Teraz jest 24 wrz 2018, o 14:31

Zostaw Kontakt





Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3313
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post21 cze 2018, o 16:03

Natanya,

skontaktuj się proszę w tej sprawie z obsługą sklepu internetowego: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... nternetowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
Ron(21 cze 2018, o 16:03)
Offline
Avatar użytkownika

adalbert10001

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): 5 sie 2014, o 08:18
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post3 lip 2018, o 20:30

Mam pytanie odnośnie zamówienia nr Zamówienie 201805165276261 złożonego uwaga... w dniu 16 maja 2018 r. (zamawiałem telefon dla teściowej w PLUSH - huawei p9 lite - przejście z karty na abonament). Do dnia dzisiejszego kurier nie dostarczył zamówienia. Pomijam pracę firmy kurierskiej, o której już wiele osób tu napisało. (Teściowa była w domu, a kurier wskazał, że nie zastał nikogo). Skontaktował się ze mną BOK, który zasugerował aby ponownie złożyć zamówienie. I tu pojawia się problem, bo wskazanego modelu telefonu już nie ma w ofercie. Uważam, że zamówienie 201805165276261 jest cały czas aktualne wraz z tym telefonem ( nie było przeze mnie anulowane). Nalegam, aby ktoś w sprawie w/w zamówienia skontaktował się z moją teściową. Liczę, że tak jak niejednokrotnie wcześniej i tym razem uzyskam dzięki temu forum pomoc i sprawa znajdzie pomyślne rozwiązanie. A na koniec mała refleksja ->>> Wybór obecnej firmy przewozowej dostarczającej zamówienia sklepu internetowego to porażka wizerunkowa PLUSA...
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 888
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post4 lip 2018, o 09:05

adalbert10001,

już zgłosiłam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

DunDee

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 10 lip 2018, o 06:54
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post10 lip 2018, o 07:11

9 lipca złożyłem zamówienie na LG G7 ThinQ + monitor, po dniu otrzymałem następującego maila:

Szanowni Państwo,
realizacja zamówienia została wstrzymana z powodu wyznaczonej kaucji. Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy. Zapraszamy do punktów Plusa: Znajdź salon

Za powstałe trudności przepraszamy.

O jakiej kaucji mowa? czyż nie jest wystarczającą opłatą 299zł jednorazowa opłata przy odbiorze? czytałem regulamin i do końca nie rozumiem.

Sprawdziłem też regulamin sklepu i tam jest taki punkt: "9. Polkomtel zastrzega, że w przypadku, gdy ocena wiarygodności płatniczej Klienta powodowałaby - w świetle regulaminu promocji, w ramach którego złożone zostało Zamówienie dotyczące zawarcia Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych - obowiązek wniesienia kaucji przez Klienta, Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną na wskazany w Zamówieniu adres poczty elektronicznej o tym obowiązku wraz z informacją o niemożności realizacji Zamówienia dotyczącego zawarcia Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych). W takim przypadku zawarcie Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych możliwe jest jedynie w Punkcie sprzedaży Polkomtel."


Byłem pare lat temu klientem plusa miałem laptop wzięty na raty i telefon + smart dom z polsatem połączony jedynie na ostatniej prostej pare miesięcy przed zakończeniem umowy miałem problemy finansowe ponieważ straciłem pracę.

Telewizja była opłacana regularnie i telefon. Jedynie laptop miałem zadłużony raty + abonament o ile się nie mylę kilka miesięcy mi pozostało i dostałem karę umowną która została zapłacona.

Czym jest kaucja? co mi da wybranie się do salonu? pan na infolini mówił, mi że nawet 1500zł można zaplacic huh to tak traktujecie klienta byłego? który wam nie zostawił żadnej zaległości spłacił swoje zadłużenie?

"Wiarygodność" płacę swoje rachunki przebywałem poza granicami kraju i wracam po paru latach i takie to cuda, chciałem wrócić do PLUS bo macie fajną tzn mieliście w niedziele w nocy ofertę LG G7 model thinQ + monitor specjalnie chciałem zamówić przenieść numer z play do was i być klientem dalej to odmawia się mi udzielenia abonamentu chociaż płynność finansową mam, ale kaucja czym jest ? płacić trzeba i przepada? głupota inne sieci takich numerów nie robią w play mogę bez problemu co chce zamówić sobie. Po napisaniu emaila wczoraj o odmowie oraz abym się udał do najbliższego salonu osobiście oferta zniknęła już G7 z strony internetowej ....? pół dnia zastanawiałem się niedzieli co zamówić i gdzie najlepsza oferta z tym telefonem był monitor od LG producetna do 15 lipca promocja więc kurier 1-3 dni i mając telefon zamówiony z niedzieli na poniedziałek mogłem do środy otrzymać telefon lecz niestety. Problem pierwszy raz taki mam. Nie chcecie mnie w gronie klientów? szkoda.

Moje pytanie co mi da wybranie się do salonu osobiście jeżeli chodzi o wiarygodność pewnie finansową. Nie mam pracy w Polsce placę rachunki w PL jedynie prąd tv internet i nr chciałem przenieść z innej sieci.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 888
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post10 lip 2018, o 09:17

DunDee,

przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji i przepraszam za napotkane niedogodności. Jak już pisaliśmy w tym wątku, Dział Aktywacji podejmuje decyzję o akceptacji bądź odmowie zawarcia umowy. W przypadku negatywnej weryfikacji, wyznaczana jest właśnie kaucja. Przyczyny naliczania kaucji mogą być różne; od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Zgodnie z zaleceniem pracowników sklepu internetowego, spróbuj podpisać umowę w punkcie Plusa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kurpielpawel14

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 27 mar 2018, o 14:32
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+
  • Model telefonu: Galaxy S8

Status zamówienia

Post15 lip 2018, o 21:29

Witam, jak mogę sprawdzić status zamówienia na stronie plus.pl. Podaje numery które uzyskałem na infolini abonenta i nic. Wpisywałem na kilka sposobów, bez znaków specjalnych cały numer i pomijając datę i też nic.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4856
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 538 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post16 lip 2018, o 10:27

Witaj kurpielpawel14,
- czy status zamówienia sprawdzasz przez tę stronę: http://www.plus.pl/status-zamowienia ?
Numer zamówienia masz w wiadomości mailowej, możesz go stamtąd skopiować.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mariano-polano

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 17 lip 2018, o 17:20
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post17 lip 2018, o 18:03

Witam,
wczoraj tj. 16.07 zamówiłem w esklepie telefon w abonamencie. Dzisiaj rano po rozmowie z pracownikiem infolinii który zadzwonił aby potwierdzić dane, dostałem maila że moje zamówienie nr 201807165618511 oczekuje na przekazanie firmie kurierskiej i przewidywany czas doręczenia to 31.07. Stąd moje pytanie czym jest spowodowany 2 tygodniowy okres oczekiwania? Gdybym wiedział że tyle to trwa, poszedłbym do konkurencji albo stacjonarnego punktu obsługi klienta. :-x
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4856
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 538 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post18 lip 2018, o 09:29

Witaj mariano-polano,
- niestety jako obsługa Forum nie mamy wglądu w zamówienia. Najlepiej byłoby gdybyś skontaktował się w tej sprawie z obsługą sklepu internetowego. Możesz to zrobić telefonicznie (dzwoniąc pod nr 601 101 200) lub mailowo na adres (pisząc na adres: esklep@plus.pl).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

adalbert10001

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): 5 sie 2014, o 08:18
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post20 lip 2018, o 10:55

Z opóźnieniem, ale dziękuję za interwencję. Reakcja była błyskawiczna (telefon po kilku dniach trafił do teściowej).
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 888
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post20 lip 2018, o 13:45

adalbert10001,
adalbert10001 napisał(a): Reakcja była błyskawiczna (telefon po kilku dniach trafił do teściowej).
Super, dziękuję za dobrą wiadomość :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Revaniter92

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 24 lip 2018, o 13:22
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post24 lip 2018, o 13:26

Witam. Dnia 17 lipca złożyłem zamówienie w sklepie internetowym.
Do dnia dzisiejszego status nie zmienił się - "zamówienie w trakcie realizacji".
Numer zamówienia to 201807175620882. Czy mogę prosić o sprawdzenie co dzieje się z zamówieniem? Naprawdę przez tydzień nikt nie miał czasu się nim zająć? Z góry dziękuję za pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4856
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 538 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post24 lip 2018, o 15:32

Witaj Revaniter92,
- czy sprawdzałeś status zamówienia przez tę stronę?
Nie była to czasem oferta z przedsprzedaży?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Revaniter92

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 24 lip 2018, o 13:22
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post24 lip 2018, o 15:55

Tak, to dokładnie ta strona.
Nie, nie była to oferta przedsprzedaży - to dokładnie to:

Wybrana promocja:

PLUS. (SKLEP INTERNETOWY)
Wybrany produkt: Samsung Galaxy A6+ Hamak + Ręcznik w kolorze Black
Opłata za sprzęt: 39 zł brutto /mies. przez 36 mies.
Kwota abonamentu: 50.00 zł /mies.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4856
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 538 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post24 lip 2018, o 16:54

Revaniter92,
- wysłałam interwencję w Twojej sprawie do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: mjpl i 35 gości