Czy będzie to przepisanie numeru z jednoosobowej działalności gospodarczej na tę samą osobę indywidualną?robo2323 pisze:Dzień dobry z powodu sprzecznych informacji na forum ponownie zadam pytanie jak wygląda przepisanie numeru z firmy na osobę fizyczną,
Cesja
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Cesja
Witaj robo2323,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Cesja
Witam robo2323,
taryfa zostanie zmieniona na Plus 40.robo2323 pisze:jak wygląda przepisanie numeru z firmy na osobę fizyczną, czy w tym momencie taryfa będzie zmieniona na taką dla klientów indywidualnych,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 17 maja 2014, o 13:07
Przepisanie numeru
Szanowni Państwo.
Za 2 miesiące kończy mi się umowa abonamentowa (Ja+49,99/89,98). Chciałbym ten numer przepisać na syna, niestety za 2 miesiące nie będzie możliwe byśmy razem podeszli do punktu Plusa (a teraz możemy). Czy zatem wobec tego można ją przepisać teraz i dodać te dwa miesiące do jego nowej umowy ?
Pozdrawiam
Za 2 miesiące kończy mi się umowa abonamentowa (Ja+49,99/89,98). Chciałbym ten numer przepisać na syna, niestety za 2 miesiące nie będzie możliwe byśmy razem podeszli do punktu Plusa (a teraz możemy). Czy zatem wobec tego można ją przepisać teraz i dodać te dwa miesiące do jego nowej umowy ?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2020, o 09:54 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Cesja
Witaj janusz10575,
tak, numer można przepisać w trakcie okresu promocyjnego. Tutaj więcej informacji na temat cesji.janusz10575 pisze:Czy zatem wobec tego można ją przepisać teraz
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
cesja numeru - czekam już 4 miesiace
Witam,
Czy ktoś u Państwa jest w stanie ustalić dlaczego cesja numeru prywatnego (z ojca na syna) nie może zostać przeprowadzona?
5 wizyt w salonie, dwie rozmowy na infolinii, dwa zgłoszenia reklamacyjne: [#1594436] [#1755803].
Umowa Cesji jest sporządzana przez sprzedawców w trybie automatycznym', ale scenariusz jest zawsze taki sam.
Pracownicy salonu po uzupełnieniu wniosku dostają komunikat, że cesja nie może być przeprowadzona i jest prośba o kontakt z centralą - nie ma żadnej innej dodatkowej informacji.
Po takim komunikacie wykonują telefon do centrali, gdzie są informowani, że nieznana jest przyczyna.
Dodatkowo wniosek w żaden sposób nie jest przez Was rejestrowany.
Wszystkie dokumenty zostały dostarczone po kilka razy, nie ma żadnych zaległości.
Janusz
Czy ktoś u Państwa jest w stanie ustalić dlaczego cesja numeru prywatnego (z ojca na syna) nie może zostać przeprowadzona?
5 wizyt w salonie, dwie rozmowy na infolinii, dwa zgłoszenia reklamacyjne: [#1594436] [#1755803].
Umowa Cesji jest sporządzana przez sprzedawców w trybie automatycznym', ale scenariusz jest zawsze taki sam.
Pracownicy salonu po uzupełnieniu wniosku dostają komunikat, że cesja nie może być przeprowadzona i jest prośba o kontakt z centralą - nie ma żadnej innej dodatkowej informacji.
Po takim komunikacie wykonują telefon do centrali, gdzie są informowani, że nieznana jest przyczyna.
Dodatkowo wniosek w żaden sposób nie jest przez Was rejestrowany.
Wszystkie dokumenty zostały dostarczone po kilka razy, nie ma żadnych zaległości.
Janusz
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2020, o 15:53 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Cesja
JanuszT,
dziękuję bardzo za informację. Przesłałam do danej placówki wiadomość z prośbą o wyjaśnienie sprawy.
EDYCJA:
Zapraszam jutro do danego punktu w godzinach 13:00 - 17:00. Jeśli podany termin nie będzie Ci odpowiadać, podeślij nam (pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM i nazwę użytkownika) numer kontaktowy w celu umówienia wizyty w innym czasie.
dziękuję bardzo za informację. Przesłałam do danej placówki wiadomość z prośbą o wyjaśnienie sprawy.
EDYCJA:
Zapraszam jutro do danego punktu w godzinach 13:00 - 17:00. Jeśli podany termin nie będzie Ci odpowiadać, podeślij nam (pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM i nazwę użytkownika) numer kontaktowy w celu umówienia wizyty w innym czasie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Cesja
Witam. Mam takie pytanko czy jeśli chciałbym przepisać umowę z mojego ojca na mnie to ja również będę przechodził weryfikację płatniczą? I ile by to kosztowało? Jak co posiadam taryfę plan zero chyba gdzie tylko był tel na raty brany. Z góry dzięki za odpowiedź.
Ostatnio zmieniony 12 paź 2020, o 11:03 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Cesja
Witaj piotr94,
Więcej informacji znajdziesz w naszym FAQ.
Tak.piotr94 pisze:Mam takie pytanko czy jeśli chciałbym przepisać umowę z mojego ojca na mnie to ja również będę przechodził weryfikację płatniczą?
Przepisanie numeru kosztuje 30,75 zł z VAT.piotr94 pisze:I ile by to kosztowało?
Więcej informacji znajdziesz w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Cesja
Podlacze sie do tematu, bo mam takie nietypowe pytanie, umowa na smart dom( telefon , internet, tv) sa na mojego ojca, jako ze to juz czlowiek leciwy, postanowilem przepisac wszystko na moją żonę, dodam ze umowa na tel i internet konczy sie w grudniu a na telewizje w marcu, no i na stronie plusa wyczytalem ze wystarczy dowod osobisty żony, niestety w salonie Pani powiedziala ze na obca osobe bedzie ciezko i moze nie byc zgody, po drugie ze musi byc zaswiadczenie z pracy w formie papierowej ze ma prace, i zarobki itp. Ale z tym moze byc problem bo żona jak i cala jej firma na obecna chwile (pandemia)maja home office, i nie jest to do konca mozliwe a jesli jzu anwet to potrwa to sporo czasu...i stad moje pytanie czy faktycznie konieczne sa te dokumenty? oraz Pani wspomniala w salonie ze po przepisaniu moze byc wymog przedłuzenia umowy w celu zachowania rabatów na smart dom... co dla mnie jest kompletnie nie zrozumiane. Prosze o odpowiedz przedstawicieli, z góry dziekuje za odpowiedz.
Re: Cesja
Witaj goro202,
- jeśli chodzi o dokumenty wymagane przy cesji, to informacje na ten temat znajdziesz w naszym tutaj.
Co do drugiego pytania, to jak dawno były te umowy podpisane / przedłużane, albo do kiedy jest zobowiązanie?
- jeśli chodzi o dokumenty wymagane przy cesji, to informacje na ten temat znajdziesz w naszym tutaj.
Co do drugiego pytania, to jak dawno były te umowy podpisane / przedłużane, albo do kiedy jest zobowiązanie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ