Teraz jest 19 wrz 2018, o 10:10

Zostaw Kontakt





Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

CoSieGapisz

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 7 mar 2018, o 11:29
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post7 mar 2018, o 16:50

Basia_Plus napisał(a):CoSieGapisz,

przekazałam sprawę do obsługi sklepu internetowego.


W ile mniej więcej czasu obsługa sprawdzi przekazaną sprawę?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 113 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post7 mar 2018, o 16:59

CoSieGapisz,

napisz mi proszę, jaki model aparatu wybrałeś w zamówieniu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

CoSieGapisz

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 7 mar 2018, o 11:29
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post7 mar 2018, o 17:27

Marta_Plus napisał(a):CoSieGapisz,

napisz mi proszę, jaki model aparatu wybrałeś w zamówieniu?

Galaxy S9+ który będzie dostępny od jutra ale powinienem już dawno dostać jakąkolwiek wiadomość czy zostanie wysłany bo z informacji otrzymanej automatycznie to:
Kod: Zaznacz cały
Dziękujemy za wybór sieci Plus.
Twoje zamówienie wpłynęło do nas.


Kod: Zaznacz cały
Ważne informacje   
Przesyłkę może odebrać wyłącznie: x x
Przygotuj kopię dowodu osobistego i wybranego na stronie dokumentu uwiarygadniającego:
aktualny wypis z CEIDG (status firmy: aktywny)
Przy odbiorze przesyłki okaż kurierowi oryginał dowodu osobistego oraz dokument uwiarygadniający.
Przekaż kopię dokumentów kurierowi.
Ciesz się swoim nowym zakupem.


No nie wiem jak tu wywnioskować cokolwiek.


Edit
Sam już sobie odpowiedziałem:
Na stronie dodali:
Kod: Zaznacz cały
Darmowa dostawa zwykle w ciągu 1-3 dni 
[b]Wysyłka po 16.03[/b]

Wcześniej był wpis, że wysyłka od 08.03.2018

To teraz mam czekać do 16 z informacją czy go otrzymam, czy też nie?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 113 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post7 mar 2018, o 17:38

CoSieGapisz,

jeśli chodzi o ten model, to zamówienia są w przygotowaniu. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość. O przewidywalnej dacie dostawy zostaniesz poinformowany w oddzielnej wiadomości e-mail.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Pierwszlepszy

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 8 mar 2018, o 07:08
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: brak
  • Model telefonu: brak

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post8 mar 2018, o 07:15

Witam

Pani Marto ja też chciałbym poprosić o interwencję dotyczącą zamówienia nr 201803014772150 z dnia 1 marca. Dotyczy jak wyżej S9, oprócz maila informującego o przyjęciu zamówienia do dzisiaj nic więcej - status w realizacji.

Dzięki :)
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3311
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post8 mar 2018, o 10:05

Witaj Pierwszlepszy,

Pierwszlepszy napisał(a):Dotyczy jak wyżej S9,

jeśli złożone zamówienie dotyczy tego modelu, to zgodnie z informacją na naszej stronie http://www.plus.pl/telefon?deviceTypeCo ... INST_FIXED, wysyłka sprzętu będzie realizowana po 16.03.2018 r.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Pierwszlepszy

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 8 mar 2018, o 07:08
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: brak
  • Model telefonu: brak

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post8 mar 2018, o 11:09

Basia_Plus napisał(a):Witaj Pierwszlepszy,

Pierwszlepszy napisał(a):Dotyczy jak wyżej S9,

jeśli złożone zamówienie dotyczy tego modelu, to zgodnie z informacją na naszej stronie http://www.plus.pl/telefon?deviceTypeCo ... INST_FIXED, wysyłka sprzętu będzie realizowana po 16.03.2018 r.


Odpisała Pani Basia - Dziękuję ;-)

Wprawdzie nie liczyłem ale taka informacja jest nadal http://www.plus.pl/s9" Odbiór do 7 dni wcześniej. Dostawa lub odbiór osobisty już od 08.03.2018." a to taki "hłyt" i teraz czekamy do 16 -ok, to pośmieszkowałem ale poważnie to pytałem o moje zamówienie bo przenoszę numer do plusa i chciałem się dowiedzieć coś więcej.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3311
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post8 mar 2018, o 11:17

Pierwszlepszy,

Pierwszlepszy napisał(a):pytałem o moje zamówienie bo przenoszę numer do plusa i chciałem się dowiedzieć coś więcej.

Doprecyzuj proszę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

CoSieGapisz

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 7 mar 2018, o 11:29
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post8 mar 2018, o 12:28

Pierwszlepszy napisał(a):
Basia_Plus napisał(a):Witaj Pierwszlepszy,

Pierwszlepszy napisał(a):Dotyczy jak wyżej S9,

jeśli złożone zamówienie dotyczy tego modelu, to zgodnie z informacją na naszej stronie http://www.plus.pl/telefon?deviceTypeCo ... INST_FIXED, wysyłka sprzętu będzie realizowana po 16.03.2018 r.


Odpisała Pani Basia - Dziękuję ;-)

Wprawdzie nie liczyłem ale taka informacja jest nadal http://www.plus.pl/s9" Odbiór do 7 dni wcześniej. Dostawa lub odbiór osobisty już od 08.03.2018." a to taki "hłyt" i teraz czekamy do 16 -ok, to pośmieszkowałem ale poważnie to pytałem o moje zamówienie bo przenoszę numer do plusa i chciałem się dowiedzieć coś więcej.


Chwyt marketingowy czy celowe wprowadzanie w błąd -informacje, że wysyłka będzie od 16 dodali dopiero wczoraj / przedwczoraj.
Offline
Avatar użytkownika

Pierwszlepszy

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 8 mar 2018, o 07:08
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: brak
  • Model telefonu: brak

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post8 mar 2018, o 14:15

Basia_Plus napisał(a):Pierwszlepszy,

Pierwszlepszy napisał(a):pytałem o moje zamówienie bo przenoszę numer do plusa i chciałem się dowiedzieć coś więcej.

Doprecyzuj proszę.

Huh, proszę bardzo: 1 marca br. złożyłem zamówienie w e-sklepie plus.pl na wspomniany wcześniej S9 w przedsprzedaży wraz z przeniesieniem numeru od innego operatora, nie wskazywałem aby procedura przeniesienia odbyła się jak najszybciej czyli o ile dobrze pamiętam do 14 dni. Mija 8 dzień moje zamówienie (jak rozumiem wraz z całą resztą czyli przeniesieniem numeru) czeka do co najmniej 16 marca. Jednak tego sie tylko domyślam bo na stronie statusu mam że jest w realizacji - przenosiłem numery już wiele razy - do plusa jeszcze nie za to w drugą stronę - i zawsze po kilku dniach miałem informację dotyczącą tego co się dzieje z moim zamówieniem. Tym razem nie mam i stąd moje zainteresowanie co się dzieje.
Mam nadzieję że jest wyczerpująco.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 113 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post8 mar 2018, o 15:06

Pierwszlepszy,

przesłałam interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Pierwszlepszy

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 8 mar 2018, o 07:08
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: brak
  • Model telefonu: brak

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post8 mar 2018, o 15:07

Jeszcze jedna bardzo istotna kwestia na którą ma wpływ data 16 marca :* Przedsprzedaż trwa w okresie 25.02.2018 - 15.03.2018. Promocja "Witaj nowy S9" trwa w okresie przedsprzedaży. Dla zamówień złożonych do dnia 7.03.2018 Galaxy S9 będą dostępne od 8.03.2018.
Warunkiem skorzystania z promocji jest uruchomienie Galaxy S9 | S9+ do 20.03.2018 i odbieranie kodu promocyjnego w aplikacji Members. 16 marca to piątek a 20 to wtorek. Słabo, bardzo słabo.....

UPDATE: Są transze na Samsungi S9 z przedsprzedaży, kolejność zależy od daty zamówienia.
Offline
Avatar użytkownika

izabelalu

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 8 mar 2018, o 10:08
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post9 mar 2018, o 15:24

Zamówienie złożone 02.03. Czas oczekiwania na jakikolwiek kontakt ze strony BOK 6 dni. Wczoraj tel dotyczący potwierdzenia danych, i informacja o wysyłce oraz o tym jakie dokumenty należy przygotować dla kuriera. Dziś zmiana statusu zamówienia na wymagane dokumenty, które jeszcze wczoraj należało przekazać kurierowi. Czy to jest jakaś specjalna procedura opóźniania wysyłek? Teraz rozumiem, że weryfikacja będzie trwać kolejne 7 dni... w żadnej sieci, nie dzieją się takie cuda. Weryfikacja 3 dni, wysyłka 3 dni, rozumiem, że na tym przedsprzedaż polega? Infolinia nie wie nic, na maile nie odpisuje nikt. Czekam do przyszłego tygodnia i skorzystam z oferty innej sieci bo to już przeszło moje wyobrazenia.
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 9 mar 2018, o 16:17 przez izabelalu, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 113 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post9 mar 2018, o 15:56

izabelalu,
izabelalu napisał(a):na maile nie odpisuje nikt.
Podaj proszę numer referencyjny zagadnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

izabelalu

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 8 mar 2018, o 10:08
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post9 mar 2018, o 16:14

Moje zamówienie ma nr
201803024783406
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 30 gości