Teraz jest 19 paź 2018, o 23:29

Zostaw Kontakt





Cesja

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

zbigniewp

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): 2 paź 2015, o 11:49
  • Lokalizacja: PGS
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Galaxy Xcover2

Cesja

Post5 maja 2016, o 10:43

Dzień dobry.
Wczoraj podpisałem cesję z firmy (spółka cywilna) na osobę fizyczną w lokalnym punkcie Plusa.
Pracownik poinformował mnie, że musi zmienić abonament na taryfę dla klientów indywidualnych, zbliżoną kosztami do dotychczasowej.
Niestety, dziś połapałem się, że w dotychczasowych rachunkach miałem zawarte raty za sprzęt (20zł), a zatem teraz będę płacił jeszcze więcej niż do tej pory. Na to pracownik punktu nie zwrócił już uwagi... to nie fair. Dlaczego?
Dotychczasowa taryfa: "JA+Firma 59 z e-fakturą" (60,27 zł brutto), aktualna "OMG 84,90 (13C60)".
Czy są jeszcze szanse na zmianę taryfy na niższą? Czy będę zmuszony płacić jeszcze więcej do końca umowy? (marzec 2018)

Pozdrawiam,
Zbigniew P.
Ostatnio edytowano 25 lip 2016, o 13:01 przez Magda_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: zmiana nazwy wątku
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3384
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 309 razy

Re: Cesja z firmy a taryfy

Post5 maja 2016, o 11:43

Witaj zbigniewp,

zbigniewp napisał(a):Niestety, dziś połapałem się, że w dotychczasowych rachunkach miałem zawarte raty za sprzęt (20zł),

w ofertach ratalnych nie można przepisać numeru na inną osobę lub firmę do czasu spłaty rat za sprzęt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

zbigniewp

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): 2 paź 2015, o 11:49
  • Lokalizacja: PGS
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Galaxy Xcover2

Re: Cesja z firmy a taryfy

Post5 maja 2016, o 11:49

w ofertach ratalnych nie można przepisać numeru na inną osobę lub firmę do czasu spłaty rat za sprzęt.


No właśnie wczoraj podpisałem cesję... to oznacza że jest nieważna? I co z taryfą?

EDIT: dodam, że cesja była związana z zakończeniem działalności gospodarczej.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3384
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 309 razy

Re: Cesja z firmy a taryfy

Post5 maja 2016, o 11:59

zbigniewp,

jeżeli umowa została zawarta w ofercie ratalnej to cesja nie zostanie zrealizowana. Taryfa pozostaje bez zmian. Cesję można zrealizować dopiero po spłacie rat za sprzęt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

zbigniewp

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): 2 paź 2015, o 11:49
  • Lokalizacja: PGS
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Galaxy Xcover2

Re: Cesja z firmy a taryfy

Post5 maja 2016, o 12:05

jeżeli umowa została zawarta w ofercie ratalnej to cesja nie zostanie zrealizowana.


Cesja była ze spółki cywilnej, której byłem wspólnikiem, na mnie jako osobę fizyczną.
A dziś o godzinie 9:30 dostałem sms z numeru 101: "Informujemy, że cesja numeru XXXXXXXXX została dokonana. Od dnia 05/05/2016 numer jest aktywny na koncie Cesjonariusza."
Że tak powiem... kto ma rację? :-)
No i nie ukrywam, że najbardziej mnie interesuje co z taryfą?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3384
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 309 razy

Re: Cesja z firmy a taryfy

Post5 maja 2016, o 13:07

zbigniewp,

zbigniewp napisał(a):że najbardziej mnie interesuje co z taryfą?

z poziomu Plus Forum nie mam możliwości udzielenia Ci szczegółowych informacji dotyczących obowiązującej taryfy.
W tej sprawie proponuję Ci kontakt telefoniczny z Działem Obsługi Klienta http://www.plus.pl/kontakt. Możesz przesłać również zapytanie na adres: bok@plus.pl. Dodam, że nie ma możliwości zmiany obecnej taryfy na niższą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

zbigniewp

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): 2 paź 2015, o 11:49
  • Lokalizacja: PGS
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Galaxy Xcover2

Re: Cesja z firmy a taryfy

Post5 maja 2016, o 14:13

No cóż. Dziękuję za odpowiedź. Odnoszę wrażenie, że właśnie udupiłem się na dwa lata.
Offline
Avatar użytkownika

mcflurry

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 12 lut 2013, o 00:21
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+
  • Model telefonu: Iphone 5S 32GB

Błąd cesji - nie aktywowano kompletu usług i pakietów

Post25 lip 2016, o 09:35

Witam,
Ponieważ od godziny bezskutecznie błądzę po menu BOK Plus próbując odnaleźć połączenie z konsultantem, postanowiłem spróbować tu, na forum.

W sobotę 16 lipca dokonałem cesji nr Żony, przypisując go do swojego konta. Na dokumencie jaki podpisywałem, w usługach podpiętych do nr, m.in. wyszczególniony był "Pakiet dostępu do internetu Non-Stop 1GB", za który Żona ponosiła opłatę miesięczną w wysokości 10zł (promocja "Masz smartfon").
Cesja przebiegła bez problemów (bynajmniej na tamtą chwile nieujawnionych) i w poniedziałek 18 lipca zjawiłem się w punkcie PLUSa w celu przedłużenia umowy na nowych, dużo lepszych warunkach. Umowa podpisana, miała wejść w życie od nowego okresu rozliczeniowego, tj. 25 lipca. W dniu wczorajszym (24 lipca), Żona otrzymała sms z informacją o zaległości na koncie w wysokości 380zł (aplikacja pokazuje 450zł ale przemilczę ten fakt).

Moim zdaniem, w trakcie cesji nie przeniesiono kompletu usług i pakietów przypisanych do nr o czym nie zostałem poinformowany a internet był naliczany wg. cennika taryfy OMG (we w/w pakiecie, mimo przekroczenia limitu 1GB nie naliczane są dodatkowe opłaty, jedynie zmniejszeniu ulega prędkość transmisji danych).

Efekt? W dniu dzisiejszym aktywowano nowy abonament, lecz nie można z niego korzystać z powodu blokady, która powstała w wyniku niekompetencji pracownika lub błędu systemu sieci PLUS. Na dostęp do internetu poniosłem podwójna opłatę: za pakiet internetowy oraz za wykorzystane dane.
Proszę o pomoc/wskazówkę co mogę zrobić w tej sytuacji?

PS
Jak poruszać się po menu BOK aby nawiązać rozmowę z konsultantem?
Ostatnio edytowano 25 lip 2016, o 12:35 przez Magda_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączenie wątków.
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 411 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Błąd cesji - nie aktywowano kompletu usług i pakietów

Post25 lip 2016, o 13:17

mcflurry w celu zweryfikowania zaistniałej sytuacji proszę Cię o przesłanie zapytanie kanałem autoryzowanym do Internetowej Obsługi Klienta (IOK).
mcflurry napisał(a):W dniu wczorajszym (24 lipca), Żona otrzymała sms z informacją o zaległości na koncie w wysokości 380zł (aplikacja pokazuje 450zł ale przemilczę ten fakt).

W momencie dokonania cesji jest wystawiana faktura dla konta, z którego numer jest przenoszony na nowe konto. W związku z tym być może powstała zaległość.

mcflurry napisał(a):Moim zdaniem, w trakcie cesji nie przeniesiono kompletu usług i pakietów przypisanych do nr o czym nie zostałem poinformowany a internet był naliczany wg. cennika taryfy OMG (we w/w pakiecie, mimo przekroczenia limitu 1GB nie naliczane są dodatkowe opłaty, jedynie zmniejszeniu ulega prędkość transmisji danych).

Faktycznie taka sytuacja mogła mieć miejsce jeśli, pakiet internetowy nie był zaszyty w taryfie, a uruchomiony jako usługa dodatkowa. Bardzo możliwe, że zgodnie z obowiązującą promocją cesja powoduje usunięcie pewnych usług dostępnych wcześniej dla danego numeru. To wszystko będzie mógł sprawdzić pracownik IOK i rozwieje Twoje wątpliwości.

Po uzyskaniu połączenia z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej i wybraniu tematu rozmowy wystarczy wcisnąć "0", wówczas uzyskasz połączenie z konsultantem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mikael

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 7 sty 2017, o 17:27
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Przeniesienie Umowy na członka rodziny

Post7 sty 2017, o 17:33

Witam

Posiadam umowe na abonament telefoniczny i internet w Plusie . Czy Jest możliwość przeniesienia umów na mojego syna tak aby nie wypowiadac umowy i podpisywać od nowa?
Ostatnio edytowano 9 sty 2017, o 09:37 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki- podobny temat
Offline
Avatar użytkownika

Andrzej62

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 191
  • Dołączył(a): 20 paź 2014, o 12:32
  • Lokalizacja: centralna WLKP
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: 49,99 -> 24,99 sD
  • Model telefonu: już nie szkoda mi Nokii 6300 :(

Re: Przeniesienie Umowy na członka rodziny

Post7 sty 2017, o 20:30

Jeśli masz na myśli cesje, to tak, jest taka możliwość. Oczywiście przy zachowaniu kilku wymagań.
Poczytaj kilka wątków z tej strony search.php?keywords=cesja. Jest tam też coś o opłatach z tym związanych.
:-(
qui rogat, non errat
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3384
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 309 razy

Re: Cesja

Post9 sty 2017, o 10:17

Witaj mikael,

mikael napisał(a):Czy Jest możliwość przeniesienia umów na mojego syna

zgodnie z tym, co napisał Andrzej62 możesz dokonać cesji, czyli przepisania telefonu z jednej osoby fizycznej na drugą.
Informacje na tema cesji znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

grisotto

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 25 sty 2017, o 11:32
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Różne
  • Model telefonu: Różne

Cesja 8 numerów

Post25 sty 2017, o 15:11

Witam,

W związku z planowanym zamknięciem działalności i otworzeniem innej z nowym NIPem dowiadywałem się, że cesji można dokonać jedynie w punkcie obsługi klienta.

7.01.2016 udałem się do punktu obsługi klienta. Poinformowano mnie wtedy, że doradca firmowy (którego mam) ma możliwość przygotowania cesji wszystkich umów i nie muszę osobiście pojawiać się w punkcie. Ponadto powinienem również otrzymać kod zniżkowy na cesję numerów, aby nie płacić stosunkowo wysokiej kwoty za cesję wszystkich numerów.

14.01.2016 ponownie udałem się do punktu obsługi klienta w CH King Kross Poznań z kodem zniżkowym. Tym razem inny doradca znów poinformował mnie, że doradca ma możliwość przygotowania cesji wszystkich umów. Dodatkowo dowiedziałem się, że będę musiał spędzić około 4 godziny, czekają na przygotowanie wszystkich umów. Ze względu na brak czasu zrezygnowałem z całej operacji.

Potem wysłałem reklamację i skutek w zasadzie żaden. Mam tkwić ileś godzin w punkcie by skrobnąć kilka podpisów. Po 20 latach spodziewałem się czegoś więcej. Jak to jest, że w przypadku zamówienia nowego numeru telefonu całość można załatwić z kurierem, który i tak guzik sprawdza, a cesji już nie. Dla mnie to jest po prostu utrudnianie życia.

Naprawdę nie ma innej opcji? Nie mam takiego problemu z żadnym innym dostawcą usług. Każdy przygotowuje stosowne dokumenty wcześniej, przesyła mi na maila dokumenty do podpisu, przyjeżdża, weryfikuje i w 10 minut jest po temacie.
Ostatnio edytowano 25 sty 2017, o 16:01 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: Cesja 8 numerów

Post25 sty 2017, o 15:32

grisotto napisał(a):Naprawdę nie ma innej opcji? Nie mam takiego problemu z żadnym innym dostawcą usług. Każdy przygotowuje stosowne dokumenty wcześniej, przesyła mi na maila dokumenty do podpisu, przyjeżdża, weryfikuje i w 10 minut jest po temacie.

A czy konstatowałeś się w tej sprawie ze swoim doradą firmowym, tak jak sugerowali to pracownicy punktu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

grisotto

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 25 sty 2017, o 11:32
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Różne
  • Model telefonu: Różne

Re: Cesja 8 numerów

Post25 sty 2017, o 21:00

Krzysiek_Plus napisał(a):
grisotto napisał(a):Naprawdę nie ma innej opcji? Nie mam takiego problemu z żadnym innym dostawcą usług. Każdy przygotowuje stosowne dokumenty wcześniej, przesyła mi na maila dokumenty do podpisu, przyjeżdża, weryfikuje i w 10 minut jest po temacie.

A czy konstatowałeś się w tej sprawie ze swoim doradą firmowym, tak jak sugerowali to pracownicy punktu?


Tak i wg niego nie ma innej opcji jak punkt Plusa.
Następna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 16 gości