Cesja

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Cesja

Post autor: Marta_Plus »

xut2zs,
xut2zs pisze:że ta osoba nie będzie mogła skorzystać z żadnej oferty dla nowych klientów tylko do końca trwania mojej umowy będzie miała płatne rozmowy i sms w ramach tymczasowej umowy narzuconej przez Plus
Zgadza się, zgodnie z tym, co pisałam wcześniej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
xut2zs
PlusManiak
Posty: 87
Rejestracja: 27 mar 2017, o 18:56

Re: Cesja

Post autor: xut2zs »

Marta_Plus pisze:xut2zs,
xut2zs pisze:że ta osoba nie będzie mogła skorzystać z żadnej oferty dla nowych klientów tylko do końca trwania mojej umowy będzie miała płatne rozmowy i sms w ramach tymczasowej umowy narzuconej przez Plus
Zgadza się, zgodnie z tym, co pisałam wcześniej.
To klops, ale dzięki
danielpro
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 27 sie 2019, o 09:35

Cesja a BIK

Post autor: danielpro »

Witam,
chciałbym przenieść numer z innej firmy na moją jednoosobową działalność gospodarczą.
Niestety mam wpis w BIK i chciałbym zapytać, czy w takim wypadku Plus może odmówić przeniesienia, ewentualnie zaproponować jakąś kwotę Kaucji?

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 27 sie 2019, o 10:33 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Cesja

Post autor: Basia_Plus »

Witaj danielpro,
danielpro pisze:Niestety mam wpis w BIK i chciałbym zapytać, czy w takim wypadku Plus może odmówić przeniesienia, ewentualnie zaproponować jakąś kwotę Kaucji?
decyzję o zatwierdzeniu Umowy Cesji podejmuje Dział Aktywacji, po otrzymaniu podpisanej przez Klienta Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych z Polkomtel Sp. z o.o.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
danielpro
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 27 sie 2019, o 09:35

Re: Cesja

Post autor: danielpro »

decyzję o zatwierdzeniu Umowy Cesji podejmuje Dział Aktywacji, po otrzymaniu podpisanej przez Klienta Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych z Polkomtel Sp. z o.o.
Jakieś rozwinięcie, jaka może być decyzja? Tzn. czy odmowa całkowita, czy renegocjacja warunków (kaucja)?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Cesja

Post autor: Basia_Plus »

danielpro,
danielpro pisze:jaka może być decyzja? Tzn. czy odmowa całkowita, czy renegocjacja warunków (kaucja)?
trudno mi powiedzieć. Zgodnie z tym, co pisałam wcześniej, decyzję w tej sprawie podejmuje Dział Aktywacji. Może zdarzyć się sytuacja, że zostaniesz poproszony o wpłatę kaucji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rafel1809
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 2 mar 2020, o 21:07

Cesja Plush Duety

Post autor: rafel1809 »

Witam
Jesienią 2019 podpisaliśmy dwie umowy w ofercie Plush Duety. Mieliśmy 3 miesiące na dokonanie cesji, by spełnić warunki promocji. Więc w grudniu udaliśmy się do salonu Plusa celem dokonania cesji umów na mnie. Trochę to trwało, ale miły Pan przygotował umowę, poinformował, że do tygodnia nastąpi połączenie umów.
Po kilku tygodniach bez odzewu postanowiłem na infolinii Plusa dowiedzieć się, na jakim etapie jest sprawa. Różnie to wyglądało. Niektórzy konsultanci twierdzili, że sprawa jest w toku, inni za bardzo nie ogarniali tematu.
Więc postanowiliśmy udać się do salonu. Miły Pan poinformował nas, że nastąpiła pomyłka – nie ten rodzaj umowy. Podpisaliśmy nową, z zapewnieniem, że teraz będzie OK, że do kilku dni nastąpi cesja, będzie info. Szkoda tylko, że nikt nie raczył nas poinformować, że coś nie tak, że sprawa leży odłogiem!
Niestety po kolejnych kilku tygodniach ciszy, ponownie udałem się do salonu. Znowu pomyłka, brak podpisu, czy coś. Sprawa znowu leżała odłogiem. Ale ponownie miły Pan zapewnił, że teraz już na pewno będzie temat załatwiony, osobiście zadzwoni do kilku dni.
Minął kolejny ponad tydzień i znowu nic. Co prawda jest jakiś czat po zalogowaniu się na konto, ale to chyba jakaś fikcja. Telefony na infolinię to strata czasu. Czy jest jakaś infolinia, na której mógłbym sprawdzić status sprawy? Nie chce mi się już po raz kolejny wiosłować do salonu, tracić całe popołudnie.
Na dzień dzisiejszy nie ma cesji, płacimy więcej niż się umawialiśmy.
Proszę o pomoc, co mam robić?
Ostatnio zmieniony 3 mar 2020, o 12:58 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Cesja Plush Duety

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj rafel1809,
- możesz opisać sprawę mailowo na adres: bok@plus.pl"target="_blank - najlepiej od razu jako reklamację, z prośbą o zwrot kosztów, czyli wyrównania tych rabatów za duet, które się nie naliczyły z powodu braku cesji.
Konsultant od razu sprawdzi sprawdzi status cesji i zarejestruje reklamację.
Pamiętaj, aby w wiadomości (poza numerami telefonów) podać też swoje dane (imię i nazwisko, PESEL). Po wysłaniu maila otrzymasz automatyczną zwrotkę z numerem zgłoszenia (będzie w formacie #12345) - jeśli podasz mi ten numer, przyśpieszę weryfikację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rafel1809
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 2 mar 2020, o 21:07

Re: Cesja Plush Duety

Post autor: rafel1809 »

WItam
Dzięki za szybką odpowiedź.
Wysłałem maila, numer zgłoszenia to: #1326283
Ostatnio zmieniony 4 mar 2020, o 11:05 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Cesja

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj rafel1809,
rafel1809 pisze:Wysłałem maila, numer zgłoszenia to: #1326283
Dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o przyśpieszenie weryfikacji tej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
WujekGreg
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 29 mar 2011, o 21:16

Cesja umowy - pełnomocnictwo - jakie dokumenty

Post autor: WujekGreg »

Cześć!

Mam pytanie następujące, chcę dokonać cesji umowy abonamentowej z mojej mamy na mnie. Nie mieszkamy w jednym mieście, więc w obecnej sytuacji nie ma możliwości, abyśmy dokonali cesji w tym samym salonie Plusa. Mojej mamie powiedziano, że wystarczy jak napisze na kartce pełnomocnictwo dla mnie. W związku z tym moje pytanie brzmi, czy to wystarczy?

Dodatkowo chciałbym się dowiedzieć jakie dokumenty są jeszcze potrzebne do wykonania takiej cesji. Czy potrzebuję jakiś zaświadczeń z pracy itp?

Dziękuję za pomoc!
Ostatnio zmieniony 8 kwie 2020, o 14:58 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Cesja

Post autor: Marta_Plus »

Witaj WujekGreg,
WujekGreg pisze:Mojej mamie powiedziano, że wystarczy jak napisze na kartce pełnomocnictwo dla mnie. W związku z tym moje pytanie brzmi, czy to wystarczy?
Jeśli chodzi o upoważnienie do dokonania cesji, to honorowane jest tylko pełnomocnictwo notarialne.
WujekGreg pisze:Dodatkowo chciałbym się dowiedzieć jakie dokumenty są jeszcze potrzebne do wykonania takiej cesji. Czy potrzebuję jakiś zaświadczeń z pracy itp?
Podczas podpisywania umowy cesji w punkcie Plusa, wymagana jest obecność i okazanie dowodu osobistego cedenta (obecnego właściciela numeru), jak i cesjonariusza (przyszłego właściciela).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
22jurek
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 20 sie 2014, o 15:42

Re: Cesja

Post autor: 22jurek »

Dzień dobry. Mam pytanie.... czy w taryfie dwusim 70 w trakcie trwania umowy można zmienić numer główny na dodatkowy a dodatkowy na główny? Dziękuję
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Cesja

Post autor: Marta_Plus »

Witaj 22jurek,
22jurek pisze: czy w taryfie dwusim 70 w trakcie trwania umowy można zmienić numer główny na dodatkowy a dodatkowy na główny? Dziękuję
Każda z umów była zawierana w konkretnej promocji dla danego numeru, taka zamiana nie jest zatem możliwa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
robo2323
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 23 lis 2014, o 19:37

Przepisanie numeru z firmy na osobę fizyczną a taryfa

Post autor: robo2323 »

Dzień dobry z powodu sprzecznych informacji na forum ponownie zadam pytanie jak wygląda przepisanie numeru z firmy na osobę fizyczną, czy w tym momencie taryfa będzie zmieniona na taką dla klientów indywidualnych, czy pozostanie taka sama lub przy zmianie jaka jest pewność kwoty nowej taryfy? Bo czytałem że ktoś na firmę płacił 100 zł a po przepisaniu nr cena miała być podobna a była dwa razy wyższa.
ODPOWIEDZ