Strona 1 z 9

Cesja

: 5 maja 2016, o 11:43
autor: zbigniewp
Dzień dobry.
Wczoraj podpisałem cesję z firmy (spółka cywilna) na osobę fizyczną w lokalnym punkcie Plusa.
Pracownik poinformował mnie, że musi zmienić abonament na taryfę dla klientów indywidualnych, zbliżoną kosztami do dotychczasowej.
Niestety, dziś połapałem się, że w dotychczasowych rachunkach miałem zawarte raty za sprzęt (20zł), a zatem teraz będę płacił jeszcze więcej niż do tej pory. Na to pracownik punktu nie zwrócił już uwagi... to nie fair. Dlaczego?
Dotychczasowa taryfa: "JA+Firma 59 z e-fakturą" (60,27 zł brutto), aktualna "OMG 84,90 (13C60)".
Czy są jeszcze szanse na zmianę taryfy na niższą? Czy będę zmuszony płacić jeszcze więcej do końca umowy? (marzec 2018)

Pozdrawiam,
Zbigniew P.

Re: Cesja z firmy a taryfy

: 5 maja 2016, o 12:43
autor: Basia_Plus
Witaj zbigniewp,
zbigniewp pisze:Niestety, dziś połapałem się, że w dotychczasowych rachunkach miałem zawarte raty za sprzęt (20zł),
w ofertach ratalnych nie można przepisać numeru na inną osobę lub firmę do czasu spłaty rat za sprzęt.

Re: Cesja z firmy a taryfy

: 5 maja 2016, o 12:49
autor: zbigniewp
w ofertach ratalnych nie można przepisać numeru na inną osobę lub firmę do czasu spłaty rat za sprzęt.
No właśnie wczoraj podpisałem cesję... to oznacza że jest nieważna? I co z taryfą?

EDIT: dodam, że cesja była związana z zakończeniem działalności gospodarczej.

Re: Cesja z firmy a taryfy

: 5 maja 2016, o 12:59
autor: Basia_Plus
zbigniewp,

jeżeli umowa została zawarta w ofercie ratalnej to cesja nie zostanie zrealizowana. Taryfa pozostaje bez zmian. Cesję można zrealizować dopiero po spłacie rat za sprzęt.

Re: Cesja z firmy a taryfy

: 5 maja 2016, o 13:05
autor: zbigniewp
jeżeli umowa została zawarta w ofercie ratalnej to cesja nie zostanie zrealizowana.
Cesja była ze spółki cywilnej, której byłem wspólnikiem, na mnie jako osobę fizyczną.
A dziś o godzinie 9:30 dostałem sms z numeru 101: "Informujemy, że cesja numeru XXXXXXXXX została dokonana. Od dnia 05/05/2016 numer jest aktywny na koncie Cesjonariusza."
Że tak powiem... kto ma rację? :-)
No i nie ukrywam, że najbardziej mnie interesuje co z taryfą?

Re: Cesja z firmy a taryfy

: 5 maja 2016, o 14:07
autor: Basia_Plus
zbigniewp,
zbigniewp pisze:że najbardziej mnie interesuje co z taryfą?
z poziomu Plus Forum nie mam możliwości udzielenia Ci szczegółowych informacji dotyczących obowiązującej taryfy.
W tej sprawie proponuję Ci kontakt telefoniczny z Działem Obsługi Klienta http://www.plus.pl/kontakt. Możesz przesłać również zapytanie na adres: bok@plus.pl. Dodam, że nie ma możliwości zmiany obecnej taryfy na niższą.

Re: Cesja z firmy a taryfy

: 5 maja 2016, o 15:13
autor: zbigniewp
No cóż. Dziękuję za odpowiedź. Odnoszę wrażenie, że właśnie udupiłem się na dwa lata.

Błąd cesji - nie aktywowano kompletu usług i pakietów

: 25 lip 2016, o 10:35
autor: mcflurry
Witam,
Ponieważ od godziny bezskutecznie błądzę po menu BOK Plus próbując odnaleźć połączenie z konsultantem, postanowiłem spróbować tu, na forum.

W sobotę 16 lipca dokonałem cesji nr Żony, przypisując go do swojego konta. Na dokumencie jaki podpisywałem, w usługach podpiętych do nr, m.in. wyszczególniony był "Pakiet dostępu do internetu Non-Stop 1GB", za który Żona ponosiła opłatę miesięczną w wysokości 10zł (promocja "Masz smartfon").
Cesja przebiegła bez problemów (bynajmniej na tamtą chwile nieujawnionych) i w poniedziałek 18 lipca zjawiłem się w punkcie PLUSa w celu przedłużenia umowy na nowych, dużo lepszych warunkach. Umowa podpisana, miała wejść w życie od nowego okresu rozliczeniowego, tj. 25 lipca. W dniu wczorajszym (24 lipca), Żona otrzymała sms z informacją o zaległości na koncie w wysokości 380zł (aplikacja pokazuje 450zł ale przemilczę ten fakt).

Moim zdaniem, w trakcie cesji nie przeniesiono kompletu usług i pakietów przypisanych do nr o czym nie zostałem poinformowany a internet był naliczany wg. cennika taryfy OMG (we w/w pakiecie, mimo przekroczenia limitu 1GB nie naliczane są dodatkowe opłaty, jedynie zmniejszeniu ulega prędkość transmisji danych).

Efekt? W dniu dzisiejszym aktywowano nowy abonament, lecz nie można z niego korzystać z powodu blokady, która powstała w wyniku niekompetencji pracownika lub błędu systemu sieci PLUS. Na dostęp do internetu poniosłem podwójna opłatę: za pakiet internetowy oraz za wykorzystane dane.
Proszę o pomoc/wskazówkę co mogę zrobić w tej sytuacji?

PS
Jak poruszać się po menu BOK aby nawiązać rozmowę z konsultantem?

Re: Błąd cesji - nie aktywowano kompletu usług i pakietów

: 25 lip 2016, o 14:17
autor: Magda_Plus
mcflurry w celu zweryfikowania zaistniałej sytuacji proszę Cię o przesłanie zapytanie kanałem autoryzowanym do Internetowej Obsługi Klienta (IOK).
mcflurry pisze:W dniu wczorajszym (24 lipca), Żona otrzymała sms z informacją o zaległości na koncie w wysokości 380zł (aplikacja pokazuje 450zł ale przemilczę ten fakt).
W momencie dokonania cesji jest wystawiana faktura dla konta, z którego numer jest przenoszony na nowe konto. W związku z tym być może powstała zaległość.
mcflurry pisze:Moim zdaniem, w trakcie cesji nie przeniesiono kompletu usług i pakietów przypisanych do nr o czym nie zostałem poinformowany a internet był naliczany wg. cennika taryfy OMG (we w/w pakiecie, mimo przekroczenia limitu 1GB nie naliczane są dodatkowe opłaty, jedynie zmniejszeniu ulega prędkość transmisji danych).
Faktycznie taka sytuacja mogła mieć miejsce jeśli, pakiet internetowy nie był zaszyty w taryfie, a uruchomiony jako usługa dodatkowa. Bardzo możliwe, że zgodnie z obowiązującą promocją cesja powoduje usunięcie pewnych usług dostępnych wcześniej dla danego numeru. To wszystko będzie mógł sprawdzić pracownik IOK i rozwieje Twoje wątpliwości.

Po uzyskaniu połączenia z Automatycznym Systemem Informacji Głosowej i wybraniu tematu rozmowy wystarczy wcisnąć "0", wówczas uzyskasz połączenie z konsultantem.

Przeniesienie Umowy na członka rodziny

: 7 sty 2017, o 18:33
autor: mikael
Witam

Posiadam umowe na abonament telefoniczny i internet w Plusie . Czy Jest możliwość przeniesienia umów na mojego syna tak aby nie wypowiadac umowy i podpisywać od nowa?

Re: Przeniesienie Umowy na członka rodziny

: 7 sty 2017, o 21:30
autor: Andrzej62
Jeśli masz na myśli cesje, to tak, jest taka możliwość. Oczywiście przy zachowaniu kilku wymagań.
Poczytaj kilka wątków z tej strony http://plusforum.pl/search.php?keywords=cesja. Jest tam też coś o opłatach z tym związanych.
:-(

Re: Cesja

: 9 sty 2017, o 11:17
autor: Basia_Plus
Witaj mikael,
mikael pisze:Czy Jest możliwość przeniesienia umów na mojego syna
zgodnie z tym, co napisał Andrzej62 możesz dokonać cesji, czyli przepisania telefonu z jednej osoby fizycznej na drugą.
Informacje na tema cesji znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1

Cesja 8 numerów

: 25 sty 2017, o 16:11
autor: grisotto
Witam,

W związku z planowanym zamknięciem działalności i otworzeniem innej z nowym NIPem dowiadywałem się, że cesji można dokonać jedynie w punkcie obsługi klienta.

7.01.2016 udałem się do punktu obsługi klienta. Poinformowano mnie wtedy, że doradca firmowy (którego mam) ma możliwość przygotowania cesji wszystkich umów i nie muszę osobiście pojawiać się w punkcie. Ponadto powinienem również otrzymać kod zniżkowy na cesję numerów, aby nie płacić stosunkowo wysokiej kwoty za cesję wszystkich numerów.

14.01.2016 ponownie udałem się do punktu obsługi klienta w CH King Kross Poznań z kodem zniżkowym. Tym razem inny doradca znów poinformował mnie, że doradca ma możliwość przygotowania cesji wszystkich umów. Dodatkowo dowiedziałem się, że będę musiał spędzić około 4 godziny, czekają na przygotowanie wszystkich umów. Ze względu na brak czasu zrezygnowałem z całej operacji.

Potem wysłałem reklamację i skutek w zasadzie żaden. Mam tkwić ileś godzin w punkcie by skrobnąć kilka podpisów. Po 20 latach spodziewałem się czegoś więcej. Jak to jest, że w przypadku zamówienia nowego numeru telefonu całość można załatwić z kurierem, który i tak guzik sprawdza, a cesji już nie. Dla mnie to jest po prostu utrudnianie życia.

Naprawdę nie ma innej opcji? Nie mam takiego problemu z żadnym innym dostawcą usług. Każdy przygotowuje stosowne dokumenty wcześniej, przesyła mi na maila dokumenty do podpisu, przyjeżdża, weryfikuje i w 10 minut jest po temacie.

Re: Cesja 8 numerów

: 25 sty 2017, o 16:32
autor: Krzysiek_Plus
grisotto pisze:Naprawdę nie ma innej opcji? Nie mam takiego problemu z żadnym innym dostawcą usług. Każdy przygotowuje stosowne dokumenty wcześniej, przesyła mi na maila dokumenty do podpisu, przyjeżdża, weryfikuje i w 10 minut jest po temacie.
A czy konstatowałeś się w tej sprawie ze swoim doradą firmowym, tak jak sugerowali to pracownicy punktu?

Re: Cesja 8 numerów

: 25 sty 2017, o 22:00
autor: grisotto
Krzysiek_Plus pisze:
grisotto pisze:Naprawdę nie ma innej opcji? Nie mam takiego problemu z żadnym innym dostawcą usług. Każdy przygotowuje stosowne dokumenty wcześniej, przesyła mi na maila dokumenty do podpisu, przyjeżdża, weryfikuje i w 10 minut jest po temacie.
A czy konstatowałeś się w tej sprawie ze swoim doradą firmowym, tak jak sugerowali to pracownicy punktu?
Tak i wg niego nie ma innej opcji jak punkt Plusa.