Cesja

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Cesja

Post autor: Marta_Plus »

szydel87,

dziękuję za numer zagadnienia, już przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szydel87
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 22 maja 2018, o 11:13

Re: Cesja

Post autor: szydel87 »

Dzień dobry,
Czy już cokolwiek wiadomo na temat mojej sprawy?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Cesja

Post autor: Marta_Plus »

Witaj szydel87,

pamiętam o Tobie, sprawa jeszcze w toku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szydel87
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 22 maja 2018, o 11:13

Re: Cesja

Post autor: szydel87 »

Dzień dobry,
Cesja została dokonana i tu wszystko jest ok :) natomiast po cesji coś stało się z transmisją danych... nie mogę połączyć się z internetem. W plus online w zakładce usługi - usługa LTE jest aktywna. Telefon był skonfigurowany przed cesją i przed cesją wszystko działało normalnie... Po cesji już nie działa.. ani na startym ani na nowym telefonie. Przedłużyłem również umowę już po cesji z nowym telefonem i tu pojawia się pytanie odnośnie rat za stary telefon - czy muszę go spłacać do końca?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Cesja

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj szydel87,
szydel87 pisze:po cesji coś stało się z transmisją danych... nie mogę połączyć się z internetem
- poprosiłam dział techniczny o sprawdzenie. Przeloguj telefon (wył./wł), już powinno być OK.
szydel87 pisze:i tu pojawia się pytanie odnośnie rat za stary telefon - czy muszę go spłacać do końca?
- tak, raty muszą być opłacone do końca.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szydel87
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 22 maja 2018, o 11:13

Re: Cesja

Post autor: szydel87 »

W dalszym ciągu internet nie działa... czy może to być kwestia aktywacji usługi GPRS? w jaki sposób to zrobić w abonamencie? APN jest ustawiony wg SMSa konfiguracyjnego więc powinno być ok.. natomiast nie działa nic.. ani na nowym telefonie z nową kartą SIM ani na starym ze starą kartą jeszcze przed przedłużeniem umowy a już po cesji też przestało działać...

Jeśli chodzi o raty.. to szkoda, że nikt o tym nie informuje, że można przestać spłacać stary telefon po przedłużeniu umowy z nowym tel... w takim wypadku spłaca się oba... trochę to słabe...

pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Cesja

Post autor: Ewa_Plus »

szydel87,
- jeśli dalej nie działa, to faktycznie może być kwestia usługi GPRS.
Możesz ją aktywować samodzielnie przez wysłanie bezpłatnej wiadomości SMS o treści: dodaj PlusKod5 gprs pod nr 2601.

Jeśli nie posiadasz Plus Kodu, to konieczny będzie kontakt z konsultantem Działu Obsługi Klienta. Możesz to zrobić na przykład mailowo, pisząc na adres: bok@plus.pl. W wiadomości, poza nr telefonu, należy podać swoje dane: imię i nazwisko oraz PESEL. Jeśli podesłałbyś nam tutaj potem numer zgłoszenia, to przyspieszylibyśmy realizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szydel87
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 22 maja 2018, o 11:13

Re: Cesja

Post autor: szydel87 »

działa... pomogło przeładowanie między trybami 2g a automatycznym wybieraniem 2g/3g/lte
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Cesja

Post autor: Basia_Plus »

szydel87,
szydel87 pisze:działa...
super, dzięki za info. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kasia920421
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 9 lut 2019, o 15:36

Problem z cesją

Post autor: Kasia920421 »

W dniu dzisiejszym została podpisana cesja z mojej mamy na mnie.
Niestety po cesji nie mogę korzystać z Internetu w telefonie gdyż nie działa transmisja danych.
Czy mogę prosić o pomoc w rozwiązaniu tego problemu?
I teraz mam drugie pytanie odnośnie podpisania cesji.
Czy po podpisaniu i poczekaniu 7 dni jest konieczność podpisania nowej umowy na nowego właściciela numeru?
Proszę o odpowiedź.
Ostatnio zmieniony 11 lut 2019, o 08:56 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1176
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Problem z cesją

Post autor: Ron »

Kasia920421 pisze:W dniu dzisiejszym została podpisana cesja z mojej mamy na mnie.
Niestety po cesji nie mogę korzystać z Internetu w telefonie gdyż nie działa transmisja danych.
Zrestartuj telefon (wył/wł). Zobacz czy masz aktywną transmisje danych w ustawieniach.
Kasia920421 pisze: Czy po podpisaniu i poczekaniu 7 dni jest konieczność podpisania nowej umowy na nowego właściciela numeru?
Proszę o odpowiedź.
Nie.
Kasia920421
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 9 lut 2019, o 15:36

Re: Problem z cesją

Post autor: Kasia920421 »

Problem z transmisją danych rozwiązany.
Mam jeszcze jedno pytanie.
Jak jest w przypadku wykonania cesji i nadpłatą na wcześniejszym rachunku.
Czy zostanie ona automatycznie przeksięgowana na nowego właściciela czy trzeba wystąpić z wnioskiem o zwrot nadpłaty na konto lub przeksięgowanie jej?
Dodam że nie chodzi o kwotę 5 zł gdyż kwota nadpłaty to prawie 170 i nie chciałabym aby ona przepadła.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Cesja

Post autor: Basia_Plus »

Kasia920421,
Kasia920421 pisze:Czy zostanie ona automatycznie przeksięgowana na nowego właściciela czy trzeba wystąpić z wnioskiem o zwrot nadpłaty na konto lub przeksięgowanie jej?
jeśli na koncie abonenckim powstała nadpłata należy złożyć dyspozycję jej zwrotu. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
chyzio
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 1 cze 2015, o 15:54

Re: Cesja

Post autor: chyzio »

Witam

Robilem cesje dnia 16.02 w towarzystwie drugiej osoby, dnia 20.02 podszedlem do Punktu plusa na podpisanie cesji.
Dzisiaj dzwoniąc na informacje dowiedzialem sie że cesja zostala odrzucona poniewaz rachunku nie mialem uregulowanego, oczywiscie nikt w Punkcie mi o tym nie powiedział. Teraz muszę znowu ciągnąć starsza osobę i robić to jeszcze raz?
Może mi ktoś cos dopomóc w tej sprawie?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Cesja

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj chyzio,
- niestety oboje musicie jeszcze raz udać się do punktu i spisać umowę cesji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ