia kaucji( co jest dla mnie bez sensu: pracuje na umowę na czas nieokreślony, nie posiadam zadłużenia(kredyt spłacam regularnie))
Pewna Pani zaproponowała mi ponowne rozpatrzenie zamówienia ( wątpię że to coś zmieni)
Proszę o interwencję w mojej sprawie.
NR zamówienia 201802204692565
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3311
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post22 lut 2018, o 14:03

Witaj aniaJ,

aniaJ napisał(a):Proszę o interwencję w mojej sprawie.
NR zamówienia 201802204692565

przekazałam interwencję do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
aniaJ(22 lut 2018, o 14:10)
Offline
Avatar użytkownika

mchmielewski

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 6 mar 2018, o 10:53
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post6 mar 2018, o 11:55

W dniu wczorajszym złożyłem zamówienie w sklepie internetowym plusa (numer zamówienia 201803054802537) na nowy numer w abonemencie z telefonem na raty, szczegóły poniżej:

• Wybrana promocja: PLUS. ELASTYCZNA Smartfon RATY Z OPŁATĄ POCZĄTKOWĄ (SKLEP INTERNETOWY)
• Rodzaj faktury: Faktura elektroniczna
• Kwota abonamentu: 40.00 zł /mies.
• Opłata za sprzęt: 88 zł brutto /mies. przez 48 mies.
• Wybrany produkt: Samsung Galaxy Note 8 w kolorze Gold
• Płatność przy odbiorze: 98,99 zł

W dniu dzisiejszym otrzymałem informację, że dla zamówienia złożonego w sklepie internetowym Dział Aktywacji wyznaczył kaucję. Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.

Nie wiem na jakiej podstawie została wyznaczona ta kaucja, skoro nie mam w ogóle na siebie wziętych żadnych kredytów w bankach, nie posiadam żadnych zaległości w płaceniu operatorom, gdyż nie jestem z żadnym związany żadną umową - to miała być moja pierwsza umowa na abonament. Posiadam stały, udokumentowany dochód (jestem zatrudniony na umowę o pracę na czas nieokreślony). Proszę powiedzieć mi zatem co jest przyczyną, że operator żąda ode mnie kaucji? Czy w tym kraju nie można dostać nic bez problemu?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3311
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post6 mar 2018, o 12:13

mchmielewski,

wysłałam interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
mchmielewski(6 mar 2018, o 13:07)
Offline
Avatar użytkownika

mchmielewski

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 6 mar 2018, o 10:53
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post6 mar 2018, o 13:07

Basia_Plus

Bardzo dziękuję. Kiedy można spodziewać się odpowiedzi ze strony sklepu i czy myślisz, że zniosą tą kaucję?
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3642
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 275 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post6 mar 2018, o 13:17

mchmielewski napisał(a):(...) myślisz, że zniosą tą kaucję?

Poczytaj na FORUM wątki z tytułem Kaucja i pozbądź się złudzeń - nie liczyłbym na cud.
Obrazek

„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi”.
....................................................Stanisław Jerzy Lec
Offline
Avatar użytkownika

mchmielewski

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 6 mar 2018, o 10:53
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post6 mar 2018, o 13:31

sl@w_es

cud się jednak stał dokładnie w tym poście.
Zastanawia mnie tylko co krauzik musiał zrobić by mu tę kaucję znieśli...
Offline
Avatar użytkownika

CoSieGapisz

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 7 mar 2018, o 11:29
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post7 mar 2018, o 11:31

Zamówienie numer:
201802284762343

Od 28 w trakcie realizacji i zero odzewu ze strony sklepu.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3311
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post7 mar 2018, o 11:44

CoSieGapisz,

przekazałam sprawę do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
CoSieGapisz(7 mar 2018, o 12:02)
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości