Zgadza się, zgodnie z tym, co pisałam wcześniej.xut2zs pisze:że ta osoba nie będzie mogła skorzystać z żadnej oferty dla nowych klientów tylko do końca trwania mojej umowy będzie miała płatne rozmowy i sms w ramach tymczasowej umowy narzuconej przez Plus
Cesja
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Cesja
xut2zs,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Cesja
To klops, ale dziękiMarta_Plus pisze:xut2zs,
Zgadza się, zgodnie z tym, co pisałam wcześniej.xut2zs pisze:że ta osoba nie będzie mogła skorzystać z żadnej oferty dla nowych klientów tylko do końca trwania mojej umowy będzie miała płatne rozmowy i sms w ramach tymczasowej umowy narzuconej przez Plus
Cesja a BIK
Witam,
chciałbym przenieść numer z innej firmy na moją jednoosobową działalność gospodarczą.
Niestety mam wpis w BIK i chciałbym zapytać, czy w takim wypadku Plus może odmówić przeniesienia, ewentualnie zaproponować jakąś kwotę Kaucji?
Pozdrawiam
chciałbym przenieść numer z innej firmy na moją jednoosobową działalność gospodarczą.
Niestety mam wpis w BIK i chciałbym zapytać, czy w takim wypadku Plus może odmówić przeniesienia, ewentualnie zaproponować jakąś kwotę Kaucji?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 27 sie 2019, o 10:33 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Cesja
Witaj danielpro,
decyzję o zatwierdzeniu Umowy Cesji podejmuje Dział Aktywacji, po otrzymaniu podpisanej przez Klienta Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych z Polkomtel Sp. z o.o.danielpro pisze:Niestety mam wpis w BIK i chciałbym zapytać, czy w takim wypadku Plus może odmówić przeniesienia, ewentualnie zaproponować jakąś kwotę Kaucji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Cesja
Jakieś rozwinięcie, jaka może być decyzja? Tzn. czy odmowa całkowita, czy renegocjacja warunków (kaucja)?decyzję o zatwierdzeniu Umowy Cesji podejmuje Dział Aktywacji, po otrzymaniu podpisanej przez Klienta Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych z Polkomtel Sp. z o.o.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Cesja
danielpro,
trudno mi powiedzieć. Zgodnie z tym, co pisałam wcześniej, decyzję w tej sprawie podejmuje Dział Aktywacji. Może zdarzyć się sytuacja, że zostaniesz poproszony o wpłatę kaucji.danielpro pisze:jaka może być decyzja? Tzn. czy odmowa całkowita, czy renegocjacja warunków (kaucja)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Cesja Plush Duety
Witam
Jesienią 2019 podpisaliśmy dwie umowy w ofercie Plush Duety. Mieliśmy 3 miesiące na dokonanie cesji, by spełnić warunki promocji. Więc w grudniu udaliśmy się do salonu Plusa celem dokonania cesji umów na mnie. Trochę to trwało, ale miły Pan przygotował umowę, poinformował, że do tygodnia nastąpi połączenie umów.
Po kilku tygodniach bez odzewu postanowiłem na infolinii Plusa dowiedzieć się, na jakim etapie jest sprawa. Różnie to wyglądało. Niektórzy konsultanci twierdzili, że sprawa jest w toku, inni za bardzo nie ogarniali tematu.
Więc postanowiliśmy udać się do salonu. Miły Pan poinformował nas, że nastąpiła pomyłka – nie ten rodzaj umowy. Podpisaliśmy nową, z zapewnieniem, że teraz będzie OK, że do kilku dni nastąpi cesja, będzie info. Szkoda tylko, że nikt nie raczył nas poinformować, że coś nie tak, że sprawa leży odłogiem!
Niestety po kolejnych kilku tygodniach ciszy, ponownie udałem się do salonu. Znowu pomyłka, brak podpisu, czy coś. Sprawa znowu leżała odłogiem. Ale ponownie miły Pan zapewnił, że teraz już na pewno będzie temat załatwiony, osobiście zadzwoni do kilku dni.
Minął kolejny ponad tydzień i znowu nic. Co prawda jest jakiś czat po zalogowaniu się na konto, ale to chyba jakaś fikcja. Telefony na infolinię to strata czasu. Czy jest jakaś infolinia, na której mógłbym sprawdzić status sprawy? Nie chce mi się już po raz kolejny wiosłować do salonu, tracić całe popołudnie.
Na dzień dzisiejszy nie ma cesji, płacimy więcej niż się umawialiśmy.
Proszę o pomoc, co mam robić?
Jesienią 2019 podpisaliśmy dwie umowy w ofercie Plush Duety. Mieliśmy 3 miesiące na dokonanie cesji, by spełnić warunki promocji. Więc w grudniu udaliśmy się do salonu Plusa celem dokonania cesji umów na mnie. Trochę to trwało, ale miły Pan przygotował umowę, poinformował, że do tygodnia nastąpi połączenie umów.
Po kilku tygodniach bez odzewu postanowiłem na infolinii Plusa dowiedzieć się, na jakim etapie jest sprawa. Różnie to wyglądało. Niektórzy konsultanci twierdzili, że sprawa jest w toku, inni za bardzo nie ogarniali tematu.
Więc postanowiliśmy udać się do salonu. Miły Pan poinformował nas, że nastąpiła pomyłka – nie ten rodzaj umowy. Podpisaliśmy nową, z zapewnieniem, że teraz będzie OK, że do kilku dni nastąpi cesja, będzie info. Szkoda tylko, że nikt nie raczył nas poinformować, że coś nie tak, że sprawa leży odłogiem!
Niestety po kolejnych kilku tygodniach ciszy, ponownie udałem się do salonu. Znowu pomyłka, brak podpisu, czy coś. Sprawa znowu leżała odłogiem. Ale ponownie miły Pan zapewnił, że teraz już na pewno będzie temat załatwiony, osobiście zadzwoni do kilku dni.
Minął kolejny ponad tydzień i znowu nic. Co prawda jest jakiś czat po zalogowaniu się na konto, ale to chyba jakaś fikcja. Telefony na infolinię to strata czasu. Czy jest jakaś infolinia, na której mógłbym sprawdzić status sprawy? Nie chce mi się już po raz kolejny wiosłować do salonu, tracić całe popołudnie.
Na dzień dzisiejszy nie ma cesji, płacimy więcej niż się umawialiśmy.
Proszę o pomoc, co mam robić?
Ostatnio zmieniony 3 mar 2020, o 12:58 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Re: Cesja Plush Duety
Witaj rafel1809,
- możesz opisać sprawę mailowo na adres: bok@plus.pl"target="_blank - najlepiej od razu jako reklamację, z prośbą o zwrot kosztów, czyli wyrównania tych rabatów za duet, które się nie naliczyły z powodu braku cesji.
Konsultant od razu sprawdzi sprawdzi status cesji i zarejestruje reklamację.
Pamiętaj, aby w wiadomości (poza numerami telefonów) podać też swoje dane (imię i nazwisko, PESEL). Po wysłaniu maila otrzymasz automatyczną zwrotkę z numerem zgłoszenia (będzie w formacie #12345) - jeśli podasz mi ten numer, przyśpieszę weryfikację.
- możesz opisać sprawę mailowo na adres: bok@plus.pl"target="_blank - najlepiej od razu jako reklamację, z prośbą o zwrot kosztów, czyli wyrównania tych rabatów za duet, które się nie naliczyły z powodu braku cesji.
Konsultant od razu sprawdzi sprawdzi status cesji i zarejestruje reklamację.
Pamiętaj, aby w wiadomości (poza numerami telefonów) podać też swoje dane (imię i nazwisko, PESEL). Po wysłaniu maila otrzymasz automatyczną zwrotkę z numerem zgłoszenia (będzie w formacie #12345) - jeśli podasz mi ten numer, przyśpieszę weryfikację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Cesja Plush Duety
WItam
Dzięki za szybką odpowiedź.
Wysłałem maila, numer zgłoszenia to: #1326283
Dzięki za szybką odpowiedź.
Wysłałem maila, numer zgłoszenia to: #1326283
Ostatnio zmieniony 4 mar 2020, o 11:05 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Cesja
Witaj rafel1809,
Dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o przyśpieszenie weryfikacji tej sprawy.rafel1809 pisze:Wysłałem maila, numer zgłoszenia to: #1326283
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Cesja umowy - pełnomocnictwo - jakie dokumenty
Cześć!
Mam pytanie następujące, chcę dokonać cesji umowy abonamentowej z mojej mamy na mnie. Nie mieszkamy w jednym mieście, więc w obecnej sytuacji nie ma możliwości, abyśmy dokonali cesji w tym samym salonie Plusa. Mojej mamie powiedziano, że wystarczy jak napisze na kartce pełnomocnictwo dla mnie. W związku z tym moje pytanie brzmi, czy to wystarczy?
Dodatkowo chciałbym się dowiedzieć jakie dokumenty są jeszcze potrzebne do wykonania takiej cesji. Czy potrzebuję jakiś zaświadczeń z pracy itp?
Dziękuję za pomoc!
Mam pytanie następujące, chcę dokonać cesji umowy abonamentowej z mojej mamy na mnie. Nie mieszkamy w jednym mieście, więc w obecnej sytuacji nie ma możliwości, abyśmy dokonali cesji w tym samym salonie Plusa. Mojej mamie powiedziano, że wystarczy jak napisze na kartce pełnomocnictwo dla mnie. W związku z tym moje pytanie brzmi, czy to wystarczy?
Dodatkowo chciałbym się dowiedzieć jakie dokumenty są jeszcze potrzebne do wykonania takiej cesji. Czy potrzebuję jakiś zaświadczeń z pracy itp?
Dziękuję za pomoc!
Ostatnio zmieniony 8 kwie 2020, o 14:58 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do istniejącego wątku.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do istniejącego wątku.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Cesja
Witaj WujekGreg,
Jeśli chodzi o upoważnienie do dokonania cesji, to honorowane jest tylko pełnomocnictwo notarialne.WujekGreg pisze:Mojej mamie powiedziano, że wystarczy jak napisze na kartce pełnomocnictwo dla mnie. W związku z tym moje pytanie brzmi, czy to wystarczy?
Podczas podpisywania umowy cesji w punkcie Plusa, wymagana jest obecność i okazanie dowodu osobistego cedenta (obecnego właściciela numeru), jak i cesjonariusza (przyszłego właściciela).WujekGreg pisze:Dodatkowo chciałbym się dowiedzieć jakie dokumenty są jeszcze potrzebne do wykonania takiej cesji. Czy potrzebuję jakiś zaświadczeń z pracy itp?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Cesja
Witaj 22jurek,
Każda z umów była zawierana w konkretnej promocji dla danego numeru, taka zamiana nie jest zatem możliwa.22jurek pisze: czy w taryfie dwusim 70 w trakcie trwania umowy można zmienić numer główny na dodatkowy a dodatkowy na główny? Dziękuję
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przepisanie numeru z firmy na osobę fizyczną a taryfa
Dzień dobry z powodu sprzecznych informacji na forum ponownie zadam pytanie jak wygląda przepisanie numeru z firmy na osobę fizyczną, czy w tym momencie taryfa będzie zmieniona na taką dla klientów indywidualnych, czy pozostanie taka sama lub przy zmianie jaka jest pewność kwoty nowej taryfy? Bo czytałem że ktoś na firmę płacił 100 zł a po przepisaniu nr cena miała być podobna a była dwa razy wyższa.