Teraz jest 24 wrz 2018, o 20:26

Zostaw Kontakt





Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Dreiwen

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 19 maja 2018, o 19:46
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post19 maja 2018, o 20:02

Witam w dniu 18.05.2018 r. złożyłem zamówienie w sklepie internetowym na nowy numer w abonamencie wraz z telefonem. W dniu dzisiejszym otrzymałem wiadomość

Szanowni Państwo,

realizacja zamówienia została wstrzymana z powodu wyznaczonej kaucji. Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.

Nie rozumiem dlaczego tak jest i chciałbym się dowiedzieć jaka jest przyczyna kaucji.
Proszę o interwencję w mojej sprawie.
NR zamówienia 201805185288888
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 889
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post21 maja 2018, o 09:23

Witaj Dreiwen,

poprosiłam o ponowną weryfikację Twojego zamówienia. Dodam, że przyczyny naliczania kaucji mogą być różne; od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... ery=kaucje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Marta_Plus otrzymał podziękowanie od
Dreiwen(21 maja 2018, o 18:52)
Offline
Avatar użytkownika

Dreiwen

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 19 maja 2018, o 19:46
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post22 maja 2018, o 14:00

Marta_Plus napisał(a):Witaj Dreiwen,

poprosiłam o ponowną weryfikację Twojego zamówienia. Dodam, że przyczyny naliczania kaucji mogą być różne; od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... ery=kaucje.


Ile trzeba czekać na ponowną weryfikację mojego zamówienia??
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 889
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post22 maja 2018, o 14:11

Dreiwen,

o decyzji Działu Aktywacji zostaniesz poinformowany mailowo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Mitsuu

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 23 maja 2018, o 09:29
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post23 maja 2018, o 09:44

Witam. Gdy sprawdzam status swojego zamówienia w sklepie internetowym wysakuje mi informacja że
"REALIZACJA ZAMÓWIENIA ZOSTAŁA WSTRZYMANA. PROSIMY O DOSŁANIE WYMAGANYCH KOPII DOKUMENTÓW. WIĘCEJ INFORMACJI W WYSŁANEJ WIADOMOŚCI E-MAIL.
Problem jest w tym że już wysłałem dwukrotnie zdjęcia kopii tych dokumentów. Od dwóch dni jest ciągle taki sam status zamówienia. Ile jeszcze muszę czekać. Numer mojego zamówienia to:
201805195294647.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 889
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post23 maja 2018, o 09:55

Witaj Mitsuu,
Mitsuu napisał(a):Problem jest w tym że już wysłałem dwukrotnie zdjęcia kopii tych dokumentów.
Podaj mi proszę jeszcze numer sprawy, który otrzymałeś w mailu zwrotnym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Mitsuu

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 23 maja 2018, o 09:29
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post23 maja 2018, o 10:15

Po dostaniu takiego e-maila ''
Kopie dokumentów
Szanowni Państwo,
w celu realizacji zamówienia prosimy o przesłanie czytelnej kopii dowodu osobistego oraz kopii drugiego dokumentu wybranego przy składaniu zamówienia na adres: tm@plus.pl. Przypominamy, że wybrali Państwo opcję: " . Wysłałem na podany adres zdjęcia kopii dokumentów i nie otrzymałem żadnego e maila zwrotnego.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 889
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post23 maja 2018, o 10:37

Mitsuu,

a w temacie maila widzisz numer sprawy, taki z symbolem #?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Mitsuu

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 23 maja 2018, o 09:29
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post23 maja 2018, o 10:46

W temacie meila nie ma żadnego numeru sprawy i nie ma żadnego symbolu #. W temacie jest tylko numer mojego zamówienia.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 889
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post23 maja 2018, o 11:16

Mitsuu,

poprosiłam już obsługę sklepu internetowego o weryfikację i realizację Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Mitsuu

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 23 maja 2018, o 09:29
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post24 maja 2018, o 06:56

I ciągle zero zmian w całej mojej sprawie.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 889
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post24 maja 2018, o 09:33

Mitsuu,

zainterweniowałam i przekazałam Twoje uwagi dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Dreiwen

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 19 maja 2018, o 19:46
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post24 maja 2018, o 11:47

U mnie dalej cisza
Offline
Avatar użytkownika

Mitsuu

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 23 maja 2018, o 09:29
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post24 maja 2018, o 12:29

A może trzeci raz mam wysłać czytelnię kopię dowodu i drugiego dokumentu? To już naprawdę są jakieś żarty zamówienie od trzech dni jest wstrzymane bo "niby" nie wysłałem tych kopii. A ja już uczyniłem to dwukrotnie.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 889
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post24 maja 2018, o 13:08

Dreiwen, Mitsuu,

przepraszam za napotkane niedogodności. Interweniuję dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości